Hey mommied, wat rot dat de mannen ziek zijn! Mijn meisje is ook zo ziek geweest, ik dacht met 4 of 5 maanden. Ook spugen en niks drinken de hele dag! Wij moesten een paracetamol spiegeltje opbouwen bij haar, dat wil zeggen iedere 6uur een pil geven en dat een paar dagen lang, totdat ze weer redelijk opgeknapt was. Man man wat heb ik me toen zorgen gemaakt! Huisarts, hap en ZH geweest, maar na een kleine week was ze toch nog niet uitgedroogd en kreeg ik dat advies mee naar huis. Ik was er niet gerust op, heb het hele ziekenhuis bij elkaar gejankt , maar ze hadden wel gelijk! Zodra ze zich beter voelen, gaan ze weer drinken! Mocht het hier nogmaals gebeuren, geef ik haar gelijk PCM! Ik ga iig geen week meer tobben Hier alles goed! Heeeerlijk dit weer toch! En mijn meisje groeit en bloeit ook lekker door! Ze kan nu los lopen!!! Zoooo leuk hihi ze gaat de hele kamer door joh ze vind het zelf ook helemaal geweldig dat ze dat nu kan, ze loopt aldoor met een big smile door het huis! Dus dat wordt nu echt politieagentje spelen haha
Wauw ze kan gewoon al lopen! Snel zeg! Maak je ff een foto? Ben blij dat de kleine man is opgeknapt vandaag, maar niet leuk he jez pffff... Ben zelf er geradbraakt van en heb een bruiloft moeten afzeggen erdoor .
MomieD, Fijn dat de kleine man weer de goeie kant op gaat!! Jez, wat leuk dat ze kan lopen!!!! Noa holde door de kamer toen ze 9maanden was, net zo snel als dr moeder Hier loopt Max langs alles wat hij vast kan houden, gaat soms wat te snel en dan valt hij. Als hij op zijn rug valt dan draait meneer dus echt niet op zijn buik he..... Hij blijft gewoon liggen en brullen tot hij geholpen wordt, als niemand hem helpt blijft hij dus gewoon liggen hahaha (zonder huilen dan) Noa is sinds een paar dagen van dr ontstoken oogjes af, nu is Max aan de beurt. 's morgens zitten beide oogjes helemaal dicht met prut, keihard op sommige stukken en wimpers zitten vol met stroop troep. Wat een drama om dat schoon te maken zeg. Bij Noa kon ik het nog uitleggen waarom ik dat schoon moest maken maar Max snapt dat nog niet dus daar gaat een heel schreeuwconcert bij komen elke keer als ik het schoonmaak..... Jeetje nog 18 dagen en dan wordt Max alweer 1 Hard op zoek naar een cadeau maar weet het nog niet.... Zit te denken aan een loopkarretje, die kreeg Noa ook toen ze 1 werd alleen kon zij toen al los lopen hihi. Achtertuin is zo goed als klaar. Kids vermaken zich heerlijk buiten op t gras Hopelijk wordt morgen de voortuin leeggetrokken door een kraanwagen..... Jaja omspitten lukt niet, zitten zoveel grote bomen en struiken en dus heel veel wortels in de grond. Komt er met een schop niet doorheen. Van de week een heel oude grote stronk (die al dood was maar stronk en wortels nooit verwijderd) en daar was een nieuwe struik (lees zo'n 20 jaar geleden) op geplant. We zijn samen 2,5u bezig geweest met graven, hakken, trekken, vloeken enz enz om dat kl*re ding eruit te krijgen en dat is ons gelukt, met conclussie, 2 schoppen gebroken..... Op mijn man zijn werk hebben ze een kraanauto alleen mijn man mag die niet besturen want heeft hij z'n papieren niet voor, en natuurlijk elke keer als zijn collega wel wilde helpen omdat hij er wel op mag rijden, manlief weer veel te laat thuis kwam of die auto was nodig voor het werk. Staat morgen dus poging nr 3 gepland.... Ben nu elke avond wat planken buiten aan het verven. Is een hele kast die in de woonkamer komt te staan en als die klaar is kan die weer in elkaar en dan kan ik weer eens wat dozen uitpakken hahaha. Das een nadeel van vehuizen met kleine kids, je kan gewoon niks gaan doen zolang hun wakker zijn en zeker niet verven want je komt handen en ogen te kort, dus overdags genieten we heerlijk van de zon hihi. Zo heel verhaal weer hihi. Zal morgen eens nieuwe foto's van de kids erop zetten.
Mommied, gelukkig gaat het weer beter dan, kun jij ook weer gewoon jezelf zijn ipv zuster jammer van die bruiloft! Niks aan te doen helaas, ze doen het niet over voor jou denk Hey kel! Klinkt lekker allemaal hoor, lekker genieten van je huisje hoor!! Hopelijk is het klussen gauw klaar! Bah wat heb ik een hekel aan klussen zeg! Wij hebben destijds voor een huis gekozen wat 'af' was, dat stond mij meer aan Ik heb vandaag uitnodigingen gemaakt voor mijn meisje haar verjaardag! Leuke foto van haar erop! Ik zal deze week ook weer eens eentje van haar hier op zetten! Ook ik moet nog cadeautjes verzinnen voor haar verjaardag. Mijn ouders en schoonouders hadden ook al gevraagd of ik nog wat wist... Ga de bartsmit site maar eens afstruinen voor ideeen! Vond wel een speelgoedkeukentje een leuk idee! Misschien ook iets voor jou kel?
Wij vieren het 10 augustus dan komen de kids van mijn man ook een weekendje hier Dus heb nog wat dagen extra bedenktijd hahahaha Speelgoedkeukentje hebben we al (Noa) Helaas hebben wij die keus niet Jez, wij kunnen alleen maar huren
Jaaa getsie, het gaat echt snel!!! Tijd voor een nieuwe! (Oeps zei ik dat echt hihi grapje) Wij zitten hier weer in een lekkere eigenwijze fase hoor. Madame zit alleen maar te piepen als iets niet naar haar zin gaat! (van wie zou ze dat nouhebben? ) ook wil ze al dagen helemaal geen melk drinken. Al kom ik alleen al aan met iets wits in haar beker gaat ze al maaien met die armen en houdt ze haar lippen stijf op elkaar!! Tutje! Ik had als cadeautjes nog het een en ander bedacht... Little people speelgoed, speeltjes voor in bad, een zandbak, little baby born of duplo
Noa heeft oorbelletjes en als extra een ketting gekregen omdat ze zo stoer was. Ze heeft even gehuild en toen was ze t al vergeten. Foto in me album, ook van Max Ze staan alleen gedraaid, via me telefoon gedaan en kreeg ze niet goed, dus ff je koppie draaien
Thanks kel! kan het alleen maar beamen Ahhh wat schattig die oorbelletjes bij noa! Moest ze erg huilen of was het gauw over? Ik heb ook getwijfeld nu al oorbelletjes te schieten bij mijn meisje, omdat ze zeggen dat ze er nu het minste last en het minste weet van hebben... Maar ik vind het zo zielig ik doe het denknook gewoon als ze het zelf aangeeft te willen over een paar jaar En ahh max wat een heerlijk ding ook zeg! Ook nog lekker een bol toetje he! echt een vrolijk bekkie heeft hij!! En wat lijken die twee op elkaar zeg! Of heb ik het mis?
Het scheelt dat ze beide oren tegelijkertijd deden. De ervaring hadden ze al bij een hoop kids die na het ene gaatje niet meer wilde. Dus was ff schreeuwen en toen kreeg ze 2 spekkies, spiegel voor dr neus, ketting uitzoeken en ze was t alweer vergeten Ik wilde ze eerst ook als baby bij Noa laten schieten, maar heb t niet gedaan. Vind dat dat iets is wat ze zelf moet willen, en ik heb het haar vaak gevraagd en elke keer zei ze nee, en opeens kwam ze er zelf mee en toen heb ik t doorgezet. Ze kreeg wel de zenuwen toen ze het schietapparaat zag hihi maar hup op schoot, in de houtgreep en 1,2,3 en ze zaten erin En ze lijken inderdaaderg op elkaar. Ik zal na 10 augustus een foto van mijn man zijn andere kids erop zetten, dan zie je bij zijn zoon en Noa dat ze echt broer en zus zijn.
Leuke fotos zeg! Idd echt broer en zus, zo leuk!! En jez, wat een haar heeft jouw poppetje al, leuk zeg! Ik zal ook nog wat fotos uploaden .
MommieD, wat een knappert Jeetje en zelfs al op een fietsje!!! En ijsje zelf eten!! Hier echt een lui ventje hoor!! Die eet echt niks zelf..... Vanavond heeft Max een poosje los gestaan, hij had een speelgoedje vast en was dat grondig aan t onderzoeken, en had dus niet door dat hij los stond. Totdat ik me telefoon pakte, camera op scherp, hij keek me aan en voor dat ik een foto kon maken liet hij zich op zijn kont vallen en begon hij te lachen haha jammer mam ( kon t zien dat hij dat dacht)
Ohhh haha sneaky max! Ja dat fietsje was alleen voor de foto haha. Maar dat ijsje heeft ie idd zelf opgepeuzeld, eigenlijk kan ie wel heel goed zelf eten, ik doe zelfs eten op zn lepel en die doet ie zelf in zn mond haha. Wel handig hihi.
Nou mijn meisje kan soms ook lui zijn Joh! Fles zelf vasthouden..? Forget it! Mag mama lekker doen! Tegenwoordig drinkt ze eiegnlijk alleen nog uit een tuitbeker en sinds kort kan ze het zelf. Maar als ze er geen zin in heeft, smijt ze dat ding op de grond en moeten wij hem vasthouden... Krengetje Leuke foto's ook mommied! Ook echt al een grote vent aan het worden joh! Leuk hoor kel, die oorbellen! Echt een meisjemeisje nu ineens zeker? En ik vindt het echt leuk altijd als je zo goed kan zien dat kids op elkaar lijken! Lijken jullie kids veel op jou of je man? Ik zie er echt niks in terug van mij hoor bij mijn meisje! Ze is echt net haar vader toen hij klein was! Het pittige karaktertje heeft ze wel van ons beide trouwens, dus toch nog iéts van mij
Nou Max doet echt niks zelf!! Drinkt ook gewoon nog uit een fles, een echte jongen alles op zijn tijd hihi Van Noa zeggen de meeste dat ze op dr vader lijkt qua uiterlijk. Karakter heeft ze echt van mij En bij Max zeggen de meeste dat hij op mij lijkt. Maar andere zeggen t weer precies andersom, behalve Noa dr karakter dat heeft ze echt van mijn, ik ben een felle en Noa ook Ik zal 10 augustus een familie foto maken als dat lukt van ons 6e en dan kunnen jullie vertellen wie op wie lijkt Vandaag de eerste baby, geen baby meer. Nova is 1 jaar. Dochter van Girly81
Jeetje wat gaat t toch snel allemaal!!! Niet te doen he? Opeens zijn t een soort zelfstandige hummeltjes. Ze bepalen zelf waar ze heen kruipen, hoe ze willen eten, waar ze mee willen spelen etc. Ben benieuwd naar jullie familiefoto kelly, ik dacht dat ze met name op jou leken hihi. En jez, misschien gaat ze als ze ouder is wat meer op jou lijken?
Oh en kleine man is een mix: onderkant papa (mond en kin), bovenkant mama (ogen en de eerste krulharen zijn gesignaleerd). Iedereen zegt wel nog dat ie enorm op zn vader lijkt...
Hebben jullie en jullie kids het nog een beetje uitgehouden met die hitte?? Het was wel ontzettend warm he.... Hier afgelopen maandag middag met kids en mijn ouders naar het strand geweest (manlief moest gewoon werken). Was echt super leuk, kids hebben het super naar hun zin gehad (had ik niet verwacht, dacht echt nou dat wordt er achteraan lopen/hollen maar viel ontzettend mee) Slapen gaat hier gelukkig gewoon door, ondanks de hitte. Max doet nu nog 1 slaapje overdags, alleen 's middags 2 uurtjes. Eten gaat ook gewoon goed met die hitte, hij blijft (vr)eten