Hier ook een drukte makertje. Het kruipen gaat echt geweldig, Max zijn onderbeentjes zitten onder de blauwe plekken hahaha Trekt zich ook echt aan alles en iedereen op, dus kom echt handen en ogen tekort. Vooral omdat hij nog niet terug kan op zijn kont hahaha dus laat ze eigen vallen. MommieD, geweldig op het potje!! Hier druk druk druk. Vanmiddag voor boven en de trappen vloerbedekking besteld, wordt woensdag gelegd dus van het weekend gaan we nog ff knallen met verven want dat moet gewoon klaar zijn als de vloerbedekking gelegd gaat worden!! Voor de rest gaat alles prima, ook met Max ben nu echt tussen het klussen door aan het genieten van mijn kids
Oh ja haha dan is t opletten geblazen. Kleine man kan in de box wel weer netjes op zn billen gaan zitten gelukkig.. Fijn dat je geniet!!!!!
Hoe is het nu meiden? Hier allerlei ontwikkelingen tegelijk.. Mama en papa zeggen (of t echt bewust is geen idee maar toch leuk), handjes klappen, echt goed vooruit kruipen nu ook, van kruipen weer gaan zitten. Het lijkt wel een sneltrein nu! Gisteren lekker naar het park geweest... Hoe komen jullie de hete dagen door?
Hey meiden! Ik ben weer online hoor! Fijn dat het zo goed gaat bij jullie! @kel, wordt het mooi je huisje? @mommied, jou ukkie gaat ook hard ineens! Leuk hoor!! Hier alles oke! Mijn meisje heeft de chickenpocks overleefd kunnen we ook weer afstrepen! Hihi gelukkig had ze er niet heel veel last van, maar ze zat wel gigantisch onder, wat een pukkels zeg! Mijn trip was erg geslaagd trouwens, lekker weer gehad en erg gezellig. zit er weer op voorlopig voor mij Mijn meisje is aan het oefenen met stappen. Achter een loopwagentje gaat ze als een speer (wel als een pinguinnetje hihi) en sinds afgelopen week doet ze ook een paar stapjes als ze mijn 2 vingers vasthoudt. Daarna denkt ze gauw, kruipen gaat veel sneller en laat ze zich snel zakken lui kind En kel blauwe knietjes? Nog geen blauwe bulten op zijn hoofd? afgelopen weken heeft ze hier geleerd wat bellen is.. Ze houdt van alles tegen haar oor en begint te blèren tringtringgggggg hihi echt grappig. En ze kan...hiephiep???? hoeraaaaaa *doet armen omhoog* handig alvast voor haar verjaardag!!
Ja leuk he jez, kleine man kan de hele kamer door marcheren aan mn 2 vingers. En trots kijken he! Waar ben je geweest? Wij even een weekend naar z-frankrijk. Voor t eerst vliegen met meneertje maar dat ging echt heeeel goed!
Wij ook mommied waar zijn jullie ongeveer geweest? Wij gingen met de auto.. Was echt super en de reis ging ook perfect met de kleine! Ze heeft 8 van de 14 uur geslapen @kelly, ben jij inmiddels al over op opvolgmelk nr. 3? Of geef je al gewone melk? Ik bedacht me gisteren ineens dat de nr. 2 tot 10 maanden is, dus heb maar eens nummertje 3 gehaald. maar volgens mij mag je de flessen nu afbouwen, en overgaan op gewone melk...zou me iig weer geld schelen als je die potten voeding niet meer hoeft te kopen..
Wauw slaapkopje!!! Wij waren bij vrienden op bezoek in de buurt van nice. Jullie? Heerlijk weer he? Kleine man heeft nu erg veel last van zn tandjes. Ook koorts, 38.6, huilerig, kwijlen, al bijna een week spuitluiers etc. Zo zielig!!!
Achh zielig mommied! Hij heeft al tandjes toch? Welke zijn er nu aan het doorkomen? Hier eindelijk de eerste 2 ondertandjes door!! Jeeeej eindelijk hihi Net voor de vakantie waren ze er eindelijk door! en wij zaten dan niet ver van jullie! Wij zaten vlak bij Cannes, we hadden kunnen meeten En het weer was heeeerlijk ja! We hebben 2 weken 25/30 graden gehad!! Wowww dat is wel een verschil met hier in NL :x
Oh lekker zeg!! Blijkbaar zijn t niet de tandjes (nog steeds niks), maar mogelijk een virus. Hij werd steeds zieker en had 39.1 ondanks paracetamol dus naar de huisarts geweest. Hij is zooooo zielig joh! Wil alleen maar op mama liggen, verder niks. Drinken wil ie ook niet, wel van een lepel eten. Gek he...
Achh zielig mommied! Hopelijk knapt hij gauw weer op! Hier lijken de snottenbellen en het hoesten eindelijk bijna over te zijn..*klopt het hard af* dat heeft echt een half jaar geduurd ofzo, leek bijna wel chronisch. Wel grijpt ze steeds naar haar oren en zit ze er met een vinger in te peuren terwijl ze moeilijk kijkt... Volgende week bij het comsultatiebureau maar even vragen of ze er even in willen kijken...
Hai hai ben er weer hoor meiden!!! Sinds net weer internet dus het eerste wat ik ging doen is hier heen Druk druk druk met verhuizen bezig geweest en nu nog steeds druk met alles uitpakken, plekje geven. De voor en achtertuin liggen helemaal overhoop, echt verschrikkelijk dus daar zijn we nog wel even mee bezig.... maar het komt goed!! Afgelopen week met Max naar CB geweest en weer prikken gehad. Hij woog 10.565kg en 77.5cm. Wat een beer he Het gaat hier nog steeds super goed met de kids!! Max krijgt sinds dat hij in het zkh heeft gelegen al gewone melk 's ochtends met brinta. 's middags nog een klein flesje poedermelk nr. 2 en 's avonds voor het naar bed gaan nog een flesje poedermelk nr. 2 al laat hij steeds meer van die flessen staan dus ga eerdaags stoppen met de avond fles en 's middags ook gewone melk geven. Ga nu gauw weer verder want we hadden ook nog op de valreep een nieuwe meter in de flat gekregen dus oude meterstanden opgeschreven, en vanmorgen sleutel ingeleverd en van de nieuwe meter dus weer meterstanden opgeschreven. Die moet ik dus gaan doorgeven maar kan de oude meterstanden dus nergens vinden dus ga dozen omspitten hahaha. Kom later weer ff reageren hoor!! Maar ik leef dus nog hahahahha
Kelly wat fijn dat jullie 'over' zijn. Heerlijk zeg een tuintje! Jeetje jez een half jaar snottebellen... Pff! Hier duurt t ook steeds een maand dus heb nog 2 weken te gaan .
Oh en trouwens! Heb eindelijk een witte punt ontdekt, bovenin lijkt er nu toch echt een tandje door te komen. En bij jouw meisje jez?
Kel, wat fijn dat het zo goed met max en noa gaat! En wat een werk he dat verhuizen! Hopelijk zijn jullie gauw klaar! En wat een beer is max ja!! Lekker hoor! Heeft ie de prikjes weer overleefd? Hier ook naar CB geweest en mijn moppie was 9600 gram en 73 cm! Ze was wel 1200 gram aangekomen sinds de laatste keer! En dat terwijl ze de keer dáárvoor maar 400 gram was aangekomen! Zouden het de patatjes zijn van vakantie? ook weer prikken gehad, nounou ze ging niet huilen, maar ze werd een partij woest!! ze zei nog net niet donder op vies vuil )&@!?) kleine duivel! Haha gelukkig was het gauw over @mommied, ja vervelend die snottebellen, het ziet er ook altijd zo vies uit en leuk dat ze het vinden joh die neus schoonmaken...not En een tandje door?? Bovenin? Leuk!!! het staat zo ondeugend de eerste tandjes, vind ik hier heeft ze nu sinds 3 weken 2 ondertandjes! Eindelijk! 10 maanden is toch best laat volgens mij, niet dat het erg is maar ik ging bijna denken dat ze nooit wat zou krijgen
Hoe gaat het meiden? De warmte een beetje doorgekomen?? Hier alles goed! Lekker van het weer genoten! Verder eigenlijk geen nieuws.. saai! Ben nu aan het overstappen op gewone melk voor mijn mopje.. Doe het nu half half met poedermelk zodat ze het niet echt merkt. Op het CB zeiden ze dat ze die poedermelk niet meer nodig heeft nu ze alles mee eet dus ik dacht, weg ermee dan! Stomme dure troep Gaan/zijn jullie ook al over op gewone melk?
Oh grappig jez! Hier 2 flessen per dag met opvolgmelk. Trouwens die 'tand' boven is verdwenen, zo gek?? Maar onderin wel echt een tandje door nu, zit al een paar dagen een scherpe ribbel. Wat een bevalling! Kleine man ontwikkelt zich zo snel nu, trekt zich overal aan op incl mijn broek haha en loopt ook in zn bed langs de rand. En groot nieuws: hij heeft vannacht geslapen van 2030-630 en toen nog van 7-830. Stop de persen hahahaha!
Yeahhhh lekker slapen!! Gefeliciteerd! Haha Mijn meisje had ook eerst heel duidelijk een wit puntje en later weer verdwenen! Maar weer later toch doorgezet en nu duidelijk 2 tanden Hier is onze uk echt een draak de laatste paar dagen! Ze wil echt niet slapen savonds! Gisteren was ze tot half 11 wakker ik weet niet of het de warmte is of haar karaktertje maarja we doen het er maar mee Hier heb ik lekker een badje buiten staan en ze vind het helemaal geweldig! In uit in uit in uit
Oh je hier ook drakengedrag gehad zaterdag... maar goed toen waren we op een verjaardag hihi. Badje vinden ze geweldig he? Zo leuk, kleine man moet ik snel uitkleden want die jumpt er gewoon in. Ook de douche is niet meer veilig, hij kruipt zo de badkamer in en met kleren en al de douche in. Je verhaal van die witte punt geeft de burger weer moed, hoop dat er nu meerdere tanden tegelijk gaan komen. Hij kwijlt nl nog steeds als een malle en die ene tand is nu wel echt door, iig het bovenste gedeelte hihi.
Ben er nog hoor hihi. Nog steeds erg druk. Max drinkt hier alleen nog maar gewone melk Lekker slapen kleintjes en succes met de tandjes.
Zo hoest met jullie? Hier kleine man weer ziek en de grote man ook pfff. Naar de hap geweest ook met kleine man. Was al een aantal dagen koorts, diaree en vrijdag ook flink overgeven. En wilde amper drinken of eten. Gelukkig was ie niet uitgedroogd maar t begon al wel. Anyway vandaag eet ie weer en lijkt ie er bovenop te komen. Pfff maar wat een zorgen he? Jez dit had jouw meisje ook gehad toch?