Zwanger en vriend woont in buitenland...

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Missy79, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missy79

Missy79 Actief lid

11 feb 2010
    449
    0
    0
    Nou het kopje zegt het al..
    We zijn zwanger echter sta ik er voornl alleen voor omdat mijn vriend in de dominicaanse republiek woont en het zo moeilijk is hem hier te krijgen dmv visa aangezien ze die niet zo 123 verstrekken..

Ik zou het leuk vinden met lotgenoten te praten om elkaar er een beetje doorheen te slepen :D

Liefs Marije

2. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Och wat naar, mijn man is inmiddels nederlander, maar heb hem ook een tijd moeten missen voor de MVV. gewoon aan beginnen,duurde bij ons 8 maanden bij vrienden van me 6, dus wie weet redt hij het nog wel.
    Voldoe je een beetje aan de eisen? Pittig hoor, maar echt achteraf is het kort echt waar

3. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat vervelend dat je vriend nog zo ver weg zit. Ik zou ook de procedure starten als je deze mogelijkheid hebt natuurlijk.
    Die kant uit is geen optie?

4. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Weet er helaas alles van hoe moeilijk het is! Mijn oudste dochter heeft het 1,5 jaar zonder papa moeten doen omdat het (te) moeilijk was om aan de eisen van een mvv te voldoen....ondertussen is mijn man al 3 jaar in Nederland en heeft hij vorige week zijn naturalisatie aangevraagd. De jongste is in april geboren en papa is daar gelukkig bij geweest.

Je hebt het over vriend, dus ik neem aan dat je niet getrouwd bent ;) Op dit moment kan je de procedure nog niet starten omdat een van de eisen is dat je getrouwd moet zijn ( zeer waarschijnlijk komt deze eis binnenkort weer te vervallen)

Een troost .....vanaf nu zijn de leges voor de aanvraag een stuk lager! En de eerste vvr hoeft ook niet meer betaald te worden. Voldoe je aan de rest van de eisen?

Ik weet niet of je de site Stichting Buitenlandse Partner - Home ken, maar hier kan je heeeeel veel informatie vinden......heel veel succes! Het zal moeilijk en zwaar zijn, maar uiteindelijk komt alles goed :)

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Sinds wanneer moet je getrouwd zijn? Mijn man is ook als mijn vriend hierheen gekomen hoor, zijn pas later in Nederland getrouwd.

6. medousa

medousa Actief lid

20 jul 2008
    359
    0
    0
    Sinds 1 oktober 2012

Deel Deze Pagina