EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    #2881 Kelly1312, 24 nov 2012
    Laatst bewerkt: 24 nov 2012
    Ja deze kwam ook van MP. Heerlijk gewandeld :D

Ze staan in me map de foto's van de duo wagen ;)

MommieD, het wordt steeds beter met die kleine man van jullie!!!

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Jeetje kel, wat een mooi ding! Ziet er goed uit! Daar kan je wel lekker mee pronken! ;)

Mommied, fijn dat je ventje weer wat langer zonder voeding kan! Nog steeds helemaal borstvoeding? Gaat dat helemaal lekker nog steeds? Ik mis het wel heel erg hoor! :( stomme flesjes.. Ik mis het ook vooral omdat de kleine meid hier dus echt niet meer rustig wil liggen behalve tijdens het drinken, en met borstvoeding heb je dan zo'n mooi intiem momentje met zijn 2tjes :) geniet er maar lekker van! (ik heb bijna spijt dat ik gestopt ben :))

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oh Jez, heb je kleine meisje nog niet echt een ritme of wel? Balen dat je spijt hebt met de BV, misschien te vroeg gestopt? Helaas kan je het niet meer terug draaien he :(

We zijn sinds gister een half uurtje eerder begonnen met fles geven, dus 's avonds ook een half uurtje eerder klaar :D, en vanmorgen weer gewoon om half 9 fles gegeven ;).

Vanmiddag naar mijn oma toe, daar gaan we sinterklaas vieren met al haar achterkleinkinderen (14 kids, en nummer 15 is onderweg). Zal wel gezellig druk worden hihi.

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb voor mijn doen nu een aardig ritme, 6 uur meestal de eerste fles, dan meestal 10uur en daarna steeds om de 3 a 3,5 uur. Savonds tussen half 8/8 uur naar bed. Ik vind het geen ramp smorgens, ik ben ook een redelijk vroege vogel en doordeweeks moet ik er toch uit voor mijn werk :)
    En helaas kan ik het niet terugdraaien, ik wou dat er een pilletje bestond wat de melkproductie weer op gang helpt, dan had ik die wel genomen denk ik ;) ach ik heb het afgesloten hoor, maar soms denk ik er nog wel eens aan terug :)

kel, wat geef jij nu? 4x180+6???? Wanneer ben jij overgegaan op 4 flessen? Doe je dat als ze de flessen niet meer leeg drinken?
    Hier heeft ze de flessen gisteren voor het eerst allemaal leeg gedronken :) ik geef nu de eerste en de laatste fles 180+6 en overdag 3 flessen 150+5..

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez Max was net 10 weken toen hij 4 flessen van 180+6 kreeg. Daarvoor kreeg hij 5 flessen van 180+6. Een week voordat hij aan de 4 flessen ging kreeg hij elke 3,5u een fles en op een gegeven moment liet hij elke dag bij elkaar opgeteld 1 hele fles staan. Toen besloot ik om hem 's avonds een fles te geven en 's ochtends af te wachten wanneer hij zelf zou komen. En toen op verzoek gaan geven. Hij liet er toen zelf 4,5u tussen ;)

Hij zit nu dus al 6 weken op dezelfde aantal flessen hihi. Normaal gingen we heel snel ophogen maar deze maat houdt hij wat langer vol :p

Je zal wel denken hoe weet ze dat allemaal nog??????? hahaha ik heb een schriftje en daar schrijf ik elke dag (met dag en datum) na elke voeding op hoeveel hij gedronken heeft en hoelaat :) controll freek :p;) En zo kan ik dus terug kijken vanaf de dag dat hij weer thuis kwam uit het ziekenhuis.

Had het bij me dochter ook gedaan maar kan dat niet meer terug vinden, wel jammer want dan kon ik een beetje vergelijken. (zal het wel weggegooid hebben)

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kel, dat met dat schriftje heb ik ook heel lang gedaan! Ik snapte er anders geen bal meer van :D Ben nu gestopt, maar mocht het weer een zooitje worden begin ik er ook weer mee!
    Als ik het zo dus lees, gaat mijn meisje dus ook eerst nog naar 5 flessen van 180+6 en daarna pas naar 4 flessen van 180+6...:)
    Ach ik zie wel, net heeft ze weer 80 van de 165 ml laten staan vanwege een volle luier dus voorlopig loopt het niet zo'n vaart :) (lees: dat wordt weer een zooitje vandaag :D)

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    T*ring, groeien jullie kids ook nog sneller dan kool??? :p Maat gaat alweer naar de maat 74. Hij heeft net een weekje 68 aan en dat wordt hem al te klein :$. Die jongen kost me nu al een vermogen hahaha

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wow! Ik vond mijn meisje al snel groeien maar Max slaat alles ;)
    Hier nog maat 62/68!

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Max wordt echt een reus.... Vrijdag weer naar CB dan zullen we weer horen wat hij nu weegt en hoe groot hij is. En weer prikken natuurlijk.... ;)

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ben benieuwd wat max gegroeid is! Ik mag volgende week maandag weer :)
    Kijken of mijn meisje nog steeds op de +2 lijn zit :D

Heb mijn naam aangepast maar jullie zien wel wie ik ben he :)

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    hahaha beebiebeeb, ik dacht hey hebben we een nieuw lid??? :p Daar zal ik wel ff aan moeten wennen.... Jez typte toch makkelijker dan beebiebeeb :p

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Jullie mogen me hier zo blijven noemen hoor :)

Wilde hem veranderen in een iets anoniemere naam :)

even zuchten hoor pffffffffffffffffffffffffffffff
    Ik heb echt een rotdag! Alles gaat mis en alles zit tegen :( mijn meisje vannacht ook van 3 tot 6 in de weer. En een man die dwars ligt en het niet begrijpt (lees: ik bonje met hem maar hij niet met mij)

Dames ik vroeg me af he... Hoe vaak gaan jij of je man als eerste uit bed als je kind huilt? Of ging als je uk nu laat wakker wordt? Ik werk dus parttime en mijn man fulltime, mijn uk wordt zo'n beetje iedere ochtend om 6uur wakker en soms eerder, maar IK ben degene die er altijd uit gaat, mijn man blijft lekker liggen, nou vind ik dat op zich niet meer dan logisch als hij moet werken en ik vrij ben, maar...ik werk ook 3 dagen en ik kan dus geen enkele ochtend uitslapen...ook niet op zaterdag en zondag... Hoe gaat of ging dat bij jullie? moet ik gewoon niet zeuren of heb ik ook recht op een ochtendje uitslapen??? (ik ben echt moe joh)
    (en ik weet wel dat ik op mijn vrije dag smiddags kan bijslapen ofzo, maar jullie weten vast zelf ook dat dat er toch ook niet van komt...)

13. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Jez balen dat je een rotdag heb zeg.

Hier krijgt de kleine om 6.30 eten als ik moet werken (moet hem meestal wakker maken). In het weekend maken we hem uiterlijk rond 8 uur wakker (hij gaat tegenwoordig tegen half 8 en 8 uur naar bed)
    Wij hebben het hier zo afgesproken dat ik zaterdag de eerste fles geef en hij zondag.
    Alleen in het weekend zou ik eventeel kunnen bijslapen want dan is vriend ook thuis. De kleine slaapt nauwelijks meer in de middag dus op m'n vrije dag komt het er ook niet van.
    In het kort: ik ga er 5x in de ochtend uit en vriend 2x :)

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey yasmin! Hoe is het met jou en je mannetje??

Maar jouw man gaat er dus ook 2x uit! Die van mij nooit!
    Waarschijnlijk werkt hij ook meer dan jij? Ik ga geloof ik toch ook maar eens praten met hem over die ochtenden.. :)

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Yez, uitslapen was dat???

Dat woord ken ik al bijna 3 jaar niet meer :(. De nachtvoedingen, ochtendvoedingen, middagvoedingen, avondvoedingen.... ik doe de zorg van de kids zelf.
    Man werkt van 's ochtends tot 's avonds (nu is hij nog wel thuis, vanaf a.s. zondag is ie weer week weg week thuis) zodra hij thuis komt, zorgt hij voor het eten (eigenlijk altijd wel) :D
    In het weekend ga ik er altijd uit en blijft hij langer liggen. Ik baal er soms ook wel van hoor, dat ik nooit meer 's ochtends een uurtje langer kan blijven liggen, maar dat is mama zijn ;)

Manlief ging er wel eens uit 's ochtends zodat ik langer kon blijven "slapen" maar ze maken dan zoveel herrie (man en dochter dus) dat ik dus gewoon wakker in bed lig, ja schiet ook niet op. Dus doe het voortaan gewoon zelf en vraag er al niet eens meer om.

De laatste avond fles geeft manlief ook nooit. Je kan dus wel zeggen dat de gehele zorg van de kids op mij neer komt. Maar ja ben dan ook full time thuis he :D

Heeft ook wel z'n voordelen hoor, want dochter luistert veel en veel beter naar mij als naar haar vader :p:p (nu is hij ook een softie hoor, en dat weet ze maar al te goed!!)

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Pittig hoor kel! Maar het scheelt inderdaad wel dat je niet ook nog hoeft te werken :)

Hier geeft manlief savonds ook wel eens de fles en een schone luier maar ja dat is uiterlijk rond half 9 dus dat is ook niet te veel moeite. In huis doet hij nagenoeg niks, hooguit de vuilnis en nog loop ik zelf ook vaak genoeg naar de afvalcontainer :) ik moet zeggen, het is er in de loop der jaren een beetje ingeslopen dat ik steeds meer doe in huis en als ik zo mijn eigen berichtje terug lees, wordt het hoog tijd voor een gesprekje met manlief vandaag of morgen :D

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik werk natuurlijk niet officieel he :p 3 ochtendjes in de week ben ik weg en past mijn moeder op ;)

In de huishouding wordt er door manlief ook niks gedaan hoor, maar dat heb ik zelf gedaan omdat ik als ik eens vroeg wil je dit of dat ff doen, dan zei hij altijd ja is goed doe ik zo.... En zo werd een half uur, een uur, 2 uur enz enz. Dus als hij het niet a la minuut doet doe ik het zelf wel hahaha :p

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    We werken beide 4 dagen. Maar ik begin wat later en breng hem ook naar oma of kdv.
    Papa doet hem altijd in bad sinds hij geboren was al. Gaat meestal ook uit zichzelf om hem op te pakken of te verschonen.
    Huishouden: hij doet meer dan mij :) Nu ik 1 dag thuis ben draai ik zoveel mogelijk wasjes. Het echte schoonmaken doet hij dan meestal weer.

Kelly petje af hoor!! Toen ik nog thuis zat met verlof vond ik het al best lastig om een ritme te vinden met het huishouden en voor de kleine te zorgen.

Ah heb nog wat verder teruggelezen.
    Kleding maat: zit al een tijdje in maat 68 maar denk dat hij in de loop van de volgende maand richting 74 gaat.
    9 nov was hij 62,8 cm (-1 lijn) en 7,285 kg (tegen +1 lijn aan)
    Hij moet in jan pas weer voor controle maar ga deze week weer eens meten en wegen.
    Zit sinds deze maand op 4 flessen. 1x150 en 3x180 en inmiddels een potje groente of fruit erbij.

Yeahhh dag weer voorbij. Lekker naar huis nu!

19. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi dat schriftje heb ik ook lang gedaan maar nu mee gestopt en dat geeft een hoop rust! Heb wel een app om te kijken wanneer welke tiet hahaha...
    Hier al sinds ie een week of 4 is in maat 62, met 9 wkn was ie dan ook 59 cm en 5780 en nu past ie ook al in 68. Maar jeetje max slaat alles, op welke lijn zit ie?
    Verder werk ik ook niet en door de volledige bv moet ik eruit, maar gelukkig slaapt ie nu door! Van 22/23 tot 6/7 en dan blijven we daarna lekker liggen tot 10u :). Ik doe dan wel t huishouden hoewel wel nog een schoonmaker hebben die 1x per week komt strijken en de keuken en t sanitair doet. Hahaha klinkt luxe maar heb t druk zat. Lekker wandelen, boodschappen, koffie drinken bij buurtje of vriendinnetj maar vooral ook wassen wassen wassen want jezus wat spuugt en schijt zo'n baby veel hahaha... Die maat 3 kruidvatluiers hebben wel een soort handige anti lekstrip aan de achterkant, scheelt een hoop gele vlekken :p.

20. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Ik werk hier ook 3 dagen en mijn man 5 dagen.
    De nachten is eigenlijk om en om als ze wakker word (wat de laatste tijd steeds vaker gebeurt)
    Maar mijn man gaat er eerder uit dan ik, want hij hoort haar veel sneller huilen.
    Verder is het huishouden grotendeels mijn ding, ook omdat ik 'maar' 3 dagen werk.
    En ik ben zo'n persoon die alles liever zelf in handen heeft, qua huishouden...dan vraagt ie om zaterdag ochtend als ik wegga...skatje, moet ik nog iets doen vandaag?
    En dan gaan bij mij de haren al overeind staan, want stel dat ie ook maar iets niet goed doet in mijn ogen, dan doe ik het zo over...
    Maar hij heeft dus op zaterdag een papadag en dat vind ie helemaal geweldig en draait nergens z'n handen voor om.
    Dus wat dat betreft heb ik niet te klagen met mijn mannetje:D

Maar wij zijn met dochterlief weer teruggegaan naar 5 x voeding en ff geen fruit en groente meer.
    3 weken terug mochten we van cb groente en later fruit erbij gaan geven en 1 fles eraf...
    Nou wat hebben wij een ramp nachten gehad...zo zielig voor ons meisje...
    Vanaf 1 uur was ze wakker snachts en dan om en om ff een speentje geven, zodra ze er weer om vroeg en dan de hele nacht...zolang tot we haar bij ons in bed namen...ze stuiterde ook gewoon haar ledikantje zowat uit elke keer...
    Dat blijkt dus de rijstebloem te zijn...stuiterdestuiter
    Groente en fruit ging na een paar dagen ook niet meer van harte...dus cb had aangegeven om maar ff te stoppen met potjes en maar weer een flesje erbij, ze is nog niet toe aan die grote veranderingen...
    Nu maar hopen dat de nachten weer een beetje terug komen, wat we hadden...niet voor onze nachtrust, maar meer voor ons poppetje...
    Beetje lang verhaal, sorry meiden:)

Deel Deze Pagina