Girly, wat balen dat de nachten weer minder goed gaan! dat is ook een van de redenen dat ik ook een beetje huiverig ben om al vroeg te beginnen... Ik ben al blij als ze maar 1x per nacht wakker wordt voor de fup en het daarna red tot 6uur en de flessen gaan steeds beter nu dus ik wil liever ook nog niet ermee gaan rommelen... Maar als ik zo jou verhaal lees, denk ik dat ik ook nog even wacht tot alles stabiel is hier Mommied, jeetje ja jij zal het wel druk hebben met al je bakjes koffie hihi grapje hoor Ik heb van de week gewoon de dekens over mijn hoofd getrokken toen ze begon te huilen en toen ging manlief er wel uit hoor hij zei zal ik het flesje maken?? Nou ik dacht echt JA wat dacht je dan dat ik voor de lol met mijn hoofd onder de dekens kruip hihi, maar ik zei niks en de hint was duidelijk! Overigens ging hij zonder morren aan de slag Mijn meisje heeft wel sinds deze week weer last van krampjes... Afgelopen week heb ik al een keer van 2tot 5 snachts op gezeten en ook vanavond weer persen als een gek en poepjes laten! Hmmm hopelijk is het gewoon tijdelijk! Vanmorgen was het wel 7.15u dus dat was dan weer heeeerlijk uitslapen
Goedemorgen, Girly, ik hoop dat de dagen en nachten nu weer wat beter gaan? MommieD, jij hebt het vooral druk met de leuke dingen . Je hebt gelijk hoor meis!! Vanmorgen mocht ik heerlijk tot 9u in bed blijven , dochter kwam me maar wakker maken hihi. Max sliep nog heerlijk. Straks naar het cb toe (11.40u). Ben onwijs benieuwd wat hij weegt de beer , denk dat hij wel boven alle lijntjes uit komt hahaha
Max is weer goedgekeurd Onze kleine beer weegt nu 7438gr en is 65.5cm Onze dochter was met 4 maanden 6588gr en was toen 64cm. Max zit op de +1 lijn op de grafiek. Ik denk dat hij wel iets meer weegt want hij ging op de weegschaal en hij sprong er bijna vanaf hahaha. Zijn kont lag dus op het randje, ik wilde hem goed leggen maar ze had al een gewicht opgeschreven. Februari pas weer terug . Als hij 11maanden is pas weer prikken dus we zijn er ffies vanaf
Oh ik ben ook benieuwd kel! En wat lekker zeg dat je zo hebt kunnen uitslapen!!! 9uur mijn god! Ik mocht trouwens ook uitslapen! 7.15u werd madame wakker! Al 2 dagen op rij! Net even naar de lingeriezaak geweest om maar eens een bh aan te laten meten die écht past. (kunnen die voedingsbeha's ook eindelijk weg) ik had namelijk allerlei verschillende maten bh's en er paste er geen één! Voorheen had ik altijd iets van 75C en dat ging in mijn zwangerschap naar 80C, 85C, 80D en uiteindelijk 85D.... Je zou denken dan zit er wel weer wat bij, nou mooi niet dus Ik weet nu waarom... Heb nu 2 super BH's in maatje 75E en ik vond toch echt dat er niks van mijn borsten over was, al moet ik gewoon weer even wennen aan die niet-zo-opgeblazen-melk-tieten Maargoed, blijkt dus wel dat ik waarschijnlijk altijd met een mega verkeerde maat bh rondliep want die 2 dingen zijn echt niet veel groter dan voor de zwangerschap............denk ik hihi
Fijn kel! +1 lijn valt nog wel mee eigenlijk! Hier zit mevrouw op de +2 lijn qua gewicht Al zal het wel weer iets gezakt zijn nu ze geen borstvoeding meer krijgt, dan wordt die lijn langzamerhand wat vlakker.. En met 11 maanden pas weer terug? Max heeft nu dan zijn 3e prikjes gehad? En tussendoor krijgen ze geen prikjes meer? Of heb jij vaccinaties geschrapt?
Jez, Max heeft nu 3x prikken gehad. Met 6 maanden weer terug maar dan krijgt hij geen prikken dan is het gewoon standaard routine werk Met 11 maanden krijgt hij weer prikken en dan met 14 maanden weer en dan pas als hij 4 is. Fijn dat je nog wat borst over hebt Jez , en nu een goede bh. Ik moet ook nodig is wat laten meten want volgens mijn klopt er hier ook niks meer van.... theezakjes zijn het hahaha Ach en zodra de kids meer gaan bewegen, valt dat baby "vet" er zo weer af hoor, niet druk om maken!!! Had nu een jongere verpleegkundige, en die vond dat Max wat weinig dronk , hij mag gerust 4x210. En voorheen altijd bij de oude stempel verpleegkundige dronk Max altijd teveel.........
Oh jez wat goed dat je t hebt laten opmeten! Ga ik ook doen na de bv maar voorlopig krijgt ie nog volop tiet. Gister en vannacht ook weer om 04u , snap er niks van maar goed. Aangezien ik gelukkig niet hoef te werken blijven we lekker liggen tot 10u. Vandaag laptop en mobi ingeleverd op kantoor, voelt wel raar nu... Maar goed dan kijk ik naar de kleine man (die al behoorlijk groot is) en dan weer ik weer waarom ik niet terug ga . Lekker beer is max zeg maar +1 valt wel mee toch? Weet je nog wat ie met 9 weken was kelly? Kleine man was toen 59 en 5780 (komend van maar 3115). Krijgen jullie kindjes al kadootjes van sint en piet?
Jaaaa lekkere spekbenen! Ben benieuwd maandag hoeveel ze dan weegt! Vorige keer was het 6700 gram bij 62 cm.!
Meiden, even een vraag. Hoe lang en hoe vaak kunnen jullie kindjes alleen in de box of in de wipstoel 'spelen'? Ik krijg op het kdv alleen maar te horen dat ze niet vaak zichzelf bezig kan houden en dat ze veel bij de leidster op schoot wil. Ik word er gek van, ik zeg ook elke keer ja ik kan er ook niks aan doen, ik probeer haar ook echt wel in de box te laten spelen, maar meer dan dat kan ik toch niet doen?!?!? Het ene kindje kan toch eenmaal beter alleen spelen dan het andere kindje? Wat moet ik hier nou mee? Ik zou het misschien nog wat vaker kunnen oefenen, maar het gaat tegen mijn gevoel in om haar langer dan een paar minuten te laten huilen in de box..... (vandaag zei ze dat ze 1x 20min. in de box had gespeeld en verder alleen maar op schoot wil of 'erbij' zijn in de wipstoel.... Ik vraag me echt af of dat zo verkeerd is?
Max woog met 8 weken 5990gr en was 59cm. Jez, Max kon in het begin ook niet alleen in de box zijn.... Moet zeggen dat het nu stukken beter gaat. Hij ligt er vaak 's middags gewoon 3,5u in . Maar de wipper vind hij nog steeds helemaal niks.... vaak 's avonds na zijn fles gaat hij in de wipper zodat wij ff kunnen eten maar daarna wil hij er echt uit en gaat hij liever in de box. Max is een lig kind, Maxi Cosi vind hij ook echt verschrikkelijk!!! Helaas om 18.00u werd Max ineens heel warm, ja hoor koorts.... geen zetpillen in huis voor Max , wel voor dochter maar die mag hij niet. Manlief naar AH gestuurd en gelukkig hadden die zetpillen dus een zetpil gegeven, hij viel eigenlijk gelijk al in slaap bij me, maar ja hij is zo zwaar dat ik hem na een kwartier in bed heb gelegd en nu is hij natuurlijk weer wakker Laat hem nog even liggen, misschien valt hij wel in slaap.... Wij doen zelf niets aan sinterklaas dit jaar. Wel al bij mijn oma sinterklaas gevierd voor haar achterkleinkinderen. Morgen hebben we sinterklaasfeest bij manlief zijn werk dus ze worden wel genoeg verwend hihi Dochter is volgende week ook nog jarig (vieren we volgend weekend) en dan krijgt ze ook weer giga veel cadeau's. Maar volgend jaar zullen we er niet meer aan ontkomen ben ik bang
Hier ook ineens een zieke dochter Wil niet drinken, heeft flink overgegeven en alleen maar slapen.. ze heeft vandaag pas 440ml op. Om 14.50u voor het laatst gegeten, tussen 6en 7 steeds de fles aangeboden maar ze wilde niet.... Nu net ineens een paar flinke golven uit haar mondje, echt zo zielig!! Nu slaapt ze weer. Ze heeft geen koorts, maar moet zo toch wel echt wat drinken??? Zouden jullie Huisarts bellen???? Die kunnen toch ook weinig... Als ze binnen nu en 2 uur nog niks drinkt, ga ik denk maar even bellen...
Jez, ach ook al een ziek meisje . Zou ze wel ff goed in de gaten houden dat ze natuurlijk niet uitdroogt!! En d'r luiers goed controleren dat ze nog plast. Anders een paar keer proberen kleine beetjes te geven? Hou het goed in de gaten hoor, en als je het niet vertrouwd kan je natuurlijk altijd de HApost bellen, advies geven kunnen ze je altijd..... En vooral met kleine kinderen nemen ze geen risico hoor!! Hier slaapt Max sinds 20u..... ben denk al 100x wezen kijken , durf niet aan hem te voelen of hij nog zo warm is, ben bang dat hij dan wakker wordt... over een half uurtje krjigt hij nog een fles.... Wat voel je je machteloos he als die kleintjes ziek zijn..... ze kunnen je niks vertellen en je moet het maar raden.
Ja ik vind het ineens een beetje eng.... Bang dat ze uitdroogt inderdaad! Ze wil alleen maar slapen nu en een klein slokje water ging er net ook niet in, lippen gingen stijfdicht op elkaar.. Maarja ze heeft geen koorts, ik ga zo nog maar een keer opmeten.. Ik ga zo toch ook maar even bellen voor de zekerheid..
Ahhh zielig! Hoop dat ze snel beter zijn! Ik laat de kleine man na knuffelen en samen spelen ook altijd even zelf spelen in de box of op zn speelkleed. Nu ik eten-samenspelen-alleenspelen-slapen heb ingevoerd kan ie makkelijker zichzelf vermaken, meestal wel 30 min. Tis ook wel een erg wakker ventje... Savonds is ie wat meet van de schoot hoewel tv kijken ook errug interessant voor m is. Probeer m nu juist savonds ook in zn bed te krijgen, nu ligt ie er al 45 min in, mijlpaal hahahaha...
Nou Max zijn fles zit erin, hij is iets minder warm dan begin van de avond. Heb niet gemeten, denk laat hem maar niet al te wakker maken (ligt natuurlijk nu wakker in zijn bed ) Nog ff 1x naar buiten om te roken , en dan hopelijk slapen als Max dat ook gaat doen.......... Jez, hoop dat je meisje al iets gedronken heeft?
Hier gisteren naar de hap geweest om 11u. Ze is nagekeken, en was ook nog niet uitgedroogd. Wel spuugde ze daar ook nog een keer..We moesten het aankijken, zolang ze nog redelijk alert was was het oke. En kleine beetjes voeding geven.. Ze heeft de hele nacht geslapen, ik heb om 4 u mijn wekker gezet maar madame sliep nog. Om half 6 vanmorgen dacht ik ja nu na 15uur niks drinken wordt het wel tijd hoor en dronk ze gelijk 60cc uit de fles!! Yes! Maar helaas na 3 min. spuugde ze net zo veel er weer uit Toen later vanmorgen 2x 30cc en dat bleef erin! Tot ik haar net ging verschonen... Ze spuugde meer dan wat ze afgelopen 2 dagen had gegeten leek het wel helemaal geel van het zuur ook, zo zielig! Nu een paar lepeltjes water gegeven, maar ze ging gelijk kokhalzen Ga zo de hap maar weer bellen... Ik ben alleen maar aan het huilen, vind het zo zielig en ben zo bang dat het straks echt niet goed gaat... Voel me een eetje een overbezorgde mama
Oh jeetje Jez wat zielig voor je kleine meis, en voor jouw natuurlijk ook. En je bent geen overbezorgde mama hoor. Elke mama zou zo reageren!!! Hoop dat het inmiddels al iets beterder gaat met haar? Vanmorgen sinterklaasfeest gehad op man zijn werk, wat een drama!!! Max is niet lekker en het was veel te druk voor hem!! Dochter was stront en stront vervelend, voelde ons echt wel opgelaten met 2 van die jankende kids terwijl elke andere ouder gewoon lekker aan het kletsen was en lachen, hun kids speelde gewoon vrolijk en dansten enz.... we kwamen thuis en waren beide echt al gesloopt! Gelukkig hebben we het gehad!!
Ah jammer kelly, gelukkig zijn jullie weer thuis dan, niks aan te doen joh. Die andere ouders weten dondersgoed dat kinderen niet altijd gezellig zijn toch? Hier gaat het nog niet heel veel beter helaas.. We zijn ook weer naar de hap geweest net. Ze was (nog) niet uitgedroogd en ze is nog steeds alert, dus ze kunnen niet veel doen.. We moeten het morgen aankijken, als het verslechterd mogen we weer langs komen, maar als het hetzelfde blijft moeten we maandag weer even naar de eigen dokter. De dokter dacht dat het langzamerhand wel weer beter zou gaan. Nou het gaat wel vooruit maar terrrrrrrrgend langzaam ze heeft na vanmorgen 11u niet meer gespuugd en ze heeft tot nu toe al 40cc binnen gehouden.. ze is wel echt een dood vogeltje hoor, zit geen energie of kracht in, het is net een lappenpop en ze slaapt alleen maar.. Ik mis mijn vrolijke altijd lachende actieve meisje!!!