Ja dat schijnt he? Ik had ook laat tanden en een sterk gebit. Wel handig die tandjes, kleine man kan nu tenminste een appel eten. Ik ga vandaag met een vriendin op pad en morgen naar schoonfamilie. En heeel vroeg erin want kleine man was vandaag al om 5u wakker 😞😞😞. Dat belooft wat voor morgen met de wintertijd... Echo pas 25 nov, hoop dat ik me kan inhouden want nu met 6 weken zou je al een hartje kunnen zien. Maar mn man wil graag wachten 😞😞😞😞😞😞.... Fijn weekend!!!!
Ja dan kan hij tenminste kauwen! Hier is het hap, sop sop slik weg en soms ook gewoon hap slik weg! Ik moet haar eten gewoon niet in te kleine stukjes maken anders slikt ze het zo heel door Maar ook weer niet te groot want dan stikt ze erin hihi wat een dilemma's Zo 5 uur is wel vroeg ja! Hier was ze zo waar om 8uur vanmorgen...lekker!!! (Sorry hihi) ik ben ook benieuwd ja met de wintertijd.. Die kleintjes zullen wel even moeten wennen weer... Jeeeeeeeeeeetje 25 nov pas! Dat is nog een eind weg! Ik zou eerder gaan hoor
Hihi ja dan vind je zeker ook hele stukjes in de poep? Zo dan 8u, ben jaloers hahaha! Ja 25nov is nog zooo lang, das met 10 wkn 3 dgn pas. Nu mn man nog overtuigen hihi.
Pffff half 6 nieuwe tijd vanmorgen begon onze dag!! niet lekker op zondag! Hopelijk morgenochtend iets later!
Half 6 idd vroeg! Hier was hij gewoon weer rond 7 uur wakker nieuwe tijd. Hij is nu alleen nog steeds wakker. Wilt niet slapen hihi
Hier was t extreem vroeg. 7u nieuwe tijd. Normaal half 9 kwart voor 9, dus was echt ff wat anders. Niet zo gek ook als je bedenkt dat Max gistermiddag ineens heel warm was. Ja hoor koorts, hangerig en veel huilen. Waarschijnlijk van de prikken. Wilde 's avonds zijn eten niet dus ja niet gek als onze vreetzak het dan om 7uur op het brullen zet. Pap was ook giga snel op haha. Hier liggen beide kids net een uurtje in bed. Wat een rust, mama tijd jeej hihi. Ff me nagels weer gedaan. Straks op visite bij me ouders. Gelukkig met auto want jeetje wat een wind he
Haha ahh mommied, dat is niet leuk!! Hopelijk heeft ie het overdag nog een beetje ingehaald? 7 uur is lekker meiden! Ik zou ervoor tekenen Mijn meisje ging gisteravond om 7 uur slapen, gelukkig hield ze het zo lang vol, want het is dan eigenlijk al 8 uur natuurlijk. Papa en mama zijn toen ook gelijk gegaan en ik sliep ook echt om half 8 geloof ik Vanmorgen werd ze half 7 wakker, dus dat viel mee!! We zijn weer lekker bijgeslapen! Gisteren zijn we ook nog even wezen zwemmen met ons meisje, ohoh wat een lol zeg, ze vind het geweldig! Gaan jullie ook wel eens zwemmen? Ik ben er zelf niet zo dol op, (ik haat zwemmen haha), maarja alles voor mijn meisje he? Vandaag word het aardig noodweer geloof ik he? Ik ben gelukkig vrij, maar zou wel even bij oma een kopje koffie gaan drinken.. Ben benieuwd hoe het weer straks is.. Hopelijk hoeven jullie er ook niet persee uit vandaag!
Zwemmen wat is dat? hahaha. Nee wij gaan dus nooit zwemmen hihi. Noa zou het wel leuk vinden want die vind in bad geweldig, maar Max haat water... (hopelijk veranderd dat nog) Kids al gewend aan nieuwe tijd? Hier niet hoor, ze komen steeds vroeger haha. Maar goed we moesten er vroeg uit want Noa moet naar PSZ. Papa is vandaag vrij (geen werk, dus vrije dag genomen) en die brengt Noa nu naar school. Ik thuis met Max. Vanmiddag weer naar de HA toe, schouder/arm gaat maar niet over of wordt minder. Ontstekingsremmers was ik al snel mee gestopt want kreeg nare bijwerkingen. Dus vanmorgen gebeld en ga vanmiddag maar weer eens een bezoekje brengen om te zien of ik andere pijnstillers kan krijgen. Fysio nog niet geweest, kan het (zoals vele in NL) gewoonweg niet betalen. Wij hebben alleen basisverzekering dus niet vergoed. Straks ook maar even langs andere HA hier in het dorp om in te schrijven want nu zitten we nog steeds bij onze oude HA maar in het andere dorp. Ook niet echt handig, maar ja zo vaak komen we er niet, en in het weekend moet je toch naar de HApost dus ach, maar nu zie ik wel dat het niet handig is. Zo heel verhaal op deze winderige ochtend. Zie net op het nieuws dat wij in het winderige gebied zitten, lekker binnen blijven en af en toe de schuur in duiken voor een peukie hahahaha
Hey kel, wat had je ook alweer aan je schouder? Effe vergeten slijmbeursontsteking ofzo? Als pijnstillers niet helpen, kun je misschien een doorverwijzing naar zh vragen? Misschien zo'n injectie vragen ofzo? Jammer dat max water niet leuk vindt, maar scheelt jou weer een zwembadbezoekje
Lekker zeg jez!! Ja zwemmen doen we wel vaak, doe regelmatig babyzwemmen met m. Hier ook mega storm, er is een giga boom omgewaaid hier in de straat, gelukkig niemand geraakt maar verderop in de stad wel een dode en zwaargewonde! Heftig hoor!
Ik heb een Frozen shoulder, schijnt nog iets erger dan een slijmbeursontsteking te zijn... 14 dagen geleden was ik bij de HA alleen dan niet bij me eigen maar bij een arts in opleiding en die gaf me die ontstekingsremmers die ik toen maar 4 dagen gebruikt heb. Hij zijn toen al dat ik naar de fysio moest maar helaas zei ik al dat gaat gewoon niet. En ik moest over 14 dagen weer terug komen als er geen verbetering in zat. Rust houden is de beste optie maar hoe doe je dat met 2 kids, en een huishouden? Straks ga ik naar mijn eigen HA voor de laatste keer, hebben ons vanmorgen in laten schrijven bij een HA praktijk hier achter dus stuk makkelijker. Ik hoor wel wat hij er van zegt.... En ach dat zwemmen komt vast wel als hij wat ouder is, ooit zal hij het in bad of douche wel leuk vinden (hoop ik)
Nou had net zo goed niet kunnen gaan, zonde van me tijd geweest. Ben geen steek verder gekomen. Moet rust houden, blijven bewegen en niet overbelasten. Ja dat wist ik 14 dagen geleden ook al. En weer naar de fysio willen sturen, helaas ga ik niet doen. Heb al van veel mensen gehoord die dit ook hebben gehad dat fysio niet helpt dus daar ga ik echt niet voor betalen.... ja als het toch niet helpt dan hou ik liever me geld in me zak. Dus we wachten maar weer af wat het gaat doen die schouder. Dokter heeft me wel wat oefen tips meegegeven dus die doe ik braaf een paar keer per dag. Ik moet er vooral voor zorgen dat me schouder niet vast gaat zitten want dan ben ik verder van huis. Ja duh, dat was ik dus ook niet van plan!!
Hey meiden, weekend weer overleefd? Kel, hoe is het met je schouder? Nog steeds pietjeprut? Mommied, hoe is het in zwangerenland? Gaat het allemaal nog goed? Beleef je het heel anders dan bij je eerste? Minder spannend? Even iets heel geks hoor... Mijn man en ik hebben gisteren een beetje onveilig gedaan. alleen niks afgemaakt zeg maar nu ging ik kijken wanneer ik eigenlijk mijn eisprong moet hebben, eerdaags dus.. baal ik er effe mooi van dat mijn man teveel gedronken had en dus tja, het feest niet door ging hij wilde het trouwens zelf hoor en ach misschien maar beter dat ons tweede kind niet in een dronken bui verwekt is Misschien toch maar eens een balletje opgooien dat dronken mensen de waarheid spreken hihi
Hahahaha vet spannend, zo begon t hier ook. Hier in zwangerenland alles ok. Erg moe en regelmatig ook misselijk maar gelukkig niet spugen. Tis wel anders vind ik, door nr 1 ben je er toch minder mee bezig maar ben ook banger dat t mis gaat. Gek he? Net ook 2 drama nachten gehad waarvan 1 dat ie koorts had. Gezien de mega hoeveelheid kwijl gok ik dat tand nr 8 op komst is. Alleen ik zie geen bobbels, gek? Gister moest ie ook heel zielig huilen tijdens t eten, hij had echt pijn . Jez je kan door voor t zingen de kerk uit gaan zwanger worden he? Alleen heeeeeel klein kansje hihi.
Oh toch banger..je weet inmiddels misschien nog beter wat er allemaal mis kan gaan ofzo? Balen van die nachten, hier ook al eeuwen kwijl, maar lang geen doorkomende tanden hoor, misschien anders een kies? Tja ik weet dat het zou kunnen, maar die kans is mij te klein Ik ga echt eens aan mijn mannetje vragen waarom hij het nou ineens zonder wilde, ik ben benieuwd wat hij zegt duim je voor me? Haha Ohh er zijn weer zoveel nieuwe zwangeren om me heen, dat mijn eierstokken er bijna uit klapperen en ik vermoed dat een vriendin van mij weer zwanger van de tweede is. Haar eerste kindje is even oud als de mijne en als ik me bedenk dat zij misschien zwanger is, wordt ik me toch een partij jaloers dit is echt geeeeen leuk gevoel wat moet je daar nou mee?
Mogge, hier een lekker kind wat saggo was jeetje niet normaal. Ben blij dat ze naar de PSZ is hahaha wat een rust!!! Ze wilde niks, niet eten niet aankleden en ga zo maar door. Wordt echt hoognodig tijd voor school, nog even volhouden moeders en Max Schouder is nog steeds geen verbetering in, wat een ellende. Probeer nu elke avond te koelen en het lijkt soms wat te helpen maar dan doe ik weer te veel en bam veel pijn dus schiet niet op. MommieD, hier 2e zwangerschap ook heel anders hoor, dacht er ook veel makkelijker over omdat ik er al eentje had rondlopen. Jez, ga jij eens ff praten met die man van je wat hij nou eigenlijk wil..... ben benieuwd! mijn duimen maken overuren hoor!!