EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kan niet slapen dus zat net even in mijn inbox te koekeloeren hier.
    Ik kwam onze berichtjes tegen Kelly van 2,3 en 4 augustus 2012! ;) leuk om terug te lezen joh. Echt gek dat je alweer zoveel vergeten bent van die bevallings dag (ik wel iig).. Ook wel jammer vind ik, het was zo mooi allemaal :) (zie je dat ik veel vergeten ben, want tijdens mijn bevalling vond ik het allemaal zo mooi niet denk ik hihi)

Ik kijk er wel nog steeds supertrots op terug en ik heb zelfs zitten denken om, mocht ik nog ooit een bevalling zelf meemaken, het te filmen :D gek he? Ik hoef geen shots van het onderaanzicht :D, maar het lijkt me zo mooi om te zien hoe je dat allemaal voor elkaar boxt zo'n dag :)

Oke back to reality :D hoe is het meiden?

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Bizar he Jez, hoe snel het allemaal gaat....

Hier vandaag 3 weken op de pepti en het gaat steeds beter. Goed, verschonen vind Max nog steeds niet leuk en schreeuwt dan ook nog steeds moord en brand haha.

Wel gaat hij steeds meer op zijn buik liggen, en achteruit tijgeren :D
    Woensdag heb ik de box laten zakken omdat hij steeds meer de bovenkant van de box vast hield en ik dacht..... laat hem maar zakken.
    En ja hoor gisteren stond meneer gewoon in de box, hihi :p

Na 9 maanden ellende ben ik nu echt aan het genieten :D:D

Straks gaan manlief en ik op pad. We hebben een speeltoestel met glijbaan gekocht voor in de tuin (nog steeds geen datum bekend wanneer we gaan verhuizen maar goed:p)
    Hij gaat hier in de garage en dan kan ik deze op me gemak een verfje geven zodat als we gaan verhuizen, deze af is :)

Morgen gaan we vloerbedekking kijken bij iemand die ervan af moet, 60m2 voor een koopje en pas anderhalf jaar oud. Dus hoop dat het er nog netjes uit ziet.... dat gaat dan dus opgerold ook de garage in hihi. De auto staat sinds gisteravond buiten, zal weer moeten wennen aan het weer en het vies worden hahaha want straks hebben we bij 't andere huis ook geen garage :p

Hier alles goed dus en lekker druk. En bij jullie?
    Ohja Max is dus nog steeds verkouden, nu al zo'n 3 weken of zo.... duurt wel lang hoor....

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Jez wat grappig ik zat er ook al over te denken! Mn man heeft wel stukjes gefilmd maar alleen voor en na t echte werk hahaha.
    Wat fijn kelly dat t nu zo goed gaat! Ik vind t sowieso steeds makkelijker allemaal. De kleine man kan zich goed vermaken en eet ook dele van zn eten zelf, lekker je handen vrij :).
    Morgen ga ik mn nieuwe moederfiets ophalen, toch maar geen bakfiets. En dan voor t eerst samen fietsen!!! Zo'n zin in!
    Niet meer wachten op de tram of hele stukken lopen maar lekker snel fietsen. Met de auto ga je hier nl de stad niet in, dan loop je leeg op parkeerkosten :).

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @mommied, oh maar wel leuk dat je iig nog iets gefilmd hebt zeg! Leuk om terug te zien lijkt me :) veel plezier op de fiets binnenkort! Ik vind het ook echt heeeerlijk! Welke fiets heb je gekocht?
    Hier een cortina met qibbel zitje!

@kel, wat fijn om te horen dat het zo goed gaat! Leuk he als ze gaan staan! Dan zijn die kleintjes echt ineens groot! Jullie zijn dus lekker aan het shoppen voor het huis? Leuk hoor! Je kan niet wachten zeker!

Hier ook weer/nog steeds een verkouden meisje, sinds gisteren is het weer erger.. Hoesten joh! Die snottebellen hebben we al weken dus dat is niet zo spannend, maar vannacht heb ik een uur met haar op gezeten want ze hoestte zichzelf steeds wakker. Maar ze was onwijs moe omdat ze op het KDV ook al bijna niet geslapen had... Dat was dus janken :D maarja gelukkig om half 2 vannacht ging ze weer slapen. Ik kreeg van de leidster de tip om luuf te kopen en dat op te smeren. Nu kan ik me herinneren dat jij Kelly ook zoiets gebruikte bij max, helpt dat een beetje?
    Het is zo zielig joh, ik zou willen zeggen tegen haar van joh meid hoest effe 1 keer heel flink diep dan voelt het beter, maarja dat snapt ze helaas nog niet... :)

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, klopt ik smeer ook luuf bij Max. Voor op zijn borst en op zijn rug tussen zijn schouderbladen :D. En toch ook maar een ui op d'r kamertje zetten dat houdt de luchtwegen open, helpt echt hoor voor het slapen.
    Hier al hele uien er doorheen gegaan hahaha. En Max slaapt heerlijk de nacht door. Af en toe wordt hij 1x per avond/nacht wakker, ff troosten en weer slapen.

Vanmiddag vloerbedekking opgehaald, we hebben echt zin om te gaan verhuizen. Noa is echt een buitenkind en hier kan ze alleen op de gallerij wat heen en weer hollen of steppen en thats it.... Dus zal blij zijn als het eindelijk zover is!!!

Is er weer een 9 a 10 maanden sprongetje Jez? Jij hebt toch zo'n boek? Max drinkt sinds gister nog maar heel weinig melk, en eten is drama :(....

6. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ik heb een montego met bobike zitje jez, lekker met 7 versnellingen:) . Dat wakker hoesten is zielig he? En zorgt voor rotnachten :(. Wij hadden dat in dec toen de kleine man pas 3 maanden was :(... Fysiomer hielp bij de verstopte neus, luuf kon toen nog niet. Succes meis, hier heeft t toen 4 weken geduurd...

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @kel, jep je zit er midden in! :D het zevende sprongetje :)
    Hier ook nog maar 1 fles per dag :$ s' ochtends drinkt ze hem bijna leeg, heel soms drinkt ze hem onder de middag nog maar verder niet. ;) nouja dan niet he? Misschien over een tijdje weer..
    Mijn meisje eet alleen wel veel andere dingen dus misschien is dat wel gewoon genoeg, ze eet gewoon zeker 2 boterhammen, een groentehap, appelmoes, fruit, toetje....tja dan zou ik geloof ik ook geen flessen meer hoeven :)

@mommied, mooie fiets hoor! Hier nu luuf opgesmeerd, maar weet niet of het nou helpt.. Misschien heb ik te zuinig gesmeerd :)

8. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Thnx jez!
    Hier t omgekeerde, hij lijkt niet genoeg te krijgen van zn eten. Misschien komt dat doordat ie veel actiever is geworden? Hij probeert nl te kruipen, vooruit lukt nog niet maar achteruit is ie vliegensvlug haha...

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nou hier weer avond en nachtvoedingen hoor ;)
    Wat hij overdags aan zijn melk niet drinkt wilt hij 's avonds en 's nachts.... pppfff........... ging hij maar eens aan het brood, of meer groente... maar nee hoor.....

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Bleeeehhh hier ook ineens weer vannacht 2 uur in de weer geweest! Uiteindelijk een beetje melk gegeven en haar in bed gelegd, ik dacht je kijkt maar effe!!! Maar toen ging ze slapen... :) pfff ik haat snachts eruit gaan :)

Mommied, goed hoor dat ie gaat kruipen! Kan je er achteraan! :D

Ik heb van die haakjes gekocht om op je keukenkastjes te monteren, een soort kinderslot.. Hebben jullie dat al? Kan ik dat zelf denk? En ik moet ook nodig traphekjes, want ik vind het levensgevaarlijk nu... Ik zet haar elke keer maar in haar bedje als ik boven ben. Het wordt tijd dat mijn mannetje even tijd vrij maakt voor die klusjes. :)

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Leuk MommieD, dat je kleine achteruit gaat :p

Jez, ik heb uiteraard al overal haakjes opzitten hahaha. Nou niet overal op hoor. Hier alleen op de commode bij Max, en bij Noa op haar kledingkast.
    Hier is de keuken afgesloten door een traphekje dus vandaar geen haakjes op de keukenkastjes.
    Mocht dat bij jouw ook kunnen een traphekje bij de keuken zou ik dat zeker adviseren!!! En anders toch maar haakjes.

Hier liggen nu nog 4 traphekjes beneden voor in het volgende huis, heb er dan 5 haha. Gelukkig kan dit traphekje die we nu voor de keuken gebruiken, straks weer tussen de deurpost van de woonkamer en keuken. Dit is een schroefsysteem(dus geen gaatjes voorboren), de andere 4 moeten wel geboord en geschroefd in de muur.

Gelukkig heeft Max doorgeslapen, nou ja..... om half 10 was hij eindelijk stil. Om 3u lag Noa te gillen omdat het onweerde. Ze sliep ook voor het eerst zonder speen dus ze was wat onrustig.
    Max ook wakker dus ik dacht, nou ga maar een fles maken. Fles klaar, ik Max halen........... ja hoor hij sliep alweer :D:p Dus hup fles leeggegooid en bed weer ingedoken ;)

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kel, ik heb een open keuken, dus geen deurpost of toog waar ik wat voor kan maken. Tenzij er hekjes zijn van een meter of 3 breed ;)
    Toch maar de haakjes erop dan! Boven heb ik overal lades of zware schuifdeuren dus daar doe ik niks aan. Ik heb wel al de stopcontacten afgedekt want mevrouw is hier erg geinteresseerd in stopcontacten en snoeren! ;)

Fijn dat max toch weer in slaap is gevallen, alleen zonde van de fles he :) geef he nu nog steeds pepti? En heb je nog gevraagd bij je verzekering of je het terug kan krijgen?

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, er zijn wel speciale traphekjes die heel lang zijn maar daar zijn ook de centen naar......

Max krijgt nog steeds pepti, nu al 3 weken. Nog 2 weken en dan weer naar de HA toe om een vergoeding voor de rest te krijgen. Alles wat ik nu gebruik krijg ik niet terug. (verschild per verzekering en die had ik al gesproken....)
    Ik moest het 4 weken proberen en dan weer terug op de gewone voeding maar dat ga ik niet doen, ik ga niet weer die ellende in waar ik (we) bijna 9 maanden in hebben gezeten, dus ga een weekje verder en dan naar de HA in de hoop dat het dan vergoed gaat worden, want dit kan ik niet blijven bekostigen :(
    Zeg gewoon tegen de HA dat ik het geprobeerd heb met gewone voeding en dat hij weer terug valt in zijn oude patroon. Mochten ze het willen onderzoeken dan doen ze dat maar lekker in het ZKH!!

Ik vind het zielig en niet nodig om hem weer in die ellende te krijgen. Het is wel duidelijk dat hij het op deze voeding veel en veel beter doet.
    Dus nog ff 2 weken geduld......

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh ja kel, gewoon een leugentje om bestwil joh!!! Kan jou het schelen!! :D ik zou er ook eeeecht niet aan denken om terug te gaan naar standaard voeding als ik jou was!

Ik kan niet wachten tot ze de fles helemaal niet meer krijgt. Zijn we tenminste van die stomme flesvoeding af. Ik moet zowat iemand omleggen om een pak nutrilon te pakken te krijgen en een gewoon pak melk is veeeeeel goedkoper! Tot wanneer krijgen die ukkies eigenlijk nog een flesje? Mijn meisje zat tot het begin van de week eventjes op 2 flessen, maar sinds een paar dagen is de avondfles weer terug.. ;) nouja ook prima :)

Zag net dat wij hier nog in het 'zwanger zijn' gedeelte zitten van het forum ;) eer dat we dit topic volgekletst hebben en verhuizen, zijn we weer zwanger :p

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, ik weet niet precies hoelang ze aan de fles zitten..... :)

Hier ook weer een fles op dit moment!! 5e fles van vandaag...., nou ja als hij de nacht dan maar doorslaapt!!!

Enne........... weer zwanger? Ik doe niet mee hoor :p:p

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    5e fles??? :$ sodeju! Hihi

Ja zeg kel! Jij moet dat toch weten! :p
    En zeg nooit nooit he ;)

Mommied, hoe lang wachten jullie nog tot je begint te klussen voor een 2e? :D

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja Jez, Max krijgt nog steeds 4 flessen per dag. Half potje groentje en een potje fruit. En dan wel de 6 maanden potjes want de 8 maanden moet ie niet..... Eet nog steeds geen brood....

En nee ik weet dat echt niet meer wanneer ze er vanaf zijn, maar Noa was zo'n makkelijk kind ;) dat ik niets op hoefde te schrijven of bij te houden.

En ja ik zeg nooit nooit nooit meer!!! Ben echt wel klaar nu!! Noa was zo makkelijk vergeleken met Max dat ik er van haar nog wel 10 had willen hebben maar van Max niet hoor :), klinkt heel erg maar zo zwaar bedoel ik het niet. Hou van me beide kids hoor. Alleen bij Noa was het echt een roze wolk en die heb ik bij Max nooit gehad.
    Dus hier echt geen volgende meer!!!!!

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Gaat hier weer met t uur weer sneller terug naar af met Max :(

Weer niks willen, veel krijsen en schreeuwen, slecht slapen, (en ik dus ook), veel uit bed dus....
    weer heel veel boeren en zijn voeding schiet van onder naar boven en weer terug.
    pppffff................. ben kapot en kan niet lang meer denk ik. Kan wel janken!!!
    Heb een hele tekst geschreven bij baby en dreumes......... misschien krijg ik wat handige tips....

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb je stukje gelezen kelly, hopelijk heb je wat aan de antwoorden. Je zal toch nóg meer op je strepen moeten gaan staan dan je al doet en je gewoon echt niet meer weg laten sturen met een of ander k*tadvies. Als je het zelf moeilijk vindt, is het misschien handig om iemand mee te nemen die evt. ook een hartig woordje met de arts kan praten zonder emotioneel te worden? (begrijp me niet verkeerd, maar een ander kan er toch makkelijker en minder emotioneel over praten en 2 tegen 1 werkt misschien ook beter :D)
    Ik hoop dat je bij een ander ziekenhuis gauw terecht kunt. Een second opinion moet je altijd kunnen krijgen namelijk.
    Als ik zo de berichten lees, zou ik eerst proberen die andere voeding te krijgen.
    Ook denk ik dat de 9 maanden sprong ook niet echt in je voordeel werkt.. De meeste kinderen zijn van slag rond deze leeftijd en dus zal dat het allemaal nóg erger maken dan het al is, denk ik.

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Dat dacht ik dus eerst ook dat het weer een sprongetje was/is.... Maar ja zijn rode wangen en pukkeltjes waren met 2 dagen na de pepti weg, en nu sinds vrijdag weer terug en dat lijkt me niet in het sprongetjes verhaal passen.
    Zo kon hij ook gerust heerlijk op de grond spelen, en dat wil hij nu absoluut niet meer.
    's nachts weer veel huilend wakker worden van het boeren en het vele slikken.

We gaan het zien, ga morgen de HA weer bellen :(

Deel Deze Pagina