EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Leuk Swissy, gefeliciteerd met je zoontje!! En jeetje wat een flinkerd ook... Poeh hee respect voor jullie om zulke grote kindjes te fabriceren. Ben heel benieuwd hoe groot onze jongen wordt/is, ze schatten hem nu nog op gemiddeld :).

Jeetje Kelly, leuk dat je bijna naar buiten mag met 'm, morgen wordt het mooi weer, kan je hem mooi showen!

Hier een helse nacht gehad, super benauwd steeds dus kon moeilijk in slaap komen. Alle tips daarvoor zijn welkom!!

2. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh ja en heb ook dan eindelijk buikfoto's in een fotoalbum op mn profiel geplaatst. Vriendjes kunnen deze bekijken :).

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    MommieD, wat een mooi bescheiden buikje :D

Toevallig belde net het consultatiebureau voor een thuisafspraak, die komt maandag middag. Wijkverpleegkundige is morgen voor het laatst.... moet zeggen dat wij (man en ik) het erg jammer vinden want we hebben zo'n leuke vrouw ;). Maar ja morgen nog 3 uurtjes en dan moeten we het zelf doen......

De vrouw van het consultatiebureau is dezelfde als die ik van me dochter had, dus al een bekend gezicht. Zij adviseerde om een 1,2,3 standen speen te proberen dus die gaat manlief straks ff halen. In de hoop dat het alsjeblieft gaat lukken dat Max wat langer kan slapen en VOORAL 'S NACHTS!!!!

En anders zullen we morgen weer een nieuw "plan" moeten verzinnen over hoe nu verder...........

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oeh ja.. heeft ie zo'n grote honger dan Kelly? Jeetje... Misschien hebben ze m dan toch te lang laten zitten waardoor ie de laatste dagen niet genoeg heeft kunnen eten in de buik?

Ennehh.. bescheiden buikje valt wel mee. In het begin wel maar nu is ie MEGA (voor mn gevoel dan)... Van die opmerkingen 'weet je zeker dat het er maar 1 is' offeh 'hij hoeft niet meer zoveel te groeien'... pff dan weet je het wel. Ik doe tegenwoordig vooral zwart aan, dan valt het niet zo op haha. En broeken heb ik helemaal verbannen naar de kast, zit zo strak met zo'n buikband haha..

Succes met de nieuwe speen!

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja mommieD, die opmerkingen verschrikkelijk he :x. Ik had af en toe echt de neiging om die persoon zijn nek om te draaien!!!

Ja hij heeft echt veel honger, maar zijn flessen van 90cc water met 3 scheppen poeder voor hongerige baby's krijgt hij net aan leeg (laat meestal 10 staan) dus meer eten kan hij niet.... maar na anderhalf á 2uur heeft hij alweer honger en dat kan dus eigenlijk gewoon niet.
    Nu doet hij zo'n kwartiertje erover om te drinken, dus waarschijnlijk gaat het met die andere speen nog langzamer waardoor hij dus harder moet werken en dus meer energie moet gaan gebruiken.

Max is voor zijn leeftijd (haha), te sterk, te actief, te wakker, hij kan zelfs zijn nek al goed omhoog houden :$ Hij wil ook alles zien en van alles ondernemen.......... en dan zeggen ze dat jongens vaak trager zijn dan meisjes....... nou hier niet hoor :p

6. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahaha ja dat hoor je vaker bij flink overtijd babies, die zijn toch wat sneller. Nou hopelijk gaat t met die andere speen beter!!

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey meiden ik ben ook weer even op aarde :D

Allereerst swissy van harte met je ukkie! Goed gedaan meid, het is niet niks om zo'n beer op de wereld te zetten! ;)

Kel, ga zo even je mannetje bekijken :) het gaat best goed met jullie als ik het zo lees en tja dat onregelmatige hoort er bij zeggen we dan maar he.. We moeten ook niet te snel te veel willen :)

Mommied, balen dat je het zo benauwd hebt, beetje meer rechtop slapen hielp mij altijd wel en mijn voedingskussen deed toen ook al wonderen voor een fijne positie in bed!

Hier gaat het ook redelijk goed! Ik kan sinds vandaag weer redelijk zitten :) als ik geluk heb mogen er mrgen een paar van die ellendige hechtingen uit...Kon het ondanks mijn angst toch niet laten om zelf even te kijken met een spiegeltje hihi maar het viel me alles mee, ondanks dat het er niet meer uit ziet als mijn eigen doos :D;)
    De nachten vallen niet helemaal mee, de ene keer is ons meisje buiten de 2 voedingen lekker aan het slapen en vannacht was ze weer van 1 tot 3 constant wakker.. Ik moet wel zeggen dat ik niet zo goed bestand ben tegen haar huilen hoor... Ik vind het moeilijk om haar even te laten gaan en wil haar het liefst gelijk knuffelen! :)
    Ik ben zowiezo wel een beetje week en meer emo geworden, kan zomaar savonds als ik mijn meisje bij me heb in huilen uitbarsten omdat het zo mooi is!! Hormonen he.. :D
    Zaterdag vertrekt mijn kraamhulp ook weer, pff zie er nu al tegenop, dat wordt wéér janken hoor hihi, wat een schat van een meid!

Ik heb gisteren ook nog eens even mijn bevallingsverslag van het ziekenhuis gelezen, interressant wel omdat je het toch allemaal anders ervaart op het moment zelf! Maar ik ben echt gewoon trots op mezelf! Dat ik het gewoon gedaan heb en ik nu ook bij de 'moeders' hoor! Stom he hihi

Sorry dat ik er effe wat minder ben hier, maar heb het zo druk met mezelf, onze uk en de visite enzo! Maar ik spreek jullie gauw weer :) xxx

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Inderdaad Jez, we willen vast te snel hihi :D

We hebben net heerlijk een stukje buiten gelopen :p Wat was dat fijn zeg na een week binnen te hebben gezeten!!! Eindelijk weer gewoon lopen buiten heerlijk!!!!!!!!!!!

Even een gekke vraag aan de bevallen meiden....... Hebben jullie ook zo'n moeite om je urine op te houden? :):)

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh lekker kel, even naar buiten! Ik wil dit weekend ook even, even kijken of het gaat een blokje om...

Kel, hier ook moeite ermee hoor :) de boel is natuurlijk aardig opgerekt........ Ik heb op de yoga geleerd, gelijk na de bevalling in je kraambed je bekkenbodemspieren te gaan trainen! Dus als je goed zit constant je spieren aanspannen, even vasthouden en weer loslaten terwijl je goed doorademt. (alsof je je plas en poep ophoudt) ik probeer dit iedere keer tijdens het voeden even te doen en merk wel dat het al beter gaat dan de eerste paar dagen toen ik bijna niet eens de aandrang voelde! :$ Maar ik moet zeggen dat ik ook nog errug blij ben met mijn kraamverband :)
    het vloeien valt me overigens ook erg mee, ik had echt een slachtveld van weken verwacht :D maar het is meer een soort flinke ongi :)

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey meiden,
    Alles goed met jullie?

Hier wel, mijn mooie meisje ligt lekker op mijn borst te slapen :)

Morgen laatste dag dat de kraamhulp komt, een ochtendje nog... Oh ik zie er nu al tegenop :( moest vanmiddag al huilen bij het idee :)
    Ik vind het zo'n fijne meid en het idee dat we het straks 'alleen' moeten doen en niks meer aan haar kunnen vragen... Brrrr :)
    en ik weet ook wel weer dat het echt allemaal wel goed komt, ons tutje doet het super en alles gaat nu volgens het boekje, maar toch....

Nog meer meiden die dit herkennen? Hoe kom ik die dag door morgen zeg pfff :)

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Komt allemaal goed hoor Jez!! Moeder instinct noemen ze dat ;) En je kan altijd het consultatiebureau bellen of langsgaan he :)

Vanmiddag met de auto naar het dorp gereden, en daar gewandeld, boodschappen gedaan. Maar toen we thuis kwamen was ik toch wel moe en deed me buik toch nog wel zeer...... nog rustig aan doen dus.......... ;)

De kleine man doet het redelijk op zijn 3 standen speen, alleen nu al vanaf 6u huilen :( hij is moe en wil slapen maar hij is zo druk en wordt zo boos. Hij heb gewoon honger en heb net een fles leeg :$:$

Vanavond voor de nacht krijgt hij een grotere fles, in de hoop dat hij dan wat langer dan 3 a 4 uur wil slapen......

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Arm ventje, hij slaapt gelukkig nu zo'n half uurtje. Hij heeft zichzelf net helemaal onder gespuugd. Echt hele golven kwamen uit dat kleine mannetje :(
    Hopelijk slaapt hij nog even voordat hij zijn volgende fles wil.

Manlief had hem vast toen hij de golven eruit spoog, dus ik hollen door 't huis voor hydrofiele luiers, en nu dus weer bloeden :( en het was al bijna weg............. ja dat was dus ff te snel opstaan en hollen he.......

13. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ahhh succes kelly! Hier korte meldplicht als laatste in rij hihi... Heerlijk gevaren vandaag op de eerste dag van week 37 :)... Succes vannacht met de kleintjes, kan niet wachten tot ons mannetje er is!!

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nou, ik heb het overleefd hoor, mijn hulp is weg :)
    wat zal ik haar missen zeg :)

nu spannend, zo zonder hulp helemaal op ons zelf :) maar het zal ook vast wel goed komen!

Kel kijk je wel uit, je hebt toch een wond van binnen he! Hier is het vloeien ook nog heel weinig, heb het kraamverband ook niet meer nodig en heb nu gewone maxi maandverband, is al weer wat fijner dan zo'n halve luier in mijn broek :D (maar wel zo veilig wegens slappe bekkenbodemspieren zeg maar :D)
    Wel balen dat het voeden nog niet helemaal lekker loopt bij max kel, hopelijk vinden jullie gauw het goede evenwicht! Ook niet leuk dat die arme schat elke keer nog honger heeft

Hier kan mijn meisje mijn borstvoeding bijna niet aan joh! Ze moet het allemaal flink naar binnen klokken, en na 1 borst heeft ze vaak al genoeg... En die ander staat danook bijna op klappen hihi. De zoogcompressenfabrikant heeft in ieder geval een goede aan me, want soms spuit het er nog net niet uit, mijn god! ;)
    Gelukkig groeit ze prima en is ze alweer 100 gram boven haar geboortegewicht, terwijl ze toch 400 gram was afgevallen :$ 500 gram al zwaarder, jemig dat kind moet straks nog op dieet hihi

Mommied, alles nog rustig? Heb je al gerommel in je buik of nog helemaal niks? Fijn nu de 37 weken voorbij! Weer een mijlpaal verder! Komt nu echt steeeeeds dichterbij!!

15. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wat goed jez dat je voeding zo overvloedig is!
    Tja en gerommel, geen id eigenlijk haha... Ben nog mega fit (zelfs nog getennist vandaag, haha I know lijk wel gek)... Wel gister 2x opeens een soort korte aanval van rugpijn die snel over ging.. Verder snachts ook wel een soort pijnlijke harde buik als ik naar t toilet ga, maar thats it. De baby is zeer actief, soms wel 3 uur feesten achter elkaar. Dus ik denk dat ie t nog heerlijk heeft en lekker wacht. Wat voor gerommel hadden jullie?

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, het went snel he zo'n hulp in huis :D Fijn dat de borstvoeding zo goed gaat joh!!!

Max heeft gelukkig niet zoveel meer gespuugd, heb er gewoon slecht van geslapen vannacht. En voor het eerst ben ik er elke voeding uit geweest en heeft manlief gewoon doorgeslapen. Kon ook niet anders want ik lag op de bank en Max in de box en de babyfoon had ik uitgezet ;).
    Hij krijgt nu iets meer voeding, maken een fles van 120cc water en 4 scheppen poeder en halen er na het mengen 20 uit en de rest drinkt hij op. Hij kan daar dan zo'n 3,5u mee doen, soms 4u

Oh wat zei ik............... hij begint nu al te piepen..... hij zit pas op 2,5u :)

Maandag komt er iemand van het CB op visite dus hoop dat zij iets kan verzinnen op zijn honger :(.

MommieD, lekker getennist :p gek wijf hahaha moest er wel om lachen :D En kunnen best wel eens voorweeën zijn die je hebt........... ik heb ze weken gehad, rugpijn, harde buiken, steken in me zij, pijnlijke onderkant dat soort kwaaltjes :p

Vloeien wordt hier ook steeds minder, nu heel de dag nog niks maar kan zo weer komen aangezien het wel 6 weken aan kan houden :$:$. En het ophouden van urine gaat met de dag iets beter JEEJ ;)

Morgen een babyshower van een vriendin. We gaan 's middags even een uurtje langs (als het eigenlijke feest al meerendeels voorbij is) want wil niet in het middelpunt staan met Max

Zo jullie hebben weer wat te lezen hahaha

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mommied, hier totaal geen gerommel hoor... Ja een harde buik als ik heel nodig moest piesen maar verder echt helemaal niks gewoon! Maar het kan zijn dat je al een beetje meer harde buiken hebt ofzo.. Ik weet het verder ook niet want heb het ook niet gehad :)
    Kijk je wel uit met tennissen.. Je banden in heel je lijf zijn verandert, dus een ongeluk zit in een klein hoekje :)

Kel, heb jij verder nog last van je 'onderkantje'? Ik heb echt ook nog een raar gevoel bij mijn stuitje daar ergens... Van die druk die er op heeft gestaan, en er nog een beetje op lijkt te staan.. Echt een raar gevoel, de spieren die je gebruikt om je grote boodschap op te houden zijn een beetje gevoelloos (niet dat ik het niet op kan houden maar het voelt zo anders :)) En sowieso is mijn stuitje gevoelig met al dat zitten de hele dag.

18. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi thnx voor de input ladies! Nu weer de nacht in, slaap tegenwoordig met mn handen als vuistjes om vocht tegen te gaan. Snachts de meeste last van nl. Jez is jouw vocht nu helemaal weg?
    Zijn jullie btw helemaal verliefd op jullie kleintjes? Kan me gewoon zo niet voorstellen nog hoe t is om zo'n babietje van mezelf te hebben (en mn man dan haha)...

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen (nou ja goede.......)

Weer een gebroken nacht gehad oh wat zou ik toch willen dat hij de nacht en dag omgooit!!!
    's nachts drinkt hij bijna niet, om vervolgens zich om de 2.5u te melden :(
    Manlief en ik zijn net 2 zombies............................

Morgen middag even overleg met CB want dit gaat niet lang goed meer natuurlijk.

MommieD, ja overdags zijn we verliefd maar 's nachts niet hoor :)

Jez, ik heb niet echt last meer. Alleen inderdaad als ik te lang zit krijg ik ook pijn in me stuitje een K gevoel is dat.
    Boobs zijn ook weer "normaal", in ieder geval van de stuwing af. Ze zijn nog wat gevoelig, dus denk dat de melk nog niet helemaal weg is..... Heb nog steeds dag en nacht een te kleine/strakke bh aan, maar het helpt wel :p. Ben nu geen Pamala Anderson meer hahahaha

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nou hier nog wel een pamela hoor :D jemig wat zijn die tieten huge! :$ haha

Hier ook zooooo in love met mijn meisje! Oh ik zou haar wel de hele dag op mijn borst willen houden en er naar willen kijken, helaas moet ze soms ook in haar bedje ;) mommied, het is niet te omschrijven hoe het voelt, maar daar kom jij heeeeeel snel achter en dan zeg je echt ja nu begrijp ik wat iedereen altijd bedoelt!!

Mijn vocht in mijn ledematen is trouwens helemaal weg! Ik wist niet dat ik zulke lange dunne tenen en dunne enkeltjes had!! :$ je herkent ze niet meer terug! Ook mijn handen doen geen zeer meer gelukkig, byebye carpaaltunnelsyndroom!!!!
    Ik ben 2 dagen na de bevalling op de weegschaal gaan staan en ik was al 11 kilo kwijt van de 20!! :$ wist niet dat het zo snel zou gaan!
    Het lijkt zelfs of mijn buik van de zijkant gezien platter is als daarvoor :( Wel nog super slap maar ach.. het valt me zo mee!!! Wel jammer van die paar striae strepen rond mijn navel, maarja eigenlijk heb ik dat zoooo over gehad voor mijn meisje!!

Kel, hopelijk hebben ze bij het CB een oplossing voor dat eigenwijsje van jullie!! Slechte nachten doen je geen goed.. Raar he dat ze dat dag en nacht ritme nou niet gewoon gelijk aanleren! Dat had moedertje natuur wel even anders kunnen regelen :)

Deel Deze Pagina