Hihihi ja heel regelmatig en nod is do, denk dat eisprong op woe was, misschien test ik wel ietsjes eerder hihi!!
Hier ook echte buiten kids! En qua geluid is Noa gewoon een piepert hoor hahaha Spannend MommieD! Ben benieuwd naar de test, wij gluren wel mee hoor
Hihi spannend he? Voelde me vandaag zo misselijk dus heb zo'n vroege test gedaan. Negatief natuurlijk, veel te vroeg en met middagurine. Hmm afwachten dus...
Verheug je je er niet te veel op? Anders valt het straks zo tegen als het niet zo is maar wij duimen voor je!!!
Ja ik weet er alles van! daarom zeg ik het juist. Al kun je het natuurlijk nog zo hard zeggen, diep van binnen veranderd het niet Duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim. Alweer een test gedaan?
Precies!! Waha ja vanochtend met kruidvat maar niks te zien. Do pas nod dus ook niet zo gek hahaha, want bij kleine man was de streep op de nod ook best licht. Dus hou wel hoop maar ben ook al wat minder positief gestemd. Gister erg moe en misselijk, vandaag amper ergens last van...
En mommied???? Jeeeej mijn meisje kan eindelijk een woordje zeggen Ze zegt nu papa, en heeel af en toe onbewust komt er mama! En gisteren zat ze voor de honderdste keer tijdens het verschonen met het doosje van de billendoekjes te spelen (open dicht open dicht) en ineens zegt ze: oooooopen!! Nou ik moest het 4x horen voor ik het geloofde, maar ze bleef het zeggen als ze dat dekseltje open deed haha ik ben zo trots
Wahahaha wat cool!!! Leuk he als ze wat verstaanbaars kunnen zeggen? Ook zielig want als ie verdrietig is is t mama mama mama vanuit zn bedje . Ik ga morgen of do testen, laat t zeker weten!
Ja vanochtend weer negatief. Afwachten nu of ik ongi word, anders nog een x testen morgen of vrijdag 😄. Mn mannetje is jarig, joehoe!!!
Hele tekst getypt...... Weg..... Nou ja nog maar eens Wat een bagger weer is het geweest he zon is nu echt zijn winterslaap ingegaan denk ik en bah nu komt t weer met bakken uit de lucht MommieD, lekker creatief bezig geweest!! Leuk!, was die lekker? Vast wel Leuke foto's weer! En die schoentjes, te schattig!!! Hier wil Max niks van schoenen weten hahahaha
Mommied, van harte gefeliciteerd met je kleine grote kanjer!!! Leuke dag gehad? En wat een leuke foto's! Wat ziet ie er leuk uit! En ook op die foto van zijn taart! Echt helemaal mijn smaak die kleding! Kel, echt te erg he dat weer Ik zie nu al op tegen de winter, bah dat binnen zitten ben ik nu al zat ik denk dat ik maar een abbonnementje op een binnenspeeltuin ga nemen, want mijn kleine meid gaat echt stuiteren van al dat binnen zitten
Thnx meiden! Schoenen alleen met feesten en partijen haha, thuis altijd blote voeten hihi. De binnenspeeltuin kan ik ten zeerste aanraden! Kleine man leeft zich daar heerlijk uit, lijkt me ideaal in de winter! Vandaag nod, nog niet ongi maar ook negatief getest... Hmmmm