EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ach Jez, meid weet precies hoe je je voelt..... :( Max is normaal onwijs druk en ligt de hele dag ook al voor "dood" in de box of in me armen :(. Gelukkig spuugt hij dan niet en drinkt hij wel zijn flessen leeg maar het is echt niet mijn ventje die altijd druk is en veel kletst en lacht :(:(

Nou meid hoop dat je snel je "oude" meisje terug hebt, en dat ze vanaf nu gewoon zachtjes aan vooruit gaat en dat jullie niet meer naar de HA post of HA hoeven. Beterschap xxxx!!!

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Dank je kel, lief van je :) jij ook beterschapp met je mannetje! xx gaat het bij jou al iets beter?

Gisteren heeft ze hier nog 1 keer gespuugd savonds. Ze lag in de kinderwagenbak in de woonkamer. Het spoot zo 10cm de lucht in en kwam uit haar mond en neus :(:(:( heeel haar gezichtje onder, echt zo zielig!
    Nu vannacht en vanmorgen totaal 80cc op en dat zit er nog in.
    Lijkt wel of ze bang is om te drinken ofzo want na een paar slokjes gaat ze kreunen en verkrampen... Heb haar nu maar een zetpil gegeven in de hoop dat ze geen pijn heeft en straks dan misschen wat meer dan 20cc per keer drinkt..
    We liggen nu lekker met zijn drietjes in bed en mijn meisje slaapt nu even gelukkig..

Maandag ga ik denk ook het CB afbellen, wil ten eerste geen andere kindjes aansteken en de prikjes wil ik ook even uit stellen want dat lijkt me niet fijn als ze nog doodziek is... Zouden jullie laten prikken als ze ziek zijn of net een beetje herstellende? (ik begreep hier op het forum dat ze alleen niet prikken bij koorts, en dat heeft ze niet (meer))

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hey Jez, Hier gaat het ietsjes beterder. Max wordt al weer wat drukker dus een goed teken :D

Misschien even met CB overleggen wat hun verstandig vinden.... Ik denk dat ik het ook een week of 2 zou laten uitstellen. Ze krijgt hierna toch voorlopig geen prikken meer? Dus die paar weken zouden volgens mijn niks uitmaken.

Fijn dat het al iets beter lijkt te gaan! Hoop dat ze langzaam weer iets meer gaat drinken en het binnen gaat houden.....

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    ahhh wat zielig!! Sterkte meiden!
    Hier opeens weer nachtvoedingen... :(.

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, hoe is het nu?

MommieD, hoop dat de nachtvoedingen weer gauw over zijn....

Hier vanaf morgen weer een aantal dagen alleen met de kids :(, manlief vertrekt morgen vroeg weer naar Duitsland tot vrijdag.
    Dus nu naar bed om nog even te genieten van iemand naast me in bed ;)

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hai meiden, ben ik weer..
    Of het beter gaat...vind ik niet maar misschien ben ik wat ongeduldig?
    Overdag vandaag tussen 12 en 6 maar een paar theelepeltjes water op, om 6u 20cc melk en toen om 7u maar op bed gelegd. Net om 22u weer een klein beetje mlk aangeboden en ze dronk 60cc in 1 keer weg!! Top!
    Maar nu net om half 11 jammeren kreunen steunen overstrekken... Lijkt er echt op dat ze niet wil drinken omdat het ergens zeer doet... :(
    Nu slaapt ze net weer gelukkig, ligt nu op mijn borst en durf haar nog niet in bed te leggen, bang dat we weer opnieuw beginnen... Nu ik dit typte begon ze alweer :(
    Morgen ga ik mijn huisarts bellen hoor, ben echt ongerust!:(
    En ik ga echt niet wachten tot het echt foute boel is!!!!

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ach gossie Jez, ben je al bij je eigen HA geweest? Poept ze nog wel? Misschien kan ze niet poepen en doet dat nu zeer??? (probeer mee te denken)

Hier heel de ochtend een huilend meisje gehad, die zat dus verstopt en kon niet poepen :(, ze had zo'n pijn en schreeuwde het echt uit. Dan voel je je echt moedeloos hoor. :(. Hup beker melk gemaakt met een paar druppels olijf olie, en na een uur kwam het er allemaal uit, en dat gezichtje zo opgelucht :)
    Toen ze nog een baby was had ze het ook vaak, en dan gewoon wat druppeltjes echte olijfolie door d'r fles heen en was het "probleem" er zo uit!!

Manlief is vanmorgen vroeg weer vertrokken en ik had zo geen zin om uit bed te komen. Vind die 1e dag altijd verschrikkelijk, maar ja hij is vrijdag (hopelijk) weer thuis....

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Jammer dat je weer manloos bent deze week kelly, hopelijk gaat de week snel voor je :)

Hier vandaag in het ziekenhuis bij de kinderarts geweest.. Huisarts stuurde me direct door. Ons meisje is alleen nog niet ziek/zwak genoeg om haar op te nemen, ook al drinkt ze maar 100cc per dag.
    Ze is ook wat afgevallen, ze weegt maar 100 gram meer dan een maand terug. (ik weet niet wat ze woog maar als ik naar haar lijn kijk in het groeiboekje had ze nu eigenlijk wel 300/400 gram meer moeten wegen)
    De arts kon verder niks vinden, maar dacht aan een virusinfectie. Nu moeten we een paracetamol spiegeltje opbouwen bij haar en dan kijken of ze wel drinkt. Doet ze dat niet, moeten we afwachten tot ze uitgedroogd is en opgenomen wordt voor sondevoeding.
    Laten we hopen dat het niet nodig is..
    Vandaag heeft ze vannacht om 4u 70cc gedronken, vanmorgen om half 8 nog 40cc en daarna gewoon niks meer! :$ ze houdt haar lippen stijf op elkaar :(
    oh ik maak me echt zorgen :(

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    :$:$:$:$:$:$ Sorry hoor maar wachten tot ze uitgedroogd is?????????????? wat is dat tegenwoordig met ziekenhuizen, dokterspost enz..... :$:$:$:$ echt me mond ligt zowat op me enkels.

Alles kost te veel tegenwoordig, overal moet op bezuinigd worden omdat NEDERLAND zo graag GRIEKENLAND moest helpen :x:x:x daar zijn wij NL'S dus het dupe van

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Naja zeg!! Pffff jez heel veel sterkte hiermee....

11. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Jeetje jez, wat naar voor je meisje..en voor jullie natuurlijk.
    Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.
    Maar ik zou me echt niet weg hebben laten sturen in het zh, NOW WAY!!!
    Wachten tot je kind is uitgedroogd WTF ??:$:$
    Daar kan ik me nu al kwaad om maken, terwijl het niet mijn eigen meisje is.
    Ik zou morgen weer lekker teruggaan en eisen dat ze haar helpen!
    Het gaat wel om de gezondheid van je kind!!

Iig veel sterkte ermee meis..hopen dat ze er snel bovenop is!!

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    #2932 BeebieBeeb, 3 dec 2012
    Laatst bewerkt: 3 dec 2012
    Het kwam er misschien een beetje rottig uit, maar wat ik bedoelde was dat het het beste is als het lichaam dit zelf oplost, en omdat ze verder eigenlijk nog 'gezond' oogt, willen ze haar nog niet opnemen. Wachten tot ze uitdroogt klinkt misschien een beetje cru en is een beetje rottig geformuleerd, maar je gaat ook geen gezond kind opnemen. Zo bedoel ik het meer :)
    De arts zei wel dat het vaker voorkomt dat mensen de volgende dag alsnog weer terug zijn en het kindje alsnog opgenomen wordt.

Ik had zelf nog wel moed dat het misschien met de paracetamol misschien beter gaat, dus dat wilde ik nog wel proberen, maar mocht ik er toch geen vertrouwen meer in hebben mocht ik de kinderarts zelf op het spoednummer van het ZH bellen.
    Met het nakijken van mijn meisje is er verder niks geconstateerd behalve gewichtsverlies en alles zag er verder goed uit, dus dat stelde me in ieder geval ietsje gerust, ze had dus ook géén uitdrogingsverschijnselen ondanks het slechte drinken hoor meiden!
    En daarbij.. Ik wilde het gewoon nog eenmaal thuis proberen, voordat ze al die polonaise aan haar lijf krijgt. Dat wil ik haar het liefst besparen :) ik kreeg echt op het hart gedrukt dat het veilig was om naar huis te gaan, en dat voelde ook echt oprecht. :)

Neemt niet weg dat ik natuurlijk nog wel ongerust was/ben!! Je wilt gewoon dat je kind rete gezond is, maarja dat is dus niet zo gewoon :)

Tot nu toe gaat het wel ietsje beter.. Om 17u heeft ze 65cc op en om 21.30u ook weer 65cc!!! Ik denk dat de piletjes zijn werk al een beetje doen! Straks om 12u nog een shot en dan hoop ik op een iets betere nacht :) maar dat ze iig iéts op heeft weer, doet me goed!!

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, fijn dat het alweer iets beter lijkt te gan!!

Vandaag 3 jaar geleden lag ik in het ziekenhuis aan het infuus. Om 20.49u is onze dochter geboren :D Vandaag dus alweer 3 jaar :)

14. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Jez, hoe is het nu met je zieke meissie??
    Kelly, Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad..of vier je het komend weekend als je man ook thuis is?? WEl zo leuk mss..

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik heb een k dag gehad :(. Dochter van slag omdat papa weg is, meestal is dat een dag later, daarna heeft ze er geen last meer van.

En om 20.49u gingen de watersluizen open.... Alles kwam weer even terug, en was ook nog eens alleen dat werd er ook niet beter op. Dus heb even flink gejankt.

Wij vieren het a.s. zondag. Sowieso vieren wij verjaardagen altijd in het weekend. En ik ben volgende week jarig dus doen we het in 1x :D

Jez, hoe is het nu met je meisje?

16. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ahhh armme kelly!

Hier ook een rotnacht gehad, kleine man is verkouden en alle middeltjes kunnen niet voorkomen dat ie huilend wakker wordt om t uur... :(

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey kelly, nog gefeliciteerd met je meisje en wat vervelend dat je een rotdag hebt gehad, hopelijk gaat het alweer beter nu!

Hier gaat het herstel van mijn meisje langzaam vooruit. Maar het gaat iig vooruit! Gisteren ging het eigenlijk best goed, dronk ze totaal 700ml, maar vandaag heeft ze weer minder gedronken, 480ml totaal, dus dat is weer niet zoveel! :( vanavond ga ik haar nog maar een keer wakker maken, om te kijken of ze dan misschien nog wat weg krijgt. :)
    verder lacht ze wel weer lekker veel dus ik krijg mijn blije meisje langzaam maar zeker weer terug. Ik kan ook niet verwachten dat ze in 1 dag weer de oude is natuurlijk :)

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, gelukkig gaat het weer de goeie kant op!!

MommieD beterschap met je kleine mannetje XXX

Hebben jullie nog sinterklaas gevierd??

Hier nog een K dag gehad, sinterklaas.... overal was 't gezellig. Hier niet gevierd zo onwijs geen zin in. Wat is de december maand een K*T maand om "alleen" te zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Terwijl iedereen vanavond cadeau's aan het uitpakken was heb ik ze juist ingepakt voor zondag :D

Nog 2 dagen dan is manlief hopelijk weer thuis, het zit tegen al vanaf het begin dus misschien is hij pas zaterdag thuis :(

19. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Kelly, hopelijk is je man snel weer terug!

Wij hebben afgelopen zondag sinterklaas gevierd, met mijn kant van de familie. Ik heb ook een neefje van bijna 4 en die zit er dus helemaal in...zwaaien naar sinterklaas toen ie aankwam bij ons in de stad zaterdag en zondag echt op van de zenuwen...
    Ons meisje is lekker verwent door sinterklaas...2 Baby born poppen, waarvan ze er nu 1 helemaal platknuffelt en slaat haha:D
    Een baby born buggy...kleertjes...blokkendoos...pyama...poptje fruit (ipv chocosint;) )...haarknipjes...en nog veel meer...
    Komende zondag nog bij mijn schoonouders...die hadden ook nog wat liggen voor haar...dus sinterklaas blijft nog ff iets langer in nederland voor ons meisje hihi:D
    Maar het allerleukst vind ze nu het papier...:p

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik hoop dat hij morgen avond weer thuis is...

Vanmiddag al wat lichtjes voor je ramen gelegd, het kunstkerstboom(pje) met lichtjes buiten bij de voordeur gezet.
    Als de kids straks naar bed gaan ga ik een poging wagen om de kerstboom (neppert) binnen op te tuigen, als verassing voor manlief als hij thuis komt :D. Heb er al ruimte voor gemaakt, nu nog in elkaar zetten en versieren.

Deel Deze Pagina