Ik heb het ook gezien vandaag en laast ook met die droom maar even een vraag hou hebben ze hem laten huilen of was dat een geluidje van een ander kindje?
ik heb em gister ook gezien! Wat een mooi kereltje is ie! Ook helemaal geschikt voor zoiets! Mag hij nu nog vaker valentijn zijn?
Hij heeft niet gehuilt, niet in de droom en ook niet gisteren in de kinderwagen In de droom waren de andere kindjes wel aan het huilen, dus dat heb je vast gehoort. En Ewout was afgelopen dinsdag ook nog in een flits te zien, in de armen van Jack, maar toen huilde hij wel, maar is het geluid er vanaf gehaalt, dus zag je alleen de grote ogen van Ewout onder een dikke winter muts vandaan komen En geen geluid verder erbij. Nu komt er een andere Valentijn, Ewout is nu 'uitgespeelt' haha. Eerdaags komt de 'echte' Valentijn terug en dus moest dat een ander kindje zijn, vandaar dat hij het verder niet meer doet. Ik vind het echt heel leuk dat jullie hem allemaal hebben herkent! Zelfs de mannen
Even goed je best doen om het op youtube te krijgen hoor, ik heb het gemist en wil hem zooooo graag zien!
Ik kijk echt nooit GTST, maar heb het vrijdag wel gezien.. wat leuk zeg! en wat een mooie blauwe kijkers heeft ie!
Hee grappig dat ik dit nu lees... Ik zat laatst naar GTST te kijken en dacht ik ken dat jongetje.. En nu lees ik dat ik nog gelijk heb ook... Mooi ventje hoor die Ewout...
http://nl.youtube.com/watch?v=pf7OvCtF6j8 Voor de meiden die het hebben gemist, of het nog een keer willen zien. Hier de link van YouTube! Ik heb zelf het filmpje geknipt en geplakt en upgeload na een hele middag werk
Keimooi! Het eerste stukje (uit die droom) had ik toen gemist... maar het tweede stukje had ik dus wel gezien. Groetjes, Josien
Nou je laat de kindjes eerst een uur wachten tot er gefilmt gaat worden, en dan zet je ze in een wipper of iets anders en je laat hun de mama's niet meer zien, en dan krijg je vanzelf allemaal huilende kindjes Was wel erg sneu hoor, maar het moest bij deze scene. Ewout huilde toen helemaal niet, hij vond alles prachtig om te zien. De mama's stonden achter een scherm mee te kijken, alleen de kindjes zelf konden de mama's niet zien. Dus dat gehuil op de achtergrond is van de kindjes zelf.... En bij die andere scene, dat is op een andere dag gefilmd en toen had Ewout ook goed zin. Dus dat is een hele leuke scene geworden!
Das wel zielig dan! Maar het is voor een goed doel he Gelukkig maar dat Ewout alles geweldig vond dan!