Ik ga mijn best doen, ik hou je op de hoogte! Jij ook succes meid! Hopelijk hebben we allebei goed nieuws vanmiddag!
Kel, je bent wel angstvallig stil!!!! Hier niet gestript, maar wel een afspraak in het ziekenhuis, ze geloofde me gelukkig toen ik zei dat ik het zat ben dus nu afwachten wat de gyn ervan zegt.... Laten we hopen dat het niet druk is met bevallingen, des te eerder ben ik aan de beurt...
De VK kwam pas om half 2 , ben gestript. Heb nu een ruime 2 cm, dus zit weer op de wachtbank Jez, fijn dat jij naar het ziekenhuis mag, wie weet beval je nog eerder dan ik............... wanneer mag je?
Eerst controle en dan pas bespreken hoe of wat en wanneer.. Dus ik hoop natuurlijk gelijk vrijdag maar dat zal wel niet. Het zal wel eind volgende week worden.... vk zei dat als het goed gaat met de baby ze je gewoon laten wachten tot het eind! hopelijk zet het bij jouw gewoon door kel! En is al die herrie aan je lijf niet nodig!!
Merk nog geen verschil dus zal wel niet Vrijdag komen ze nog een keer, en als het dan niet helpt ziekenhuis. Dat zal niet eerder worden dan maandag of dinsdag en misschien woensdag of donderdag zelfs wel.............. Omdat ik het weekend ertussen heb zitten komt het wat k*t uit qua aantal dagen van overtijd lopen...........
Ach ja balen is dat he kel! Bij mij zit dat weekend ook in de weg, want als het vrijdag niks wordt, heb ik natuurlijk ook maandag pas weer een nieuwe kans! Heb gelukkig veel steun aan mijn mannetje, want de rest van mijn omgeving kan nog steeds alleen maar domme opmerkingen geven! Of ze laten helemaal niks van zich horen, ook fijn, goede vriendin laat al een dikke 1,5 week niks van zich horen.. Goed hoor En de opmerkingen met hoe dik ik wel niet ben blijven ook komen... Ja hallo ik zit niet net op de helft!! Ik ben al overtijd hoor!! En die liters vocht die ik vasthoudt, heb ik ook niet om gevraagd!!! (mijn bloedeigen schoonpapa vroeg gisteren letterlijk heel serieus, was jouw moeder vroeger ook zo dik toen ze zwanger was? ) en bedankt papi
Pffff ja wat kunnen mensen domme opmerkingen maken he? Alsof je er iets aan kan doen! Leef wel met jullie mee hoor.... Mag toch hopen dat die van mij niet eerder komt, maandag liggingsecho, ben benieuwd ...
Oh Jez, je moet maar zo denken.............. sommige mensen weten niet beter helaas MommieD, heerlijk maandag weer naar de kleine kijken Hier nog steeds niks veranderd dus geloof er nu echt niet meer in hoor , vrijdag dus weer strippen........ daar zie ik nu al tegenop Kleine wordt ook steeds rustiger.... En het is zo f*cking benauwd pppppppfffffffff ben het nu echt ff spuug en spuug en spuug en spuug en spuug en dat nog 1000.00000 x zat.
Jemig meiden wat lopen jullie overtijd!! Heb t echt met jullie te doen.. Kelly; bij mijn eerste kwam t pas 30 uur na strippen op gang er is hoop! Hou vol
Nou he wat wilde we toen graag zwanger zijn, en wat willen we nu graag bevallen . Vannacht volle maan toch?? Of morgen??? Anz, oké hou nog hoop Net bij t afvegen iets wat slijm met oud bloed, maar zelfs dat zegt natuurlijk niets.... het leven bestaat voornamelijk nog uit wachten wachten wachten......
Ah, morgen dus............... even volhouden nog Jez! Morgen volle maan dan worden de kids geboren (als je in die sprookjes nog geloofd) Hier nog steeds niks gaande hoor. Ga zo maar naar bed, weer een dag voorbij
En toen was het weer ochtend.. Kel, hoe gaat het? Mommied, nog leuke plannen vandaag? Of iets leuks te vertellen, iets anders dan ons geklaag? Bevallen dames, vertel eens wat leuksover jullie ukkies! Of leuke foto's? Herrinner me even waar ik het allemaal voor doe....? Ik heb pijn ik heb inmiddels ook bijna een rollatortje nodig.. Mensen moeten gewoon lachen als ik opsta om te lopen, maar manman wat heb ik een last van alles onder de gordel
Hihi jez, ik wil ook even klagen als t mag... Snachts pijnlijke harde buiken, bah! Hoorde gister van de vk dat 80% van de eerste kindjes pas na/rond 41 weken komt en ze daarom bijv in frankrijk de uitgerekende datum op 41 zetten... Maar goed daar heb je niks aan natuurlijk . Ik ga vandaag weer verder met klusjes in huis. Alles voor de baby is zo goed als klaar, keuken schoon incl vriezer en koelkast, das echt een fijn gevoel haha. Wat doen jullie nu zoal overdag? Heb je zoveel last van de buik & kwaaltjes dat je amper wat kan?