Wat fijn! Banner aangepast jez . Nou hier ff nog met mn man kletsen of we nu wel of niet deze maand voor nr 2 gaan. Spannend wel!
Ik ben benieuwd mommied!! Hier weer veel nieuwe zwangeren en bijna uitgerekenden... Krijg er klapperende eierstokken van....again Helaas heeft mijn mannetje die niet
Spannend MommieD Ben ook benieuwd wanneer jouw man last krijgt van de hormonen van jouw of je klapperende eierstokken Jez Gisteravond lampionnenoptocht in ons oude dorp vanwege de kermis. Kids vonden het super leuk en lagen om 21.30u uitgeteld in bed haha. Wel een spooknachtje gehad want waren een hoop indrukken voor allebei. Dus vandaag lekker rustig aan doen, ook geen straf Zaterdag komen opa en oma oppassen en gaan wij op jacht naar een andere auto. Tenminste we gaan kijken voor een lease auto. Deze auto die we nu hebben is op hij kost meer en meer en meer. Staat meer in de garage voor reparaties dan dat we ermee rijden.... Jammer hoor want t is zo'n fijne auto maar ja. Nu hopen dat we zaterdag slagen want de auto heeft weer een stuk iets.... Waarschijnlijk een lekke luchtslang, maakt lekker herrie als we gas geven Noa zei van de week in de auto, mama auto maakt beetje veel herrie, deze moet naar de sloop en maar nieuwe auto kopen hahahha. Als het toch zo makkelijk ging......
Hihi ja die klapperende eierstokken, word er gek van! Leuk kelly, kermis! Ik ga binnenkort ook een x met de kleine man naar de kermis denk ik. En balen dat jullie een nieuwe auto moeten, pff wij krijgen in januari een andere (veeeel grotere). Hebben nu een voorrij auto maar die is redelijk klein.
Wij hebben nu een grote auto, een MPV. Heerlijke auto!! Nu gaan we voor een kleinere auto, een goedkopere (als we kunnen slagen dan) Moet sowieso weer een automaat zijn anders gaat t niet door. Ben best benieuwd hihi. Nu stront en stront verkouden, heel de dag al koud, nies me een slag in de ronte, en blijf maar snuiten. Bah niks aan!!!
Nou toch hartstikke ziek, lekker griepje...... Maar ja mama's mogen en kunnen niet ziek zijn , had gehoopt dat me man wel uit bed zou gaan voor de kids maar helaas. Zoals nu is hij ook gewoon naar zijn moeder voor een bakkie, en ik zit ziek thuis met 2 kids *ben in klaag modus* :x
Leuk een nieuwe auto!!!! Ik ben gek op nieuwe auto's! Wat is een mpv? Zoiets als een suv? Die hebben wij Waarom automaat kel? Die zijn meestal wel duurder toch? Beterschap kel maar je moet wel voor jezelf opkomen hoor! Die mannen hebben niks aan stille hints, die moet je flink bijsturen! Dus hop gewoon zeggen, schat ik ben doodziek jij neemt de kids mee vandaag! En waarom gaan zij sowieso niet mee naar hun oma? Wil oma ze niet gezellig zien? Nou sterkte meid! Hier een mega druk weekend gehad.. Feestjes, partijtjes, uitjes pffff lig nu doodmoe in bed! Een hoofd vol, tintelende benen, hele zware ogen, maar toch niet kunnen slapen! Ik zie ook zo erg op tegen aankomende week zoooo druk! Ik moet zo ongeveer 40u werken deze week collega's op vakantie, cursus en ook nog een werkschema wat in de soep is gelopen...ik weet niet of ik dit ga trekken hoor Ik ga het maar gewoon per dag bekijken...
Oh jeetje pittig jez! Mpv is toch een soort van busje? Wij krijgen ook een suv achtige auto, automaat. Vind ik ook heeeerlijk rijden .
Mpv is gewoon een grote bak hahaha. ff googlen en je ziet het zo Ik moet eigenlijk een automaat want heb een rotte linker knie ja nu al familie kwaal helaas. Mijn knie sloot constant op slot door het intrappen van de koppeling. Maar ja nu in een splinternieuwe auto gereden en die koppeling ging super makkelijk. Als het goed is worden we vandaag gebeld of het door gaat ja of nee. Financieel moet alles geregeld en nagetrokken worden.... Wij denken zelf van niet, door het verleden van mijn man en zijn ex.... Ach en anders gaat deze grote lompe bak toch weer naar de garage om gemaakt te worden..... helaas....
En kel al auto nieuws? Hier geklust rondom eisprong, maar weet niet of t te laat is, we zullen zien over 2 weken .
Nee nog geen autonieuws zaterdag wel bijeen dealer geweest, goed gesprek gehad en zou t aanvragen. Zo gezegd zo gedaan. Nu was t donderdag helemaal rond en vrijdag (gister dus) belde diegene op dat hij een fout had gemaakt. Dus het zou 15euro per maand meer worden. Dus wij waren woest!!! Dat hij die fout had gemaakt, oke kan maar daar kom je niet een week later achter, hij heeft het 3x aan ons uitgelegt zaterdag, en nu was t rond en ineens ziet hij dat hij een fout heeft gemaakt. Het gaat dus niet om die 15 extra in de maand maar om t principe, er kon ook niets veranderd worden meer. Dus wij hebben t afgeketst en gaan bij een ander kijken. Hoop straks nog maar man moest onverwachts werken dus hoop dat hij niet al te laat klaar is. Spannende wachtweken weer MommieD
He balen zeg! Gedoe altijd he autos uitzoeken! Wij zouden de nieuwe in nov krijgen, dat wordt ws januari. Wel balen want die nieuwe is ideaal om mee te gaan wintersporten hihi...
Vanmiddag bij andere dealer geweest, ga maandag proefritje maken. Voor de rest ga ik met me vader maandag nog bij andere dealers kijken.... We hopen maar dat onze auto het zolang nog trekt. Maar dat er een ander moet komen is wel zeker. Deze auto is echt op en zuipt benzine niet normaal!!! Volgens mij verdampt t gewoon aks die in de zon staat, vanavond even alles per maand bij elkaar opgeteld voor de benzine en dat was echt wel ff schriken, dus hopen dat er snel heel snel een ander autootje komt. Kunnen we weer vaker de kids van man ophalen!! Balen MommieD dat je nog langer moet wachten. Waarom is de levertijd zo lang? Speciale wensen aan de auto? Jez, hoe is het? Heb je de week overleeft?
Pffff ik ben gebroken! Die 40 werd 50 uur en dan ook nog je kind en je huishouden erbij is niet grappig! mijn huis is ontploft en mijn hoofd ook bijna Tuttebel was vanmorgen ook al om 6uur wakker! maar ze is nu weer naar bed dus ik ga ook nog even terug! @kel balen van die auto zeg! Had je nog niet getekend voor die auto? Dan kunnen ze niet meer onder de afgesproken prijs uit.. Hopelijk vindt je snel een nieuwe. Naar wat voor auto ben je precies aan het kijken? @mommied, is het nu 'officieel' dat jullie voor een 2e mini gaan? En hebben jullie de wintersport al gepland? Wij gaan ook weer! Heb er nu al heel veel zin in, maar we gaan pas begin volgend jaar Welterusten!
Oh pittig zeg jez!! Wat voor werk doe je eigenlijk? Kelly we hebben een nieuw model besteld waar vertraging op is, tis een plugin hybride auto met 0% bijtelling dus nu ook heel gewild. Jez we hebben nog niks geboekt maar willen zsm gaan ivm de plannen voor een tweede hihi. We zijn er nu voor gegaan ja, leuk he? Hoop dat t gelukt is, 11 okt is mn nod.
Wij hebben geen voorkeur voor merk, gewoon een auto die VVVEEEEEELLL goedkoper is dan deze! Morgenochtend gaat me vader nog wat dealers af (aangezien hun garant staan omdat mijn man wisselende inkomens heeft) en morgen middag ga ik met me vader een proefritje maken dus we wachten 't wel ff af. Hebben heel de middag met me vader op de computer zitten neuzen naar allerlei merken, dealers, enz enz dus wordt vervolgd Heb totaal geen verstand van auto's dus laat me snel omlullen, vandaar dat paps zich ermee gaat bemoeien hihi. Jeetje Jez, lange werkweek geweest!! Maar ja dat zal je aan het eind van de maand ook wel weer merken dan!