Ik denk dat de kleine man elke dag een half potje qua hoeveelheid groente eet, een kwart aan fruit, driekwart verkruimelde liga vermengd met dat fruit en dan nog 3x 210 plus 7 en 1x 180 plus 6. Vreetzakkie he? Oh en heb m een broodkorstje gegeven, daar is ie helemaal gek op!
Oh wat knap mommied, nu al een korstje! Mijn meisje moest er echt niks van hebben in het begin! Het begint nu een beetje te komen.. En inderdaad een vreetzakkie zeg, maar lekker eten hoor, niks mis mee
Ahh mommied wat een leuke foto's! Wat een wijs koppie ook zeg leuk! Als ik weer eens op de laptop ben, zal ik er ook weer eens een foto op zetten!
MommieD, leuke foto's van de kleine Zal er ook weer eens wat foto's opzetten....... Hier druk druk druk..... Vorige week natuurlijk zkh geweest........ weinig mee opgeschoten. Spugen gaat wel veel beter!!! Maar dat hij niks wil van liggen, zitten, enz dat is karakter van het kind Ze wilde hem ook niet verder onderzoeken omdat hij toch ontzettend goed groeit, dit is gewoon een "fase".............. yeah right..... A.s. vrijdag naar CB toe en dan ga ik daar eens overleggen, en anders volgende week mijn HA bellen om een gesprek aan te gaan voor een volledig onderzoek in een ander zkh. Ben dus nog steeds heel de dag met Max bezig...................
Pfff kelly heftig zeg! Ben benieuwd naar jullie fotos! Ondanks dat ons mannetje zoveel eet is ie zelfs nu lager dan +1, vandaag 8,5 kilo en 69,5 cm .
Kel, ik snap dat je je zorgen maakt, maar het hele dag bezig zijn met je kind en wasjes doen is toch meer mama's probleem dan dat van een baby... En van het spugen heeft ie niet veel van toch? Of huilt ie ook veel? Hier geen spugertje, maar ben ook veel met mijn meisje bezig hoor. Oke ze kan wel even alleen spelen nu, maar verder vraag ze toch veel aandacht. Maarja wat wil je... Het is nog een baby! En die hebben aandacht nodig! En mijn wasmachine draait ook dagelijks.. Kel, ik bedoel het niet rot, maar misschien hebben ze toch een beetje gelijk in het ZH? Hij groeit goed, dus komt in ieder geval geen voeding te kort en als het verder een vrij opgewekt mannetje is, is dat spugen errug vervelend, maar geen levensbedreigend probleem...? Mommied, weer door de keuring heen dus! Mooi toch die curve zo! De lijn hoort ook wat vlakker te worden nu he! Is heel normaal heb ik me laten vertellen! Hier ook een vlakkere lijn, begonnen op +2 en nu ook net aan tegen +1 aan
Jez, ik begrijp heus wel dat een baby niet "alleen" kan/wil spelen.... Max wil dus gewoon niks, niet in de box, niet op de grond, niet in een wipper, niet in een kinderstoel, niet in de loopstoel, niet bij je op schoot zitten, alleen maar bij je hangen (dus optillen en rondjes lopen, niet gaan zitten want dat wil hij niet. En zou hij rustig zijn in je armen is dat helemaal geen probleem maar hij stuitert de hele tijd) de hele dag. En dan huilt hij dus echt heel veel!!!! Van het spugen heeft hij echt wel last. Dat wassen en dat vele omkleden interesseert me echt niet. Was dat maar het probleem, dan had ik een probleem Maar probeer maar eens je kindje voor een half uur vast te houden en dan gewoon rechtop en dan rondjes lopen, en dan geen stilzit kind op je armen. Nou na 5 a 10 minuten ben je dat wel zat hoor. Dat geschreeuw in je oren, en het gespring in je armen, en het gewicht Dus ja, had ik maar een vrolijk opgewekt kind dat af en toe of voor mijn part heel de dag door zou spugen maar gewoon lekker kon rollebollen in de box of op de grond............. Helaas is dat niet zo.
Ik bedoelde het niet vervelend hoor kel! Ik wist niet dat hij alleen maar moet huilen, tja dan is het een ander verhaal.. Hopelijk kunnen ze dan gauw iets vinden waar ze wat aan kunnen doen.. Ben je niet flink uit je dak gegaan bij de arts trouwens? Toen ze mij de laatste keer met een ziek kind weg wilden sturen in het ZH, ben ik boos geworden, heb gehuild alles.. Toen hebben ze wel gedaan wat ik vroeg.. Was alleen effe wat voor nodig Ik zou zorgen dat je een afspraak krijgt en dan gewoon zeggen, ik ga niet eerder hier van mijn stoel voordat jullie verder kijken dan je neus lang is. Dan maar zo? En heb je wel eens gedacht aan een osteopaat? Ik hoor daar goede verhalen over hier in mijn omgeving! Vooral bij kindjes waarbij ze maar niet achterkomen wat er nou loos is... En baadt het niet schaadt het niet. Misschien krijg je het zelfs vergoed vanuit je zorgverzekering? En zo niet..tja het is wel het proberen waard als ik jou zo hoor, dit kan toch niet langer zo?!
Geeft niet hoor Jez (kon jij ook niet weten toch) Osteopaat heb ik wel eens naar gezocht maar dat is zowat niet te betalen , aangezien je het hier gelijk na de behandeling op tafel moet leggen. Heb het er vrijdag even op het CB over en dan met de HA een afspraak maken. Als ik een verwijzing krijg voor het zkh ga ik naar een ander zkh toe.
Hee kelly, wil ie wel in een draagzak? Dan heb je tenminste je handen vrij. Wat een gedoe zeg, heb t echt met je te doen. Afgezien van de wat mindere nachten is de kleine man erg makkelijk. Vind t al vervelend als ie huilt omdat zn broodkorstje is gevallen of zn fles op is, jeetje nou dan heb jij t wel echt zwaar! Knuffel!
MommieD, nee wil hij ook niet in.... heb zo'n beetje alle spullen al in huis gehad en niks wil hij. Ach het zal een stuk makkelijker worden als hij kan kruipen of lopen haha. Me moeder past nu op hem. Dochter vanmorgen naar psz gebracht en ik lekker op me gemak boodschapjes doen. Ff uit huis
Hey meiden, hoe gaat het met jullie kanjers? Kel, al verbetering inmiddels? Nog contact gehad met het ZH? Mommied, gaan de nachten al beter? Hier alles oke, soms wordt ze nog wel eens een keertje wakker snachts, maar gelukkig maar 1 of 2x per week.. Ze kruipt nu wel de hele kamer door! Of nou ja kruipen/tijgeren af en toe zet ze haar knieen eronder en af en toe gaat ze op haar buik! Ze was al flink aan het oefenen vorige week, maar sinds vandaag legt ze echt afstanden af en is het meer dan een metertje! Ik ben echt zo trots! Het is zo grappig om te zien! Ze is wel vandaag erg verkouden! En ze kwijlt ook als een malle, dus ze heeft de hele dag maar een slab om, want er lopen liters snot en kwijl uit ik denk dat het kwijlen misschien ook wel met een tandje te maken heeft, ik ben benieuwd wanneer die nu eens aandienen! Zijn jullie ukkies ook zo vaak verkouden? Hier zal het ook wel te maken hebben met het KDV.. Daar pikt ze ook van alles gratis en voor niets op natuurlijk
Hier gaat het nog steeds hetzelfde al is het spugen zo goed als over. Morgen komt hier iemand thuis kijken naar Max, is geregeld door t zkh. Diezelfde instantie zou toen ook thuis komen toen Max uit t zkh zou komen... zal mijn benieuwen wat ze te zeggen heeft.... Donderdagmiddag heb ik met Max een afspraak bij een osteopaat, zovele gesproken en geen van allen wilde een betalingsregeling aangaab, maar deze wel. Wij zijn niet aanvullend verzekerd dus moeten t zelf betalen, waar kinderen gratis voor meeverzwkerd zijn... ik weet t niet hoor. Voor de rest dus druk druk druk vooral met Max. Vandaag heeft hij weinig geslapen, veel gehuild. Vanmorgen een uurtje geslapen, daarna niet meer. Om kwart over 7 naar bed. 2,5u geslapen en nu ligt hij al anderhalf uur wakker in zijn bed. Ging na een uur eens stiekem om een hoekje kijken en toen had hij zichzelf en t bed onder gespuugd . Had vanmorgen zijn matras weer gewoon gelegd (lagen opgerolde handdoeken onder) omdat hij het hele bed doorging dacht ik haal de verhoging maar weg, maar geen succes dus... Afgelopen nacht moest ik 3x me bed uit voor Noa omdat ze huilde dn 5x voor Max omdat hij lag te schreeuwen... weinig geslspen dus, zal deze nacht denk ook weinig slapen met zo'n wakker mannetje Jez, wat leuk dat ze tijgert , zou hier ook wel fijn zijn haha masr denk dat Max dat net als zijn zus overslaat en gelijk gaat lopen..... MommieD hoe is het daar? Nou ik ga een poging tot slapen doen, volgens mij is Max in slaap gevallen... ssstttt....
Kelly, fijn dat het spugen iets minder is.. Wat komt die persoon uit het ziekenhuis precies doen? Max observeren ofzo? Ik ben ook echt heel benieuwd wat een osteopaat voor max kan doen! Fijn dat deze wat wilde regelen met jullie! Wanneer mag je?
Nou om 00.30u ging Max eindelijk slapen, en vanmorgen was hij al weer vroeg wakker Gelukkig niet meer gespuugd Deze vrouw kwam inderdaad Max observeren om te kijken of ze iets kon doen aan hem, hij lijkt erg geprikkeld en een erg gevoelig mannetje. Moet een vragenlijst in gaan vullen en dan komt ze over een paar weken weer eens langs. Donderdagmiddag ga ik met Max naar de osteopaat
Jeej wij gaan verhuizen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stond al een aantal jaar ingeschreven bij de woninbouwen hier in de omgeving. En we kregen vorige week bericht dat we 4e stonden en uitgenodigd waren om het huis te gaan bekijken. Dit hebben we afgelopen zaterdag gedaan, omdat wij door de weeks niet kunnen vanwege man zijn werk. Vandaag (vanmorgen) stond dus de planning voor de andere 3 voor ons om te gaan kijken. Vanmiddag om 15.00u heeft mijn man de woningbouw gebeld om te vragen of het huis al weg was.... (je krijgt hier namelijk geen bericht als het huis weg is). En die vertelde dat nummer 3 het huis had geweigerd, en nummer 1 en 2 nog niks hebben laten horen..... weet ook niet of ze zijn wezen kijken.... Maar ze hadden tot vanmiddag half 5 om te reageren........... dus nog anderhalf uur wachten..... ppppfffff...... En toen ging om half 5 mijn telefoon, niemand had gereageerd dus wij waren 1e kandidaat Nu dus zo snel mogelijk papieren regelen en een afspraak om te tekenen voor huurcontract. Man moet eerst vrij zien te krijgen, want huis komt op beide namen... Er komt al een nieuwe keuken, wc en badkamer in En voor de rest moet alles geverfd worden, alle plafonds en alle muren. Eerst maken we alles wit, vloerbedekking boven en op de beide trappen. De tapijt tegels die hier in de woonkamer liggen, leggen we op zolder. En het laminaat wat hier ligt gaat de woonkamer in. En als we dan weer wat gespaard hebben gaan we langzaam kamer voor kamer verven/behangen. Leuk voortuintje en achtertuintje (moeten ook flink aangepakt worden) Deze bewoners hebben er 47 jaar gewoond, huil is volledig geïsoleerd. We stonden zaterdag op de zolder en t zweet brak me uit (wat bij mij al heel bijzonder is) en we kwamen beneden en thermostaat stond op 19 graden.... Huis is van 1967 als ik het goed zeg, dus wel houten vloeren, maar nergens hoor je een kraakje of piepje. In ieder geval gaan we dus lekker naar een eensgezinswoning en heerlijk van de flat af!!! Al zal ik me buurtjes naast me wel onwijs gaan missen. We gaan ook van ons dorpje af, en naar het dorp waar mijn man werkt (kan hij het lopend af haha) zal wel ff wennen zijn maar ja het is maar 7km verder
Oh kel, wat fijn voor jullie!!! Heerlijk hoor lekker een tuintje!! En is het ook groter dan je huis nu? Wanneer zou je over kunnen??? Nou van harte gefeliciteerd meid! Super leuk voor je! En zei de dame nog iets over max? Hopelijk kan de osteopaat wat voor max doen,ik ben benieuwd! Succes iig! Mommied, hoe is het bij jou? Drukdruk??
Wauw gefeliciteerd kelly!!!!!!! Super zeg! Zou ook wel een huisje met een tuintje willen . So hee jez ben ik even jaloers op jouw nachten! En wat cool dat je meisje tijgert! Hier terrornachten gehad, denk dat t tandjes zijn. Verder kan ie al een paar minuten los zitten! En... Een bal vangen en terug gooien hahaha!! Ja echt! We zetten m in de tripptrapp en rollen over de tafel een bal naar m, die vangt ie en dan duwt ie m terug over de tafel haha. Hoe staat t met de tanden bij jullie? Ik zag een wit bolletje op zn bovenste tandvlees en op zn onderste zitten 2 rode verdikkingen, ook op een kiezenplek, gek he?