EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jez, helaas zelfs bij ons in bed ook veeeel wakker en huilen etc.... Ben gesloopt!

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    MommieD, hoop dat je kleine man snel weer beter is!!

Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en naar de kapper gegaan. Mijn haar was niks meer mee te doen, is giga stijl en lag plat op me kop. Kon het eigenlijk alleen nog maar in een staart of knot doen want los was echt geen gezicht.
    Me haar was tot over me schouders en nu heb ik een heel kort kapsel :D, had het echt jaren eerder moeten doen hahaha.

Max keek me echt heel raar aan toen ik thuis kwam, zo van he ik hoor wel de stem van mama maar je ziet er heel anders uit :p. Was ook zo weer over hoor hahaha

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Haha kelly jij durft! Hier vindt de kleine man t mega interessant om mn haar in zijn mond te steken dus ook altijd in een staartje tegenwoordig.
    Hij is nu ook alweer een uur wakker en aan t huilen...

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mommied, wat rot voor je mannetje zeg! En voor jullie ook natuurlijk! Hopelijk gauw beterschap!

Wow kel, jij durft!!! Nu ben ik natuurlijk heeeeel benieuwd, dus ik zeg foto!!!! Fotoshop je gezicht maar weg als je onherkenbaar wil blijven ;)

Hier ook lange haren, en mijn meisje vindt het maar al te leuk om er in te hangen! En zo ook mijn oorbellen! :( auw auw dat is echt niet tof!

Mijn meisje ging vanavond zelf aan de tafel staan meiden!! :$ dat geloof je toch niet!!! Ze kwam aankruipen en zag haar drinkbeker op tafel staan en ging zo van haar knieen af staan! Mijn god wat een draak! :)

5. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wooow jez wat cool!!! Je bent vast heel trots? Foto gemaakt?
    Kelly ben eigenlijk ook benieuwd naar je coupe. Kleine man heeft mijn haar ook ontdekt, hij wil t graag opeten dus doe t nu bijna 24/7 in een staartje..

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Suuuupertrots, maar dat ben ik al 8 maanden :D

Hoe gaat het met jullie ukkies nu? Zitten jullie alweer een beetje in rustiger vaarwater?

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik zal eerdaags eens kijken om er een foto op te zetten.

Hier gaat het nog steeds K..

Max heeft vandaag heel de dag nog niet geslapen, huilt schreeuwt en krijst alleen maar, terwijl hij doodmoe is... Dus heel naar voor hem en voor ons :(

Gister bij de HA geweest om naar zijn oortjes te laten kijken omdat wij daar niet aan mogen komen en hij veel aan zijn oortjes trekt, maar zijn oortjes zijn prima in orde.

Nu 2x bij de osteopaat geweest en nog geen verbetering helaas :(, heb wel weer een afspraak staan voor over 2 weken maar moet over een 10 dagen bellen hoe het gaat, zie ik nog geen verandering, zelfs geen kleine dan heeft de behandeling geen zin meer......

En dan gaan we dus weer terug naar de HA om weet ik veel..... het is dus nog steeds een raadsel waarom hij niet slaapt, veel huilt en schreeuwt.....
    's nachts moet ik er zeker 4 tot 5 keer per nacht uit omdat hij wakker is en dus ook een concertje geeft :(

Dus nee niet genieten hierzo :(:(:(

Ben blij te lezen dat het bij jullie allemaal wel lekker loopt, ondanks de ziektes enzo.....

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kel, wordt het niet weer eens tijd voor een doorwijzing naar het ZH? (Alsof jij datniet Ou willen, i know... Kill en attack bij de huisarts :D)
    Of is dat echt onmogelijk? Als ik het zo lees, zou je hem toch weer op willen laten nemen om te kijken wat er met die arme schat aan de hand is? Bedoel het niet vervelend, maar heb echt medelijden met je... Arm mannetje wat zich waarschijnlijk vreselijk voelt, en hierdoor jij ook :(
    Dikke knuffel meid. Als ik nou je buuf was, had ik max wel een dagje bij me genomen..kan jij weer even op adem komen... Kun je hem wel eens even een paar uurtjes wegbrengen ofzo? Even alleen een luchtje scheppen ofzo? :)

9. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jeetje kelly heftig :(...
    Kleine man is gelukkig wel weer zichzelf, hoewel snachts weinig verbetering helaas... Hier max 3 uur achter elkaar slapen maar meestal veel korter.
    Overdag slaapt ie wel ok. Sinds vandaag kan ie zich opdrukken, zo cute! Zal nog wat fotootjes uploaden, ben ook benieuwd naar jullie ukkies hoor ;).

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, dat is nou het probleem.... doordat hij groeit als kool en er super gezond uit ziet, zien hun het "probleem" niet dat hij "niks" wil......

MommieD, wauw 3 uur achter elkaar slapen :$.

Max slaapt als ik mazzel heb 's ochtends een anderhalf uur, en 's middags een half uurtje tot misschien een uur............ en 's nachts is het niet langer dan 2 a 3 uur voordat hij weer krijsend wakker wordt en weer getroost moet worden....

Jez, me moeder is hier regelmatig zodat ik ff weg kan.... heb geen wallen meer want die hangen ondertussen onder me voeten dus kan ze makkelijk wegwerken.... ;);)

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wat een gedoe meid!! Het probleem is toch niet dat ie niet groeit, het probleem is dat ie zoveel huilt en niks wil!!! Stelletje sukkels daar ;)
    Ik weet niet of je max echt als 'huilbaby' mag bestempelen, maar in het ziekenhuis worden toch ook wel eens huilbabys opgenomen om te kijken wat er aan de hand is? Fijn dat je toch wel eens even eruit kan kelly, anders word je zelf helemaal para lijkt me :)
    Wou dat ik wat voor je kon doen meid. Mmisschien een idee om bij de huisarts/ziekenhuis echt eens heel heel heeeeeeeel flink uit je dak te gaan? Of heb je dat ook al gedaan? :)

Ik heb gewoon echt nog geen tijd om een foto te uploaden... Zit elke keer op de tablet, en volgens mij kan je niet via de tablet uploaden toch? Computer opstarten heb ik niet zo'n zin in :D duurt een eeuwigheid hier met dat ouwe ding :)

12. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hee kan wel hoor jez, eerst niet maar nu wel :).

Enneh kelly: max 3 uur slapen dus, meestal is ie elk uur wakker :(. Zou zooo graag een x een goede nacht willen slapen...
    Gedoe trouwens met max he, hij krijst toch niet zomaar, daar moet toch iets achter zitten waar de dokters maar eens goed naar moeten kijken? Echt rot voor jou en kleine max :(...

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh dan ga ik eens even kijken of uploaden lukt! Ze is weer zo veranderd!

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Done!!
    Kijken jullie het mooie er niet vanaf? :D

Nou hier is de salontafel niet meer veilig! Of beter gezegd, alles wat er op staat! Ze trekt zich nu constant op aan de tafel en maait alles er vanaf! ;)

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Meiden, super schattige kindjes hebben jullie :D En Jez, wat een haar heeft jouw meissie al!!!!!!!!!!!

Vandaag heb ik eigenlijk niet te klagen. Max heeft vanmorgen een anderhalf uur geslapen, na een 10 minuten schreeuw bui in slaap gevallen. Vanmiddag na een kwartier in slaap gevallen en ligt nu 3 kwartier te slapen!!
    Ik heb dus gauw ff de keuken gesopt. Keukenkastjes aan de buitenkant, gasfornuis weer eens onder handen genomen, combimagnetron ook maar gedaan, en de amerikaanse koelkast ook maar gedaan hahaha, en heb nog tijd over :$:$:$

En vannacht hoefde ik er maar 2x uit..........

Dan maar ff roken buiten hihi :p

Ik zal eerdaags ook weer eens foto's uploaden....

Morgen komt er weer iemand van een hulp instantie ( 3 weken geleden ook geweest, en dat noemt zich dan een hulp voor moeders die het "moeilijk" hebben............. moet een hele vragenlijst invullen, nou ja we zien het wel.

Noa heeft het super naar haar zin op school, ze gaat nu ook elke week een half uurtje naar logopedie en ze vind het super leuk. Natuurlijk nog geen spraak verandering maar tot nu toe nog geen super boze driftige buien gehad.............. dus het gaat wel iets beter hier..... :)

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Heb ook wat foto's geplaatst van Max, ook mijn metamorfose :p let niet op me gezicht want was nogal vroeg die dag, en de 2e foto is wat mislukt omdat ik haast had die dag hahaha

17. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi leuke fotos!!
    Jez wat cool dat je meisje zich optrekt!! En idd lekker veel haar. Hier nog amper haar en nul tanden haha...
    Kelly jeeeeetje vind je t niet zonde van je haar? Je dochter lijkt trouwens op je zeg!

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kel, je haar :$:$:$ wat veel er af!!!!! Sodeju jij durft echt hihihi je had je staart wel kunnen doneren! Maarre leuk sportief koppie hoor, wat vond je mannetje ervan?
    En die eerste foto, wat een binkie die max! Met zijn mooie blauwe kijkers! Leuk! En noa is echt een kloontje idd van jouw zeg!
    Ik hoop echt dat mijn meisje dat ook word van mij! Niet dat papa lelijk is :D maar dat vind mama zo leuk hihi ;)

Ja vergeleken met jullie kids, heeft mijn schat wel aardig haar ja :D maar hier ook nog geen tanden hoor mommied! Jouw mannetje is ook echt een lekker ventje zeg, met zijn grote glimlach :)

19. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi dankje! Tis een enorme flirt, lekker veel lachen en aandacht trekken als we op pad zijn hihi...

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik haal mijn foto er weer gauw af hoor :p En nee vond het niet zonde, ik was er zoooooo klaar mee!! :D

Jez, jouw dochter heeft zowat meer haar dan de mijne hahaha :p

Vanmiddag weer hulp in huis gehad voor Max. Een heel goed gesprek gehad. Zij heeft vrijdag een gesprek in het zkh met Max zijn arts.

Zij gelooft ook niet dat Max niks wil omdat dit zijn karakter is, maar dat dit komt omdat er echt iets is met hem.....
    En dit "probleem" waarschijnlijk het maagzuur (wat de medicijnen dus weg zouden moeten nemen en dus niet doet) belemmert zijn ontwikkeling omdat hij dus ook niet gaat leren tijgeren en kruipen omdat hij niet wil liggen.

Hij heeft overdags wel zo'n 3 a 4 x het zuur, kan je ook heel goed aan hem zien, en waarschijnlijk heeft hij dit 's nachts ook en dus ook vaak huilend en schreeuwend wakker.....

Nu maar hopen dat zij het wel voor elkaar krijgt dat Max een onderzoek krijgt dat ze niet alleen maar gaan luisteren maar nu verder gaan kijken.
    Duimen jullie mee????
    Waarschijnlijk wordt ik daar volgende week over gebeld......

En Noa lijkt niet heel veel op mij, ze lijkt meer op haar vader en haar halfbroertje (zijn zoon dus). Maar die hebben jullie natuurlijk nog niet gezien... Zal eens kijken of ik daar eerdaags eens een foto (wel een oude) op kan zetten dan zullen jullie het zien wat voor "klonen" die zijn :p

Deel Deze Pagina