Hihi jez ben benieuwd wat ie zegt! En ken t gevoel idd, je wil ook zó graag. Maarehhh als je dan weer misselijk bent dan uhhhhhh tja hahahaha. Hier weer cb gehad, 80 cm en 10.8 kilo is ie, mooi ongeveer op +0.5. Eerste prik huilde ie niet eens, de 2e was een stuk zieliger. Hebben jullie kindjes nog last gehad van die bmr?
Hier totaal geen last van die prikken gehad mommied. Ik was er wel erg bang voor omdat ik had gelezen dat de meesten er ziek van worden.. Achteraf hoorde ik mama's om mij heen dat het allemaal wel meevalt en idd mijn meisje had er niks van. Gisteren was mijn meisje aan de wandel met een pop in een buggy en toen zei ik hardop waar mijn man bij was, ja schatje ga maar goed oefenen want misschien krijg je binnenkort wel een broertje of zusje!! Mijn man keek op en grijnsde ik zei ja schat wat nou als het echt zo is? Mmmmmmmja grijnsgrijnsgrijns ik weet niet....zei hij! Haha ik zeg tegen hem ja het kan zomaar zo zijn hoor, lekker ben jij om het zonder te doen als het jou zo uitkomt. Volgende keer doen we het 'zonder' als het mij uitkomt haha, hij lachte er hard om maar zei verder niks en grijnsde alleen maar.... Mmm moet ik dit nu als een ja opvatten? ik denk dat ik het maar een keer moet 'uitproberen' hihi
Hahahahaha vet leuk jez! Zo begon het hier zowel de eerste als de 2e keer hahahahaha. Ik zou m verleiden hihi. Fijn dat ze geen last had van die prikken!
Nog effe gepraat... Hij gaat er over nadenken Mijn idee was vanaf januari er tegen aan Oke dannnn, stap 1 is gezet hihi Mooie lengte/gewicht ook trouwens van je mannetje mommied! (Las er helemaal over heen, was weer eens teveel met mij zelf bezig ) alles verder goedgekeurd?
Hahahaha oh zo leuk jez! Zijn we weer samen zwanger hihi!! Ja alles was goed en hij praat ook al veel, was dus heel knap van m. Hij zegt nu: mama papa oma nee die deze dit ba(l) boe (als ie een koe ziet), iets wat op bumba lijkt en iets wat op banaan lijkt hahaha.
Zo dan wow!!! Wat een kletskous!! Jemig dat zijn echt al veel woordjes, wat een knappie!! Uhmmmm hier zegt ze papa, mama, ook boe als ze een koe ziet, die, heyyyy, jas, open, en toktoktok bij de kippen goh, best al weer veel woordjes voor haar doen, als ik zo terug lees! Is ook echt pas van de laatste 3 weken omgeveer. Ennnn samen zwanger? Ik hoop het mommied, moet het wel lukken natuurlijk ik ben wel een beetje angstig dat ik weer een jaartje erop moet wachten net als bij mijn meisje er is daar verder geen reden voor hoor en dan nog moet ik dan niet klagen natuurlijk, maar als ik iets wil, wil ik het gisteren nog
Hahahaha ja herkenbaar! Hier ging t de 2e x sneller dan de 1e dus wie weet! Jouw meisje praat zo te lezen ook al veel, leuk he? Vandaag stond id bij t aanrecht meee meee te roepen toen ik zn melk aan t maken was hihi.
Ja cht grappig, ik merk nu steeds vaker dat ze bepaalde dingen nog niet met het juiste woord kan benoemen, maar dat ze wel steeds dezelfde klank gebruikt! Zo was het gisteren toen ik haar jas aan deed een paar keer: asssss assss en vandaag trok ik haar jas aan en zei ze me ineens na: jassssss. Ik had even een oooohja momentje, dat bedoelde ze dus hihi En ja we gaan het zien joh met dat zwangeren, misschien maak ik me druk om niks! De vorige keer had ik een behoorlijk stresvolle periode na een ernstig ziektebed achter de rug, dus dat heeft vast niet mee geholpen om zwanger te worden we zien het wel
Lekkere kletskoppies die kids van jullie Hier nog geen woord hoor alleen brabbelen, maar hij begrijpt alles wat je zegt. Gelukkig hebben we dit traject al eerder gehad met Noa en die lult nu ook de oren van je kop dus hahaha komt wel goed Jez, hoop dat je snel "akkoord" krijgt en dat het snel zal gaan lukken. Bij mijn was ik bij de 1e zwangerschap de 1e ronde raak en bij de 2e duurde het 5 maanden dus het zegt niks hoor. Het is gewoon de perfecte timing hebben hahaha.
Ja idd! Met 18 maanden hoeven ze pas echt iets verstaanbaars te zeggen. Kleine man is echt een kletskous, met 3 maanden al maakte ie veel geluid. In een speeltuintje hoor je ook vaak die van ons boven alle andere kindjes uitkomen hahahaha. En t liefst zegt ie de hele dag mama pffff hahahaha.
Mijn moppie hoor je ook vaak overal boven uit, maar dan meer gillend dan pratend hoor echt een meid is het haha Nou hier geen perongelukkie hoor! Ik ben ongesteld en hoe! Pfff al 2keer doorgelekt gisteren (sorry voor de details) . Alleen daarom wil ik al zwanger zijn, die verdomde menstruatie! Ik heb een vraagje aan jullie meiden.. Als ik ongesteld ben, dan heb ik af en toe (vooral de eerste 2 dagen) zo'n 'zwaar gevoel' van onderen...ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar het is niet echt pijnlijk maar ook zeer zeker niet prettig.. Herkennen jullie dit of ligt dit echt aan mijn zware bevalling? Ook heb ik dan last van m'n knip, maar die hadden jullie niet he? Blehhh stomme ongi
Ja ik had ook een knip! En nog steeds gevoelig . Maar ehm met ongi dat zware gevoel herken ik niet, heb dat wel veel gehad de eerste maanden na de bevalling. Vond t herstel van die knip/pomp wel echt tegen vallen, jij ook? Hoop nu op een bevalling zonder pomp. Jammer trouwens dat je ongi bent geworden hihi. Enneh was je t altijd al zo erg? Ook dat herken ik niet. Voel wel mn eisprong meestal heel duidelijk, doet echt zeer. Maar ook 15 jaar aan de pil geweest dus ook voor de zwangerschap geen idee hoe anders dat nou was...
Jez, ik herken het wel. Elke maand weer , is bij mij echt verschrikkelijk. Heb me toen ik nog werkte wel eens ziek gemeld want ik kon gewoon niks door die verschrikkelijk pijn onderin. En bij Noa ook en knip gehad en giga ingescheurd. Heb er soms nog wel eens last van Hoop dat je dat bespaart blijft.... Balen van de rode duivels Jez
Ja dat zware gevoel..ik ben dan gelijk bang dat de boel verzakt is ik google teveel waarschijnlijk Kel, heb jij er wel eens naar 'laten kijken' dan als het zo verschrikkelijk is??? Ik vind het ook echt een rotgevoel, maar ik heb het (gelukkig) alleen tijdens het begin van mijn menstruatie.. Heb zowiezo wel eens gedacht om de boel daar beneden eens te laten checken bij de huisarts, maar ik heb geen zin in gefriemel aan mijn onderkantje en ik durf ook niet, mijn schaamtegevoel is weer terug zegmaar (had ik liever niet meer gehad, net als bij mijn bevalling ) Mommied, oh jij toch ook knip en vacuum! Knip voel ik ook soms nog zitten ja, ik weet niet of het me tegen viel..heb nog nooit anders bevallen ik vond het geen pretje iig! ik heb alleen nooit nagedacht hoeveel schade een bevalling eigenlijk kan aanrichten en hoeveel last je daar nog van kan hebben! je hoorde het altijd wel, maar had er nooit écht over nagedacht. Ik vind sowieso de onderkant lichtelijk geruïneerd na het hele avontuur Ik heb ook altijd aan de pil gezeten, dusja alle ongi's waren nep en niet te vergelijken met nu denk ik.. En de ongi's die ik had toen het zwanger worden nog niet lukte, waren zoooowiezo k*t Ik ben nu meestal 2 dagen mega ongesteld en daarna is het gauw heel veel minder. Kort maar krachtig zegmaar eisprong voel ik soms.. Ben dan ook bang dat ik niet elke maand een eisprong heb, dat kan toch? Ik heb sowieso een onregelmatige cyclus.. Deze maand was het ma 27 dagen terwijl het ook zomaar 30,35 of 38 dagen kan zijn... Lekker handig dus not Wat een verhaal pfff
Oh ja das niet leuk zo onregelmatig! Hier wel redelijk regelmatig en niet echt last, soms duurt t wel langer dan vroeger maar gelukkig geen pijn of heftige bloedingen... Ja pfff die nasleep he van de bevalling. Ik heb toch wel t idee dat alles nu weer 'normaal' is down there, afgezien van t litteken & een zeer hardnekkig overblijfsel van een aambei . Bij jou niet dan? Durf je geen uitstrijkje te laten maken? Hier trouwens ander goed nieuws! Kleine man werd wakker om 730! Haha mazzel voor mn man want die zou de ochtend doen. Kleine man loopt steeds verdere stukjes los, en vanochtend in t zwembad liep ie hele stukken in t water met zo'n foamblok. En hij is van de grote glijbaan geweest, dolgelukkig was ie toen hahahahaha. Zwemmen jullie ook weleens met t gezin?
Oei ja een aambei lijkt me ook niet echt een feestje! Mmm hier nogal wat littekenweefsel ofzo, ik denk tenminste dat dat het is. Aan de buitenkant is het aardig hetzelfde zoals het voorheen was, het litteken zie ik haast niet, maar van binnen lijkt het nogal uh rafelig of bobbelig... ik heb ook het idee dat ik naast mijn knip ook nog wel wat scheurtjes heb opgelopen, maar ik ben daar verder helemaal niet over geinformeerd na de bevalling.. De gyn zei alleen maar toen ik vroeg of er veel gehecht moest worden; wil je dat echt allemaal wel weten? Wil je echt dat ik alle hechtingen voor je ga tellen? Oke ik wist genoeg, laat maar Ik had ook gedacht dat mijn schaamtegvoel wel zo goed als weg zou zijn na zo'n bevalling, maar helaas.. Ik zit toch niet echt op een wroetende huisarts te wachten nee hihi misschien ook een beetje bang voor het onbekende, bang dat hij echt zegt, helaas mevrouw er zit een renovatieprojectje voor u aan te komen Lekker dat ie lang heeft geslapen mommied! Hopelijk is het van lange duur! Het gaat echt niet lang meer duren hoor, voor hij loopt! Blijven oefenen! Glijbaan is hier ook een hit, alleen in het zwembad nog niet geprobeerd! Zwemmen doen wij soms, ik ben zelf niet zo'n hele grote waterrat maar we proberen toch wel 1x per maand te gaan op zondag.
Jez, ik heb dit al sinds de allereerste keer dus ik weet eigenlijk niet beter... En ach zodra je naar de 30 gaat moet je om de 5jaar een uitstrijkje laten maken dus heb er niet zo'n probleem mee, het moet gewoon. Aambei heb ik er ook aan overgehouden, heerlijk hoor. Wil ook maar niet weg, maar no way dat ik naar de HA ga daarvoor hoor hahaha MommieD, lekker uitgeslapen dus? Leuk dat jullie het zo leuk hebben in het zwembad, lekker genieten van elkaar!! Hier zal ik dan maar niet vertellen hoe laat wij uit bed kwamen.... 9 uur
Wahahahaha 9u! Chill zeg! Ja hier geen rafels oid volgens mij aan de binnenkant, denk door die flinke knip niet verder gescheurd? En idd glijbanen zijn tha bom hihi! Oh en kelly de huisarts kan niet veel met de aambei, heb alle spulletjes geprobeerd maar helaas. De ha zei dat ik t na alle zwangerschappen evt kon laten fixen...
Wow 9uur!! Heeerlijk! Hier is het sinds de nieuwe wintertijd half 7 kan beter maar ach kan ook slechter Aambei heb ik gelukkig nooit gehad, maar doet dat dan nog steeds zeer bij jullie nu??? Kel voor een uitstrijkje vind je niet boeiend maar voor een aambei wel..zit toch in dezelfde hoek? Trouwens als we het nu toch over genante dingen hebben, hebben jullie het idee dat je bekkenbodemspieren ook iets slapper zijn sinds de bevalling? Ik ging laatst trampoline springen in zo'n indoor speelhal met mijn meisje en je raad het al.... Mmmmja ik had normaal altijd de sterkste blaas ever maar dat is niet meer hoor.. Niet dat ik het zo maar laat lopen hoor, maar kan geen halve dag de boel meer ophouden zegmaar misschien was het daarvoor ook wel overdreven sterk hoor maar toch heb de discipline niet voor die oefeningen