Jaaa natuurlijk!!!! Dan mag jij op de klaagstoel!!! Haha en beantwoorden wij al uw vragen! En dan gaan wij verder met klagen over pijnlijke hechtingen, verschrikkelijk kraamverband, slapeloze nachten, spuitluiers en huilbaby's haha lol
Mogge, Nog steeds geen baby nieuws hier Wel weer een beroerde nacht achter de rug....... Straks komt taxi mama mij en dochter ophalen. Dochter blijft weer een dagje bij oma , en ik ga me nagels weer laten doen (zit bij haar in de straat) ............ zal ik vandaag me laatste buikfoto gemaakt hebben?
Ja echt? Nu al? Dat is lekker eh..vlot! Nou die van jouw mag nog wel even blijven zitten hoor mommied! Beter voor hem! Goedemorgen trouwens.. Vannacht wat ongikrampen gehad! Het massagewijfie zei gisteren dat dat wel eens kon gaan gebeuren, omdat je baarmoeder dan 'iets' aan het doen is.. Maar ik voel nu geen ene mallemoer meer laten we hopen dat het wel iets gedaan heeft... Morgen weer naar de vk, en dan gaan er koppen rollen... Ik heb mijn hele preek al klaar en ik ga niet eerder weg voordat ze iets doet wat nut heeft!!! Óf strippen en als dat niet kan een doorverwijzing naar het zh! Ik ga alles wat ik kan erbij halen... Ik ben klaar met hun en met de zwangerschap, het is toch zeker mijn lijf!! Ik vind het echt ronduit belachelijk dat iemand eerst geestelijk en lichamelijk totaal moet instorten, willen ze iets doen! En wat een natuurlijke bevalling betreft, dat dat beter voor je zou zijn.. Dan is dat toch lekker mijn eigen risico!!! Het kindje is af, moeders staat op instorten, waar op wachten?!?! Ik heb ook téveel meegemaakt de afgelopen 12 maanden, (wil niet hier in het openbaar zetten wat allemaal, maar geloof mij het is niet niks) ik ga niet zittten wachten op een depressie.... Zo dat moest ik even kwijt...
Go Jez, Go Jez, Go Jez!!!! Hoop dat jij te strippen bent!! Gaan we morgen gewoon beide bevallen he Morgen komt ze hier thuis en hoop toch echt dat ik te strippen ben...... Enneh.......... natuurlijke bevalling? wat is dat? Ben bij dochter ook ingeleid. Heb toch wel het gevoel dat het nu ook gaat gebeuren
Hmmm ik weet niet of ik te strippen ben dus of ik ga bevallen weet ik niet, maar dat ik me niet zomaar naar huis laat sturen weet ik wel!! Hopelijk voor jou kel, floept dat kind er morgen zo uit!!
Go jez!!! Veel succes!! En kelly veel plezier bij de nagels, zal je zien dat dan net je vliezen breken en je alsnog zonder mooie nagels bevalt hihi. Hier keukenkastjes gesopt, nu gezellig naar een vriendin. Heb binnen een week meer vriendinnen gezien dan normaal binnen een maand haha!
Zo ben weer thuis. Nagels weer gedaan Jez, ik weet ook niet of ik te strippen ben hoor. Vorige week zat alles nog pot en pot dicht.......... Hoelaat moet je morgen?
Oh mommied, krijg je nu al nesteldrang? Ik heb ook nog wel wat kastjes hier anders haha! Ik wil ook nog het een en ander poetsen hier in huis, maar heb er gewoon geen energie voor, ik lig al vanaf vanmorgen depri te zijn op de bank.. Kel, fijn dat je nageltjes weer mooi zijn! Wie had dat gedacht dat je nog een keer met dikke buik zou nagelen! Ik mag morgen om 1 uur.. Dus nog een hele ochtend wachten Ben ook echt benieuwd bij jou of het nu wel kan!
Keukenkastjes zijn hier weken geleden al gesopt. Van de week de voor ramen nog gezeemd binnen en buiten. Gister nog gezogen en gedweild maar bevallen ho maar Maar nu ook echt geen zin meer in (al weken niet maar ja moet toch gebeuren he) Dus mommieD, mocht je je vervelen..................... Hier komen ze tussen 10 en 12u, dus zal wel eerder tegen 12u aanzitten denk............. Verveel me echt te pletter!! Ik wil gewoon lekker naar buiten, lekker wandelen, boodschappen doen noem maar op!!
Ik verveel me ook te pletter, zit al de hele dag alleen op de bank met de gordijnen dicht. Ik voel me echt zielig en heb eigenlijk ook geen zin in bezoek.. Mijn mannetje belde me nog hoe het gaat en sindsdien kan ik alleen maar huilen, zit er echt doorheen..
Ach arme Jez, die dagen heb ik ook gehad. Die zijn echt niet leuk die dagen . Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen anders hadden we samen ff een potje kunnen janken............. DIKKE KNUFFEL
Och meiden toch, nog steeds niks geen baby nieuws.... Ik hoop toch echt voor jullie dat het snel gebeurd, spontaan dan, want volgens mij zit niemand te wachten op inleiden... Ik kan me ook voorstellen dat je het op een gegeven moment niet meer ziet zitten....maar een deze dagen komt ook jullie beebje.. En mommied...voor jou schiet het ook al lekker op...zo te zien ben je al druk bezig met je nesteldrang hihi...
Ja hihi vanaf dag 1 van mn verlof ben ik aan t opruimen,poetsen, organiseren, weggooien,wassen etc etc en heb nog een lange to do list haha. Dus kan helaas niet bij jullie komen klussen haha. Ben wel kapot, zoveel te doen en. Nog niet klaar haha. Hoop dat er straks nog iets van 'verveel'tijd is want heb nog wat dvd boxen hihi. En overigens elke dag bijna met iemand afgesproken, heel gezellig maar ook wel druk . Succes vannacht weer ladies!
Gaat nu alweer een kl*te nacht worden Heb zoveel pijnlijke steken rechts onderin, zeg maar beetje tegen me lies aan daar ergens (moeilijk te omschrijven) maar het doet ZO ZEER!!!!!! Slaap lekker meiden. Enneh, wat zal jouw huissie lekker schoon zijn aan het einde van je zwangerschap mommieD
Kel! Hoe is het??????? Hier nog hetzelfde, kan niet wachten op mijn controle vandaag! Net het toilet weer voor de zoveelste keer van binnen gezien bahbahbah stom maagzuur
Mogge, Nog geen babynieuws, alles nog hetzelfde Wachten tot de VK komt.............. heb best wel de zenuwen, of ze iets kan doen ja of nee........... Hoop dat ze bij jouw ook wat kan doen Jez!! Ga heel hard voor je duimen, en jij flink aanstellen en huilen bij de VK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Balen dat je zo blijft overgeven zeg , nog eventjes dan ben je er vanaf (weer zo'n kl*te zin he)