EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girly81

girly81 Actief lid

20 okt 2011
    390
    0
    16
    Kelly, je hebt pb hihi....
    En mss dat ik hier nog wel een keer kom typen, wie weet....

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Zo, wij zijn weer in het land!
    Gisterenavond laat thuis gekomen uit frankrijk van de wintersport!
    Heeeerlijk gehad, goede sneeuw en heeeerlijk genoten! Lekker snowboarden, oh wat hou ik er van! :)
    Kleine meid was thuis bij mijn schoonouders! Ik heb ze heeeel erg gemist hoor! En wat was ze weer veranderd!
    Ze heeft het omrollen nu echt eindelijk door, echt grappig! Ze wil niet meer op haar rug liggen! En ze zit nu ook gewoon in de kinderstoel!
    Jeetje wat gaat het hard allemaal zeg! Waar is mijn kleine babytje gebleven? ;) Het is echt leuk allemaal, maar het gaat echt snel! Ze heeft echt een eigen willetje nu, het is nu al een pittig meisje! Nee is ook echt NEE bij haar :D
    Dat wordt streng zijn denk ik :D

@mommied, jullie ook wintersport? Leuk! Waar zitten/zaten jullie?

Geen idee wat mijn meisje weegt.. Ik gok rond de 8 kilo, maar ik ga ook pas weer begin febr. wegen bij het CB en tussendoor ook niet.
    Misschien binnenkort maar eens thuis op de weegschaal!

@kel hoe is het met jou? Nog door de sneeuw geweest? Met de kinderwagen is het echt een drama heb ik al gemerkt :( die van mij is daar dus niet voor geschikt! Met max en noa alles goed? Gaat je meisje al bijna naar school eigenlijk? Of voorlopig nog niet?

Hier geen fb, had het wel maar heb het weer verwijderd.. Ik gluur af en toe even bij mijn vent op zijn fb :D

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad!

Hier alles goed. Max ligt nog heerlijk op zijn rug, draaien doet hij niet :p. Hij drinkt amper nog maar zijn flessen leeg, dus we gaan morgen op gewone voeding over. Hij heeft gewoon moeite met flessen van 180+6 :$ Onze vreetzak blijkt geen vreetzak meer te zijn :p
    Hopen dat het dan beter gaat en dat meneer dan is eindelijk zijn fruit door wil gaan slikken, want dat doet hij nog steeds niet :(

Noa gaat nog niet naar school, ook niet naar peuterspeelzaal of zoiets, zou wel graag willen hoor maar het is gewoon te duur (leven op 1 salaris). In december wordt ze alweer 4 en dan mag ze naar school, hier in de straat!

Nee niet met kinderwagen door de sneeuw gegaan is gewoon echt geen doen, met een gewone al niet laat staan met een duo!!
    Vanmorgen wel met de gewone kinderwagen naar het dorp geweest, Noa lopend en manlief ook mee, dus veel stukken op de weg gelopen, Max lag heerlijk te slapen.
    Hij past alleen niet meer in de reiswieg :) Hij ligt echt van boven tot onder klem hahaha.......

Nou Jez, toch maar weer aan de fb dan :p

Rare vraag misschien, maar komt 1 van jullie wel eens bij de P.renatal? Ik heb namelijk een cadeaubon van 25 euro hier liggen al van Max zijn geboorte maar wij komen er nooit! Zit er hier ook niet echt 1 in de buurt en we komen nooit in de stad.
    Iemand misschien interesse om deze over te kopen? Zodat ik in een andere winkel iets voor Max kan kopen :):)

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hee Jez, wat leuk!
    Wij waren ook op wintersport! Kleine man en oma waren mee. Ook naar frankrijk en speciaal voor de kleine man naar een wat lager gebied (s.ainte f.oy) en vervoer met de trein. Moet zeggen dat ging prima en we hebben topsneeuw en 3 dgn zon gehad. Alleen sliep ie slecht door de droge lucht. Skien ging echt prima, alsof ik niet 4 maanden geleden er een kind heb uitgeperst hihi. Wel door de gebroken nachten was ik redelijk moe. pff en dat kolven elke keer hahaha. Waar waren jullie? En knap dat je dr kon missen. Wij twijfelen nog over sluitweek in mei en dan de kleine man naar oma. Ben je erg uitgerust?
    @kelly, prenatal kom ik ook bijna nooit :(.

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @kel, over op gewone voeding? Wat kreeg max dan? Voor hongerige baby's ofzo? Mijn meisje drinkt haar flessen ook steeds minder goed leeg, en krijgt ook 4x 180+6... Wanneer ga je over op 3 flessen eigenlijk? Zeker pas met opvolgmelk ofzo? En vind max het fruit niet lekker of snapt ie niet dat ie het door moet slikken? Ach joh komt vanzelf, hij is nog niet eens 6maanden dus hij hoeft nog helemaal niks! :)
    Oh en noa in december naar school, nou geniet dan nog maar even een jaartje van je schatje thuis :D
    Ik kom ook bijna nooit bij prenatal eigenlijk, maar misschien voor jou eens leuk om met je mannetje eens ergens anders te gaan shoppen waar die winkel wel is! :)

@mommied, wij ook frankrijk, super mooi weer was het he! Wij zijn niet echt uitgerust maar dat ligt meer aan onszelf :D wij boardfanaten gingen smorgens vroeg gelijk de berg omhoog en na het boarden, zetten we het op een 'zuipen' ;), eten en soms nog even op stap.... Dus uitgerust...nee niet echt, maar wel heerlijk genoten! :D:D:D
    En ik heb mijn schat echt gemist, maar ik vond het heerlijk dat we dit konden blijven doen en dat we even heerlijk tijd voor ons zelf hadden! En met die kleine meid ging het ook prima hoor bij oma en opa! Die had er echt niks van! Ze snappen het toch nog niet echt joh :)

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Meiden fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad!!

Wij willen eind van het jaar samen nog een keer naar Euro Disney. Kids zijn er nog (steeds) te klein voor en snappen het toch niet. En dan mogen hun lekker een paar daagjes bij opa en oma slapen :D

We willen met de kids naar Euro Disney als ze een jaar of 6/7 zijn dan onthouden ze ook dat ze daar geweest zijn ;)

Jez, Max vind het heerlijk. Hij kijkt echt alles wat wij eten of drinken uit je mond. Kwijl loopt er dan echt uit hahaha. Maar hij proeft wel en zit ook echt te smakken maar hij slikt het niet door ;).
    Max kreeg inderdaad voeding voor hongerige baby's. Nu 2 dagen gewone standaard voeding, en het gaat nog niet van harte erin. 180+6 en dan 2 scheppen Nutriton anders gooit hij alles er weer uit (kl*te reflux:()

Morgen met Noa naar CB, als er nog sneeuw ligt gaan we met de slee. Heb ik gisteravond (22.30u) naar binnen gehaald, stond al vanaf gister morgen a 9.00u al buiten en niemand kwam dat ding maar ophalen.... zoiets mis je toch?????????? Dus om 22.30u besloot ik dat deze slee al te lang buiten had gestaan, en lekker warm in de garage mocht staan, en Noa mag er nu op :D
    We gaan straks ff een rondje proberen ;)

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kel, misschien zit ie in een sprongetje? Of niet zo lekker in zijn vel, iets onder de leden? Of weer eens in een ikgooimijnschemaweereenslekkerdoordewar-periode ;)

Hier is het meestal zo dat als we ergens aan gewend zijn en het ritme super gaat, dan gooit ze het weer om :D tuttebel!
    En dat max het nog niet doorslikt, maakt nog niks uit toch, dat hij alles proeft is al super, daar gaat het toch uiteindelijk om als ze nog geen 6 maanden zijn. En het kan zomaar morgen weer anders zijn, ja toch!
    Leuk hoor effe samen naar disney!! Lekker doen hoor kel als het kan! Ik vind het gewoon heerlijk om papa en mamatijd te hebben, ook al mis ik haar verschrikkelijk snel hihi :)

Vanmiddag heb ik toch zo'n blunder gehad joh :)
    Iik had ons moppie vanmiddag even bij oma gebracht om 1u, omdat ik even wegmoest. Dus ik zeg tegen oma om 11u laatste fles gehad, dus rond 15u weer. Oke oma om half 2 fruit gegeven en madame wilde daarna maar niet slapen. Om 15u eindelijk naar bed en slapen, waarop ik om half 5 weer bij oma thuis kwam en haar wakker heb gemaakt omdat ik haar weer mee moest nemen naar huis. Dus thuis nog even met papa gespeeld en om 6u haar groentehapje klaargemaakt en ze werd me toch ineens agressief... De groente zat in mijn haar :D
    bedacht ik me ineens dat we haar fles vergeten waren te geven!!! :) kind had al vanaf 11u geen fles meer gehad schaamschaam :) maarja ze huilde ook niet :):):)
    Arme schat! Heb gelijk een grote fles gemaakt en die was zo leeg! Groente belandde in de prullenbak :D
    Echt zo dommmmmm van mij (en oma) :)

8. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi oeps Jez! Dat ze niet eerder al heel boos werd!

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    hahaha Jez, ze had waarschijnlijk nog geen trek in de fles dan.... Is ze de nacht wel gewoon doorgegaan? Of heeft ze die ene fles nog ingehaald?

We gingen vanmorgen samen met de slee naar CB, was voor het eerst dat ze op de slee zat, en ik maar zeggen vast houden, goed vasthouden... Had een beetje haast want gingen natuurlijk weer te laat van huis weg.... ging ik iets te scherp door de bocht, pleurt ze van die slee af, precies in een berg sneeuw (hoe krijg je het voor elkaar) hahaha ik denk nou die gaat huilen, maar mooi niet ze vond het prachtig!!

Dochter weer goedgekeurd op CB, 14.1 kilo en 98cm. Ze was te mager.... er is ook echt altijd wat he....
    Ogentest was perfect, ze zag het beter dan ik. En ik keek met 2 ogen hahaha :p
    Ze heeft ook iets een spraak achterstand (vermoeden had ik al), dus we zijn nu bezig om te kijken of we het financieel kunnen missen voor een peuterspeelzaal.... Wordt vervolgd....

Max krijgt nu zijn standaard voeding en drinkt zijn flessen van 180+6 met 2 scheppen nutriton aardig leeg. Morgen gaan we beginnen met peer, misschien dat hij dat wel doorslikt.... duim duim duim :p
    Vers geprobeerd maar dat moet ie echt niet hahaha (dochter moest het ook niet en nu vind ze het heerlijk)

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Kleine man lust graag peer kelly, hihi succes! Appel vindt ie minder lekker hihi...
    Wij morgen naar t cb, spannend weer prikjes :x...

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh broccoli is de nieuwe hit hier hihi. Kleine man weer goedgekeurd en zit netjes in zn +1 curve: 7755 en 66 cm. We kregen zelfs nog complimenten dat ie zo vrolijk is en goed op ons reageert hihi.
    Nu is ie wel huilerig dus heb mn achter de handje ingezet: tekenfilms hihi. Normaal mag ie geen tv kijken overdag maar nu issie zielig en dan mag t hihi.

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Fijn dat de kleine weer is goedgekeurd MommieD :D

Max heeft vanmorgen een paar hapjes peer op, en geloof dat hij het wel lekker vond, nou ja het meeste slikte hij door zeg maar :p. Peer uit het potje is ook heel dun dus misschien dat de banaan te dik was.... ;)

Wat is jullie schema zo ongeveer met flessen fruit groente enz....

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kel, fijn dat je meisje weer door de keuring is!
    En mommied, ook fijn dat jouw mannetje weer is goedgekeurd!

Hier is banaan, peer en appel een feestje, apart of door elkaar. Ik maak het vers in zo'n keukenmachine, die pureert het ook helemaal net als in een potje, desnoods met een beetje water erbij, maar met rijp fruit is dat niet echt nodig :)

Brocoli is trouwens ook een goede! Dat eten wij eigenlijk nooit, maar kan ik voor mijn meisje ook weleens maken! Verder eet ze qua groente graag verse bloemkool, verse snijboontjes en bruine bonen met appel uit een potje is echt favoriet. Bloemkool uit een potje vond ze daarentegen echt goor! Worteltjes is de volgende stap, heeft ze al wel een paar keer op maar dat hebben we nog niet echt doorgezet. Ik geef haar een dag of 5 hetzelfde, om er goed aan te wennen...

Hier is ons schema:
    7u fles 180+6
    11u fles 180+6
    13u fruit
    15u fles 180+6
    18u groente
    20u fles 210+7

Bij de laatste fles halen we haar nog uit bed, ze gaat om 19u al naar bed, om vroeg wakker worden te voorkomen. Dat helpt alleen niet :D
    we hebben de fles sinds 3 dagen opgehoogd, maar ook dat helpt tot nu toe nog niet. Vanavond ga ik het weer eens met rijstebloem proberen, kijken of ze nu langer slaapt dan tot 6u :)
    en anders is het misschien een sprongetje ofzo... Ze is zoveel wijzer sinds een paar dagen, misschien is het een kwestie van verwerken. Hopelijk slaapt ze gauw weer wat langer uit, want vanaf 5u de speen er tig keer in doen om de fles nog te 'rekken' tot 6/half 7 is ook niet leuk :)

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier is het schema,

8.45u 180+6
    Rond half 11 a 11u krijgt Max een bevroren ijsklontje fruit :D (wel ontdooid natuurlijk) maar het gaat echt nog niet van harte :(
    12.45u 180+6
    16.45u 180+6
    20.45u 180+6

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    ach joh kel, dat komt echt wel!! hij denkt gewoon laat mij maar lekker gewoon alleen die fles leeg lurken! ;)

ach mijn meisje heeft helemaal rode uitslag in haar hals en op haar onderkinnen :D van al dat gekwijl bah ;) ben benieuwd of er een tandje aan zit te komen!

nou hier is het nog steeds feest snachts! al een paar dagen! afgelopen nacht was het 3u! toen van 5 tot half 6 zeuren en toen toch maar de fles gegeven. Had een papfles geprobeerd die avond, maar dat werkt dus duidelijk niet!
    Vanavond heeft mijn mannetje de laatste fles gemaakt en toen ik vroeg wat hij er eigenlijk van gemaakt had zei hij, oh ja een schep of 8 heb ik gedaan! :$ met 240 water! en ze had hem nog op ook! :$:$:$
    jemig dat is wel een beetje te veel hoor schat :D maar ik ben wel benieuwd tot hoe laat ze nu slaapt :)

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    En Jez, inmiddels al een puntje ontdekt in d'r mond?
    En heeft ze doorgeslapen op die giga grote fles????

Hier komt volgens mij het volgende tandje er al weer aan, of weer 2 tegelijk..... ;)

Volgende week maandagavond hebben wij een gesprek op een psz voor Noa. Ben benieuwd of het klikt en hoe snel ze daar terecht kan :D

Ach en maak me ook echt niet druk hoor om dat groente en fruit. Ene kind is nou eenmaal sneller/langzamer dan het andere kind.... hij leert het vanzelf wel :p

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier nog geen tandje te bekennen hoor! Wel kwijl in overvloed en telkens rode konen! Maarja mijn moeder zei dat dat ook zo nog een maand of zelfs 2 door kan gaan, voor ie echt doorkomt! we zien wel!
    Kel, ze sliep tot 6u dus het had wel iets geholpen, maar niet genoeg naar mijn zin. Volgende keer maar een fles met 9 schepjes proberen....hihi grapje :D dat doen we niet hoor! We houden het op een fles met 7 scheppen.
    afgelopen nacht hebben we ze lekker bij ons in bed genomen, we wilden zo graag knuffelen :D oh echt fout, i know, maar zo fijn om lekker naar haar te kijken als ze zo lief slaapt! :D

Kel, lijkt me wel leuk voor noa hoor een psz! Lekker spelen met andere kindjes! Ben benieuwd wat ze ervan vindt!

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jeej, eindelijk is het me gelukt om Max te filmen terwijl hij op zijn buik draait :D
    Alleen wel minder dat hij dan gelijk al zijn melk eruit gooit :(.
    Maar wel zo leuk, hij blijft draaien hihi. Nu tijd om terug te leren draaien hahaha

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Leuk he kel!! Ik heb hier ook een eeuwigheid mijn camera in de aanslag gehad :) en dat terugdraaien zou wel makkelijk zijn!

Hier vandaag de eerste spuitluier een feit!!! :$:$ mijn god, het liep zo haar broekspijpen uit! Mijn hele shirt was nat jakkes :D zou er toch een tandje aankomen? :)

20. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh getsie spuitluier? Ik heb ze hier nog steeds door de bv. Ze lekken wel minder door nu met pampers active fit. En hij poept minder sinds dat schema.
    Volg het 4-5 maanden schema van G.ina F.ord:
    07u bv
    09-10 slapen
    11u bv +groente hapje
    12-14 slapen (mag 2 uur maar redt net aan een uur)
    14u30 bv
    Dan nog ergens kort slaapje tussen 4-5
    17u30 bad
    18u bv + papje + fruit
    19u naar bed
    22u bv en verder slapen
    En dan zou ie moeten tukken tot 07... Maar dat redt ie niet.
    Vannacht wakker om half 2, 4u (maar wat bv gegeven), 6u

Deel Deze Pagina