Jez, helaas nog geen verbetering met Max We zijn echt weer terug bij af, behalve dat hij dan niet zo heel veel huilt. Arme kind zit echt alles maar dan ook alles uit je mond te kijken qua eten en drinken. Hij proeft ook echt alles maar doorslikken echt niet. Nog een weekje wachten dan naar zkh. PSZ: Noa heb ik vanmorgen ingeschreven . 27-2 mag ze een uurtje gaan wennen. Ik blijf dan bij haar. En vanaf 6-3 mag ze dan elke woensdag ochtend Jaja MommieD, 3x achter elkaar, echt geen pretje hoor. Bevallen doet vele malen minder zeer.
Jeetje kel, en hoe is het nu? Nog steeds slecht? Nog een paar nachtjes meid... Leuk voor noa! Ik ben benieuwd hoe ze het vind zonder mama lijkt mij echt ontzettend leuk voor haar, lekker met andere kindjes spele! Hier weer een ziek kind de snottebellen en het kwijl vliegt hier in het rond! Ze is helemaal hees en drinkt haar flessen maar half leeg, fruit maar voor de helft en groente en brood probeer ik niet eens. Ook is ze echt heeeeel zielig elke keer echt een pruillipje en flink piepen en tutten. Gelukkig ben ik morgen vrij, kan ik lekker knuffelen met haar.
Haha thnx jez, doe nu 1x live tiet en 3x kolven per dag. Zn laatste fles is de helft bv en de helft poeder. En nu: is ie van zn nachtvoeding af!! Yeahhhhhhhh! Vaste voeding gaat ook steeds beter, peer en broccoli eet ie veel van. Gek kelly dat max niet slikt he? Gaat ie dan ook zo kokhalzen? Dat deed de kleine man een x, schrok er best van.
Mommied, wacht maar tot je met brood begint.. Dan begint het hele kokhals-circus hihi Hier nu een paar stukjes gegeven deze week en ondanks dat ik ze flink gesopt heb in de melk was het alleen maar uuuuuuuggggggghhhhlllllll
Druk weekend gehad. Nieuwe kast gekocht voor in de woonkamer en die in elkaar gezet. Zaterdag ochtend had Max een paar stukjes krentebol op (zonder de krenten dan) en we dachten he hij slikt het door en het blijft in zijn buik.... tot dat we even niet keken en hij zichzelf weer helemaal onder had gespuugd Nog 3 nachtjes slapen en dan naar het zkh. Hoop dat we daar wat wijzer worden want wordt hier echt niet goed van hoor MommieD, wat fijn dat de nachtvoedingen weg zijn!!! Jez, je meisje al weer aan de betere hand?
Balen kel, succes donderdag, hoop dat er wat uit komt. Hier nog steeds snot all over ook al 3 nachten in de weer met haar, omdat ze bijna geen lucht krijgt met een verstopte neus en een fupje in haar mond. Maar ik verdom het om een ui naast haar bed te zetten... Die lucht... Uuuuuuuuuggggggghhlllieuuuuuwwwww
Ah wat zielig Jez. Wat bij de kleine man goed hielp was F.ysiomer. Dit spoelt die neus lekker door, veel beter dan gewone spray. Jeetje Kelly, gek he van dat spugen van Max? Kleine man eet steeds meer vaste hapjes hihi, nu wel een lepeltje of 7-8 wat ie wel doorslikt. Broccoli met aardappel is nu favoriet. Ben nu ook de avondvoeding van 22u aan het afbouwen, doe dan een flesje van 80-100 nog maar. Vannacht ging het goed, hij werd pas om 03 wakker, daarna verder geslapen bij ons in bed hahahaha.. Tis me er eentje hoor, lekker bij papa en mama dan is ie happy. Dat kolven gaat trouwens nog als een tiet jez, kolf nu 2x per dag (ochtend en avond), sochtends krijgt ie nog live tiet en wat ik verder afkolf is genoeg voor de voedingen van 11-14 en 22u. Ben benieuwd wanneer de productie echt minder gaat worden... Lekker weertje he?
Zo even ego bericht!!! Max weet volgens mij dat hij morgen naar het zkh moet. Meneer heeft net 2 blokjes (ingevroren in ijsblokjes ding in de vriezer) fruit op en alle hapjes slikte hij door!! Nu nog afwachten of het erin blijft natuurlijk.....
@mommied, zo te horen heb je nog genoeg melk!! Als je er echt langzaamaan vanaf wilt en het door het kolven nog niet minder wordt, dan zal je toch minder moeten gaan kolven. Je ontkomt bijna niet aan stuwing als je gaat afbouwen! Je laat dan een live voeding of kolfbeurt vervallen en als je echt op klappen staat, moet je er alleen wat met de hand uitmasseren (bij mij werkte dat goed onder een warme douche) @kel, is het erin gebleven bij max? Misschien toch wat onder de leden dan? Maargoed, morgen naar het ZH, dus dan hoor je vast meer! Heel veel succes meid!!! Hier worden de snottebellen minder gelukkig! Vanmorgen was het 6u en gister weer 7u dus gaat weer de goede kant op! Verder is het hier de hele dag alleen maar baaabaabababaabaabaabababaababaa, zo leuk joh, ze heeft het echt ontdekt en als wij mee gaan doen, gaat ze nog harder! Hihi ze wordt net zo'n kletskous als mama denk ik
Helaas na fles nr. 3, na ruim 2 uur omhoog gezeten te hebben had ik hem eventjes op de grond op een kleed gelegd. Hij gelijk draaien op zijn buik natuurlijk want dat vind hij het leukst , kwam het er na 10 min toch weer een golfje uit Hebben jullie kids dat helemaal niet????? Jez, fijn dat het weer de goeie kant op gaat!!! MommieD, succes met afbouwen
Kel, het enige is dat ik mijn meisje vlak na het eten niet spelenderwijs in de lucht moet gooien maar verder heeft ze er geen last van. Heeel soms na de fles een mondje terug, maar dat is alleen als ze geen boer heeft gelaten. Vanmorgen was het weer 5u hier pffff irritant zeg, ik vraag me echt af of er een tand komt, ik voel nog niks..
Het gaat prima hier hoor!! D is echt een kleine boef aan het worden hihi 2e tandje is sinds kort door en meneertje wilt alleen maar zitten En hoe is het met jullie??
Nou zkh geweest............ Max heeft goed laten zien hoe hij spuugt zichzelf helemaal onder en mama Omdat hij dus groeit als kool zien hun het "probleem" niet. Heb nu medicijnen gekregen die hij 3x per dag in moet nemen om zijn maag inhoud sneller naar zijn darmen te laten gaan, zodat hij dus niet meer gaat spugen maar het gewoon uitplast/poept (ze denken dus dat hij teveel voeding krijgt, waardoor het weer naar boven komt.... maar moet wel fruit en groente gaan geven) Moet het 2 weken proberen, als hij stuiptrekkingen krijgt direct stoppen Dat is 1 van de bijwerkingen......... Over 2 weken heb ik telefonisch contact met zkh en als de medicijnen dus niks doen en het spugen dus hetzelfde blijft, dan krijg ik een ander medicijn. Die moet ik dan ook 2 weken proberen en als het dan nog niks doet.......... Ja dan moet het vanzelf wel over gaan als hij tegen de 14 maanden leeftijd aan zit Toen heb ik gelijk gezegd, boek dan maar alvast een kamertje voor hem, want dan kom ik hem over 4 weken brengen mochten de medicijnen niks doen. Dan kunnen jullie voor hem zorgen en kom ik hem wel weer ophalen als het spugen stadium voorbij is. Dat zei ik blijkbaar nogal serieus (was als lichtelijk grapje bedoeld) maar werd niet gewaardeerd..... Ze vroegen ook nog of hij alleen bij mij spuugde of ook bij papa of opa/oma of wie dan ook want ze dachten dat ik het "probleem" was moet toch niet gekker worden in dit land!!!!!!!!!! Nog ff heb ik Bureau Jeugdzorg aan me deur hangen hahahahaha
Ja kelly hier kunnen ook nog golfjes uitkomen als er teveel druk op zn buikje staat. Vanmiddag was het zelfs groen van de broccoli hahaha. En thnx voor de succeswensen beide, doe nu 1 voeding live en kolf 2x per dag maar, toch hoef ik in totaal maar 120 ml poedermelk bijnte voeden ofzo. Vind het wel relaxt zo . Spannend jez een tandje, en leuk is dat kletsen he? Kleine man kletst ook zo graag, al vanaf 3 maanden wawawawawwawaa uiiiiiiiiiiii huuuuuuuuu... Hihi
Kel, wat fijn en wat shit! Fijn dat je iig wel meds mee gekregen hebt! Hopelijk gaat het helpen, blijf positief he! En die rare praat dat het aan jouw zou liggen, moet je niet serieus nemen joh. Buiten dat het natuurlijk errug vervelend voor max is dat spugen, zit er natuurlijk ook wel een kern van waarheid in, dat hij gewoon super goed groeit, en dat dat wel iets heel goeds is! Als hij ook nog eens niet zou groeien, zou nog minder zijn yasmin, leuk he! Hier ook echt een boefje! En wat leuk al een 2e tandje! Gisteren haalde ik mijn schat op van de opvang en zei de leidster dat ze probeert te tijgeren! Vooruit en ook achteruit!! Jeetje meiden, voor we het weten kruipen ze de kamer door wel echt super leuk, dus we zijn hard aan het oefenen en we zitten alleen maar van een afstandje kom maar kom maar kooommm maarrrrrrr hihi Nou dames ik ga weer duimen voor een normaal nachtje voor mezelf... vanmorgen was gelukkig weer 7uur, dus hopelijk morgen ook gewoon weer
Ach ben zeker wel blij dat hij gewoon groeit. Maar had hij dat niet gedaan dan hadden ze wel verder lichamelijk onderzoek bij hem gedaan. Het fruit eten heeft hij eindelijk door!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij heeft gister en vandaag al 3 blokjes op Spugen doet hij helaas nog steeds zo uit het niets, heb hem nog niet op zijn buik gelegd , omdat ik zo blij ben dat het fruit er tenminste in gaat en blijft Vanmiddag met Noa bij de dokter geweest omdat ze weer verstopt zat, en de klysma was echt een hel om te geven dat ik dat niet meer wilde omdat ze zoveel pijn heeft.... Werd vanmiddag bij de dokter ook duidelijk waarom ze zoveel pijn heeft.... Ze heeft een heel klein scheurtje bij d'r anus daarom durft ze ook niet, arm kind. Nu is de dosis lactulose opgehoogd zodat de ontlasting nog dunner wordt, en een verdovend zalfje meegekregen om te smeren. Gelijk na de dokter met Noa naar de A.ction gegaan en daar plak tatoo's gekocht , zodra ze een poep gedaan heeft mag ze een tatoo uitkiezen en opplakken op d'r hand/been/voet/buik noem maar op, zolang het haar gezicht maar niet is Vanavond heeft ze de 1e al gehad, niet vanwege het poepen maar omdat ik de zalf erop mocht smeren. Dus haar even helemaal de hemel ingeprezen en dat hielp, dus hopen dat die tatoo's een goeie stimulance voor d'r zijn. Heb wel ff "probleem" kids hoor . Morgen komt mijn moeder een dagje oppassen en gaan manlief en ik er ff lekker een dagje opuit Naar de huishoudbeurs Lekker mensen kijken hahaha en even geen "ellende" om ons heen (dat klinkt wel heel erg, maar zo bedoel ik het niet hoor!!!)
Hey kel, lekker hoor, je moet ook aan jezelf denken hoor!! Je bent naast mama ook nog kelly veel plezier, geniet er lekker even van! En wat wij hier altijd zeggen...het komt wel goed schatje
Goed gekomen is het zeker . We hebben een leuke dag gehad. En heb voor de rest van me leven genoeg nagellak en stripers hahahaha