EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Lieve Jez, de dag is bijna om maar wil je toch nog van harte feliciteren.
    Hoop dat jullie een super leuke dag hebben gehad !!

Wij waren super druk vandaag. Eindelijk de klimtoren met glijbaan uit de garage gehaald en in de tuin gezet. Halve schutting moest eruit want hij paste niet door de deur haha
    Weer wat dozen uitgepakt, kast ingeruimd, en we zijn nog niet klaar hahaha
    Nu gauw bedje in!!

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier eindelijk in mijn bedje!!! Wat een topdag!

Echt super leuk zo'n eerste verjaardag! En wat een mooi weer!
    Ze is echt verwend ook :$ ik zal deze week even wat foto's plaatsen :)

Leuk een klimtoren kel! Kunnen de kids lekker schooieren!

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey meiden hoe is het met jullie en met jullie ventjes?

Kel, leuke verjaardag gehad? En max al meer stapjes gedaan?
    Schiet het al een beetje op het je huis? Of moet er nog veel gebeuren? Is je man nog veelweg voor zijn werk?

Mommied, lekker aan het genieten van je vakantie?

Hier gaat het allemaal goed! Mijn meisje is niet meer ziek en weer lekker vrolijk! Het eten gaat gelukkig ook weer goed! Het lopen gaat nu ook echt als een speer, zo leuk! Ook heb ik haar gisteren leren knuffelen, echt grappig! Komt ze met open armen aangewandeld en als ze je te pakken heeft, pakt ze je lekker strak vast! :D zo lief!

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Super leuke verjaardag heeft Max gehad. Goed verwend. Het lopen gaat al iets beter.
    Sorry voor t korte antwoord heb t druk. Man zijn kids gaan vanavond naar huis. Heb een foto van een foto gemaakt van ons 5e. Staat in me album.

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Wat een leuke foto kel!! Wat is je meisje ook groot geworden zeg!

Ging het een beetje met de andere kids erbij?

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Heb ze even via de computer er opnieuw opgezet. Vanavond hadden we er nog 1 gemaakt :D

Kids zijn weer naar huis, was een groot verdriet voor alle 3 de kids :(. Was echt giga druk maar zo gezellig!!!

En lijken de kids op elkaar?? :p

MommieD, hoop dat je een leuke vakantie hebt en natuurlijk mooi weer!!!

Jez, fijn dat je kleine meid weer de goeie kant op gaat.

De voortuin moet nog gedaan worden, komt ook gras in en met de tijd een hekje erom heen. Achter moet het terras nog gedaan worden. Liggen nu grindtegels maar dat komt met de tijd wel.
    In huis moeten hier en daar nog wat lijstjes aan de muur :D en dan is het geloof ik wel af hahaha.
    Ohnee, de afzuigkap moet nog aangesloten worden en een slang naar buiten, de schuur moet nog voorzien worden van stroom en licht. Kabel licht er wel al ;) maar we moeten eerst de spullen ervoor aanschaffen en dan hangt en sluit mijn broer dat aan dus nog ff wat sparen hoor want de centjes zijn toch echt wel ff op nu.....

Manlief heeft nu 3 weken vakantie!!! Dus we gaan lekker genieten met zijn vieren (helaas zonder die andere 2 kids erbij)

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Fijn dat het zo gezellig was! Hmmm of ze op elkaar lijken? Ik durf het niet echt te zeggen.. 2 oudste lijken op elkaar en jouw 2 kids ook op elkaar ;)

Leuk dat het huis zo goed als af is! Op die foto ziet het er mooi uit, lekker ruim ook wel zeker?

Veel plezier nu je man vakantie heeft, lekker genieten!

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo, vanavond weer hard aan het werk geweest hahaha. Ik heb online een fotoboek gemaakt van Max zijn eerste levens jaar :D

Heb ik ook van Noa haar eerste levensjaar, haar 1e jaar en haar 2e jaar. 3e jaar moet ik nog maken en nog even en ze is alweer 4! :)

Hele klus maar goed, hij is af en verstuurd. Wordt ergens volgende week bezorgd dus ben benieuwd :D

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Tot 26-8 grote korting op de maandboxen luiers bij W.ehkamp :D

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Leuk zo'n fotoboek! Al binnen gekregen?

Hier nog ouderwets gewoon foto's in een boek! Ik loop alleen achter :(:(:( ik geloof dat de laatste foto's van maart zijn :$

@korting, bij etos 3e gratis, is nog goedkoper dan wehkamp ;) scheelt 3% :p

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nee nog niet binnen. Kreeg vandaag de mail dat ie verstuurd is dus hoop dat de postbode morgen komt :D

Ja ik zag het in t krantje vandaag, maar de luiers waren al binnen en heb niet hoeven sjouwen :p

Ik zag van de week dat ik bij Noa een jaar achterloop met de foto's dus bij jouw valt t nog mee Jez :):p

Vanmiddag met Max naar de dokterspost geweest. Man en burman haden vanmorgen klimop gesnoeid en een stuk betonnen schutting weggehaald. Deze stond zo scheef (vorige bewoners gedaan) dus nu een klein doorlooppad tussen onze tuinen hihi. Kidsen kleinzoon van de buren vinden het wel leuk hihi.
    Maar goed die betonnen schutting lag in delen op de grond gestapeld en ja hoor om kwart over 5 een schreeuw en Max had zijn kop gestoten, precies op een rand :( snee in zijn voorhoofd dus gelijk dokterspost gebeld en mochten gelijk langskomen. Bloedde als een rund, even gehuild maar was al snel weer over. Noa was meer over dr toeren van al dat bloed dat over zijn gezicht liep.
    Viel gelukkig allemaal mee, bij het stoten stond zijn snee open en bij de dokter was deze al dichter bij elkaar gekomen dus het is schoongemaakt, hechtpleister erop en een gewone er overheen. Max gaf geen kik!

We hebben afgelopen zondag Max zijn bedje de bodem laten zakken en hij slaapt nu "los" en het was weer even wennen voor hem en ons, weer een nieuwe fase dus weer de avondjes screeuwen en krijsen maar na 2 dagen slaapt hij heerlijk heel de nacht door en horen we hem niet meer!!!!
    Eindelijk rustige avonden en nachten!! Nu moet ik daar erg aan wennen en slaap dus erg slecht hihihi

Voor de rest alles prima hier :D

En bij jullie jez?
    MommieD heerlijk aan het genieten van jullie vakantie? Vast wel!!

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Bodem laten zakken? Los slapen? Had je het bedje nog niet op zijn laagst staan dan? Hier staat haar bedje al sinds ze zelf kan staan op zijn laagst. Ik was als de dood dat ze eruit zou klimmen.
    En wat bedoel je met los slapen? Of heb je de zijkant uit het bedje gehaald ofzo? Fijn dat de nachten goed gaan hoor! Dat is toch weer fijn! Geniet er maar van voor je het weet is het weer drama hihi
    Hier gaan de nachten ook goed nu, maar voor ik het weet gooit ze het weer door de war :D

Gelukkig dat max zijn wond meeviel! Dat is schrikken!

Nu effe geen tijd meer, reageer later verder :)

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Max lag nog vast in bed, oftewel zijn trappelzak lag vast en hij daardoor ook. Hij sliep anders helemaal niet. Noa heeft dat ook gehad. Daardoor kon hij niet staan in bed dus hoefde het bed ook niet omlaag.
    Nu was het tijd dat hij ging leren dat hij ook gewoon los kan slapen in een trappelzak. Beide waren erg gewend aan geborgenheid.....

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ohhh zo! Nu snap ik hem :D je had ze vastgebonden :p:p:p had je een riempje door de trappelzak ofzo? (Zo lag ik vroeger als baby in bed namelijk hihi, riem door mijn armsgaten, langs mijn rug, onder het matras door. Het matras op mijn rug gebonden zegmaar haha)
    maar fijn hoor dat het goed gaat!

Hier alles goed, beetje saai ;)
    Ik heb geloof ik niet echt iets boeiends te melden... Eten goed, slapen goed, bewegen extra goed hihi
    Ik zat eens foto's te kijken van in het begin, maar jeetje wat is mijn meisje veranderd zeg! Haar gezicht (wangen) zijn bijna gehalveerd hahaha :D

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, ze lagen hier precies zoals jij lag :p. Zijn bij beide begonnen met dwangbuis oftewel inbakeren maar daar waren ze al snel te sterk voor hihi, dus dan maar de andere manier hihi:D

Fijn dat t allemaal goed gaat! Max is ook ontzettend veranderd

16. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Haiiii!! Daar zijn we weer :).
    Jeetje arme max met de snee in zn hoofd...
    Wel lekker van t doorslapen! Hier goede nachten gehad tot de vakantie. Toen werd ie nl ziek (40 gr koorts en longen vol slijm dus antibiotica) en kreeg 4 tanden in 2 weken. Dus uitgerust zijn we niet hahahaha...
    Dus ja. Nog gefeliciteerd met de verjaardagen, wat gaat t snel he?
    En zag ik nou dat de eerste uit onze groep die was bevallen alweer zwanger is? Van een tweeling? Jeetje dat lijkt me pittig straks. Hier veel twijfel over timing nr 2. De slechte nachten zorgen voor nog meer twijfeldetwijfel. Maar ons mannetje heeft op vakantie zo genoten van zn neefjes en nichtje en nu vind ik m weer zo zielig alleen. Hoeveel zit er tussen max en noa kelly?

17. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh hahaha ik zie t al in je ondrschrift!

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    MommieD, wat jammer dat je kleine ziek is geworden, en wat tanden rijker...... Hopelijk knapt hij snel weer op en gaan de nachten weer beter.

Hier gewoon weer hetzelfde als altijd.... Overdag slaapt Max super slecht. Om 11.15u wordt het het zat, dus hup broodje maken en op bed maar dat is maar van korte duur.... Een uurtje hooguit :( waardoor hij dus niet heel de middag/avond vol houdt.... 2 slaapjes werkt ook niet.... Slaapt hij 's ochtends wel een uurtje maar 's middags helemaal niet..... Dus rond half 7 naar bed 's avonds...... Maar hij is wel tot half 9 de volfende ochtend stil.... Geen idee dus hoelaat hij wakker is..... Hij ligt altijd vrolijk te spelen in zijn bed en stilletjes.
    Maar 's avonds dus ook weer een paar x per avond ff schreeuwen.... Weer een sprongetje? Of karakter? Hihi.

Praten jullie kids al? Hier niet hoor, alleen gebrabbel :p

Moet wel zeggen dat ik deze periode van leeftijden erg vervelend vind hoor. Max zit in zijn ontdekkings fase en Noa in de peuterpubertijd hihi. En denk dat ze beide wel een vorm van ADHD hebben hihi dat zullen we zien over een paar jaar :p ze kunnen elkaar behoorlijk gek maken, tot huilens aan toe hihi, soms wel grappig hoor hoe ze elkaar treiteren :). Ook zijn ze heel lief voor elkaar soms :p:p

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Heyy mommied vakantieganger! Heb je het verder leuk gehad? Mooi weer? Waar ben je ook al weer geweest? Frankrijk toch?
    Jammer dat je zo getobt heb met je mannetje, maar ach je bent weer wat tanden verder zo!
    En indd, yasmin is weer zwanger! :) hier wachten we ook nog even hoor! Wij hebben besloten weer te gaan proberen voor een 2e kindje tegen de tijd dat ons meisje bijna 3 wordt! Dan gaat zij bijna naar school (scheelt weer opvang) en hopelijk bijna uit de luiers. Dus eigenlijk uit praktische redenen :) als ik naar mijn hart luister, bel ik nu mijn vriend op om een nummertje te maken haha maarja ;)

Mijn schat heeft trouwens nog steeds maar 2 tandjes! Haha alleen aan de onderkant! Zo snel ze met alles is, zo langzaam is ze met haar tanden!
    Praten doet ze ook nog niet hoor. Ze kan wijzen en dan 'die' zeggen, maar verder niks. Ook niet eens iets wat ergens op lijkt! Ze kan wel al een beetje rennen! Hihi ze is meer van de grove motoriek denk ik :)

Zo en ze kan ongelofelijk goed kakken haha...ik ga er weer eentje verschonen doei! ;)

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Haha die Jez, nou hier ook 1 die kan kakken als de beste hoor hahaha

Max doet wel zijn handen voor zijn ogen voor kiekeboe. Hij doet zijn handjes omhoog zo van waar is t nou? Als hij zijn beestjes/vriendjes kwijt is :D

Wij doen veel verstopertje en hij is een kei in het vinden van degene die verstopt is hihi. Als hij zelf verstopt, loop dan de keuken in en draait dan gelijk weer om als we zeggen waar is Max nou?? Dan komt ie om t hoekje kijken en zegt dan heel hard DDDDAAAA zo leuk ;)

Deel Deze Pagina