WOW kelly wat een knaltest zeg! (had ook niet anders verwacht met jou 6 weken ) ohhh nog maar 21 nachtjes tot mijn echo!!! hahaha hoe bedoel je ongeduldig
ik begin er nu ook langzamerhand aan te wennen dat ik echt zwanger ben! omdat ik nog zo me mond moet houden tegen iedereen.. echt niemand weet het nog.. en je ook nog niks ziet of voelt is het echt onwerkelijk! ik zit elke avond voor het slapen gaan te voelen of mijn borsten nog wel zeer doen haha veel te bang dat als dat weg gaat dat het dan misschien mis gaat! stom he!
Ben benieuwd of er echt een verschil gaat zijn met wat ik zelf berekend heb aan de hand van eisprong. Als ik niet had getempt dan zat ik nu een week verder!
ja duh!!! ik zou ook nog liever gister dan vandaag willen, al was het maar alleen om te kijken of het de goede kant op gaat ik denk dat je wel van je eisprong kunt uitgaan hoor, alleen heb ik wel eens gelezen dat de groei ook wel eens een beetje achter kan lopen dat je achteruit gezet wordt en dat het ook wel eens een groeispurt kan hebben en dat je dan weer voor uit gezet wordt. dus het blijft denk ik toch een beetje een gemiddelde..
Toch wel gek he, ik ben het "verst" in de zwangerschap (oftewel op de lijst als 1e uitgerekend) zou ik toch ook als eerste een echo moeten hebben Zo zie je maar, iedere VK/Huisarts?echo centrum, denkt rekent weer anders.... GEDULD GEDULD GEDULD GEDULD........dat heb ik niet
wat denk je van mij ik kan ook niet wachten maar ben bang als ik bel dat ze een week later gaan doen in plaats van week eerder haha
Hoi dames, Hier ook zo'n ongeduld Nog 15 nachtjes slapen.... (wou dat we de tijd eens een stukkie vooruit konden doen)
Kon dat maar hè!! Kan me nu ff niet meer zo concetreren op werk *zucht* en moet echt dingen afronden vandaag. Volgende week lekker een weekje vrij!!
haha heb jij daar ook last van Yasmin, hier ook weinig concentratie (is ook totaal niet druk vandaag). Oh lekker joh weekje vrij. Goed vooruitzicht. Wij lekker tussen kerst en oud en nieuw vrij...heerlijk
Ik voel me prima, eigenlijk geen kwaaltjes vandaag. Alleen enorm gefrustreerd dat ik niks van Elmo kan vinden (behang rand, dekbedovertrek, dekentje). Ja in Amerika vollop te vinden maar helaas wordt het niet verzonden naar NL :x:x:x En manlief had weer een tand gebroken (paar weken geleden al), maar die ging nu zo zeer doen dat hij net bij de tandarts is geweest... mag hij weer een zenuwbehandeling ondergaan.... GGGRRR. Hij heb zo'n slecht gebit, moet eigenlijk al 4 kronen maar dat is toch zo alle jezus duur!!