Hey, Ik ben Leonie, 29 jaar en nu 17 weken zwanger. Ben alleenstaand en zoek leuk contact en aanspraak met moeders of zwangeren in de omgeving van Amsterdam (mag ook elders in het land hoor ) Wil ervaringen uitwisselen en evt ook na de geboorte een leuk netwerk met mama's om me heen hebben. Ben in mijn vriendengroep de eerste die zwanger is, dus ik mis mede-mama's om me heen. Wie weet vind ik die hier! Dames, barst maar los met je verhalen Liefs Leonie
Hoi Leonie! Gefeliciteerd met jou zwangerschap! Ik ben zelf nu 17 weken zwanger maar niet alleenstaand. Woon in de omgeving van Amsterdam, werk wel in Amsterdam . In mijn vrienden groep ben ik 1 van de laatste die nog niet moeder is volgens mij . De meeste hebben 1 kindje en zwanger van de 2e!
Hai edelhertje, Lief dat je reageert en aan me denkt. Leuk dat jij ook 17 weken zwanger bent! Hoe gaat het en hoe voel je je?? Leuk dat jij al zoveel mensen om je heen hebt om het mee te delen. Ik deel wel alles met mijn ouders en zusje Die vinden dat ook heel leuk. Maar je werkt in Amsterdam? Wat doe je voor werk en waar werk je? Als je liever prove wilt reageren mag dat ook hoor. Liefs Leonie
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hopelijk voel je je wat goed en geniet je volop van het wondertje in je buik. Hier ook een (bewust) alleenstaande mama van een peuterdochter, kom alleen niet uit jouw omgeving vandaan. Mocht je dingen willen weten of gewoon nieuwsgierig zijn, stuur je maar een pb. liefs Monica
hey ook ik ben een alleenstaande mama van mn zoontje lukas. ik raakte in 2010 zwanger van mn vriend (nu mn ex) kort daarna maakte hij het uit en vertelde hij heel bot dat hij geen kinderen wou en hij hoopte elke dag op een miskraam. heb toen lukas geboren was nog wel ff contact met hem gehad en uiteindelijk wou hij alleen de vader voor lukas zijn als ik weer een relatie met hem nam. nou sorry daar zit ik niet meer op te wachten. als ie alleen daarom de vader wil zijn dat gaat er niet bij mij in.. en heb het altijd alleen gedaan dus ben niks anders gewent maar inmiddels heb ik nu weer een vriend en samen verwachten we nu een kindje en hij is er echt supertrots op. dus lukas word grote broer
Hi Leonie, Ik ben soort van alleenstaande en zwanger hihi mijn vriend woont nl in het buitenland Ik woon in zoetermeer dat is niet al te ver bij je vandaan hihi... Ben nu pas 6 weekjes zwanger dus nog erg pril.... liefs
Hoi, hoi! Hier ook alleenstaand, zwanger en 29..! Niet voor lang meer helaas, over 3 weken moet ik er aan geloven en is het gedaan met mijn jaren als twintiger Ik woon ook in Zoetermeer. Op zich niet heel ver weg. Ook al een eindje verder in de zwangerschap, maar altijd leuk meiden te leren kennen die het ook alleen gaan doen! Heb wel wat vrienden met kinderen, zoek ze ook meer op nu merk ik. Maar nog altijd merendeel van goede vrienden zonder kids of ook single. Dus ik snap helemaal wat je bedoelt. iedereen vind het wel hartstikke leuk en deel ook veel met mijn moeder, oma's etc. Geniet van je zwangerschap en je kan me altijd pb'en!
Hallo Ik ben chantal, 20 jaar en 17 weken zwanger. Ik heb sinds gister/vandaag besloten om aan me eigen te denken en natuurlijk aan me kleine. Zal niet te veel in details treden maar mijn ex vriend schold me uit voor de ergste dingen en had soms ook losse handjes enzovoort. Vind het wel heel jammer dat het voor bij was maar voor mij en de kleine is dit de beste beslissing door ruzie iedere keer die we hadde had ik vaak buikpijn hoofdpijn enzo. Mijn ouders staan ook achter mijn beslissing die hadde het liefst ook anders gezien maar goed kon zowiezo weer thuis kome wonen dat ik me daar geen zorge over hoefde te make aangezien ik zeer weinig verdien en maar net me eigen rekeninge kan veroorlove en heb misschien max 100 euro over met zorgtoeslag, maar hoef me geen zorge te make me ouders kunne mij zowiezo helpen kan nu weer tot rust kome zonder dat me ex liep te zeure dat ik meer moest werken enzo en ook over andere dingen wil dat de kleine het goed heeft en gezond gebore wordt dat vind ik belangrijk dat ik geen stress en zenuwe heb hoop misschien dat we een beetje op dit forum contact kunne houde enzo over hoe de zwangerschap verloopt en hoe het met jezelf gaat sorry voor lang verhaal maar moest dit even van me afschrijven Groetjes chantal
hoi hoi Ik heb ook alleen en zwanger ik ben nog maar 7 weken zwanger en ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet want ik heb net een heel zwaar jaar achter de rug met een echtscheiding en toen dacht ik een leuke man gevonden te hebben maar het klikte niet tussen ons. Ik heb al twee kinderen waarvan 1 zoontje met ADHD/DCD. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik weet echt niet wat ik moet doen. Groetjes pinky36