Ik heb het nog even gevraagd maar haar kind wordt niet opgepakt, maar zit gewoon daar ook tussen die andere 4 kinderen
Deborah wat leuk! ik heb de foto van alle kindjes op mijn site staan (moet je ff op mijn NIEUWE banner klikken) laat je even weten welk kindje jij dan kent? is wel grappig om te weten. Als ik de gids mag geloven, dan word het vrijdag uitgezonden! Het gaat om de droom van Charlie. Tegen mij was gezegt de 6e maar dat is dus wat later. De volgende week is Ewout verschillende keren nog te zien in GTST als Valentijn
Mijn man had het gisteren opgenomen maar nu ging ik vandaag kijken en ik zag geen baby´s of was ik nog niet goed wakker... Liefs, misspuma
Hihi ja klopt, je kan alleen de hh zien de volgende werkdag rond de klok van 12 op RTL 4 zie je wel heeeeeel irrie bel spel mutsen er tussendoor.... Deborah wat leuk dat je dat ventje kent! Onze DVD recorder staat alvast klaar hahaha
Ik ook! Ga cker kijken! Nou kijk ik altijd al dus dat scheelt, hihi! Ben erg benieuwd hoe ewout het doet!
Nog een half uurtje en dan is het zover. Ik kijk nooit maar ga nu mooi voor de t.v. zitten hoor. Ben zo benieuwd hoe Ewout het doet! Liefs, misspuma