Fijn kel! Lekker een nieuw karretje straks! Wat is het geworden? Mommied wat leuk!!! Trots!!! Duurt niet lang meer of hij rent de kamer door!
Hee fijn zeg! Hele opluchting zeker? Lekker weer is het nog he? Wij genieten er echt van, zo weer lekker naar buiten als de kleine man wakker is...
We zijn gegaan voor een klein autootje, een T.oyota A.igo. Manlief is weer tot vrijdag in buitenland dus we zijn met z'n 3tjes deze week. Het is weer zulk heerlijk weer vandaag!!!!
Ja heeerlijk dit weer! Echt mooi nazomerweer! Oh die aigootjes zijn leuk kel! Gefeliciteerd Wij zijn net bij het CB geweest! De bmr prik gekregen..arme schat ze kan er over 5 tot 12 dagen ziek van worden...ben benieuwd! Ze is nu 10,2 kilo en 79 cm. Lekker gemiddeld....saai!!
Hahaha nou beter gemiddeld dan gek afwijkend toch? Prima karretje kelly, past je kinderwagen er ook in? Super weer idd, wij hebben weer in t park geluncht vandaag .
Ik mag de 17e weer met Max dus ben benieuwd wat hij doet in lengte en gewicht. Ja zijn zeker leuke autootjes. Geen idee of de kinderwagen erin past haha. Zal van t weekend is passen. Morgenmiddag wordt me auto opgehaald, zal best wel ee traantje weg pinken. Manlief is weg en normaal was Noa van slag maar die is denk over die fase heen. Nu is Max helemaal van slag. Net via whats app ee tekstberichtje van papa gehad voor Max zo lief hij ging zwaaien en handkusjes geven. Dus hij ligt net weer in bed. Hopen dat hij gaat slapen....
MommieD ik zie toch echt een streepje hoor! Heb je ook een foto die niet uit elkaar is?? *Haaaiii ja ik lees stiekem nog wel eens mee hoor *
Beebiebeeb wat grappig! Dat waren ong dezelfde metingen bij D toen hij voor de prik ging. Alleen was hij 14 mnd en 3wk.
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Lijkt het wat op deze test in het echt?? Dit was mijn test op (achteraf gezien) 11 dpo Gaat hier wel prima hoor! Begint nu wat zwaarder te worden door m'n buik en probeer zo min mogelijk de kleine te tillen. Oh hij loopt nog steeds niet Hij durft niet. Die van jullie stappen al of lopen al aardig toch?
Hihi daar lijkt t idd op! Oh jee t zal er toch maar 1 zijn? Hahaha...Kleine man loopt ook nog niet zelf hoor, paar pasjes los is alles. Ook voorzichtig is ie. Krijg je 2 knulletjes?
Nou zelfs losje pasjes gebeurt hier niet hihi. Af en toe stiekem los staan. Ja 2 jongens erbij! Blijf in de minderheid thuis
Heyyy yasmin! Fijn om te horen dat het goed met je gaat! Wat een mannenhuishouden krijg jij zeg! Wel leuk hoor al die mannen En dat lopen bij je mannetje komt wel joh! Geen haast al zou het voor jou nu wel makkelijk zijn, want het scheelt een hoop gesjouw!! Mijn dametje loopt nu alweer 2,5 maand, ze kan zelfs al 'rennen'! Maar dat is volgens mij ook het enige waar ze snel mee is haha, ze kan bijna geen woordjes zeggen en ze heeft pas 2 tandjes Alles op hun eigen tempo denk ik dan maar Mommied!!!!!!!!! ik zie een streep hoor!!!!! Mazzelpik! Als het echt zo is....sjeeeeees dat is vlug!
Jaaaa mega vlug he? Mn man wil eerst een dikke vette streep zien haha. Nog voor de leuk nog een gedaan, met einde ochtend urine:
Dat is echt wel raak! Zo begonnen de testen toendertijd bij mij ook! Ik ga duimen voor een plakkert!!!
MommieD jjjjjaaaaa ik zie m ook, duidelijk hoor!!! Duim mee voor een plakkerd! Yasmin, een echt mannenhuishouden, leuk hoor! Jez, hier zegt Max ook nog helemaal niks hoor, alleen maar brabbeltaal. Toevallig vandaag arst van zkh aan de telefoon en die zei nergens zorgen om maken, ze hebben nog tijd zat om te kletsen. Vanmiddag is de auto opgehaald, die man belde aan, Noa deed de deur open en zei tegen die man: auto moet naar de sloop, neem maar mee. Nou die man zeek zowat in z'n broek van t lachen. Ik heb wel een traantje gelaten hoor toen hij weg reed maar ja we krijgen er iets moois en beters voor terug!!!
Ahhh lijkt me idd moeilijk om afscheid te nemen van je autootje! Ik heb de mijne vorig jaar ook weg gedaan, was ook te oud en niet handig omdat we maar 1 parkeervergunning hebben. Enneh, ja ik ben heel benieuwd of mn testen donkerder worden. Hou jullie op de hoogte!!