Het is jammer dat ik me filmpje hier er niet op kan zetten, was zo leuk om te zien. De urine had moeite om voorbij de T te komen hihi
Hihi, ik ben ook voor het eerst helemaal tevreden mijn lichaam! Trots op dat kleine beetje buikvet, moet toch immers een beetje reserve hebben. Trots op de lichte bolling die begint te ontstaan, vooral avonds. En trots op mijn stevigere borsten!
Het is mijn eerste zwangerschap dus ik heb een klein vraagje. Kan het zo zijn dat me buikje savonds dikker is dat ik al een bollinkje zie?
haha ach ik wacht gewoon af en ik ben echt heel dun dus bij mij zie je misschien wel heel snel een buikje of niet we wachten af maken jullie er ook fotos van
Ja ik wel, vind het wel leuk. Nu 2 jaar later kan ik me echt niet meer voorstellen hoe "groot" mijn buik toen was. Ik maakte elke 2 weken een foto. Ga ik straks ook weer doen
hier bezig peen en uien klaar te maken alleen de geur al en ik heb trek haha mmmm wou dat ik alvast kon eten hahah
AFSPRAKENLIJST[/SIZE] 13-12: Kelly1312, intake VK 13-12: Vissertje84, 1e echo + intake VK 15-12: Princess79, 1e echo + intake VK 16-12: Yasmin84, 1e echo 19-12: Girly81, 1e echo + intake VK 21-12 linny, 1e echo + intake HA 20-12: Jez, 1e echo + intake VK 22-12: Kelly1312, 1e echo 27-12: Yasmin84, intake VK 28-12: daphne26786, 1e echo + intake 28-12: Jessica, 1e echo + intake VK UITGEREKENDE DATUM 25-7 Kelly1312 26-7 Girly81 28-7 Princess79 29-7 Vissertje84 30-7 Daphne26786 31-7 Jez 03-8 Sky 03-8 linny 03-8 Jessica 04-8 Yasmin84 05-8 Sas1979 heb 21 dec mijn 1e afspraak gemaakt bij mijn HA daarna gaat hij geloof op vakantie en dan 7 weken en 5 dagen wel vroeg maar goed
Ik ga van de week nog een digi test doen van clear blue haha dan zal er wel 3+ op komen te staan, lijkt me wel grappig
@ kelly WoW!!! wat een mooie nagels echt heel gaaf @Yasmin heel mooie test !!! moet verder nog even lezen gaat helemaal goed komen lukt niet meer om een foto te maken test is helemaal terug gelopen maar geeft niets hij was snel en duidelijk ik heb er alle vetrouwen in dat het goed is in de toekomst kan niemand kijken en fout gaan kan heet altijd nog maar daar gaan we gewoon niet van uit vanochtend even lekker rustig opgestart ben lekker 5 dagen vrij
natuurlijk kan dat wordt alleen maar meer is wel leuk om te zien he geniet er van bij mijn zal het wel even duuren voor je veschil ziet ik heb nog een bol over maar voel in de avond al me broek zitten
het is een plus test van kv maar hij is gewoon terug gelopen ik doe hem vrijdag nog eens heb er tensloten 2 en heb ook nog een digi maar daar wacht ik ook nog een week mee maar zal kijken wat hij doet als ik er water in doe