En Jez? Is het al begonnen? Ik ga het deze avond vast niet meer meemaken hoor om te bevallen Verlies wel af en toe kleine stukjes slijm, jij ook al? Het regent lekker......... Was het vanmiddag zo zat dat niks doen, dat ik ben gaan strijken en daarna de keuken ramen, slaapkamer, en voordeur van binnen en buiten heb gezeemd. Helaas gebeurd er tot op heden nog niks in mijn buik..... Ja de steken en harde buiken blijven En het zweet breekt me weer uit en ik doe niks , loopt gewoon over me gezicht heen......... raar lichaam Hoop dat ik weer een lekkere nacht kan slapen................................. welterusten meiden
*Meldplicht* Mogge, Nog steeds met dikke buik........ Wordt een beetje eentonig die berichtjes elke keer Redelijk geslapen, wel paar x wakker geweest. 1x helemaal over me toeren (kl*te hormonen), huilen huilen huilen........... nachtmerrie Daarna nog wel wat kunnen slapen. Hoe is het met jullie meisjes? Al baby news????
Hey dames, Hier ook niks... Prima geslapen, ondanks het vele wakker worden voor het toileteren en om me om te draaien (alleen mezelf omdraaien in bed is al een ramp, doet pijn aan mijn buik en onderkantje) Ben net pas wakker.. Ik heb me gisteren ook rot gezweten hoor kel, pfff zo warm heb ik het elke keer.. Gelukkig is het vanaf vandaag weer wat koeler... Ik verlies geen slijm kel, zover ik weet... Nog niks tegen gekomen in ieder geval... Mmmja en dan vandaag weer doorkomen... Ze zeggen dat je niet moet gaan afwachten op de bevalling en lekker je ding moet blijven doen, maar ik heb gewoon nergens zin meer in en als wat ga doen dan wordt ik moe en krijg ik pijntjes.. ohhh wat een rotleven hebben we toch he En iedereen die meer en meer vraagt, hoe lang nog???? Duurt niet lang meer zeker???? NEE, en ik heb geen idee oke!!! hormoontjes?
Oh erg he, iedereen die dat elke keer vraagt Hier ook al maanden niet meer normaal kunnen draaien in bed zonder pijn dus dat hoort erbij helaas. Ik heb ook nergens meer zin in, maar ja de was moet toch gedaan worden, boodschappen moeten gedaan worden, al doet manlief de boodschappen wel maar ik wil gewoon mee maar het kost me zoveel moeite om te lopen We kunnen alleen nog maar klagen
Oh ja echt erg dit, voordat je zwanger bent, roept iedereen ik heb er echt álles maar dan ook alles voor over en op het eind.... klagen we aan een stuk door en worden chagerijnig van van alles!!! Foei jez, foei kel, het is een leuk iets..
ja ga de hele dag roepen, zwanger zijn is leuk, zwanger zijn is leuk, vooral de laatste loodjes zijn het leukst, en nog leuker als je overtijd loopt Geloof dat 9 van de 10 vrouwen klagen hoor bij het einde
Hey dames, nog steeds geen babynieuws???? Potjandikkie Had toch echt wel verwacht hier baby foto's te kunnen spotten hihi Had wel gelezen dat Anz is bevallen....Gefeliciteerd!!! Hier gaat alles goed, de kraamhulp is vandaag voor het laatst geweest...wel lekker maar ook wel weer wennen...we hebben zoveel tips van haar gehad..echt een superfijn mens was het!! Nova doet het ook goed...ze heeft afgelopen nacht 5 uur doorgeslapen en ook nog in haar eigen bedje..we zijn echt super trots op haar!! Nou meiden, succes er nog ff mee!! Ik hoop toch echt snel hier baby's te kunnen spotten!!
Girly, fijn dat het zo goed gaat met je kleine meisje!!! Jez, gebeurd er al iets bij je??? MommieD, nog druk bezig geweest met van alles en nog wat? Of had je een rustig dagje vandaag??? Zo, ik had 6 bananendozen vol met kleding gehad van me vriendin (die had het ook weer gehad), van maat 56 tot 98. Uitgezocht, 3 wassen gedraaid en gedroogd. Net alles netjes (donkere spul) op maat gelegd, witte was moet ik zo nog doen en dan kan het in een vacuüm zak tot de kleine het past (of niet want ja moet maar net het goede seizoen wezen he) Maar er zit van alles tussen dus hij zal vast wel iets ervan kunnen dragen Hier dus nog geen beeb of aankondiging ervan , al dat werk helpt dus ook niet meer............ dus................. wachten we maar weer af
Fijn zeg zoveel kleding kado! Hier heel rustig dagje want we zijn op familieweekend. Merk ook dat bukken lastiger wordt en krijg nu ook dikkere voeten. Boehoe ook mn trouwring nu af moeten doen ... Maar goed de vk had nl gewaarschuwd dat t ineens kan zwellen en dan moeten je ringen worden doorgeknipt. En dat wil je echt niet! Verder weinig nieuws, succes weer vannacht!
Hoihoi Hier niks hoor! Gisteravond een feestje gehad, ik lag om 1 uur lekker in bed en dacht laat maar komen! (moeders had gisteren gezegd dat het ook vaak na een feestje begint, omdat je dan niet zit af te wachten) maar nee hoor, weer een bakerpraatje ontmanteld.. Wel bijna elk uur gezien helaas, ik weet ook niet waar ik wakker van werd telkens Ook wel een paar keer een beetje krampjes gehad maar die waren eigenlijk ook niet noemenswaardig.. Ik voel wel dat onze uk meer naar beneden zakt (of dat denk ik te voelen) want ik krijg nog steeds meer last van onder. Wanneer komt dat kind er nu eens uit?!?!?!?!?!?!?!!!!! Kel, wat fijn dat je een hele doos keding hebt gehad zeg, altijd makkelijk! Helaas bij jou ook nog niks aan de hand.. Balen zeg! Ons geduld wordt wel op de proef gesteld he
Mommied, veel plezier og met je weekendje weg! Geniet er lekker van! En die sieraden... Tja ik kan ook niks meer om, geen horloge, ringen of mijn armband.. Heel kaal maarja straks kunnen we onszelf weer versieren
Jez en Kelly vind gewoon dat jullie gewoon nog in juli moeten bevallen!! Spreek die kinders in de buik van jullie eens goed aan. Zeg gewoon dat het buiten veel leuker is dan daarbinnen Als ik het zo lees is het zo gewoon niet leuk meer voor jullie.
Jez, je zal zien dat wij tegelijkertijd gaan bevallen Weet jij al een dag dat je wordt gestript? Of doen ze dat bij jouw niet? En die bakerpraatjes.............. ja ach ik geloof ook niet in sprookjes dus iedereen die tegen mij zegt je moet dit doen of dat doen dat helpt, zeg ik ook: Geloof jij in sprookjes? Ja? Lekker blijven geloven. Ik blijf nu gewoon vol houden dat ik met 42 weken eindig in het ziekenhuis, ingeleid en wel........... Heb nu al zo vaak gehoord van nou dan en dan komt het hoor......... nou niet dus. Had eigenlijk weddenschappen aan moeten gaan met wanneer ik zou gaan bevallen, kon ik er nog wat aan verdienen hahahaha Yasmin, onze ukkies hebben het zo goed die blijven gewoon tot het uiterst zitten........................ helaas MommieD, hier ook geen sieraden om hoor alleen ketting. Ik hou dan wel geen vocht vast maar het zit gewoon niet lekker meer
Kel, hier zei de vk dat ze met 41,5e week een laatste afspraak met me maakt en mocht er dan niets gebeurt zijn nog, sturen ze me door naar de gyn. (ik weet niet of ze daarvoor van onder nog even checken of je te strippen bent of dat ze je ewoon gelijk doorsturen?) Eenmaal in het zh op je afspraak, gaan ze dán pas bespreken welke dag ze gaan inleiden ik geloof dat ik met 43 weken ga bevallen dan Wordt er echt wanhopig van en wil er nog niet aan denken!!! Ik heb ook nog geen wee of iets gehad, dus dan denk ik ook nog geen ontsluiting, en dus kan er ook niet gestript worden toch? Kijk kel, jij begint al met 1 cm. bij een tweede kindje, dat is natuurlijk niet eerlijk... ik hoop zo dat morgen de voetreflextherapie helpt! En snel een beetje! Ik weet niet waarom, maar als ik echt in augustus beval zou dat zo'n teleurstelling zijn!! Dat is voor mijn idee zooooo laat! De hele tijd leef je naar die uitgerekende datum toe en dan is die dag voorbij en heb je niks.... Dat was al een hele teleurstelling eigenlijk! Zo'n uitgerekende datum kunnen ze maar beter afschaffen... je wordt er alleen maar gefrustreerd van en bij maar 5% van de vrouwen klopt het..... Ik lig ook nog steeds in bed, alleen even eruit geweest om te ontbijten en toen weer terug. Blehhh ben er klaar mee, is het al morgen?
Hier hetzelfde hoor Jez, met 41.5 naar de gyn.......... vind het ook wat laat maar ja wat doe je eraan?? Hier strippen ze vanaf 41.1 en met 41.3 nog een x mocht het nodig zijn en mocht het lukken natuurlijk. Ik heb dan wel een ruime cm al, maar me baarmoedermond was afgelopen donderdag nog kneiter hard dus strippen kon ze niet anders had ze het gedaan, nu woensdag maar afwachten of het dan wel lukt.......
Oh oke, we zien wel dan.. Jammer dat we niet dicht bijelkaar wonen, anders hadden we misschien tegen die tijd een 2 persoonskamer in het zh kunnen regelen