Wat ontzettend leuk zeg, hoop dat het wordt uitgezonden als ik in NL ben en anders kan ik het vast wel online bekijken! En waarom zou je, je kind niet inschrijven, is toch harstikke leuk, ik ga dat straks in NL ook doen hoor! Wij (mijn zus en ik) hebben ook in geschreven gestaan en mijn nichtje en neefje ook en die hebben zo nu en dan ook een opdracht! Ik heb zelf ook in een film gespeeld en heb heel veel met theater gedaan dus ik weet zelf hoe leuk ik het zelf vind en dat wil ik mijn kindjes ook meegeven en zodra ze aangeven dat ze het niet leuk vinden nou dan houdt het op! Maar ik wil ze overal wat van laten proeven!
dat is echt leuk ik kijk sowieso al elke avond ben benieuwd wanneer het word uitgezonden liefs jessejaime
moet je dit even lezen jingels http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ht=mouschy super leuk trouwens mouschy
Haha ja bedankt Deb dat je het even hebt opgezocht! Die topic was gesloten vandaar ik een nieuwe ben begonnen Dit is trouwens de scene waar in Ewout moet spelen, misschien wel leuk om te lezen. Waarom ze die droom heeft weet ik ook niet... 0:00 droom Charlie droomt dat er meerdere babys op de kamer zijn en ze niet weet wie Valentijn is. Ze wordt in paniek wakker. charlie fischer valentijn sanders 5 babys Charlie ligt voor de bank op de grond. ze slaapt. valentijn ligt tegen haar aan, hij slaapt. om hen heen liggen fotos en het opengeslagen babyboek. droom: charlie staat midden in de kamer. overal liggen en zitten babys. charlie kijkt rond. ze loopt naar een baby en pakt hem op. 1 charlie Jij moet Valentijn zijn. charlie kust het kindje en bekijkt het kindje goed. 2 charlie Nee, natuurlijk niet. charlie legt de baby terug. ze kijkt naar een ander kindje. 3 charlie Valentijn? het kind reageert niet. charlie ruikt aan het koppie. 4 charlie Ook niet. charlie kijkt rond. een kindje begint te huilen. charlie pakt het kind op. probeert het te troosten. het kind blijft huilen. charlie raakt in paniek. 5 charlie Maar wie is dan Valentijn? Jullie zijn met veel te veel! meerdere babys beginnen te huilen. het gehuil wordt steeds harder. einde droom charlie wordt wakker. ze is in paniek. charlie pakt slapende valentijn op, houdt hem tegen zich aan, wiegt hem zacht en begint te huilen. -.-
wat leuk zeg! ik ben erg benieuwd! ik kijk altijd naar gtst dus zal het vanzelf een x tegenkomen hihi.. Liefs Kiss
Wat leuk, kan me voorstellen dat je trots bent En als Ewout t ook leuk lijkt te vinden...super ervaring om er zo 'in te rollen'. Dat van t script vroeg ik me ook af. Heb je geen geheimhoudingscontractje getekend o.i.d.
Er staat nergens dat ik het niet bekent mag maken, en het is niet echt een super spannende of beslissende scene dus vandaar dat ik m laat zien hier. Ik ben super benieuwd hoe het allemaal gaat a.s dinsdag.
We hebben gisteren de opname's gehad van GTST. Ewout mag nl een klein rolletje daarin spelen. Het hele verlag en foto's kunnen jullie vinden op onze site; www.flameling.punt.nl