EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Was zeker heerlijk weer vandaag. Wij hebben vanmiddag lekker de straat op en neer gelopen hahaha. Wonen in een lange straat en Max vond het geweldig om heen en weer heen en weer en heen en weer te lopen hahaha.
    Even goed voor zijn snottebellen :p

Noa mocht vandaag trakteren op de PSZ, laatste x geweest. Vanaf woensdag mag ze lekker elke dag naar school. JEEJ!!!!!!!!!!

Zaterdagochtend Max bij me ouders gebracht en met Noa naar de zaak van me man gegaan voor Sinterklaas die daar kwam met zijn pieten. Was leuk en heel druk, ben blij dat Max niet mee was want die kan daar echt nog niet tegen, en hij heeft zijn slaapje 's middags nog heel hard nodig.
    's middags hebben we het thuis gevierd, met mijn ouders, schoonmoeder en mijn broer. Was gezellig maar was blij dat iedereen weg was, kids op bed en wij languit op de bank hihi.

Gistermiddag was het sinterklaasfeest bij mijn oma. Zij vierde het voor haar achterkleinkinderen (tot 10 jaar). Maar dan was het nog heel druk hihi.

Ben blij dat we dit alvast achter de rug hebben!! (donderdag viert Noa het ook nog eens op school....)

Zaterdag nog een drukke dag, vieren Noa en ik onze verjaardagen en dan hebben we het voorlopig weer gehad met cadeau's en visite :D:p

2. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Zozo druk druk!
    Wat heerlijk dat Noa naar school mag!
    En jez hier ook gestreken hihi.
    Zijn jullie kindjes ook zo verkouden? Hier veel snottebellen, hoesten en dus slecht slapen :(.
    Yasmin hoe gaat t met je mannetjes???
    Wij zijn t weekend naar mn moeder geweest, ff bijkomen en naar de film. Was vanmiddag idd lekker speeltuin weertje he!

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Zo ik ben net door mijn zorgverzekering teruggebeld en rarara..... ik hoef mijn nacontrole toch niet te betalen!!!!!
    Ze vertelden mij dat zij het ziekenhuis gebeld hebben en dat zij er achter kwamen dat ze de verkeerde code gedeclareerd hadden. Ze zagen dat het inderdaad niet om een menstruatiestoornis ging, maar om een nacontrole! (Duh!!!)

Wat ben ik blij dat ik erachteraan gegaan ben anders was mij bijna 200eu door de neus geboord!!!

Ik vind hetwel echt een slechte zaak maargoed, ik mag mijn geld houden gelukkig! :D

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Nou ja zeg! Goed dat je t iig hebt gecontroleerd!!!

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo Jez, dat scheelt weer een hoop geld zeg!! Gelukkig dat je erachter kwam.

Hierperdepiep hoera. Noa is 4 jaar geworden. Vanmorgen voor het echie naar school toe, en nu dus elke dag!!! Morgen heeft ze haar eerste lange dag op school, zal mijn benieuwen en dan ook nog eens Sinterklaas op school dus zal een spannende eerste lange dag zijn.

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Gefeliciteerd met je meisje kel!!! 4 jaar alweer! Het zal inderdaad wel een hectische dag worden morgen met sinterklaas enzo! Dat word vroeg naar bed morgenavond ;)

7. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Gefeliciteerd! Jeetje wat is ze al groot he?

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Heb een foto van Noa in me album gezet. Gisteravond nog eventjes gauw naar de kapper geweest, ze was helemaal happy.

En vroeg naar bed? Wat is dat? Noa heeft oplaadbare duracell batterijen en die gaan hhhheeeeeeeeeeeeeeeellll lang mee en raken echt niet op, 's nachts als ze slaapt worden ze weer opgeladen hahaha :p:p

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Achh wat is ze toch een leuk ding met een superschattig koppie! Mag je trots op zijn kel :)
    Ach en dat ze lekker energiek is is toch leuk! Als het een tutje is, is het ook wat ;)

Pff hier is de uitslag weer terug, dit keer wel alleen in haar knieholtes en niet op haar billen... Volgens mij heeft ze gewoon een hele droge huid want haar armen en benen voelen ook heel droog aan. Wat zou er nou goed helpen tegen haar droge huidje? Bepanthen smeer ik op de uitslag en dat helpt opzich wel goed, maar vind het geen fijn spul om haar hele lijf mee in te smeren... Sudocreme vindt ik vreselijk en had gisteren babyolie van zwitsal gekocht, maar dat is zo dun en vettig, bah. Ik had ook bodylotion van zwitsal maar dat is toch weer niet vettig genoeg :D hebben jullie nog tips?

Willen jullie kindjes ook zo graag alles zelf doen? Het eten is hier echt een drama af en toe. Ze wil het zelf doen of ze eet gewoon niet. Ik heb af en toe lichtelijke smetvrees, dus ik vind het niet altijd even tof als er bijv. macaroni door het hele huis gesmeten wordt ;) en vla en yoghurt all over the place! Blehhhh :)
    Ook wilze alleen maar zelf lopen, en dan ook echt haar eigen weg. Dus linksaf als ik rechts ga enz. ;) als ik haar optil, omdat ik het zat ben of geen zin heb om op straat te schreeuwen naar haar is het feest. Overstrekken, krijsen en boos worden :D ik heb daar geen boodschap aan en denk je moet maar gewoon luisteren maar oh mijn god wat kan ze soms een heethoofd zijn :)
    Is het echt een meisjesding zoals iedereen maar naar mijn hoofd slingert of hebben jullie er ook 'last' van? :)

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo wat is het koud buiten!!!!!!!!! Noa naar school gebracht en alle kids bleven buiten want Sinterklaas en zijn pieten zouden komen. Max en ik ook gebleven, was leuk maar ben blij dat ik weer thuis ben, lekker warm worden!!
    Noa is vanmiddag vrij (vanwege Sinterklaas), moet nog een hoop leren van school hihi. Morgen ook een ochtendje dus maandag krijgt ze haar eerste lange dag op school.
    Noa vond het wel jammer toen de juf zei dat ze vrij is vanmiddag want ze wilde op school eten.....

Max doet nog helemaal niks zelf, is een luie hahaha. Ja hij drinkt zelf en dat is ook alles.
    Maar ja lopen buiten dat is toch echt wel een feest hoor, en dan ook natuurlijk een eigen weg kiezen en boos worden als je hem een handje geeft om over te steken. Drama King noemen we hem hier al hahahaha
    Noa is onze Drama Queen dus wij hebben van beide 1 :p

En die kan ook echt tekeer gaan hoor vooral in winkels. Gelukkig bij mij doet ze dat niet, maar bij d'r vader.... oh als die samen naar het dorp gaan dan is het altijd raak hoor. Ze zet hem zo voor schut in een winkel als ze iets wil en ze krijgt het niet.... papa gaat dus niet meer met Noa alleen naar het dorp...

Dus Jez, succes meid!! :D

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi drama King en Queen!!

Hier wil ie al een tijd niet meer 'gevoerd' worden dus eet ie elke maaltijd meestal zelf met zn handen. Ik oefen wel met eem lepel of vorkje met m maar heb nog geen goede kindervork, ga ik zo maar kopen :). En idd ik mag 3x per dag alles poetsen. Laatst hing er spaghettisaus in de gordijnen boehoe. Ik probeer m wel duidelijk te maken dat als ie het niet meer hoeft hij het gewoon aan me moet geven ipv gooien. Nog niet echt gelukt helaas...
    Ik leg tegenwoordig een krant onder zn stoel en ben heel blij dat er slabbetjes met gootjes bestaan hihi.

12. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh en jez weleda heeft fijne dikke babyolie! Je kan ook proberen uierzalf op de hele droge plekjes te smeren?

En kelly wat een vrolijk snoetje heeft noa!

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Dankje MommieD :D

Zo heb weer eens tijd voor mezelf gehad. Max heeft 2uur geslapen en Noa anderhalf uur :D
    Lekker even achter de naaimachine gezeten en al weer 2 sloopjes voor de kussens af. (nog 4 te gaan hihi). Eerst weer op zoek naar stof.

Moet ook nog gordijnen maken, voor o.a. de voordeur en voor beide trap gaten. Met die wind voel je precies waar de wind vandaan komt dus dat ga ik ook nog eventjes maken (lees daar gaat wel wat tijd in zitten hihi, maar altijd goedkoper dan het kant en klaar kopen) ;);)

Kids nu wakker, gelukkig al boodschappen gedaan vanmorgen dus nu lekker spelen!!!!

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mommied, dat ie het aan jou moet geven ipv gooien :D:D dus de spaghettisaus zit ook wel eens in je haren? Hihi krantje onder de stoel is wel een ideetje ja!! En indd de slabbers met gootjes zijn hier ook een must. Die weleda olie kan je die gewoon bij de drogist kopen? Uierzalf is ook nog een idee ja, maar dat stinkt zo :D ik ben gelukkig geen zeikerd haha

Kel, oh jij hebt drama kids dus, nou hier ook al een beetje een drama queen. Ik zit te wachten tot de eerste keer in de supermarkt dat ze gaat gillen, stampvoeten en op de grond liggen, omdat ze iets niet mag :) gelukkig zit ze nu gewoon nog in het karretje!!!
    Fijn dat noa het leuk vond op school! Is natuurlijk wel een feestje zo om te gaan met sinterklaas. :) succes met je naaipraktijken :p

Zo lekker weekend! Drukke week achter de rug! Gisteren nog sinterklaas gevierd bij mijn schoonouders. Mijn moppie kreeg nijntje speelt verstoppertje! Leuk joh! Kennen jullie het? En lekkere warme slofjes en nog wat klein spul. We zouden er niks aan doen, maar oma kon het toch niet laten :) dit weekend ga ik denk ik lekker mijn kerstboom optuigen. Ik ben benieuwd of mijn meisje er dan vanaf kan blijven! Ik doe maar een beetje onbreekbaar spul aan de onderkant hangen..

Zetten jullie gewoon een kerstboom dit jaar?

15. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi crea bea ben je kelly!

Jez wat is dat nijntje speelt verstoppertje? Die weleda olie heb je idd bij de drogist :).

Hier al dagen spuitluiers, hele slaapzak zit onder om 6u sochtends :(. Kiezen???

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mommied, dan heb je een poppetje (nijntje, ongeveer 15 cm. hoog) en die kan je dan ergens verstoppen en dan roept ie: joehoe ik ben hiehierrr, en dan een tel later weer waar ben ik nou????? En allemaal dat soort zinnetjes en dan moet je kindje hem zoeken :) echt heel leuk!

Oei bah spuitluiers! Sterkte ermee :)

17. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ohhhh wat leuk!!!!!! Oeh die wil ik ook! Kleine man verstopt zich ook achter de gordijnen hihi. Woon vlakbij de winkel van nijntje dus ga snel kijken. Heb nu maar maat 5 luiers gekocht, hopelijk lekt ie nu niet meer door...

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik heb wel eens van dat verstop spelletje gehoord. Hier spelen de kids vaak samen verstoppertje, zo leuk!!

Hier komt vanavond of van de week de boom in huis. We hebben gister de woonkamer (nou ja banken) verschoven om plaats te maken voor de boom. Ander huis dus even zoeken waar deze dit jaar komt staan.

Wij hebben al jaren kunststof ballen in de boom vanwege Noa, en ik vind ze ideaal. Ben ook benieuwd of Max eraf kan blijven. Noa doet en deed dit altijd wel dus ben benieuwd....

Vanmiddag ga ik lekker een middagje de hort op. Ga naar mijn nicht, helpen haar schuur op ruimen en zooi mee naar huis nemen om te kijken of ik het nog kan verkopen.... ze heb er zelf geen zin in, dus ik mag meenemen wat ik wil en alles wat ik er eventueel aan verdien mag ik houden :D
    Dus Kel gaat los vanmiddag hihi. Manlief blijft lekker thuis met de kids ;)

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh lekker kel, geniet van je middagje en succes met verkopen! Hopelijk zit er mooi spul bij :)

Hier de kerstboom gezet! Een lekkere grote boom tot het plafond en ik vind hem zoooo mooi geworden :) mijn meisje heeft er nog geen blik op geworpen!! Het lijkt wel of ze hem niet ziet staan! Helemaal super dus :) heb onderaan wat onbreekbare dingen gehangen dus mocht ze toch nog een keer een graai doen dan is het geen ramp. :)

20. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh dat is ook slim! Ik heb een mini plastic boompje gehaald en plastic ballen hihi.
    En kel heb je je slag geslagen?
    Vandaag keurige nekplooimeting gehad, hartslag gehoord ook ❤️.

Deel Deze Pagina