EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh kel, wat fijn dat je erkenning hebt gekregen vandaag!! Hopelijk kan deze dame de arts overtuigen! Lijkt me ook wel fijn voor jezelf om toch een soort van bevestiging te krijgen dat het echt echt niet aan jou ligt... :) ik ga voor je duimen iig!
    Heb je max zijn bedje al schuin staan kel? Daar moest ik gelijk aan denken toen ik las dat hij snachts het zuur heeft.. (Maar misschien heb je dat allang geprobeerd hoor :) ikprobeer ook maar mee te denken)

Mommied, dus jij hebt ook zo'n kind waar iedereen aan wil zitten als je ergens bent? ;) hier wil altijd iedereen aan die bolle wangen van haar zitten hihi

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, zijn bedje staat al vanaf dag 1 omhoog...... maar dat lijkt ook niet echt te helpen helaas :(, vanmorgen heeft Max weer flink gespuugd. Drinkt sinds een week zijn flessen niet meer leeg, fruit en groente gaan er nog maar met moeite in....

Vanmorgen heb ik een afspraak gemaakt in het zkh voor 25 april, morgen heeft die vrouw een afspraak met de arts dus hopelijk krijgt zij het voor elkaar dat ze Max verder gaan onderzoeken en dat we eerder kunnen komen....

Vannacht was het weer feest met Max en is het in me rug geschoten :(:(, man man man wat een pijn, waarschijnlijk te snel uit me slaap me bed uit gesprongen en toen schoot het erin, zit onder bij me schouderblad. Ach kon er ook nog wel bij he.... ;);)

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Balen kel, hoe is het nu met je?

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nog steeds bagger :(. Max wil geen flessen meer drinken, geen eten eten en de nacht voedingen zijn weer terug :(:(

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    En daar is tandje nr. 5 :D puntje is er al door

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ahh zie je kel, hij heeft gewoon last van zijn tanden gehad! 5e al :$ hij is echt snel!! Hier nog niks!

Al hadden we gisteren wel poep tot haar nek en spuug tot mijn nek :D ik dacht nog misschien ook wel tandjes ellende! Maar ik voel nog niks... Gelukkig bleef ze lachen tussendoor, ze lachte nog net niet tijdens het spugen gek kind! ;)
    maar damnnnnn wat ben ik ondergekotst gistere zeg ieeuuuwwwwww! Ze had een heel groentehapje op na de hele dag al weinig te hebben gegeten en gedronken, dus ik dacht oh mooi zo, nou een uur later na de fles kwam alles er weer uit! Ik kon met kleren en al in de douche zegmaar :D lekker hoor die 8 maanden groentehapjes met klonten en stukjes erin :D

Vanmorgen trouwens op het CB geweest en mijn dametje wordt steeds minder een dikkertje en steeds meer een gemiddeld kind haha! ;)
    8490 gram en 71 cm! Alles is weer goed gekeurd! Volgende keer weer met 11 maanden en dan weer prikjes :(
    Ze ging haar nog even testen of ze kon zitten, dus ze zegt goh even kijken of haar dat al lukt om los te zitten, dus ik zeg ja hoor, maar ze wil liever staan hoor hihi :D die vrouw zei oh kan ze dat al???? Dus wij laten zien aan haar, zegt ze oh knap hoor, de volgende keer met de 11 maanden-afspraak komt ze misschien wel lopend binnen! :$ jemig als ik daar aan denk gaat het wel echt veel te hard! Voor ik het weet is ze 18...

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hoe groot en zwaar zijn jullie kindjes nu?
    Jullie hebben ook allebei flinkerds toch? Merken jullie dat de curve ook langzaam wat zakt in verhouding tot in het begin van hun leventje?

Mijn meisje is namelijk van de +2 lijn nu naar de gemiddelde lijn gezakt! Ze gaven aan dat dat kwam omdat ze zo beweeglijk is en nu volop kruipt enzo.. Hopelijk zakt het niet te veel meer, ik vind die spekarmpjes en spekbeentjes zo lekker :) hihi

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, hier begint Max ook langzaam naar de gewone lijn te gaan.... weet niet hoeveel hij nu weegt en hoe lang hij is. Moet er 3 mei weer heen.
    Maar tis nog steeds een beer hoor :p, hij doet zijn naam eer aan :D

Helaas is dit gedoe met Max niet van zijn tandjes, dit is zowat elke dag zo :(
    Krijg er nu met pijn en moeite wat flessen in, 165cc per fles ongeveer. Van brood wil hij nog niet zoveel weten, met 2 a 3 hapjes is hij wel weer klaar... groente en fruit nog steeds een half potje per keer.
    Van de week vers geprobeerd maar daar gaat zijn mond niet eens van open hahaha, precies zijn zus.

Gister was het weer feest, vanaf 's middags 1u tot 's avonds 21.30u niet geslapen, alleen maar huilen, schreeuwen, krijsen enz.... niet willen eten, niet willen drinken. En eindelijk sliep hij dan om 21.30u om vervolgens om 23.00u het weer op het schreeuwen te zetten, om 2u weer, om half 4 weer, om half 6 weer en om 8u weer ;);)

Manlief is weer het drukke seizoen in gegaan dus vanaf gister weer elke zondagochtend weg :(

9. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh jez wat grappig, kleine man was met 6 maanden 8500 en bijna 70 cm, maar was toen al aan t zakken onder +1.

Jeetje kelly wat zwaar voor je... :( hoop dat je snel terecht kan! Wel veel tanden zeg!!

Hier ook hele slechte nachten eigenlijk, soms wel elk uur wakker. Alles al geprobeerd dus ben nu aan t overwegen om dit maar eens te bespreken met de ha. Er is iets waardoor kleine man niet in zn diepe slaap kan komen/blijven.

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh en meneertje kan nu opeens rollen van rug naar buik, maar doet dat dus ook in zn bed, eng!

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nou heb de "hulp" gesproken. Zij heeft een gesprek met de KA gehad, en ze kunnen niks anders doen dan alleen naar zijn hartje/longen en maag luisteren.
    Als het zijn maagklepje is dan kan dat wel tot een jaar duren voordat hij hier overheen groeit... JA ALS HET ZIJN MAAGKLEPJE IS!!!! Dit is dus nog steeds niet zeker.

Medicijnen die hij heeft werken voor geen meter want hij heeft nog steeds last van het zuur, dan hogen we die medicijnen toch gewoon op.
    HALLO MIJN KIND IS 8 MAANDEN EN DIE WIL IK NIET VOL PROPPEN MET MEDICIJNEN!!!!!!!
    Ja meer kunnen ze niet doen, moet vanzelf over gaan :$:$

Dus je krijgt medicijnen mee voor iets dat misschien niet eens de oorzaak is want ze weten niet wat de oorzaak is...................................
    schiet mij maar lek :(

12. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jeetje kelly wat balen. Heb je zelf nog ideetjes wat t anders zou kunnen zijn? Vriendin van me heeft btw hetzelfde met dr zoontje en die is ruim 1 en nog steeds last. Ook geklooi met wel/geen medicatie...

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik heb vrijdagmiddag een gesprek met mijn huisarts en dan ga ik een verwijzing vragen voor een ander ziekenhuis waar ze hem wel gewoon volledig willen onderzoeken (ook van binnen), ik wil gewoon eerst weten waar hij "last" van heeft voordat er medicijnen opgehoogd worden of nieuwe medicijnen komen.
    Wat al dat gis werk ben ik wel een beetje zat onderhand!

Ze zeggen maar we denken dat het dit is of dat, nou probeer deze medicijnen maar en dan zien we wel......... dat wil ik nu dus niet meer! Ik wil nu eerst weten wat hij heeft, of niet heeft.

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik geef je helemaal gelijk kel, laat ze ergens anders maar eens kijken wat ze kunnen vinden! Second opinion kan nooit kwaad en je kind volstoppen met al die medicijnenrotzooi is inderdaad ook niks! Succes meid :)

Hier alweer 3 spuitluiers verder.. De wasmachine draait weer en madame is weer een paar kledingsetjes verder.. Zucht :) kom maar op met dat tandje :D

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Sodeju, ik heb vanavond geloof ik mijn eisprong! Kramp! ;) (ben niet meer aan de pil gegaan na de bevalling, en heb het niet eerder zo goed gevoeld!)
    Ik zei tegen mijn mannetje net, zullen we een broertje of zusje maken? Hihi je had zijn gezicht moeten zien :D grapje joh haha

16. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahaha jez dat had ik vrijdag ook, echt kramp. Leek wel een dubbele eisprong hahaha.
    Kelly ik hoop echt dat ze je verder gaan helpen, idd experimenteren met medicatie op zo'n kleintje is maar niks...

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Haha die Jez :D ik heb wel een voorstelling hoe jouw man keek:$ zoiets? Haha

Meiden hoeveel eten jullie kids nu per dag?
    Max gaat steeds minder eten, al vanaf 1 april..... Ik krijg er nu met pijn en moeite 4 flessen van 150cc in. Terwijl hij voorheen 3x 180cc en 1x 210 met gemak opdronk....
    Zijn fruit doet hij nog steeds een half 8mnd potje per dag en zijn groente ook. Dit gaat er ook steeds moeilijker in.... Brood wil hij nog weinig van weten, meestal 1 of 2 korstjes.
    Heb ook t gevoel dat zijn plasluiers veel minder zijn geworden....

Hij slaapt 's avonds en 's nachts nu al 3 dagen goed. Ik heb hem in een grotere trappelzak liggen waarvan in de onderkant een stukje onder zijn matras leg. Nu kan hij zijn bed niet meer door, en draaien. Wel slaapt hij nog in een heel vreemde houding.... Zijn rug helemaal hol, benen en voeten richting hoofd, van achter en zijn hoofd/nek ook helemaal gestrekt naar achter (kan je er een plaatje bij bedenken?)

Morgen naar de huisarts.....

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kel, op zich klinkt dat niet verkeerd hoor wat max eet. (Vind ik)
    Mijn meisje krijgt al een heel tijdje nog maar 3 flessen van 180+6... Ook toen ze nog niet heel veel bijvoeding at. Toen ik begon met nog maar 3 flessen geven, at ze zo een klein potje fruit, één korstje brood maar, en dan wel een heel groentehapje 6m+. Wijkt niet heel veel af toch van max nu? Misschien toch over gaan op 3 flessen, misschien heeft ie dan ook meer trek in de bijvoeding?

Wat mijn moppie nu eet is dit:
    7u fles 180+6
    10u paar slokjes sap + kleine soepstengel
    12.30u een halve tot een hele boterham zonder korst
    13u fles 180+6
    15u fruithapje, zo'n klein kuipje en een paar slokjes sap
    18u groentehap, 8m+ potje
    19u fles 180+6

De flessen gaan al de hele week niet leeg, soms maar voor de helft en de groentehap hebben we ook al een dag of 4 weg moeten gooien omdat ze het verdomde te eten.. Brood wilde ook vandaag al niet...
    Maarjaaaaaaaaa, het eerste tandje is in zicht!!!!! Ik heb een wit puntje gespot die door is hoeraaaaaaa! Hihi
    Hopelijk als het tandje helemaal door is, gaat ze weer normaal eten :)

Maar wat ik met dit laatste wilde zeggen kelly, hier is het ook wel eens knudde, maar gaat vanzelf wel weer iets beter :) was bij max pas ook weet je nog? Eerst typte je dat het helemaal sh*t was en later waren er ook weer wat tanden door... En vergeet niet dat volgens het oei ik groei boek (wat je er ook van mag geloven) onze draakjes in een mega sprong zitten he!!! :)

Edit: Oja, hier ook minder luiers nu hoor, maar dat hoort toch ook? Wij gaan toch ook niet meer 10x per dag piesen toch? :)

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mommied, een dubbele eisprong??? Zo vruchtbare babe ben jij :p

Hey girly online! Hoe is het????

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Vandaag was weer een slechte dag helaas :( Veel gekrijs en geschreeuw, vanavond (tot nu toe) 1x wakker geweest, boertje dwars eb daarna ging hij weer na schreeuw concert slapen.

Heb een testje online gedaan op koemelkallergie.... en die kwam dus positief uit. Gelukkig morgen afspraak met de huisarts dus het daar ook eens over hebben.

Jeej Jez, 1e tandje in zicht :D. En wauw 1 sneetje brood.
    Sap wil Max nog niet veel van weten.... maar we blijven proberen.

En MommieD, nog geklust? Hahaha :p

Deel Deze Pagina