Welkom in het nieuwe jaar!!! Allemaal een goed uiteinde gehad? Hoe zijn jullie kleintjes erdoor gekomen? Dochter heeft 's middags door het vuurwerk niet kunnen slapen en 's avonds om 20.45u ging ze naar bed want ze werd echt vervelend. Max ging om 20.00u naar bed. Beide zijn ze om 00.00u wakker geschrokken en om 01.15u weer naar bed tot vanmorgen 9.00u Mag dus niet klagen Vanmiddag om 13.00u ging manlief weer weg om te werken hopelijk zaterdag weer thuis, kids zijn heel erg van slag beide, huilen veel, nu slapen ze hoop ik even een paar uurtjes.
Voor iedereen de beste wensen voor 2013!! Hier heeft madam er redelijk doorheen geslapen...de hel brak los hier met vuurwerk, we hadden de camera ff in de gaten gehouden...ze draaide ff met haar hoofdje een paar keer en ik heb haar ff een speentje gegeven....en ze sliep weer lekker door. Tot vanmorgen 6.15 uur, bij ons in bed genomen en lekker verder geslapen tot 8.30 uur.
Happy new year!!! Hier ging t mannetje wel naar bed om 23 maar werd om 01 wakker omdat ie me miste hahahaha.... Dus ben er maar naast gaan liggen tot ie weer sliep. Nog goede voornemens?? Ik wel, we hebben een afspraak met een makelaar gemaakt want ik wil nu toch wel naar een huisje met een tuin gaan kijken. Maar eerst moet ons appartement verkocht worden. Meneertje is soms al zo wild nu dat ik denk dat ie straks toch echt een tuintje nodig heeft hahahaha. En als de 2e komt zie ik t niet zitten om met een baby en een peuter naar 2 hoog te sjouwen...
Hey meiden, ook van ons de beste wensen! Eindelijk een vrije avond nu! Lekker met een theetje op de bank wie is de mol kijken Hier ging oud en nieuw prima, mijn moppie heeft lekker geslapen de hele nacht, pas toen we naar huis gingen en ze in de maxicosi moest, werd ze even wakker. Mommied, leuk hoor een nieuw huis, hopelijk verkoop je dit huis gauw! (al betwijfel ik het in deze tijd.. Maargoed er hoeft er maar eentje te komen!) Hier 1 goed voornemen, afvallen Ik zit nog 1 kilo boven mijn gewicht voor de zwangerschap (70) en ik wil er het liefst nog 5 kilo af maargoed mams zit alweer aan een stukje boterstaaf wat nog over was uit mijn kerstpakket dus vandaag is al mislukt Ach het is niet dat het persee moet, maar zou het leuk vinden vanaf volgende week ook weer lekker flink sporten dus dan gaan we ons best daar ook weer mee doen Hoe zijn jullie buikjes meiden? Is het bij jullie ook nog slap? Of doen jullie iedere dag 6352426383 buikspieroefemingen? ik ben verder best slank, maar die buik he, echt een klein kwabje lang leve het corrigerende ondergoed zullen we maar zeggen haha Deze week weer wat kleine mijlpalen voor mijn schatje trouwens... Ze eet volop fruithapje, mmmmmm banaan en peer tot nu toe! We zijn begonnen aan groente (bloemkool, ze vind het nog niet lekker, maar we houden vol! ) en ze kan zo goed als zelf zitten! Vandaag in de kinderstoel voor het eerst, zo'n goedkoop dingetje van de ikea en ze bleef heel goed zitten, ze vond het helemaal leuk hihi! En ze is sinds 2 dagen over op 4 flessen (was dat haar goede voornemen? ) dus lekker om half 8/8 u slapen en dan pas tussen 7u/half 8 wakker worden! Owww wat benik trots!!! (bleeeeh als ik het terug lees..mag ik een teiltje hihi)
Hahahahaha Jez, alleen maar leuk toch! Ik ben ook weer aan het sporten, nog 2 kilo zit er aan van de zwangerschap, maar door de bv mag ik nog niet echt lijnen. Mn buikspieren zijn ook nog niet echt gesloten dus doe voorzichtig met buikspieroefeningen. Zijn die van jullie wel al mooi gesloten? Kleine man heeft gister een eerste papje gehad, hij hapte goed op de lepel en slikte het zowaar door hahahaha. Eergister wortel met appel geprobeerd en nu maar eerst even nutrilon met rijstebloem papje, gaan we daarna weer door met de groenten en fruit. En vannacht heeft ie stukken beter geslapen, van 23-0530 en toen weer om 08. Zou het hebben geholpen hahaha...
Jez, succes met afvallen. Fijn MommieD! Buikje is nog wel slap nou ja het velletje dan nog. Paarse striemen zijn gelukkig weg. Ik doe er niks aan. Ben alweer een aantal maanden op mijn oude gewicht, en vind het wel best. Ik heb 2 kinderen op de wereld gezet, jammer dat ik niet meer "strak" ben overal Heb een bloedhekel aan sporten dus begin er ook echt niet aan haha
Mijn buikspieren waren ondanks mijn mega buik alweer vrij snel gesloten.. Maarja, die buik is nog slapjes helaas.. ach ik heb er ook wel vrede mee hoor dat het niet echt meer wordt wat het was, maarja ik wil er wel graag goed uit zien dus kan het toch niet helemaal los laten vanavond bloemkool gegeven aan mijn meisje.. Nou alleen met appelmoes erbij ging het erin haha! Ze vond het niet alles, maar het ging wel al iets beter dan de vorige keer!
Hier mijn buikje ook nog niet 'je van het hoor' ...ga morgen weer hardlopen en deze week ook begonnen met afvallen... En potje begint hier nu eindelijk te komen...vanaf gister dat ze de helft van een 4 maanden potje opeet...en de groente doen we ook altijd een klein schepje appelmoes in...
Hey meiden, hoe gaat het met jullie? Allemaal lekker druk? Hier alles goed, blij dat we weer normale weken hebben ipv al die feestdagen! Mijn moppie eet goed, slaapt goed, dus alles op rolletjes! Ze eet nu elke dag een stuk fruit (peer, appel en/of banaan) en s'avonds eet ze iets van groente! Deze week waren er verse boontjes op het menu en dat gaat ze steeds lekkerder vinden merk ik! bloemkool vondt ze echt vies uit een potje, 1 keer vers gegeten en dat ging al beter.. Over een paar dagen ga ik worteltjes proberen. Watvoor groente en fruit eten jullie kindjes? Onder de 6 maanden mogen ze nog niet alles hebben toch? We gaan bijna op vakantie dus dat is heerlijk! Even lekker eruit en quality time met elkaar! Heb er zo'n zin in!
Hier ook lekker druk hoor Max moet nog steeds niks van fruit weten.... Hij krijgt nu 's ochtends een fles met rijstebloem, ook niet alles want daardoor laat hij de volgende 2 flessen een hoop staan Wel komt hij niet meer eerder voor zijn flessen. Morgen ochtend een schepje minder rijstebloem proberen en kijken hoe het dan de rest van de dag gaat. Jez, wat fijn dat het zo goed gaat met fruit en groente!! Hebben jullie het programma op sbs6 gezien vanavond? Kleine baby's grote zorgen? Jeetje wat heftig zeg!! Mogen we allemaal blij en gezegend zijn dat we allemaal gezonde kindjes hebben!!!
Ik heb het niet gezien helaas, ik wilde graag maar dacht dat het vanavond was Heeft sbs6 ook uitzending gemist o.i.d.?
Ik heb het terug gezien! Wat mooi!! Ik zat gewoon te huilen Jeetje wat indrukwekkend! Ook de gelukkige huisvrouw gezien.. Vond hem tegenvallen! Moest wel met die bevalling aan mijn eigen bevalling denken leuk om te zien
Ik heb hem opgenomen, dus ga van de week de gelukkige huisvrouw kijken. Manlief wilde hem niet zien en die gaat maandag weer weg dus heb ik alle tijd om te kijken
Wat is het rustig hier Vanmiddag komt mijn moeder oppassen op Max. Manlief brengt mij en Noa weg naar Leiden, we gaan voor het eerst naar een theater voorstelling van haar favoriet Elmo Cadeautje wat ze nog te goed had van haar verjaardag van mijn broer en zijn vriendin. Ze heeft er helemaal zin in. Elmo t-shirt en trui zijn al aan Hoe is het met jullie meiden? en kids?
Hey kelly, Leuk gehad met Noa vanmiddag?? Leuk is dat he, hoe ze er helemaal naartoe leven he?!?! Ook al bij me neefje meegemaakt...helemaal door het dolle heen. Hier weinig te melden...alles gaat op rolletjes hier
Hi meiden, sorry t was even stil! We zijn op wintersport met de kleine man, oma is mee . En sinds kort heb ik maar een schema geintroduceerd voor m, met die 2 nachtvoedingen was ik zoooo klaar. Gelukkig nu 1x per nacht. Schema verder is dat van G.ina F.ord, van 4 maanden. Het is echt bizar want sinds ik t hanteer gaat ie gewoon om 19u naar bed om alleen nog wakker te worden voor zn voedingen van 22 en 03 . Hoe gaat t bij jullie? Hieveel wegen jullie babietjes nu? Ik gok de kleine man op zo'n 8 kilo...
Dames, Hoe is het ermee? Het is hier echt mega rustig.... Ben er natuurlijk zelf schuld aan, maar ben ook druk, druk, druk. Denk dat ik hier ook maar ga stoppen met mee te schrijven, want het heeft weinig zin op deze manier vind ik zelf... En ik vind het ook zwaar lullig als ik niks meer van me zou laten horen, dus bij deze... Nog veel schrijfplezier hier en natuurlijk veel geluk met jullie kindjes en mss kindjes die nog gaan komen..
MommieD geniet nog van je vakantie!!\ Girly, jammer dat je niet meer hier blijft schrijven maar snap t wel. T is idd heel stil.... Ik zit zelf ook meer op FB Hier gaat t goed, denk dat Max wel over de 8 kilo is. Moet pas 1feb weer tussendoor ga ik niet Aankomende week wel met dochter. Wegen, meten en ogentest. De laatste keer dat ik op CB met haar was met 14 maanden hahaha
Ik ben hier!! Ik ben op vakantie!! Morgen weer thuis! Vandaar geen tijd lekker in de sneeuw hier! Als ik terug ben, kom ik weer hele verhalen vertellen! Girly, jammer dat je niet meer wil schrijven. Kan gewoon toch af en toe?