EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja het huis is groter dan waar we nu zitten. Keuken is nu denk 2x zo groot dan we straks hebben en de woonkamer is 10cm smaller, maar we krijgen er een grotere douche, en een vaste trap naar zolder :D waar dus ook al een slaapkamer is.
    En dan boven natuurlijk gewoon 3 slaapkamers.
    Morgen hebben we een gesprek bij de woningbouw, papieren inleveren, tekenen, keuken, wc en badkamer uitzoeken :D:D
    En dan zullen we horen wanneer hun denken dat erin te hebben zitten en wanneer wij de sleutel krijgen want ja moet hier ook de huur opzeggen!

Vanmiddag bij de osteopaat geweest, Max heeft een kleine knoop bij zijn maagje zitten en bij zijn lever (niks ernstigs), hij heeft flink gevoeld, geduwd, gemasseerd. Max heeft ook flink zijn geluid laten horen hahaha, maar de man vond het geluid ontzettend meevallen, hij zei: heb ze wel erger gehad hahaha.

Ook vond hij Max een grote vent, kon het geen baby noemen zei hij, dus ik zei je bent de zoveelste al die dat zegt.
    Hij is in zijn hoofd ook echt al verder dan zijn lichaam............

Over 2 weken weer een afspraak, en hij denkt wel met 2 a 3 behandelingen klaar te zijn en dat het dan een heel stuk beter met hem gaat......

MommieD, wat goed dat hij al ff kan zitten! Hier echt niet hoor, alleen maar lopen hahaha
    En wat leuk van dat rollen met de bal :)

Max heeft trouwens sinds gisteravond het vaste voedsel ontdekt! Gisteravond een half 4 maanden potje groente op. Vanmorgen een half 4 maanden potje fruit, na zijn fles van 12u waar hij er 30cc van liet staan een kwart snee brood, en vanavond gewoon weer een half4 maanden potje groente :D
    En dan ook gewoon nog 3 flessen van 180+6 en 's avonds 1 van 210+7

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wow kel, wat goed! Zou dat al door de osteopaat komen misschien? En wat gaaf zeg zo'n lekker nieuw huis, ik ben blij voor je meid!!
    Zien jullie eigenlijk de kinderen van je man nog wel eens?

Mommied, wat een slimmert zeg met zijn balletje!! Leuk dat ie aan het oefenen is met zitten, dan kan hij gauw rechtop in de wandelwagen! Ik vind dat zo veel gezelliger als in die wieg! :) ik ben benieuwd of je ventje gauw tandjes krijgt.. Hier nog niks hoor, kwijlen en onrustigheid gaat af en aan, maar nog niks zichtbaar en er aan voelen vindt ze al helemaal niet tof :D
    Hopelijk zijn je nachten gauw beter!

Ik had laatst de oei ik groei app gedownload en daar staat dat schema van sprongetjes in. En verdomd, het klopt behoorlijk de laatste tijd! We komen nu volgens de app in een 'onweer periode' :D hihi dat belooft weer wat voor de komende weken ;)

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Het is wel een oud huis 1967... maar onwijs goed geïsoleerd, overal dubbele beglazing en kunststof kozijnen.
    We hebben vanmorgen de keuken, wc en badkamer uit mogen kiezen :D. Wordt dus helemaal naar onze zin gemaakt.

Woningbouw krijgt 4 april de sleutel terug en wij moeten wachten op de offerte van de extra dingen die wij aangevraagd hebben. Zodra dat allemaal goed is dan gaan ze beginnen met slopen en renoveren. Zal zo'n 4 weken duren ongeveer (kunnen er ook 6 worden).

Wij krijgen optijd bericht als ze weten wanneer we de sleutel kunnen ontvangen, en dus de huidige huur op kunnen zeggen.

Helaas heeft het nog niks geholpen.... (weet niet of je dat gelijk kan merken) maar hij is helaas nog steeds onrustig. Had de osteopaat wel gezegd maar je hoopt natuurlijk het goede hahaha.

Oh onweer dus Jez............ ;) we zullen het zien :p, het is hier elke dag onweer dus zal weinig merken van de sprongetjes :p

Oh en de kids van mijn man zien we niet veel :(, helaas..... Het is gewoon veel te duur om ze op te halen omdat ze zo ver weg wonen.... Maar we gaan proberen om het voor elkaar te krijgen om ze een paar x met de trein op te halen, en dat ze dat dan op een gegeven moment zelf kunnen....
    Alleen de pleegouders (oom en tante dus) houden de kids erg klein waardoor ze dus zelfstandig weinig mogen.....
    Wie weet komen ze in de toekomst wel terug :D:D

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jez oh jee weer een sprong op komst? Misschien heeft de kleine man daar wel last van... Hij kan nu echt zitten, met name voor de tv want als ie speelgoed ziet duikt ie ernaar. Ik zal ff foto oploaden. Hij zit trouwens al ff in t kwagen zitje hoor, sinds ie wat stabieler met steun kan zitten. Die bak werd echt te klein... Maar heb een zitje dat ook volledig plat kan dus ik wissel t wel af.

Goed zeg kelly dat jullie naar de ostheopaat zijn geweest, hopelijk gaat t snel beter met max. En super dat ie nu groente lust! Onze alleseter sabbelt nu naast zn vaste groente en fruit hapjes ook op brood, beschuit, wortels, abrikozen, broccoli, peultjes, appel, mango en paprika. Misschien vindt max dat ook leuk? Wat verdrietig trouwens dat jullie de kids van je man niet vaak kunnen zien. Hoe oud zijn ze?

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik zit hier met een ziek meisje :( nouja ziek..tandjes..whatever... Ze ligt nu in mijn armen te slapen, want in bed wil ze niet. Nou dat in mijn armen liggen dat doet ze normaal nooooit, dus stiekem geniet ik er maar van :) hihi
    De hele ochtend is ze al aan het piepen/huilen en ze heeft snottebellen goedemorgen en ook een beetje verhoging.
    Dus nu maar onderwijl de tijd doden op mijn tablet en hopen dat ze min. een uur slaapt (hehe dream on girl ;))

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier ook stront verkouden, kids ook beide :(

Heb ze nog geslapen jez?

MommieD, de kids van mijn man zijn 13 jaar (dochter) en 10 jaar (zoon)

We merken helaas nog weinig aan Max of de osteopaat wat verricht heeft..... hopelijk de volgende behandeling wel....

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Vanmiddag toch nog even 2 uur in haar bedje geslapen! Kom ik in haar kamer..ligt ze op haar buik te slapen! :$ dat heeft ze echt nog nooooit gedaan! Gek wijffie :)
    Ik heb haar net een zetpilletje gegeven, want ze heeft 39,8 graden koorts.. Ze is nu na haar slaapje wel weer levendig en soms zelfs even vrolijk, dus hopelijk gaat het gauw over!
    En hopelijk gaat mijn verkoudheid ook gauw over,heb ook last van snottebellen bah! Aan mijn weerstand wordt ook gewerkt zo dit eerste jaar :D

Kel, misschien dat het ook gewoon nog niet merkbaar is na 1 behandeling.. Hoeveel moet hij er ondergaan?

Zijn jullie kids ook zo dol op telefoons, afstandbedieningen, tablet enz? Gek wordt ik ervan, ze zit overal naar te graaien! :)

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja hier ook alles grijpen van telefoon, afstandsbediening, alles wat je niet mag is leuk he :p

Fijn dat ze nog even heeft geslapen Jez! Hopelijk zijn we allemaal weer gauw beter en wordt het mooier weer!!!!

De osteopaat denkt 2 a 3 behandelingen nodig te hebben.... 4 april gaan we voor de 2e keer.

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ja dat weer.......blehhhhhhhhhhh ben het zo spuuuuuuuuugzat!! :(
    Bah bah bah

Zo dat is er uit :D

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jez hier precies hetzelfde! Snottebellen, hoesten, huilerig en 38.0. Geef nu ook maar de nachttiet, helpt m wel. Ook laat ie wat in zn flessen staan, doet ie normaal nooit! En gister de laatste voeding volledig uitgespuugd (over mij heen). 39,8 is wel hoog trouwens? Ga je met dr naar de dokter?

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nee geen huisarts gezien. Wat kan hij doen? Ik heb een zetpil gegeven en toen die eenmaal werkte was ze zelfs even vrolijk.. Vannacht heeft ze tussen ons in geslapen want om 22u werd ze wakker en ging niet meer slapen. Klein flesje erin en ze sliep tot 5u. Toen weer huilen, Klein flesje erin en nu wordt ze net wakker... :) ik ga weer een fles geven tot zo :)

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Maargoed, ze voelt nu niet warm aan (dat is natuurlijk altijd op een hoogtepunt aan het eind vd middag) wanneer is het verstandig om de huisarts te bellen eigenlijk? Ik dacht bij meer dan 40 graden koorts toch ofzo? En zou hij iets anders aanraden dan een zetpil?

Nou ja het gaat hier weer aardig, ben vandaag toevallig vrij dus ik kijk even aan hoe het gaat vandaag.. Hopelijk kunnen we even naar buiten ofzo vandaag, want binnen zitten is niet mijn ding! Al lig ik nu nog samen met mijn meisje in bed :D

13. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ja weet ik niet eigenlijk, dacht als t idd meer dan 38,5 is en t houdt aan? Kleine man slaapt nu ook maar in t grote bed. Zo zielig als ze ziek zijn he?

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ja echt sneu is dat, hier gaat het alweer wat beter.. Haar eetlust is nog niet top, maarja dat heb je zelf ook wel eens.. Morgen weer een dagje thuis dus dan kan ze lekker even bijkomen. Vandaag op het kdv was het wel druk zat voor haar, omdat ze nog niet helemaal fit was..
    Hier zelf ook groene snottebellen nu :( ik proef mijn eigen snot hihi zo goor! :)

Hoe is het met jullie mannetjes?

15. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Nou hier was t de 6e ziekte. Hij kreeg ook uitslag dus toch maar even de dokter bezocht. Gelukkig gaat t nu beter. En bij jullie?

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    6e ziekte??? Wat is dat? :)

Hier op de snottebellen na ook weer prima gelukkig!
    Op naar het volgende griepje ;)

17. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Haha gelukkig! Ja de 6e ziekte begint met koorts en eindigt met uitslag.
    Gelukkig eet ie nu alweer beter en is ie een stuk vrolijker. Nu nog betere nachten want ben helemaal doodop van elk uur wakker te worden....

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    MommieD, beterschap met je kleine man. Ik had er ook nog nooit van gehoord....

Oh Jez, verschrikkelijk he al die ellendige bacteriën, verkoudheid, griep enzo.... :(

Hier gelukkig ook allemaal weer aan de betere hand.....

Vanmiddag Max zijn "nieuwe" kamertje neergezet. Oude was te groot waar we straks gaan wonen, dus nu zijn kamertje verkocht (is vrijdag al opgehaald), en gister hebben we zijn "nieuwe bedje en kast" opgehaald, vanmiddag in elkaar gezet. Max heeft 1 nachtje in het campingbedje met zijn eigen matras geslapen.
    Voor Noa hadden we al een super leuke kamer, van de I.kea M.ammut serie, en nu voor Max ook :D. De commode van Noa haar kamer staat nu op Max zijn kamer, want die gebruikte ik bij Noa al bijna niet meer omdat ik het altijd op de grond deed verschonen :p

Meiden vergeet de klok niet te verzetten he vannacht naar de 2e wintertijd :p:p

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Fijne paasdagen meiden!!!

Kel, heb effe gekeken op de ike.a site, leuk! Maar is daar dan ook een ledikantje van? Of slaapt max nu ook in een peuterbed? :p
    Weet je al ongeveer wanneer je over gaat? Noa vind het zeker wel spannend, naar een nieuw huis?

Mommied, zwaar he die gebroken nachten! Wordt ie echt ieder uur wakker? En als je hem voor een keer in jouw bed neemt? Wij nemen ons meisje heel soms in ons bed als het weer feest is snachts... Scheelt een hoop gewandel naar haar kamer :D

Hier al een paar nachten prima! Wateen opluchting is dat weer zeg! Vanmorgen hoorde ik ze pas om 8uur! :$ en dus nieuwe tijd 9uur! Heerlijk op zondag! :D tegenwoordig hoor ik ze smorgens brabbelen en zingen in bed en dan laat ik ze gewoon liggen. Als ik dan haar kamer in kom een half uurtje later, omdat ik niks meer hoor, is ze weer op haar buik in slaap gevallen! Wist niet wat ik zag want ze is helemaal geen buikslaper, maar als ze wakker wordt, rolt ze om en even later valt ze zo weer in slaap! En dan ook nog met haar gezicht in het matras! Gelukkig heb ik een aerosleep matras, want anders had ik het maar niks gevonden :)

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, ja daar is ook een ledikantje van, maar staat niet op de site. Dus Max slaapt gewoon nog in het ledikantje hoor, hij is wel groot maar zo groot nog niet :p
    Noa heeft een peuterbed daarvan. Noa in het roze rood, en Max in het blauw :D
    Helemaal happy. Zag dat we nog wat rollen van beide kamers behang in de schuur hadden staan dus daar wordt in hun nieuwe kamers 1 muur nog van behangen :D

Gordijnen ga ik zelf maken, een vrouwtje gaat me daarbij helpen. Heb nog nooit achter een naaimachine gezeten hahaha dus of dat gaat lukken ;). Deze vrouw doet heel veel maken dus zal wel goed komen.

Noa vind het super spannend want ze zegt elke keer als we naar huis gaan: mama grote huis toe? ikke springen, ikke stampen en hollen..... En dan zeg ik nee schat we gaan nog naar de flat. Oh zegt ze dan... ikke niet springen, niet stampen, niet hollen :(

De woningbouw krijgt 4 april de sleutel van het huis weer terug van de vorige bewoonster en dan gaan ze slopen en weer nieuwe erin zetten, ze denken daar 4 tot 6 weken voor nodig te hebben, dus hopelijk halverwege mei....

Is voor ons niet zo'n goeie datum want manlief is dan weer elke week weg naar Duitsland dus alleen de weekeinden thuis.
    Ik zal dus veelal zelf moeten klussen (verven van muren, plafonds en deuren + posten). Gelukkig gaat me moeder op de kids passen en een vriendin van me gaat me helpen, die is werkeloos dus heeft alle tijd!! (zoals ze het zelf zegt)

Hier slaapt Max gelukkig alweer 2 nachten door, alle nachten daarvoor moest ik er wel 4 tot 5 x uit omdat hij weer een schreeuwconcert opende.....

En dan zeggen ze toch altijd: Oh jongens zijn wel zo makkelijk..... Nou hier niet hoor. Noa was een VVVEEEEEELLL makkelijkere baby :p

Wij gaan zo naar mijn ouders toe, lekker eten. Fijne paasdagen!!

Deel Deze Pagina