EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey meiden! Hier ook warm joh! Pfffff lang leve airco op kantoor hihi
    Leuk kel, naar het strand! Dat vind ik ook geweldig, helaas wonen wij er niet in de buurt :)

Hier gaat het slapen ook goed, alleen het in slaap komen is af en toe drama! Mijn meisje heeft soms nogal verlatingsangst :( tegenwoordig moet ze even 5 min. huilen om te gaan slapen, anders is ze tot 11u savonds op! :$ en dat alleen savonds, overdag gaat het prima! Een beetje een dramaqueen dus :D mijn meisje slaapt nog wel 2 of soms zelfs 3x per dag! Of 2x lang (ongeveer 2uur) of 3x een uurtje. Ligt er een beetje aan of mama op pad wil :D

Ik vind wel dat mijn meisje even in een wat lastigere fase zit nu hoor... Of het nu een sprong is of zo ik weet het niet, maar ze krijgt steeds meer een eigen willetje :) ze wil absoluut geen melk meer, wordt pislink als ik met een fles of een beker met iets wits erin aan kom, ze wordt woest als papa of mama weggaat, huilen als ze savonds moet slapen (ook nu wordt er gehuilt en geschreeuwt...) mmmm even doorzetten maar :)

Ook zit haar hele kruis onder de luieruitslag! Oh mijn god, het ziet er niet uit. En pijn dat het doet... Elke keer huilen als ze plast of poept. Echt zo zielig. Ik heb al volop gesmeerd met sudo en bepanthen maar niks helpt tot nu toe... Jullie nog een goede tip? Dit is voor het eerst en ik ben ten einde raad... Misschien hier op het forum even koekeloeren....

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Wij wonen nu zo'n 3km van t strand :D in ons vorige dorp was dit zo'n 7 km. Dus prima te doen hihi.

Jez ik gebruik altijd talkpoeder van zwitsal. Werkt hier echt super!!! Zowel bij Max en Noa. Bij Noa gebruik ik het veel meer omdat zij vaak dr ontlasting ophoudt en dus tot bloedens aan toe uitslag en scheurtjes krijgt..... Maar talkpoeder is echt hier t wondermiddel! Merk vaak na 1 dag al verschil. Wel bij elke verschoning met een washand alles weg halen en nieuwe poeder erop.

Succes meid.
    En inderdaad met t huilen, negeren! Zodra je eraan toe geeft gaat ze er aan wennen dat je komt als ze huilt ( ik ben daar ondertussen expert in :)) gaat vanzelf over, na een paar dagen merk je verschil, wij merken het vooral bij Max als hij een "drukke" dag heeft gehad. Dat is bij hem al snel, 2x boodschappen doen en hij is van slag. Hij ziet zoveel dat hij dit in zijn bedje gaat verwerken, en moet zeggen het gaat steeds beter hoor. Ze zien natuurlijk ook zoveel dingen!!!

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ja hier is het gewoon verlatingsangst denk ik. En wij laten ze normaal ook huilen, maar als ze gaat krijsen is het klaar, dan gaat ze echt niet meer slapen.. Heb ze net pas weer in bed gelegd, na een kwartiertje krijsen kon ik het niet meer aanhoren. Haar doos staat echt in de fik, en dat doet zo'n pijn, dat kan niet anders. Ik heb haar nu maar een paracetamol gegegeven en ik geloof dat dat nu werkt. :)

Talkpoeder is misschien ook wel een goede, ga ik proberen... Het gekke is het zit bij haar niet bij haar kont, maar bij haar schaanlippen.. Ieder plasje is dan ook krijsen :(:(:(

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Heeft Noa ook wel gehad, soms nog. Dus hup poeder erop, en goed schoonmaken tijdens verschoning. Ik had altijd een emmertje met warm water en een hydrofiele washand. Ik hoop dat t bij jouw meisje ook werkt en anders naar de huisarts. Misschien heeft ze een schimmeltje?

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ja daar zat ik ook aan te denken, maar hoe ziet een schimmel eruit en kan je het verschil zien tussen luieruitslag en schimmel?

Precies ook weer in het weekend :)

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, ik zou het niet weten hoe dat eruit moet zien..... Anders het weekend flink met de talkpoeder in de weer gaan, en dan maandag naar de huisarts als het niet verbetert is..... en als het echt niet te houden is toch maar naar de dokterspost?? succes in ieder geval met die kleine meid.

7. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Haiii! Ik had de laatste berichten even gemist sorry!
    Worden jullie kindjes ook zo vroeg wakker? Kleine man is tegenwoordig om 6u klaarwakker! Maar slaapt gelukkig nu van 1930 door tot 5 en dan nog een uurtje tot 6 hihi.
    Ook bij t cb geweest, 9400gr en 76,5 cm. Maar 300 gr aangekomen in 3 maanden maar ja niet zo gek als je 2x ziek bent...

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Zo mommied, jouw mannetje is ook een flinke! ;) best wel lang is hij of niet? Jammer van dat vroege wakker worden! Hier hebben wij daar nog geen last van gelukkig..

Hier heb ik nu een ziek meisje :( vannacht hoge koorts (39,8) en vandaag overdag wel weer iets lager, maar nog steeds wel koorts... Echt een dood vogeltje! :(:(:( De luieruitslag is wel zo goed als weg gelukkig. Arm ding! Ze ligt nu gewoon stil op mijn borst, nou dat doet ze normaal niet hoor...wiebelkontje :) gelukkig drinkt ze wel en eten doet ze ook wel wat..

9. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ah gossie!!! Klinkt als wat de kleine man ook had eind juni. Zo zielig...
    Hij zit nu op +0.5, zat op +1, dus wel een beetje lang. Vandaag ging ie bij klap eens in je handjes niet alleen klappen maar ook de handen op zn hoofd doen, zo leuk!!

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Lekker hollands glorie MommieD :D

Och Jez, beterschap met je meisje! Hoe heb je de luieruitslag nu weggekregen?

Max blijft nog steeds onrustig slapen, wordt elke avond tussen 22 en 23 uur wel een keer wakker, huilen een paar minuten en gaat dan weer slapen. 's middags slaapt hij ook al een paar dagen onrustig..... Zenuwen voor zijn 1e verjaardag? Hahaha:p

Bij Max zal het niet lang meer duren denk voordat hij kan lopen. Loopt nu soms los van t ene stukje naar t andere stukje. Heb het nog niet kunnen filmen helaas..... Elke x als hij de telefoon ziet laat hij zich zakken hahaha

Dus hetwordt hier geen loopkarretje voor zijn verjaardag. Weet nog dat Noa deze kreeg met haar 1e verjaardag en ze heeft m bijna niet gebruikt dus zonde.
    Dus nu op zoek naar iets anders.......

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh spannend zeg kelly, ben benieuwd wanneer ie los loopt! Kleine man probeert ook af en toe los te staan maar hij wil echt alleen aan 2 handen meelopen met mij, 1 hand vindt ie maar niks hahaha. Trekt zich wel echt overal aan op, duwt zich omhoog tegen de muur, het raam etc etc. Spelen jullie kids ook zo graag met blokken?
    Jez is je meisje al wat beter? Gaan jullie de verjaardagen groot vieren? Ik vertrek vandaag voor 3 weken op vakantie dus ben wellicht niet zo vaak online. Alvast heel veel plezier met de verjaardagen!

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mommied, fijne vakantie meid geniet er lekker van!!!

Kellyyyy, morgen de grote dag!!! ;) een cadeau kunnen vinden? Leuk joh dat max bijna loopt! Echt zo grappig die kleine pinguinnetjes ;)
    Ging jij het nou nog vieren kel?

Ik heb voor mijn mop een keukentje bij ikea gekocht, inclusief pannenset :D jong geleerd, oud gedaan. Wordt ze misschien een betere keukenprinses dan mama :D voorlopig zal ze er nog niet zo veel aan hebben, maar ach, dan heeft ze over een tijdje ook nog wat te spelen! Wij vieren het zondag groots voor alle familie en vrienden, heb er echt zin in! (Ook al heb ik er toch niks aan want ik ben denk alleen maar aan het serveersteren ;))

Mijn meisje is nog niethelemaal beter helaas. Ze heeft t/m woensdag koorts gehad, nu weer eens aan de groene snottebellen waar je u tegen zegt en hoesten als een ouwe vent die een pak shag per uur oprookt :D ook is ze een beetje hangerig, maar at warme weer werkt natuurlijk ook niet echt mee...wordt er zelf ook hangerig van...
    De luieruitslag is gelukkig wel weer weg! Ik heb gewoon elke luierwisseling heeel goed afgedroogd, soms zelf drooggeblazen :D, en daarna niet te dik met bepanthen. Ik denk dat het echt haar tanden zijn, want ze heeft ook vaak ineens hele dunne poep.
    Eten gaat ook slecht, halve boterhammen en halve potjes, nog steeds geen druppel melk, en verder 1,5 grote beker sap per dag. Ach gaat wel weer over denk ik. Ze heeft ook pas 2 tandjes dus het zal me niks verbazen als er ineens een paar tegelijk doorkomen straks...

Kel, wat drinkt max bij jouw gemiddeld op 1 dag? Totaal? Mijn meisje drinkt denk totaal 300cc vocht per dag.. Niet echt veel he?

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kelly!! Van harte gefeliciteerd met max!!!!!! Maak er een gezellige dag van, veel plezier!! :)

14. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Kelly van harte met jullie 'grote' knul! :)
    Fijne dag gewenst!

Beebiebeeb morgen is het voor jou zo ver!

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    #3375 Kelly1312, 3 aug 2013
    Laatst bewerkt: 3 aug 2013
    MommieD fijne vakantie!!!

Jez, beterschap met je meisje.

Max drinkt aardig wat op een dag maar eet ook een hoop hahaha.
    Begin 's morgens met 200ml melk met 6 eetlepels brinta.
    Daarna 3 stuks fruit gepureerd nog steeds (wel met stukjes erin nu)
    Flesje aanmaak limonade van 170cc
    2 sneetjes brood zonder korstjes met jam. Vaak nog zo'n 70cc melk erna.
    's middags flesje aanmaaklimonade 170cc koekje erbij
    Vaak voor het eten nog wat limonade van 90cc
    Avond eten is 250gr aardappels groente en vlees.
    Toetje van ruim 150 tot 200 gr.
    Vor het naar bed gaan vaak nog wat aanmaaklimonade van 90cc

Die aanmaaklimonade is natuurlijk meer water dan wat er aangegeven staat :D
    Dus ja aardige zuipert en vretert he :p

Nog geen cadeau kunnen vinden haha. Wij vieren het volgende week zaterdag. Niet groots. Mijn ouders, broer en vriendin, mijn oma, schoonmoeder, kids van man, 2 buurtjes van de flat, en een vriendin. Misschien nog een vriendin met haar man en kids maar daar heb ik nog niks van gehoord.

Bedankt voor de felicitaties ;)

Wilde een foto bijvoegen maar hij doet t niet

Yasmin, jeej weer zwanger zie ik, en nu een tweeling! Gefeliciteerd!! Voel je je goed?

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kel :$:$:$
    Mijn god max is echt een vreetzak! ;) heeeerlijk lijkt me dat, hoef je je nooit zorgen te maken of hij wel genoeg binnen krijgt! En is het een keer iets minder, is het nog genoeg :D
    Maargoed, daar kan ik mijn meisje dus niet mee vergelijken helaas :)

Ach zolang ze nog vrolijk is en kleine beetjes binnen krijgt, zal het wel goed zijn!

Yasmin, zo te zien gaat het goed met je 2 mini's, fijn!!!! Succes maandag bij de gyn :)

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, Max eet veel meer als zijn zus. Die eet 's ochtends 130gr yoghurt, een koekje tussendoor. 's middags 2 sneetjes brood, daarna een stukje fruit. 's avonds zeker de helft van wat Max eet. En dan wel de benodigde drinken. Ze drinkt heel veel. En ze groeit nog steeds. Alleen bij Max gaat het wat harder in gewicht.
    Wij zeiden altijd tegen de tijd dat Max 1 is weegt hij meer als zijn zus..... Dat heeft hij geloof ik niet gehaald maar veel zal het niet schelen hahaha

Zolang ze tevreden is gaat het toch goed jez! Elk kindje is anders hoor.

Yes, max heeft de eerste meters los gelopen en heb t gefilmd!!! Hier helaas niet te plaatsen, toch maar aan de fb hoor Jez :p

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dank je Kelly! Voel me op zich wel prima hoor. Begin eindelijk wat meer te eten en verder slaap ik zo veel mogelijk. Ben net wakker van m'n middagdutje :)

Wauw wat goed van Max!! Gebeurt hier nog niet hoor.
    Goede eter is hij ook zo te lezen. Dacht dat D weinig kreeg maar valt op zich mee dan hihi

Jez idd zolang je meisje lekker vrolijk is en goed groeit dan heeft ze lekker genoeg aan de hoeveelheid die ze krijgt.
    Hier gaat de sirene echt aan als hij honger heeft en als hij genoeg heeft 'zegt' hij klaar!

Ga ff aankleden en dan lekker wandelen.

19. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Jez hiep hiep hoera voor je meisje!!
    Fijne dag!

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Thanks yasmin!

@kel jaaa daar gaat je rust weer ;) leuk he dat gewaggel!!

Ik heb laatst schoenen moeten kopen voor mijn meisje omdat dat toch wat fijner loopt buiten... Damn dat was echt een crime! Alleen nog maar restjes :( gelukkig toch nog aardige schoentjes gevonden :)

Deel Deze Pagina