Leuk he kel dat omrollen! Mijn meisje probeert nu ook van rug naar buik te komen, maar dat wil nog niet helemaal lukken, dus we houden het nog effe bij buik naar rug Ook namens mij merry christmas!!!
Hey dames, Leuke feestdagen gehad? Hier wel, poppetje heeft er ook best wel van genoten. Alleen is ze een aantal dagen ziekjes. Ze hield tot gister niks binnen, ze spuugde alles eruit of anders een spuitluier...zoooo zielig, en dan moet deze moeder ook nog werken, terwijl ze liever voor poppetje zorgt, maar ja. Gister en vandaag ging al wel weer beter...ze drinkt weer redelijk en nog maar 1 keer per dag een spuitluier. Nu lekker tot volgende week vrijdag vrij Genieten van man en kind
Heeeerlijk girly! Dat vrij zijn dan! Balen dat je mopje ziek is, hopelijk is ze gauw weer beter! Het heerst echt vreselijk... Bij ons was echt de helft van de familie ziek deze kerst ik ben zelf net weer beter en nu heeft manlief keelontsteking... Hopelijk slaat het mijn meisje over dit keer Morgen weer werken helaas 2 dagen gelukkig maar en dan is het weer fijn weekend Pfff ligt er eentje te snurken naast me mijn god!! Leuk hoor zo'n verkoudheidje De kerstdagen waren verder ondanks alle zieken en zwakken, erg gezellig hier, ook lekker genoten van mijn meisje! Vanmorgen heeft ze zelfs heerlijk uitgeslapen tot 9.15u! Erg lief van haar Ze is sowieso errug lief de laatste tijd, ik geniet er zo intens van! Ze slaapt supergoed en ik denk dat ze al zo'n 2 weken niet gehuild heeft!!! (op wat jammeren na omdat ze een vieze luier heeft of honger heeft) echt zo super, ik ben helemaal trots Kel, yasmin en mommied ook leuke dagen gehad?
Girly, beterschap met je meisje hopelijk is ze snel weer de oude. En geniet van je vakantie!!! Jez, werkse en beterschap met je mannetje, hopelijk steekt hij jullie niet aan. Hier rustige kerstdagen gehad. Kerstavond kwam schoonmoeder eten, 1e kerstdag hebben wij bij mijn ouders gegeten en 2e kerstdag bakkie gedaan bij me schoonmoeder. Gelukkig is het weer voorbij, nu oud en nieuw nog. Kerst is aan man zijn kant nooit zo'n feest, zijn vader is 14 jaar geleden op 1e kerstdag overleden en 2e kerstdag uit huis gehaald dus dat vergeet je nooit meer. Ik heb de man nooit gekend, maar merk duidelijk dan me mannetje dan een beetje afwezig is die 2 dagen..... niet zo gek ook Worden er bij jullie ook zo vreselijk vuurwerk afgestoken? En dan bedoel ik van die giga harde bommen :x Zal blij zijn als het voorbij is want dochter schrikt er elke keer wakker van, en dan is het huilen..... mama uit bed, dochter troosten, en boem die slaapt weer maar voor dat ik dan weer slaap................. pppffff
Dan kan ik me voorstellen dat het aan je man z'n kant niet een leuk kerstfeest is. Maar met kinderen moet je toch proberen er iets leuks van te maken. Hier valt het nog reuze mee met vuurwerk, normaal word er al op losgeschoten, maar zo nu en dan een giga knal, valt echt reuze mee dit jaar....maar het is nog niet afgelopen he, vandaag beginnen ze pas echt met verkoop, dus ben benieuwd. Hier helemaal happy de peppie!!!! Vandaag met man en dochterlief een mama fiets gekocht! Hij is echt supergaaf!! Ik kan hem straks al ophalen, ze zijn hem nu aan het klaarmaken voor mij. Dan gelijk naar mijn ouders scheuren hihi....maar wel zonder dochter, want die mag nog niet in het stoeltje..
Wij wonen in de middle of nowhere, dus hier geen harde knallen gelukkig ben benieuwd met oudjaarsdag/nacht, dan gaan we naar vrienden in de stad, ik hoop dat ze er gewoon doorheen slaapt om 12 uur Leuk girly een mamafiets!! Welke heb je?? Ik wil dit voorjaar ook een andere fiets, nu fiets ik toch niet met dit weer, en mijn mopje kan toch ook nog niet in een fietsstoeltje dus ik wacht nog even maar ben wel benieuwd welke jij hebt, en of je nog op iets speciaals gelet hebt??? (behalve of die leuk is en lekker fietst )
Leuk Girly, gefeliciteerd met je nieuwe fiets Jez, nu lekker rustig dus bij jullie.... oudjaar zal het dan wel druk zijn, in de stad.... Hier ook een mama fiets, gekregen van mijn ouders in 2009 (toen ik nog hoogzwanger was). Toen met een roze stoeltje, windscherm enz.... die is er nu af want ze kan er toch niet meer in. Heb nu voor me verjaardag een stoeltje voor achterop gekregen. Voor Max kijk ik wel voor een ander stoeltje als hij er in kan zitten Max heeft niet meer omgerold, hij vind het wel prima op zijn rug en af en toe op zijn buik . Max is nogal hongerig de laatste dagen.... hij red amper de 4u tussen de flessen , en van fruit wil hij echt nog niks weten helaas. Ga me maar is inlezen in rijstebloem in de fles doen of zoiets..... weet het anders ook niet Hoe is het met jullie kleintjes?? Probeer zo vaak een foto te maken van Max zijn tandjes, ze zijn echt al duidelijk zichtbaar maar is me nog steeds niet gelukt
@kel, hier vanavond wat rijstebloem in de fles gedaan... Nou ze verdomde het om na een paar slokken nog verder te drinken. Ze ging zwaar in protest!! had wel een papspeen erop gedaan dus misschien was dat effe teveel van het goede...? Hihi Fruit daarentegen vindt ze heeeeerlijk! Het kan haar niet snel genoeg gaan, vooral met verse banaan mmmmm! Hier met de flessen nog steeds 5x180+6 ml en dan gemiddeld om de 3 a 4 uur. Als ze honger heeft, krijgt ze gewoon. Ik heb geen zin in een huilend kind, omdat ik nog persé de 4uur vol wil maken.... Of het goed is? Ik heb geen idee, maar ik heb wel een tevreden kind Misschien een idee voor jou kel? Mijn schat is ook holle bolle gijs, maar dat spek is er vast weer af als ze 18 is en ik mocht van het bureau trouwens ook dit blijven geven tot de volgende afspraak met een half jaar... Ben benieuwd naar max zijn tandjes kel! Zijn ze al ver door??? 2 ondertandjes ofzo?
Het merk is cortina. Ik heb gelet op het stuur...die hoeft niet echt mega te zijn...en hoe je ruimte hebt tussen kinderzitje en zadel.. Het is een zwarte met een beetje grijs, ben echt zooooo blij!!! Balen kelly, dat max weer zo hongerig is....hier geven we sinds een maand rijstebloem en wij doen dat in de ochtend..want de avond was in het begin een ramp..ze stuiterde het bed uit! Verder drinkt ze hier slecht op het moment....laat echt veel staan, komt (denken wij) door tandjes... Hier krijgt ze 2 hoektandjes boven door...dus wij krijgen een vampiertje hihi...
Max zit denk weer in een fase of zo.... Ik rek t trouwens ook niet hoor, honger is honger dan maar wat vroeger uit bed 's ochtends. Nu wordt hij net pas wakker dus ga xo een fles maken. Hier 2 ondertandjes ja, in t midden. Elke x als Max je vinger te pakken heeft gaat ie gelijk zijn mond in en hij bijt hard joh haha. Ze zijn echt al goed door. Ik blijf t elke dag proberen hoor met fruit, er komt een dag dan slikt hij t gewoon door.... Girly wat apart dat jouw meisje met hoektandjes begint, heerlijk een niet standaard kind Hier op de fiets wel een breed stuur en inderdaad de afstand tussen zadel en stoeltje goed bekijken!! Zeker er ook rekening mee houden mocht je nog een x zwanger willen worden! Stapt moeilijk op als je er niet tussen past Ik was toen al hoogzwanger dus dat was makkelijk passen, ik heb ook lange benen dus heb die ruimte echt wel nodig. Verder heb ik zo'n midden standaard op me fiets en aan me voorwiel en frame zit een veer zodat mijn voorwiel altijd recht blijft staan als je je kind in t stoeltje wilt zetten erg makkelijk vind ik.
Ah thx voor de tips meiden! Mijn meisje heeft vanmorgen 2 bananen op hihi vreetzak! Ze moesten op dus ik dacht ik zie wel hoever zij komt... Nu laat ze alleen haar fles voor de helft staan..oops niet zo slim dus
Hi meiden, was even uit de lucht, sorry! Leuk girlie zo'n mamafiets! En jeetje kelly al 2 tanden, wow! En fijn zeg jez dat ze zo goed slaapt. Hier al een paar weken gebroken nachten door ziek zijn etc. Heb zelfs al een x bv met rijstebloem gegeven voor t slapen gaan maar ook dat hielp niet. En nutrilon moet ie niks van weten. Kleine man eet nog steeds om de 3-4 uur ... Is dat normaal denken jullie?
MommieD, hier ook om de 4u hoor. Max heeft gister en vandaag een ijsblokjes vorm aan fruit op , het gaat nog niet van harte maar hoop dat hij het door gaat hebben dat hij het door moet slikken....
Mommied, om de 3 a 4 uur eten is zeker normaal hoor!!!! Mijn meisje eet ook om de 3 a 4 uur! En zij krijgt zelfs de fles! Met borstvoeding is dat echt supernetjes hoor!! En ja dat hij de nacht niet doortrekt, dat valt natuurlijk niet mee, maar dat is echt niet zo raar met 3,5 maand... Het is natuurlijk makkelijk lullen voor iemand met een meisje wat al gauw doorsliep, maar er zijn zoooveel kindjes die nog niet doorslapen rond die leeftijd! Ik zou je niet te druk maken hoor! Ik wil je wel een tip geven wat ik zelf deed.. (weet niet of je daar op zit te wachten... ) Ik probeerde de nachtvoedingen echt in het donker te doen en verder mijn meisje niet aankijken of tegen haar praten en dan na het voeden en boeren legde ik haar gelijk terug. Als ze wakker werd snachts probeerde ik eerst een paar keer de fopspeen in haar mond te doen en 9 van de 10 keer sliep ze dan zonder te voeden verder... Als ik haar zou voeden had ze dat ook best gedronken, maar ik wilde ook dat ze daar vanaf ging. Heeft jouw mannetje een speentje? Zo niet, wordt dat natuurlijk een beetje lastig Heb je al eens geprobeerd om aan het eind vd middag en begin vd avond op jouw initiatief te gaan clusteren? Mijn meisje dronk een tijdje rond die tijd een stuk vaker, om zo voor de nacht een voorraadje op te bouwen. Ze dronk dan extra vaak en sliep snachts door op dat buffertje... En ja anders gewoon verstand op nul, voeden en verder slapen.. Dan heb je geluk dat je niet hoeft te werken en nog wat uurtjes overdag kan pakken Ik zou nutrilon trouwens afraden als je bv wilt blijven geven.. Je bv loopt echt terug en dat gaat echt weer ten koste van je ritme.. (lees: nóg meer regeldagen en clusteren) mocht je het toch willen raad ik aan om eerst nutrilon met bv te mengen om aan de smaak te wennen. Steeds iets meer nutrilon en minder bv, dat werkte hier ook goed...
Hee jez, thnx voor de tips. In t donker voeden en speentje etc al geprobeerd. Hij komt ook prima in slaap dan. Echter hij wil dus snachts sinds een week of 3 ook elke 3-4 uur eten, voorheen kon ie makkelijk van 23-6/7. Vandaar dat ik t vroeg. En wil idd geen voeding vervangen door nutrilon (want kolf dan af), maar kijken of hij dan langer vol zit. Maar goed hij moet er niks van weten dus ga binnenkort maar eens mengen idd. Dat had jouw meisje toch ook, dat ze t eerst niet wilde en met mengen wel? Zitten jouw kindjes dus ook nog op 7 voedingen per dag? Kleine man is ook niet bepaald licht ofzo, zit met lengte en gewicht op +1, de dokter had m zelfs een maand ouder geschat hahahah...
Oh enneh overdag uurtjes pakken lukt niet met dit wakkere baasje maar we slapen wel heerlijk uit tot 10u
Wat vervelend mommied dat ie nog niet wil doorslapen, succes er nog ff mee...ik kan je niet helpen omdat mijn meissie altijd de fles heeft gehad. Kelly...hier gaat het fruit of groente ook niet van harte...potje niet, zelf gepureerd niet en ook geprakt niet echt...
@mommied, mijn meisje verdomde eerst ook om flesvoeding te drinken. Ze vond het echt goor! BV uit de fles ging prima ds het lag echt aan de voeding, ik heb toen ook gemengd en dat ging perfect! Steeds iets meer flesvoeding door je BV! Ook samen met andere borstvoedingen ging dat goed. Je zou het eens kunnen proberen... Ik zit nu op 5 voedingen, 7u-10.30u-15.30u-18.30-22.00u (ongeveer dan) Om 19.00u gaat ze naar bed en in haar slaap geef ik dus nog 1 late fles.. Ik durf hem er nog niet af te halen dus laat het lekker nog even zo. Ben nu aan het testen met rijstebloem, dus wie weet kunnen we daardoor een voeding er af halen als ze dat echt lust verder gaat het fruithapje als een speer dus ga deze week de groente introduceren.. Uiteindelijk gaat ze dan vanzelf naar 4 flessen.. Nog even en dan kun je ook hapjes geven mommied, wie weet gaat het dan beter. Ik zou toch ook eens proberen om je zoontje wat vaker aan te leggen ergens tussen 5 en 10 s'avonds.. Misschien werkt het met een buffertje.. En alleen maar lekker joh dat hij op +1 zit, dat babyvetje gaat er vanzelf wel af hoor het is gewoon jammer dat ie niet wil doorslapen, maar misschien zit ie in een sprongetje ofzo? Hopelijk heeft hij het gauw weer door hoe het moet
MommieD succes meis. Je zal zien opeens slaapt hij door. Het ene kindje is sneller dan het andere kindje, maar voordat ze naar school gaan kunnen ze en doen ze allemaal hetzelfde Vanmorgen weer een ijsblokje fruit gegeven en ging er weer in Nou meiden alvast (lekker vroeg) een hele fijne jaarwisseling!! Hopelijk slapen de kleintjes lekker door................