Fijn dat je meisje weer helemaal de oude is Jez. En ja het gaat echt snel he Dank dat je voor me gezongen hebt, je bent de 1e haha Uh taart staat hier , dus als je een stukkie wilt zal je een pokke end moeten rijden hahaha
Kelly happy bday!! Jez, snel gaat t he? Filmpje staat niet online hihi.. Yasmin, hier elke dag een verrassing, zeker nu ie aan t regelen is. Maar meestal verloopt mn dag zo: 04u voeding, 07u voeding en dan slapen tot 10u. Dan voeding, wassen, opstaan en spelen. Klein dutje doet ie dan rond 12. Dan weer voeding rond 13 spelen en naar buiten samen, slaapt ie vaak in de zak of wagen een uurtje, soms 2. Rond 16 voeding en om 19, blijft ie vaak wakker en kletst ie de oren van mn kop. Dan hopelijk slaapje tot ongeveer 22u, voeding en dan als t lukt naar bed. Zijn jullie kindjes ook zoveel wakker?
Thanks MommieD Max krijgt 's ochtends rond 9u fles, gaat daarna rond half 11/11u naar bed tot een uur of 12 half 1, fles rond 1u, dan rond half 4 weer naar bed, tot een uur of 5, fles rond kwart over 5, rond half 8 naar bed, en dan rond half 10 weer een fles, vaak wordt hij wakker maar als we hem om 10u weer op bed leggen slaapt hij binnen 5min weer tot de volgende ochtend. Alles daar tussen is of in de box waar hij zich uitstekend vermaakt, boodschappen doen, wassen, verschonen, spelen met zijn zus (hij in de box en zij eroverheen hangend) Max ligt het liefst, het is geen zit op je schoot kind dan wil hij alleen maar staan haha
Hey meiden, Druk, druk, druk aan deze kant...moet ook redelijk veel over werken komende week. Kelly, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En er werd gevraagd of het werk goed te combineren was...ik vind het heerlijk om te werken..net wat jez zegt...ff lekker tijd voor jezelf en dan is het des te leuker om je kind na een dag werken weer te zien... Maar moet er niet aan denken om meer dan 3 dagen te werken. Alles goed verder met jullie en de kindjes??
Girly bedankt voor je felicitatie Max heeft voor het eerst klokkie rond geslapen Mede doordat ik niet om 8u me nest uit kwam toen de wekker ging en ik pas om half 10 wakker schrok . Max lag heerlijk te spelen met de dekens in zijn bed hahaha
Tandjes??? Hier nog niks gemerkt eigenlijk, buiten het dagelijkse kwijlen om Morgen ga ik denk ik voor het eerst een fruithapje proberen! Heb een potje banaan gekocht worteltjes hebben we afgelopen week geprobeerd.. Oooh wat keek ze ZUUR!
Jez, het begint met kwijlen, en spuitluiers die stinken Wij voelde vanmorgen in Max zijn mondje en voelde dus 2 tandjes doorkomen onderaan Morgen ff spul halen voor zijn tandjes mocht hij er last van krijgen heb ik het alvast in huis Hier ook met potje banaan begonnen (nou ja moet eigenlijk nog steeds beginnen hahah)
Hier nog geen tandjes te bekennen....maar heb al wel druppels ervoor in huis...dus we zijn er wel op voorbereid Morgen begint voor mij een drukke week...4 dagen werken Dat houd dus in, dat ik 4 dagen zonder mijn meisje ben deze week...ben blij als het voorbij is en dan 1,5 week vrij
Oh wat goed van max kelly! Spuitluiers en kwijl zie ik hier elke dag, haha een heel gebit onderweg? Vandaag weer naar t cb geweest, hij was zo stoer bij de prikjes . En... Keurig op +1 met 6885 en 63 cm . Afgelopen weekend was ik ziek en kleine man wilde opeens weer 2 nachtvoedingen . Had t zo geschoten dat ik wilde stoppen met bv... Ga nu vanaf morgen maar flesje nutrilon geven savonds, weet ik zeker dat ie vol zit voor de nacht. Cb doet daar niet moeilijk over, hele relaxte types hier .
Oh en over spuitluiers gesproken, hoe vaak poepen die van jullie nu? Kleine man nog bijna bij elke voeding, soms zelfs 2x en soms zelfs snachts...
Mommied, doe je dan een luier om iedere tiet, anders heb je denk ik een nat bed smorgens als je nog wel borstvoeding wilt blijven geven, is het niet verstandig om flesvoeding te geven he... Dan neemt het alleen maar meer af... Het enige wat je kunt doen is meer aanleggen, zodat het weer goed wordt afgestemd op jouw ventje. (nu wil ik niet als zo'n borstvoedingslover overkomen hoor ) maar anders is het het begin van het einde ben ik bang... Poepluiers... Mijn schat stinkt zo'n 3x per dag gemiddeld niet snachts gelukkig want als ik zie hoe vol die luier is met pies na een nachtje, kan die echt geen poep meer aan! (lees: dan zou het in haar nek zitten hihi) Watvoor middeltjes hebben jullie in huis dan voor tandjes en hoe werkt dat? Op het bureau zeiden ze dat het kwijlen gewoon komt omdat de speekselklieren gaan werken. Ze kwijlt namelijk echt al 2 maanden als een jekko maar nog geen tandjes te bekennen! @girly, hier ook 5 dagen werken tot kerst ipv 3 ik ben ook echt blij als het voorbij is! Ik kan sowieso niet wachten tot het 2 januari is, dan is al die gekkigheid tenminste weer voorbij al die verplichtingen bah! En dan nog die verdomde boodschappen straks voor kerst! Bleeeeehhh
Jez, wij hebben D.entinox in huis. Dat is een vloeibaar middeltje wat je op het tandvlees smeert en dat verdoofd het zeg maar. Zodat ze er minder last van hebben. Dat mag 4x per dag. Hier zijn ze al door het tandvlees heen Poepen, hier standaard 1x per dag om 18.00u hahaha. Altijd als wij gaan eten gaat meneer liggen persen in de box Max slaapt bijna klokkie rond!!! Jeej, geen eindeloze avonden wachten op die laatste fles.... We beginnen 's ochtends kwart voor 9/ 9u, dan om 13u, dan om 17.00u en om 21.00u Echt langer dan 4u houdt hij er echt niet meer tussen. Hij krijgt nog steeds flessen van 180+6 daar zit ie al heel lang op hahaha Gister middag weer banaan geprobeerd te geven, lepel propt ie gelijk in zijn mond. Nou ja hij pakt mijn hand en zijn mond gaat open en hij duwt mijn hand dan naar zijn mond. Dus volgens mijn begrijpt hij wel dat het eten is........... maar de banaan komt er met dezelfde rotgang weer uit met een lading kwijl
Girly en jez, sterkte met die extra dagen werken. Hou maar on je achterhoofd dat je wat extra's verdiend... kan je dat weer spenderen aan de kleine Zo het is alweer woensdag. Nog 2 dagen dan komt manlief weer thuis!! Ga nu uit bed, kids van ontbijt voorzien
Oh kel, heerlijk dat klokje rond slapen! Geniet er maar lekker van! Mijn meisje vond de banaan erg lekker, de tweede keer dat ze het kreeg ging ze helemaal ernaartoe happen en pakte ze ook bijna de lepel uit mijn hand! Echt zo een grappig gezicht joh! Hebben jullie ook nog zo'n last van haaruitval??? Af en toe lijkt het wel of ik kaal word zeg, het valt echt met bosjes uit nu!! ik moet wel zeggen datik niet het idee heb dat het echt dunner word, ik heb alleen wel ineens inhammen van voren
Nou was maar van korte duur ben ik bang.... Max houdt het nu echt niet langer vol dan 4u tussen de voedingen . Dus we gaan zachtjes aan weer verhogen naar de 210+7. Hij heeft vanmorgen gewoon een 180 op daarna 4u later een 210, toen 4u en een kwartier later, 180, en om kwart voor 9 hoorde ik hem alweer Hij heeft uiteindelijk om kwart over 9 een fles gehad van 210. Denk dat ze dus allemaal naar 210 gaan, maar dan zal er wel weer meer dan 4u tussen komen dus weg ritme Jez, hier val ik ook uit , echt hele bossen.... doucheputje zat er van verstopt Oh en wat goed dat ze het lekker vind, slikt ze het ook door? Max niet hoor die sabbelt even en denkt dan..... vreet dat zelf maar op hahaha. Hij trekt inderdaad hier ook de lepel uit mijn hand maar doorslikken ho maar
1x per dag maar Kelly??? Serieus?? Jeetje! Kheb de nutrilon nog niet gegeven, volgens het cb kan je dan het beste om 20u nutrilon geven en om 23 nog tiet ivm stuwing. Of ik zou ook kunnen kolven. Hij komt nu weer 1x per nacht tussen 3 en 5, en dan heeft ie echt honger. Moet t toch een x gaan proberen denk ik. Heerlijk zeg kelly klokje rond! Kleine man hier houdt van uitslapen. Gaat om 23u naar bed, eet dan snachts en tussen 7 en 8 en draait zich dan lekker om tot half 11 hahahaha..
Ja ze slikt het echt door! Ze vind het erg lekker, zo lijkt het dan tenminste Pfff hier gaat het met mama niet zo lekker.. Ik ben doodziek koorts en hoofdpijn, misselijk, superkoud de hele tijd dat is niet tof als je moet werken!!! Ga zo gauw mijn bed in, hopelijk is manlief gauw thuis dan kan die voor mijn meisje zorgen... Kel fijn weekend met je mannetje!
MommieD, ja echt maar 1x per dag Beterschap Jez, hopelijk met de kerst weer beter.... Manlief komt eindelijk naar huis toe.... dochter is lekker een dag en nacht naar opa en oma Max zit nu op 4 flessen van 210+7 en gewoon om de 4 uur hoor , ook volop met fruit bezig en hij lijkt het soms door te hebben . Meestal 1 blokje van de ijsklontjes ding en dan heeft hij wel weer genoeg
Meiden, hoe is het?? Hier alles goed hoor. Max lag in de box en ik dacht laat ik je eens op je buik leggen. Vind hij hartstikke leuk, en hup hij draaide zich zo weer op zijn rug zo stond ik, en dochter lachte heel hard. Dus ik hup weer op zijn buik draaien en filmen................... gebeurde mooi niks meer hahaha Meiden, fijne kerstdagen!!!!! XXX