hier ook aant kijken nu,nog niks gezien. T'is echt noodweer hier,het dondert en bliksemt hartstikke, het moet alleen niet gekker worden,anders moet mijn tv helaas uit...
Zelfs ik heb hem gezien, weet amper wie Ewout is, maar las het hier toevallig. Mijn man zapte langs GTST en toen zag ik je zoontje, dus ik zei 'doe es terug, dat is het kind van iemand van zwangerschapsforum' haha Leuk joh!
Ik heb hem ook gezien esther helemaal toppie ! Geef je ewout een knuffie van me, onze aanstaande hartenbreker in de dop hahaha
Hahaha hartenbreker, nou ik hoop het niet Jaaaaaaaah leuk he! ik heb helemaal zitten glunderen voor de TV! met z'n blauwe kijkers naar Charlie aan het kijken. Hij zat rechtop in de wipper gezellig te spelen met een paar knuffies. En al het andere om hem heen kon m gestolen worden, hij had het prima naar z'n zin haha. Na de 15e komt hij nog een paar keer op TV, en dan als de ECHTE VALENTIJN, tenminste.... Valentijn is omgeruild voor een andere baby, dus wie weet.... Hij heeft dan ook Valentijn zijn kleertjes aan, blauw met groen gestreept shirtje is dat.