Nou dan begin ik dit topic maar vast. Gisteren getest en zwanger! Ik ben uitgerekend op 1 april. Welkom alvast!
Gefeliciteerd!! Ik heb ook gisteren getest en zwanger! Ontzettend leuk en onwerkelijk! In welke ronde ben je zwanger geraakt en hoeveelste kindje? Ik ben 27, bijna 28... en in eerste ronde en eerste kindje! Ik hang er om volgens mij.. Of 31 of 1 april! Maar bij het andere clubje zijn ze al aardig ver in het topic dus schuif gezellig hier aan!
Gefeliciteerd! En geeft niks. Jij ook een hele fijne zwangerschap gewenst! Hier is het ons 2e kindje. We hebben een dochter van 2 jaar. Het is gelukt na de 1ste iui
Hoi ik kom hier kletsen gister getest en positief kan het nog niet helemaal geloven hoor volgens de calculator kom ik uit op 5 april.. lijkt me leuk om wat ervaringen te delen dit is mn eerste zwangerschap en ben 23 jaar groetjes
Dag dames! Ik heb eergister een knaltest gehad! Verwachte mn NOD aankomende maandag. Maar voel me echt al op en top zwanger! Ik denk dat ik mn ei toch misschien een dag eerder heb gehad maar uitgaande van mn laatste menstruatie zou ik 3 april uitgerekend zijn! Hoe voelen jullie je?
Nee gelukkig nog niet! Mijn darmen zijn volledig van slag, en in de loop vd dag doen mn borsten echt pijn. Verder zeurende hoofdpijn en krampjes! Maar mij hoor je niet klagen! Heb je al mensen ingelicht ? Ik ga maandag op mn NOD nog een laatste digitest doen en dan zal ik es kijken hoe het in zn werk gaat met verloskundige inlichten enz.
Mn moeder haha ik ga volgende week moedersvoormoeders inlichten en de huisarts dan zie ik wel waar verder mn borsten doen ook wel een beetje zeer hoor
Oke wij nog niemand! Ik ga ook mee doen aan moeders voor moeders, volgens my kan dat pas vanaf week 10?
Hallo dames, Allereerst gefeliciteerd allemaal!! Hier ook een positieve zwangerschapstest (eigenlijk al 4) de tekenen waren er erg vroeg en was te nieuwsgierig dus al op ongeveer 11 dpo getest. We zijn zwanger van ons tweede kindje! Als ik uittel dan kom ik uit op 3 april! Maar aangezien mijn cyclus onregelmatig is en mijn lijf me daarin blijft verassen... Weet ik t niet zeker 😁 Ik voel me verder gelukkig goed. Gaat alleen bij mij de tijd ineens enorm langzaam 😊😊??
Hee dames. Zal me hier ook aansluiten! Dinsdag is mn nod pas, maar de testen lopen zoo mooi op dat ik hier al wel durf mee te schrijven. Dit is ons 2e kindje, ben 27 jaar en was de 8ste ronde. Al alles goed mag gaan ben ik uitgerekend op 7 april. Van zoonlief was ik in ronde 3 al zwanger en moest nu dus een beetje geduld hebben.
Ook ik wil me alvast voorzichtig aanmelden! Voelde me gisteren erg raar, misselijk en zo ontzettend chaggie hihi. Dat ik midden in de nacht, toen VL nachtdienst had toch maar even een testje had gedaan. Die van de kruidvat, heel licht, maar positief. Geen flauw idee wanneer mijn NOD is, maar vandaag een CB gedaan, die geeft 1-2 weken zwanger aan. Kan het nog niet echt bevatten, 5 juli namelijk mijn ongi gehad. Ik heb nooit een goede cyclus gehad, altijd 40 dagen. Snap er helemaal niks van, maar 2 testen liegen er niet om lijkt me Geen flauw idee wat m'n uitgerekende datum zou kunnen zijn, maar afgaande op een cyclus van 28 dagen, zou ik 11 april uitgerekend zijn. Spannend wederom
Reageerde al op een ander topic nogmaals gefeliciteerd kan het ook nog niet goed bevatten hoor snap trouwens niks van hoelang je zwanger bent enzo maar ik kom of op 1 april uit of 5 april
Hallo meiden, Ik kom me hier ook melden! Van de week positief getest voor ons 2e kindje na een vmk in mei. Wss uitgerekend op 2 april! Er is ook een begin april groepje in het bevallingslijst forum voor degene die dat leul vinden!