Het was niet zeker of hij de prikken zou krijgen want hij is strontje verkouden. Dus dat zouden ze ter plekke bekijken, maar hij had geen koorts dus hup die spuiten erin. Dit was trouwens de eerste keer dat Max 1 in zijn linker been kreeg en 1 in zijn linker bovenarm. Normaal kreeg hij ze altijd in zijn beide bovenbenen. Bij Noa ook altijd in de benen. En bij jullie? Hier ook geen van beide kids die er last van hebben gehad van de prikken. De arts had gezegd, ja hij kan vandaag een beetje huilerig en hangerig zijn, dus ik heel droog oh dat ben ik gewend want dat doet hij al vanaf zijn geboorte hahaha (vond ze niet leuk). Was ook nieuw bij dit CB dus had me waarschijnlijk iets terughoudender op moeten stellen. HELAAS ZO BEN IK NIET!!
Prima toch dat Max lekker zijn eigen lijntje volgt! Hier ook 1 in been en arm hoor. En ook links. Ja m'n buik is al aardig groot voor dit termijn en dan heb ik nog een tijd te gaan ook. Maar als men weer met opmerkingen komt van 'zitten er 2 in of zo' kan ik nu wèl gewoon ja zeggen! Vannacht na lange tijd meneertje in bed genomen omdat hij maar bleef huilen. Nou meneertje heeft meer zitten spelen en hebben we hem na een uur toch maar weer in z'n eigen bed gegooid hihi Verwachtte een hele drama maar hij ging daar eerst verder spelen en is bij snel gaan slapen. Maar ja onze nacht is wel gebroken daardoor en moeten beiden nog werken vandaag. Het gaat een laaaaaange dag worden zo.
Oh getsie die nachten kunnen je zo opbreken he. Is dat de beruchte 15 maanden sprong? Fijn dat deze prikken geen last bezorgen. Kleine man gaat altijd standaard 3u na een prik heel hard huilen 😞. Hier 2 doorslaapnachten, gister niet maar vannacht weer jeejj..
Kel, hier ook voor het eerst een prik in haar arm! Dat is omdat de eerste paar prikjes dezelfde waren en dit nu weer andere.. Waarom die dan in hun arm moet weet ik ook niet En van deze bmr prik worden ze pas later ziek en niet al gelijk een paar uur later is me verteld. Ach kelly, lekker boeiend wat ze van je vinden ja toch! Blijkbaar andere humor daar Yasmin, lekker boeiend wat ze van je vinden ja toch! heerlijk buikie hoor!!! Mijn meisje had van de week 3x van 19.00 tot 08.00 uur geslapen, dus dat vond ik echt heeeel luxe! Vanmorgen kwam ze weer om 7 uur, en dat was gewoon ineens vroeg ik moest alleen toch werken dus ze voelde het blijkbaar aan ofzo
Zucht ik moet dat soort dingen ook helemaal niet typen hier... Vannacht van 3 tot half 5 wakker geweest door een klaarwakker kind! Een paar keer hebben we haar teruggelegd, laten huilen, weer in ons bed genomen.... Ze was gewoon uitgeslapen leek wel Toen heb ik haar maar een beker melk gegeven en 5 min. laten huilen in bed en toen sliep ze eindelijk weer! Zijn jullie al een keer naar een binnenspeeltuin geweest met jullie ukkies? Wij zijn gisteren weer geweest, echt zo leuk joh! Lekker klimmen en klauteren Mommied, loopt je ventje nu al helemaal los?
Hahaha wat erg jez! Ja de binnenspeeltuin is een hit hier! Gelukkig zijn er ook meerdere bij ons in de buurt. Los lopen doet ie een paar stapjes en gaat nu ook zelf staan zonder optrekken. Alleen kruipen gaat zo vlot (hij kruipt altijd op handen en voeten) dat ie voor langere afstanden liever kruipt. Trap op kruipen doet ie nou zelf en eraf gaat ook al redelijk, scheelt weer wat tillen haha. Tis ook een echte jongen, veel lawaai maken en klimmen. Zelfs de triptrapp is niet meer veilig. En laatst lag ie onder de oven, vindt ie heel grappig om onder lage dingen te kruipen hahahaha. Zijn die van jullie ook zo druk/beweeglijk? Kleine man zit geen moment stil, behalve als bumba aan staat! Kijk er wel naar uit dat ie echt zelf loopt!
Oja, dus nog lekker kruipen als het snel moet! De trap op kan mijn meisje ook goed, ben toevallig sinds vandaag aan het leren hoe ze eraf moet. Ze vind het wel interessant om er vooruit vanaf te 'lopen', maar dat gaat natuurlijk niet het woordje achteruit is hier nu een veeeel gebruikt woord. Wat dat betreft had mijn meisje net een jongentje kunnen zijn, ze wil ook ooooveral op en af klimmen! Ik kreeg op de opvang ook te horen dat ze overal opklimt en dat de leidster het maar gevaarlijk vond tja sorry, vastbinden dan maar! De leidster keek toen alleen een beetje raar, ze snapte hem niet echt hihi Verder kan zij ook geen minuut stil zitten (zonder bumbafilmpje inderdaad) echt een wiebelkont! Verder is het een echt meid, een kattekop wel te verstaan speelgoed afpakken is nu haar bezigheid, en ohwee als iemand dat bij haar probeert!!! gillennnnn!!!!!! Echt zo lekker hoog! Oei pas op hoor haha Ze is nu ook eindelijk begonnen met kletsen! Wat een gebrabbel komt er voorbij, ze lult de oren (onverstaanbaar) van mijn kop haha en alles is nu paaaapaaaa! Ook als we in bed liggen en ze wordt wakker...papaaaaaaa ja schat ze roept je! (heb ik goed geregeld he? )
Hahahaha goed geregeld! Hier is alles mama! Papa kan ie wel maar als ie wat wil: mama mama mamamamamamaaaaaaaa! Hihi! Klinkt dus ook als een drukke dame, wel gezellig he? Hier ben ik al maanden bezig met 'eerst met de billen', dus omdraaien en zo eraf glijden. Hij snapt t eindelijk en kan nu zelf van t bed af komen en t trapje afklimmen.
Ja handig is dat he als ze achteruit klimmen! Hier gaat dat ook goed, nu de trap nog veilig af binnenkort ga ik een keer naar peutergym denk ik, heb je hier in de buurt en dat lijkt me wel leuk voor haar! Even lekker energie kwijt! Ik heb weer eens een fotootje geplaatst van mijn allerknapste schattie wat worden ze wijs he... Zucht
Ah wat een schatje! Groot meisje al he? Zo leuk die staartjes! T gaat zoooo snel echt niet normaal. Heb er ook weer 2 fotootjes op gezet.
Ja echt snel! Jij hebt ook echt een leuk mannetje, wat een lachebekkie! Hij heeft nog niet heel veel haar he? Nog weinig kuif van te maken
Hahaha heeeeel weinig haar! Maar t groeit wel gelukkig. Ik was als baby ook lang kaal maar toen t begon te groeien werd t een volle bos krullen hihi.
Wat een schattige foto's weer van jullie beide kids! Ik moet er ook weer eens wat opzetten hihi En over dat weinige haar.... Noa is tot bijna d'r 2e jaar zo goed als kaal geweest..... Niet dat ze nu veel haar heeft hoor. Haha bijna 4 en pas 3x bij de kapper geweest Klimmen gaat hier ook als de beste, en eraf vallen dan natuurlijk ook. Scheelt wel dan weet ie gelijk dat het zeer doet. Hij doet ook alles wat zijn zus doet, dus meiden bij deze zijn jullie gewaarschuwd met een 2e kleine erbij Bij je eerste ben je heel voorzichtig met alles en oh als ze/hij maar niet valt, nou je wordt daar steeds makkelijker in, maar met een 2e helemaal hoor hahaha.
Leuke fotos! Die van jullie gezin had ik nog geeneens gezien joh, erg leuk! En max heeft nu veel tandjes! En lijkt op zn zus zeg, echt leuk!!
Whaaa die laatste foto kel! Geweldig! Wat een lachebek!!! En je kids gaan indd steeds meer op elkaar lijken, leuk zeg!
Zo ben weer begonnen met buikfotos! Hihi ze staan in mn album. Mn buik is al zo opgezwollen niet normaal. Pfff nog een maand wachten voor de eerste echo 😞. Hier heeft mn mannetje weer een sprong gemaakt. Hij kan nou veel beter zelf spelen, zelfs in de box! En kan nu 'bouwen', van die ringen stapelen en een beetje duplo. Ook merk ik dat ie nu wel woordjes probeert na te zeggen (eerst deed ie t alleen wanneer hij wilde), zoals bal en bob (de bouwer hihi). En hij kan zn buik, neus en mond aanwijzen. Oh en bijv het licht aan doen of zn speentje in t bed leggen op commando. Zo leuk! Hihi hoe trots kan je zijn. Die van jullie kunnen dat allemaal vast al, kleine man is natuurlijk wat jonger.
Leuk mommied!! Valt best mee hoor dat mijn meisje meer kan! Die kan misschien weer andere dingen wel en dingen die jouw kanjer kan, kan zij niet hoe dan ook ben je trots, ook al zouden ze niks doen Ik vind die ontwikkeling gewoon zo leuk! Iedere dag weer wat nieuws joh lijkt wel! Hier weer een groot kwijlmonsterrrrrrrr, om over het snot maar niet te spreken haar derde tandje is eindelijk door! Een voortand! Nummer 2 duurt niet lang meer aan het kwijl en de luieruitslag te zien, en hoektand 1 en 2 boven zie ik nu ook echt al zitten! Ohh ben zo benieuwd hoe dat eruit ziet als ze door zijn! Hopelijk is het gezegde van mijn oma waar en krijgt ze een rete sterk gebit omdat ze er zo laat mee is Lekker weekend nu meiden!! Nog leuke plannen? Wij hebben een lekker rustig weekend, morgen even de stad in met zijn 3tjes en zondag alleen een verjaardag van een neefje fijn weekend!
Trouwens mommied! Wat een mooi bolletje heb je al!! Is duidelijk gegroeit van week 4 naar week 5!!! Wanneer heb je een echo?