@mommied, ja die laatste kilo's zijn vaak het lastigst zeggen ze. Je borsten slinken vaak ook nog iets als je stopt met borstvoeding dus dat scheelt natuurlijk ook al! Hier wat meer over gehouden als voor de zwangerschap dus dat is fijn ookal is het minder voor het aantal kilo's wat een leuk ventje heb je zeg! Geweldige foto's!! Enneh melkcafe de dikke zeug......whahahahahaha gek wijf Baby 2.0....soms liever gisteren als vandaag ik zat gisteren babyboom te kijken en ging over een stel die graag een 6e kindje wilde zag er zo gezellig uit! Ik zei gelijk tegen m'n mannetje wilikookwilikookwilikook, nou hij viel bijna van zijn stoel hihi. Als ik het voor het kiezen had, zou ik er graag 3 jaar tussen hebben. Dat zou dus betekenen dat er rond zomer 2015 een tweede zou moeten komen. Dus dat zou dan betekenen dat we er najaar 2014 weer eens aan gaan werken.... maar als ik me dan bedenk hoe lang dat nog duurt....geeeeeetsie
@kelly, nooit zuster zeggen hoor! Dat vinden ze een kleine belediging verpleegkundige horen ze liever heb ik me wel eens laten vertellen En aah joh, je man kan toch zo ander werk zoeken! Pffffffffff domme lui daar zeg! In deze tijd zeker! Zoeken kan zomaar ja, maar vinden................................ Alsof de banen voor het oprapen liggen zeg, dat is wel heeel makkelijk gezegd zonder na te denken. Zijn eetschema ziet er goed uit hoor! Wijkt ook niet veel af van mijn kleine meid! Ik hoop echt voor je dat het straks allemaal beter gaat. Wel fijn dat het niet aan max zijn gezondheid ligt hoor, dat is toch een hele verademing lijkt me... Dat ze zeggen dat het aan jouw ligt, tja als het een huilbaby is, wordt je daar natuurlijk super onzeker van en dat voelt zo'n kindje natuurlijk ook weer. Het is denk een beetje een negatieve spiraal waar je in zit... Hopelijk vindt je weer een beetje rust als hij weer mee naar huis mag en gaat het steeds beter! Het laten huilen lijkt me ook echt verschrikkelijk moeilijk hoor getsie maar ach het is het proberen waard, troosten hielp ook niet echt, dus dan maar even zo proberen. Hopelijk vindt je er een goede balans in meid. Ik zal voor je duimen dat ie gauw mee naar huis mag en dat het allemaal gauw goed komt! *steekt dikke duim omhoog*
MommieD, wat een ventje!!! Super leuke foto's!!! Nou ben heerlijk in t zkh hoor . Heb Max zijn avond eten gegeven, in bad gedaan en zijn avond fles. Daarna op bed gelegd. Dat werd gillen natuurlijk maar dat doet hij hier bij de "verpleegsters" ook dus dat stelde me gerust. Na 10min was t stil. Een half uurtje later hoorde ik hem alweer brullen, en dan niet gaan kijken he, maar tering wat is dat moeilijk!!!!!!!! En omhalf 10 weer ff brullen maar nu was hij sneller stil. Maar jeetje zeg wat doet je moeder hart dan zeer zeg! Maar ik moet volhouden!!! Max gaat morgen heerlijk mee naar huis!!
Effe doorbijten kel!! Ook al is het verschrikkelijk!! Zet hem op, de aanhouder wint. Fijn dat hij weer naar huis mag morgen, succes!
Ik ga t zeker volhouden jez!!! Ik lig in de kamer naast max, mocht er een spoed geval komen vannacht en ze hebben een kamer nodig dan moet ik eruit Gelukkig ga ik veel hulp krijgen thuis dus moet goedkomen. Ik moet hier gewoon ff doorheen en max weet dat de zusters niet komen en mama dus ook niet vanaf vanavond.
Wahahahahaha jez 6 kids???? Enneh 3 jaar ertussen dan, heb je nog ff te gaan hihi. Hoe oud ben je eigenlijk? Thnx voor de complimentjes hihi, meneertje heeft nu last van luieruitslag dus wie weet is t binnenkort afgelopen met t tandenloze mondje... Kelly hoe is t nog gegaan???
Uhhh mommied, die 6 kids en 3 jaar ertussen hoorde niet bij elkaar hoor! ik wil niet nog een kind krijgen als ik tegen de 50 loop hihi 6 kids is ook niet realistisch, dan moet ik eerst de jackpot winnen en stop ik met werken Vandaar 3 jaar ertussen, in ieder geval nu na de eerste. Eerst maar even wennen aan hoe het allemaal bij een eerste gaat Ik hoop dat 2 of 3 kindjes mij gegund is een eventuele 3e zou ook een beetje afhangen van onze centjes.. Mijn hart zegt ook echt 3 kindjes dicht op elkaar, maar mijn verstand zegt dus iets anders de tijd zal leren of mijn verstand het van mijn hart wint (oja en wat mijn vent wil natuurlijk haha) Mommie ik ben benieuwd of hij tandjes krijgt! Hier al tig keer luieruitslag, spuitluiers enz enz. Maar nog niks te zien hoor! Alleen maar een heleboel witte bobbels! Volgens mij krijgt mijn meisje haar hele gebit in 1 keer hihi
Ooooohhh jouw meisje ook nog steeds niks???? Moeilijk he dat 'plannen', mn hoofd zegt wachten maar mn hart wil zsm nr 2... Hihihi...
Heb een giga slechte nacht gehad. Veel kids/baby's die constant aan het schreeuwen waren... stretcher was ook geen succes, veel te hard! Max gaf een schreeuwconcert toen hij naar bed ging, na 5min stil. Half uurtje later weer gillen, dat duurde 10min. En na een uur nog een keer gillen en dat was heel snel ook na 3 a 4 min stil. Maar vond het ontzettend moeilijk om niet te gaan kijken, maar heb het niet gedaan Hahaha lekker dubbel, lees net dat ik dat gister ook al geschreven had Vanmorgen toen hij naar bed ging was het ook weer ff gillen, en een half uurtje later weer maar niet wezen kijken. We zijn nu thuis en Max heeft een half uur liggen gillen (met tussen poses) en nu is hij stil maar ga niet kijken!! Hij moet eraan wennen dat hij nu weer thuis is en dat mama net zoals de verpleegsters ook niet komen als hij het op het brullen zet..... Even wennen voor ons beide maar ik blijf volhouden...
Goed zo kelly!!! Vind t nog kort dat ie gilt, dus komt goed! Kleine man kon op t hoogtepunt 2,5 uur gillen/huilen/klagen...
Zo te horen gaat dat wel goed hoor kel! Mijn meisje wordt ook wel eens wakker na een (paar) uur en die laat ik tegenwoordig ook 'gewoon' huilen/piepen ik moet zeggen dat dat hier meestal 5 tot 10 minuten duurt en ineens is het weer stil en slaapt ze gewoon weer. Als ik ga kijken wordt het niks meer met slapen dus een beetje hetzelfde idee als bij max zeg maar Hopelijk slaap je vannacht weer beter in je eigen bed en onthoud....de aanhouder wint Mommied, weeeeet je hoe laaaaang het duurt voor het halverwege 2014 is hihi getver niet leuk hoor
Heyhey hoe is het ermee???? Hier alles op rolletjes! Heerst hier alleen waterpokken op bijna alle kdv-en in de buurt ik ben benieuwd of ze het krijgt...
Oh jee! Hier ook kans op waterpokken ivm spelen met kindje dat mogelijk besmet is... Kelly hoe is t nu?
Ja ben ook benieuwd!! Lekker weertje he? Elke dag zitten we lekker even in t park! Zal zo ook de foto van de zwemles van kleine man posten .
Hey meiden, Ik ben er nog hoor Het gaat heel goed hier!! Het genieten van ons mannetje is begonnen hoor!! Max huilt nog heel weinig, alleen als hij zijn zin niet krijgt, honger heeft, slaap heeft of een vieze luier Slapen gaat heel goed. Bij zijn avond slaap is het ff jengelen, soms krijsen voor een minuut of 10 en daarna is het stil. Meestal wordt hij in de avond nog 1x krijsend, schreeuwend wakker. Maar we gaan niet kijken, we houden ons aan het project ziekenhuis en meestal binnen 10 min is het weer stil en dan slaapt hij heel de nacht gewoon door. We zijn erg druk, afgelopen maandag sleutel gekregen van ons huisje dus druk aan de klus, boodschappen, kids verzorgen enz enz enz. Jez, veel plezier!! Ik zal ook niet veel op de site zijn de komende 2 a 3 weekjes dus we spreken elkaar na die tijd wel weer toch Geniet van het mooie weer meiden!!!!!!!!!!
Kel, wat goed dat het zo goed gaat! Fijn voor je! Succes met de verhuizing meid, hopelijk gaat alles op rolletjes! xxx
Zooo hoest met jullie? Hier veel nieuwe dingen. Kleine man kan nu kruipen, trekt zich overal aan op, stapt aan de handjes en.... Heb m op t potje laten poepen hahahaha. Jong geleerd oud gedaan toch?