Ewout mag in GTST spelen!

Discussie in 'De lounge' gestart door mouschy, 19 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Leuke site heb jullie. Nu dat ik die zeemanfolder heb gezien, kan ik me idd herinneren, dat ik jullie mannetje daarop herken. :D

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    We werden net gebeld door de mensen van Harry Klooster Casting. Die de acteurs voor oa. GTST regeld, en Ewout mag opnieuw in GTST komen spelen! Nu als de ECHTE VALENTIJN hahaha! De opname's zijn a.s. dinsdag al! snel he! dus dit is nu de 2e keer dat onze kleine grote vent in GTST mag 'spelen'!
    Ik heb net het script binnen gekregen, maar ik ga niet te veel verklappen want er staan spannende dingen in die gaan gebeuren!
    Hij gaat samen spelen met; Jack, Nick, Charlie en Sjors in verschillende sene's!

Dit is een leuk stukje die Ewout oa. moet gaan spelen;
    1 klein probleempje... hij zegt nog geen WAF WAF

valentijn ziet jack.

valentijn; Papa! Papa!

dit komt aan bij nick.
    jack hurkt bij valentijn en tilt hem op.

jack; Wat zeggen de hondjes?

valentijn; Waf waf.

De scene van Charlies droom word uitgezonden op 6 juni!!!!!

3. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
  4. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Super zeg!

5. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    we krijgen onze eigen bner hier op het forum
    leuk hoor

6. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Wat leuk zeg! ;)

Liefs,Claudia

7. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Echt super leuk, zeg... ik ben een vaste kijker van GTST... ik zal hem zeker zien!
    Wat zul jij trots zijn!
    Ik ga me er ook eens in verdiepen...

Gr. Niki

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ja ben ook zeker een zeer trotse mama :D

9. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ik heb de datum al in mijn agenda gezet. Ik kijk nooit naar GT/ST maar die dag zit ik wel even voor de buis hoor om je mannetje te bekijken :D !

liefs, misspuma

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh wat leuk ik ga zeker kijken en trots mag je zeker zijn hoor!

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ja het leuke is dat Ewout als 1e babytje in beeld komt. Charlie loopt meteen op hem af. Hij heeft een rood shirt aan met Snoopy, dus goed herkenbaar ;)

Wanneer de uitzendingen zijn die nog geschoten moeten worden weet ik niet, want de opname's zijn dinsdag. Dan hoor ik het wel, en dan laat ik het jullie ook weten.

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hebt ge dat kupke van dat manneke als eens gezien?

Hij heeft er ook echt een heerlijk bekkie voor zeg... :)

Ik zou mijn kind niet zo gauw inschrijven als model, maar kan me goed voorstellen dat als je daar persoonlijk niets tegen hebt, en een mannetje met zo'n uitstraling je ook liefst ziet dat iedereen je mannetje te zien krijgt...

ben zelf geen gtst fan,maar kan me voorstellen dat je ontzettend trots bent op je mannetje meid...

succes, en je hebt ook een heerlijk ding hoor.... ;)

13. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik ga zeker kijken!

Leuk zeg... het is ook een heerlijk ventje om te zien.

Groetjes,
    Josien

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik kijk altijd goede tijden enzal hem dan zeker ook gaan zien.
    echt een schttig kindje.

(ff oftopic) als je zoontje al weer iets ouder is en hij wilt het niet meer doen zou je hem dan steunen? in wat hij wilt?

denk wel dat je dat zou doen want je gaf zelf aan dat het zoiezo niet om het geld doet maar was gewoon nieuwschierig .

in ieder geval super dat hij mag meedoen :)

15. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Hihihi jullie maken me helemaal verlegen :oops: met jullie leuke opmerkingen :)

Maar ik zou zeker stoppen als hij er niets meer aanvind! als hij aldoor huilend naar een set toegaat is er snel de lol vanaf en is er niets meer aan, voor hem niet maar ook niet voor mij. Maar zolang hij nog leuk vind gaan we er gewoon voor. De afgelopen keer op de set van GTST was hij de enige baby die niet huilde, dus dat zegt ook wel wat vind ik... ;)

16. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Nou meiden.... was niet zo'n succes dit keer helaas.... Het duurde weer zooooooooooo lang voordat ze begonnen met opnemen. Ewout slaapt altijd om een uur of 12. Maar toen begonnen ze een keer met de opname's, nou dan weet je het zelf wel he... Hij is altijd zo gezellig, en nu kon niemand iets goed bij hem doen. Wel heeeeel jammer hoor.
    De 1e scene is met Charlie en Sjors, en dan komt Charlie boven Tuluma aangewandeld met Ewout in de kinderwagen, dat ging nog goed. En ze pakte hem uit de kinderwagen om hem in de wipper te zetten, en dat ging ook goed... maar toen hij eenmaal in de wipper zat, vond hij het niet meer leuk en is gaan huilen... Ze hebben wel mooie opname's van hem kunnen maken in de kinderwagen en zo. Ze hebben het stukje zonder Ewout over gedaan dat hij in de wipper zat, alleen toen zat er dus geen Ewout meer in de wipper maar een pop, en zag je alleen Charlie's gezicht...
    De 2e scene duurde ook zo lang voordat ze daarmee begonnen tegen 1 uur pas pffff. Dus Ewout was al helemaal over de rooie... En toen moest hij die lange scene doen met Charlie, Jack en Nick. Dat was dus echt een drama.... Dus ze hebben die hele scene zonder Ewout gedaan... Snap nu dus echt niet hoe ze dat willen gaan doen zonder kindje, want daar draait de hele scene om... We hebben verschillende keren gezegt dat we anders over een uur wel willen terug komen of zo dat Ewout even gaat slapen. Maar dat kon dus echt niet, want tijd is tijd, en vanmiddag konden ze deze scene's niet opnemen. Want dan stonden er weer andere dingen op de agenda.... Ik moest daarna nog heel even naar beneden om een korte scene met Jack op te nemen, Ewout helemaal in tranen. Maar hij ligt nu in de armen van Jack te huilen, en die opname gebruiken ze nu..... Ben zeer benieuwd hoe ze dit gaan uitzenden, wat 'Jack' maakte ook nog een fout, hij zei; stil maar lieve Ewout, terwijl hij natuurlijk VALENTIJN moest zeggen. Maar ze wilde de scene niet nog een keer doen, omdat Ewout zo in tranen was. Ik pakte hem op en liep weer naar boven (waar de kleedkamers waren) en toen was hij meteen weer stil... En even later zaten we in de auto, en we waren het terrein van de studo's nog niet af en Ewout was al in dromen land Wink

We hebben helemaal geen foto's gemaakt dit keer, want we hebben niemand gezien die niet aan het opnemen was. Dus buiten de set waren er geen BNers met wie we op de foto konden helaas. Dus Jan staat niet op de foto met Sjors Grin Sjors zei ook niet zo veel, dus daar hadden we niet zo veel contact mee. Maar met Jack en Charlie hebben we nog even gebabbelt en dat zijn echt leuke mensen! heel lief ook voor Ewout en heel bezorgt. Nick heb ik ook niet zo gesproken, was meer van hoi, en dag en dat was het dan. Lieke herkende Ewout nog van de vorige keer, oh zei ze daar is mijn lieve mannetje weer! jij deed het de vorige keer zo goed! wat jammer dat je niet in je hum bent man! Je zou echt zweren dat ze zelf ook kids heeft maar dat is niet zo. Ze word eerdaags wel tante zei ze

17. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

hej wat leuk zeg!
    en hahah dat jack hem toch bij zn eigen naam noemde :)
    ben heeel benieuwt! maar wanneer komt die scene op tv dan?

18. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    Noord Holland
    Ze wisten het niet zeker, maar rond de 15e. En de 6e is dus de droom van Charlie.

19. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

oke, ik hou het in de gaten! 8)

20. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Weet je wat ik nu zo raar vind, ik was zaterdag bij de zus van me vriendin. En zij vertelde dat haar vriendin met haar zoontje mee deed voor een scene voor gtst en het gaat hier om dezelfde scene die jouw Ewout ook speelde :rolleyes: Ze vertelde dat het rond 4 juni werd uitgezonden, dus nu snap ik er niks meer van :rolleyes:

Deel Deze Pagina