Nou voor de meiden die het hebben gemist het komt zometeen om een uur of 12 op RTL4 weer op TV in de HH. Ewout is dan in de 25e minuut te zien
Ik heb hem ook gezien! Had het hier gelezen op vrijdagavond, dus had er niet echt op gelet! Dus extra net nog eens gekeken! Wat een scheetje is het toch!
Ja hahaha als je geen zin hebt om de hele aflevering te bekijken Nou wachten tot vrijdag of volgende week... Weet het ook niet precies helaas, wanneer hij nog een keer komt. Dan speelt hij samen met Jack en Nick en Charlie, en daarna nog een keer samen met Charlie en Sjors
Leuk om het mannetje vandaag ook weer te zien. Ik vind het echt tof te weten dat we dit kindje allemaal een beetje 'kennen'. Groetjes, Josien
mijn man riep me net: ewout is op tv leuk om hem te zien. vorige keer had ik het gemist. prachtig ventje
Ik heb je zoontje ook gezien meis! Wat leuk zeg! Ik zat even achter de computer en ik hoorde Charlie op de achtergrond praten tegen Valentijn. Ik dacht he, volgens mij moet dat Ewout zijn.... Maar wat een lief ventje zeg! liefs Divi
Hahaha herkent hij m ook al? Jaaaaaaaaaaaaaah Ewout was vandaag VALENTIJN in GTST! En wat is het een leuke scene geworden! Ben helemaal trots op mijn mannetje. En het leuke is dat Charlie hem ook nog een KANJER noemt, zo noem ik hem ook altijd Hij staat er echt heel leuk op, en nog lang in beeld ook! Hij komt binnen in de wandelwagen, en dan zet Charlie hem in de wipper op tafel om het wat fruit te geven. En dan pakt Charlie een brief en die wil Ewout ook pakken, dus dat hebben ze wel leuk gefilmt. Hij staat ook nog bij de aftiteling. Ik ga proberen de scene op youtube te zetten. 8) Dat was de laatste scene met Ewout. Dus de volgende Valentijn is een ander kindje
ZIE JE NOU! Ik was aan t kijken en dacht; dat lijkt Ewout wel Hij deed t stoer hoor! En hij blijft een mooi kereltje Cool!
ja hij herkende hem. ik had hem de foto's op zijn site laten zien. en vertelt dat hij valentijn is in gtst hij zag gelijk dat het ewout was
Ik heb het ook gezien en ik zei ook hey dat is Ewout! En toen zei me vriend oooh dat kindje van het forum? hahaha.