Ja he? Heb maar weer nieuwe testen gekocht. Nog geen ongi te bekennen. Met kleine man op nod lichte streep. Zat er bij jou verschil tussen testen van noa en max?
Ik deed bij de zwangerschap van Noa een test toen ik een week overtijd was, toen nog van die + testen. Dat was met ochtendurine. Bij de zwangerschap van Max geloof ik een aantal dagen voor NOD en die knalde gelijk met een kruidvat test. En deze was 's middags dat weet ik nog wel Zal vanavond is kijken op de computer daar staan de foto's als t goed is nog....
Ja vind t echt niet leuk . De enige keer dat ik dag 29 heb gehaald zonder ongi was ik zwanger. Dus waarom geen positieve test? Snap er niks van, houdt mn lichaam me voor de gek? Net als afleiding even met kleine man naar een binnenspeeltuin geweest.
Zou zomaar kunnen hoor MommieD, maar is je cyclus altijd gelijk? Ik hoop dat je snel te weten komt wat t is..... Ik bedoel dat je weet waar je aan toe bent! Onzekerheid is ook niks Ik blijf duimen hoor
Lief van je! Mn cyclus is idd meestal gelijk, max 28 dagen en als ik terugkijk naar voor mn zwangerschap ook weleens korter. Hopen dat ik morgenochtend eindelijk positief test hihi. Wat een gedoe!
Nou roze gespot dus denk toch ongesteld te worden. Waarom ik dan zo moe/misselijk ben nog, geeeen id...
Ja he? Bah heb ook helemaal geen zin in dat gedoe, ben nl zo blij met de kleine man . Zou wel graag een tweede willen maar meteen raak aub hahahahaha. Pfff nooit gedacht dat t bij een 2e weer zo wachten zou zijn.
Ahh jammer mommied! Maar je bent toch pas net 'bezig'? In 1x raak is wel heel bijzonder hoor is het inmiddels al doorgebroken? hoe lang duurde het voor je zwanger was van je mannetje? Ik ben samen met mijn mannetje een nachtje weggeweest naar leeuwarden! Heerlijk samen gehad, maar weer erg blij om mijn meisje te zien toen we thuis kwamen!
Oh heerlijk zeg! Ja van de kleine man was t vrij snel gelukt hoor, maar hoopte dat t nu een soort van 'spontaan' zou gebeuren. Haha ben gewoon te veel een controlfreak daardoor. Ondertussen heeft de ongi goed doorgezet en ben ook ziekjes, keelpijn, hoesten enzo. En de kleine man slaapt weer slecht, nieuwe tandjes op komst. Hij heeft er nu 6. Hoest met de tandjes bij jullie kindjes?
Hier pas 2 Aan de bovenkant zie ik er wel 4 zitten onder haar tandvlees, maar ze willen er niet doorheen! Wat betreft tanden is ze volgens mij echt heeeel laat!
Hier was t bij 1e zwangerschap 1e x raak. 2e zwangerschap duurde iets langer, 4e x. Maar dat leek wel jaren haha. Hier is tandje nr 7 net door, veel last van gehad. Zie in alle hoeken de kiezen al zitten..... Max heeft zijn knuffel vriendje ook gevonden. Helemaal gek van de N.estle beertjes die je gratis bij een zwangerschapsdoos krijgt. (waarom zoeken ze altijd vriendjes die niet te koop zijn?? Hihi) Hij bijt/knuffelt en vreet ze bijna op hihi. Ben een ware zoektocht gestart voor deze beertjes. Mochten jullie iemand of meerdere personen kennen die deze beertjes gratis weg wil doen? Spaar ze please voor mij, nou ja voor Max.!!!! Mocht je er een zootje hebben, betaal ik uiteraard de verzendkosten. Moet pakketpost dus moet wel de moeite zijn