Fijn mommied! Gefeliciteerd!!! Een plastic boom met plastic ballen? Sorry, maar....bleeeehhhhhhh dat kan écht niet hoor mommied!! foutfoutfout! Hihi
Hier ook de boom staan. Kwam gistermiddag weer thuis en toen stond de boom En ja ook een kunstboom met plastic ballen, en oh wat zit Max er graag aan. Zodra we maar even niet kijken grijpt hij de ballen uit de boom, maar na vaak NEE, en een tikje op zijn vingers gaat het redelijk goed. Hij blijft het proberen maar vandaag nog geen bal uit de boom gehaald hihi MommieD, gefeli met de goede uitslag!!
Thnx!!! Heb maar een schattig mini boompje hoor, vind t geeneens lelijk. We zijn er meestal ook niet met de kerst dus neem vaak mini boompjes. Heb vandaag trouwens nijntje verstoppertje gevonden hihi!
Mijn meisje blijft netjes van mijn boom af, maar mijn vent daarintegen..... eerst stoot ie er een bal uit... nou oke kan gebeuren! Later laat hij aan mijn meisje zien hoe je moet voetballen...je raad het al, hij kent zijn eigen krachten niet en zeker niet met zo'n lichte bal....bal in de boom!!!!! l*l!!!! Hihi ooohhh daar gingen weer een paar ballen! Ik hoef geen tweede kind meer, ik hebe r al 2 haha Dit weekend weer flink last gehad van klapperende eierstokken! Mijn vriendinnetje is weer zwanger. Haar eerste is even oud als mijn meisje, dus kreeg echt weer lichtelijk jaloerse kriebels.... Zij wel Wij hadden een logeetje en dat ging echt supergoed, dus ik zei, ja ze is echt toe aan een broertje of zusje haha. Maarja 'gewoon' nog even geduld hebben dus Mijn meisje is nu ziek helaas... Gistermiddag moest ze ineens spugen, savonds ben ik helemaal ondergekotst vanmorgen haalde ik haar uit bed en had ze ook aardig door de kots gerold. en net ook weer. Arm ding hopelijk knapt ze gauw weer op. 1 voordeel we liggen nu nog lekker in bed samen, ze verroert geen vin dus ik kan nu lekker met haar knuffelen
Jez, beterschap met je meisje!! Hoop dat het spugen ook gauw voorbij is voor jullie beiden. Vandaag deel 2 voor het koude weer aan voorbereidingen gehad hahaha. Eerst Max laten wennen aan de muts op zijn jas. hahaha hij wil die echt niet op. Een losse muts ook niet. En vandaag moest hij wennen aan een sjaal, vond hij ook helemaal niks. Gillen joh in de buggy!! Handschoenen zijn hier helemaal drama die wil hij echt niet aan.... Hoe gaat dat bij jullie kids? Weet nog wel dat Noa ze ook echt niet aan wilde. Nu gelukkig wel
Mijn meisje is denk ik echt een meisjemeisje, want als ze een muts op heeft vindt ze dat prachtig! Als ik haar jas uitdoe loopt ze gauw trots weg met haar muts nog op haha. De capuchon van haar jas is daarentegen een drama. Daar zit een bontje op en dat vindt ze vreeeeselijk, het kriebelt denk ik sjaal gaat wel, ik doe hem om en ze heeft niks te willen hihi. In het begin wilde ze hem ook niet om en nu accepteert ze het.. Handschoenen heb ik hier bijna nooit aan, een paar keer op de fiets en dat vond ze prima, zolang ik haar speen maar snel genoeg in haar mond deed als zij dat wilde Misschin dat ie de boel laat zitten als het echt koud is? En anders gauw handschoenen aan, dan kan hij zijn muts niet aftrekken? Mijn meisje heeft gelukkig sinds vanmorgen niet meer gespuugd, ook weer behoorlijk wat gegeten dus hopelijk is ze morgen weer een beetje het vrouwtje. Dan kan ik er tenminste weer uit morgen, want zo'n dag binnenzitten doet mij geen goed en mijn boodschapjes worden ook nog steeds niet door de kaboutertjes gedaan Vraagje, weet een van jullie hoe lang het duurt voor je weer een beetje hersteld bent van een longontsteking? Duurt dat een week of twee weken, maand, maanden? Voor je weer op de been bent?
Longontsteking? Oeh geen idee, verschilt denk ik? Kan t trouwens zomer worden? Kleine man in 1 maand al 3x ziek, vorige week was t oorpijn😞. Jez wanneer gaan jullie nu voor t echie? Vandaag de buikbaby duidelijk gevoeld, zo leuk!!! Muts is kleine man aan gewend, sjaal ook maar handschoenen pfffff. Ik doe gewoon sokken om zn handjes, stuk makkelijker!!
Zo 3x ziek, dat is niet zo mooi! Zeg maar gerust zeer vervelend!! Hopelijk heeft ie zijn portie nu gehad mommied! Wanneer gaan wij voor het echie? Mmmm dat moet je aan mijn mannetje vragen.. Als het aan mij ligt, gaan we knallend 2014 in als je begrijpt wat ik bedoel hahahaha Mijn hart zegt nu, maar mijn verstand zegt na de zomer 2014... Maar ik ben zooo bang dat het lang duurt voor ik zwanger ben... Dan is dat wachten voor te beginnen zo'n verspilde tijd!!
Gaat het al wat beter Jez met je kleine meid? MommieD, jeetje vaak ziek zeg ook sneu . Hier gelukkig nog geen zieke kids gehad, nou ja verkouden maar voor de rest nog niet gelukkig!!! Noa is in haar 4 jaar nog maar 1 keer ziek geweest met echt projectiel spugen hahaha. Dus dan ben ik daarmee gezegend...... Longontsteking geen ervaring mee (gelukkig) maar wel balen Jez! Vind het spannend voor je Jez wanneer jullie gaan beginnen....... MommieD, wat gaaf dat je je buikbaby gevoeld hebt! Vond dat altijd zo'n mooi moment!
Ik heb geen longontsteking hoor! Een vriendin van me en ik vroeg het me af of ze met de kerst al een beetje op de been zou zijn.. Gisterenavond heeft mijn hart het van mijn verstand gewonnen haha als jullie begrijpen wat ik bedoel het was alleen niet echt een goeie timing, dus dat gaat niks worden ik ben benieuwd of mijn vent het binnenkort nog een keer aandurft! Jouw kids hebben wel een mega weerstand kel! Hier chronisch verkouden en 3x ziek geweest dus ik mag ook niet helemaal klagen hoor Hoe vindt noa het op school kel? Gaat het goed?
Spannend Jez!!! Geen idee hoe mijn kids aan die weerstand komen, toen Noa pas naar de PSZ ging was ze ook mega veel verkouden en stak ons allemaal aan. Noa heeft het echt reuze naar d'r zin op school. Gisteravond hadden ze kerstdiner maar die hebben we dit jaar overgeslagen. Max trekt dat niet, die zit zo aan een vast patroon vast.... doen we een keer wat anders dan is hij meteen helemaal van slag, en het gaat juist nu elke keer iets beterder met hem dus wil dat ook even zo laten . Ach er komen nog genoeg kerstdiners op school. Noa is gewoon boos als ze op woensdag en vrijdag middag vrij is en thuis moet eten hahaha. Zal wat worden want vanaf vanmiddag heb ze 2 weken vakantie. Max geniet ook echt van de rust in huis hahaha. Praten alleen nog steeds geen wordt hihi
Hahahaha ja jez zo begint t! Welke dag zit je nu? Wanneer is je ei? Jeetje idd kelly die van jou hebben idd weerstand. Ons mannetje gaat geeneens naar de creche. Wel wordt ie meestal ziek als er tandjes opspelen. Ach als ie ouder is, wordt ie t vast niet meer. Ik was als klein kind ook vaak ziek en daarna haast nooit meer! En mn man is ook nooit ziek. Wat fijn dat noa t zo naar dr zin heeft op school! Lijkt me toch best spannend. Hoe zou t met yasmin en de twins gaan?
Nou ik heb te hard geroepen hoor Vanmorgen trof ik een heel zielig hoopje Noa op de bank. Ze had oorpijn, ze wide niets, ook niet naar de dokter. Dat ging dus niet gebeuren, ik dokter gebeld en de assistente zei we zitten vol voor vandaag, geef haar maar een aspirine.... Nou echt niet he!! Dus vanmiddag konden we toch nog terecht, en ja hoor.... Dubbele oorontsteking. Dus antibiotica en ibuprofen voor geschreven. Wij weer naar huis en manlief naar de apotheek, komt hij daar aan krijgt hij haar medicijnen niet mee want wij staan niet ingeschreven bij de apotheek. Oh hij heel verbaasd moet dat dan? Blijkbaar dus en bij huisarts en bij de apotheek maar das ons niet verteld. Nu gingen ze Noa in laten schrijven en kan hij om half 5 weer terug om toch haar medicijnen op te halen. Net een paracetamol gegeven en ze ligt op de bank te slapen. Wist het vanmorgen gelijk dat er wat mis was, altijd stuitert ze van 's ochtends vroeg tot 's avonds door de tent heen en nu niet.... Meiden fijne kerstdagen!!!!!
Nou ja zeg! Hier hoeft dat niet hoor! Wel erg zielig zeg voor noa 😞😞😞. Beterschap!
Noa kreeg gister om kwart voor 5 haar antibiotica en ik had nurofen gekregen voor als de paracetamol niet zo werken. Nou dag, ik ben daar gelijk mee begonnen. En jeetje binnen 15 min knapte ze zo ontzettend op!! Ze heeft tot nu toe nog geen last gehad van d'r oren dus de antibiotica en nurofen doen het uitstekend!! Vanavond nog een x, en dan ga ik morgen zonder nurofen proberen. Antibiotica maken we uiteraard gewoon af. Maar het vrolijke, drukke meisje is weer terug hihi
Hee meiden! Fijne kerstdagen gehad? Hier wel hoor! Gezellig met familie en vrienden gegeten en gegeten en uh...oja gegeten hihi maar erg gezellig! Met mijn meisje gaat alles goed gelukkig! Wat een bijdehandjes worden het he? Ze snapt al zoveel meer als weer een maand terug! Wow wat gaat dat hard! Ze weet nu precies wat ze met ja en nee kan bereiken dus dat hoofd gaat de hele dag op en neer en heen en weer wel heeeel makkelijk, want we hoeven nu minder te raden en zij hoeft minder te gillen en te krijsen haha! Ook gaat ze steeds meer woordjes zeggen, of iets wat er op lijkt! Sinds vandaag zegt ze, als ze bijv. papa zoekt, paaaapaaaaa mènjuhhhhhhhhh? (Papaaaaa waar ben jeeeeee?) haha echt leuk! @kel, hoe is het met noa? Alweer beter? Oorontsteking..bah..een van de ergste dingen die er zijn qua pijn Er heerst wel van alles he nu? Hier om ons heen echt heel veel rsvirus, buikgriep, spugen, verkoudheid... Bah! Ik hoop dat het gauw gaat vriezen, dan gaan al die bacillen misschien eens een beetje kapot! Het kinderdagverblijf is hier ook meer een bacillenverblijf aan het worden haha! Mijn meisje blaast ook tig keer per dag groene bellen uit haar neus
Hahaha bacillenverbijf! Leuk dat ze begint te kletsen!!! Vandaag hebben we onze pretecho gehad en.... Its a boy!!!!!!!!
Met Noa gaat het weer helemaal prima. Na de eerste dosis antibiotica knapte ze zienderogen op. Komt waarschijnlijk ook door het vele slapen wat ze daarvoor had gedaan, ze was dus heel snel pijn vrij. We hebben ze dan ook echt een week binnen gehouden (buiten de kerstdagen om ff gauw de auto in om naar opa en oma te gaan) maar voor de rest mocht ze ook niet naar buiten, wat ze ook echt niet leuk vond. Maar ja ze is er nu vanaf!! MommieD, jeetje wat gaat het hard, 15 weken alweer!! wat leuk weer een jongen!! Nou mama kijk maar uit straks is het 3 tegen 1. Maar ja ze zeggen dat jongens meer naar hun moeder trekken Jez, leuk dat ze steeds meer gaat kletsen. Hier niet hoor haha. Max zegt dan wel die, daar, huh, oh, doet veel gebaren met zijn handen zoals als hij iets doet en dat mag niet dan doet hij zijn hand voor zijn mond en zegt ooohhh. En als je zegt waar is papa dan maakt hij het gebaar van centjes verdienen (met duim en wijsvinger over elkaar heen wrijven, je weet wel wat ik bedoel toch? ) 2e kerstdag was een drama hier. Vaatwasser kapot, water kwam er aan alle kanten uit, zelfs uit de waterstop. Die dus hoort te voorkomen dat een apparaat teveel water krijgt.... Gevolg, laminaat zeiknat, ondervloer nat, beton zeik nat. Dus als een idioot vaatwasser naar buiten, vloer eruit (voor meer als de helft) en hopende dat het goed opdroogde..... Bedrijf waar we de vaatwasser hadden gekocht is nu failliet dus dag garantie. Fabriek van merk gebeld en die konden ook niks doen, ja monteur sturen voor eigen kosten. Heb vriendelijk bedankt. Ik was zo kwaad :x:x Toen inboedelverzekering gebeld, helaas vaatwasser viel er niet onder maar de vloer wel. Maar ja geen bon, dus moest uitzoeken of er nog laminaat van deze vloer te koop was.... niet dus... Nu zit ik te wachten op mail van de verzekering zodat ik weer kan bellen en door kan geven dat er geen laminaat meer te koop is van deze vloer, en dan gaan ze kijken of ze of heel het huis vergoeden (keuken woonkamer zit geen plint tussen) of dat we er een plint tussen maken en ze alleen de keuken vloer vergoeden.... Gister vaatwasser buiten aangesloten nadat deze 2 dagen onder een zeil buiten had gestaan, en geloof het of niet hij doet het weer!!! Vloer ligt er ook weer in maar ziet er echt niet uit, alles krom getrokken maar ja beter dan op beton want dat is echt koud bbbrrrr.......... De kerstboom heb ik gister met de kids weer opgeruimd, was er helemaal klaar mee!!! Daarna met manlief bijna alle meubels in huis verschoven dus andere inrichting.
Ohhhh wat balen kel van je vaatwasser!!! Ik heb het laatst ook gehad! Wij hebben een houten vloer en we dachten ineens wat staat die vloer bol... bleek de afvloerslang lek als een mandje! Gelukkig is onze vloer weer bijgetrokken, maar die was dan vast niet zo nat als jouw laminaat. Al trekt een houten vloer misschien beter bij dan laminaat.. Hipelijk vergoeden ze de schade kel! Bij onze verzekering is het zo dat hetgeen waardóór er schade is niet wordt vergoed, maar de schade zelf wel. Als je nou toch je hele vloer vergoed krijgt, knap je toch alleen de keuken op en de rest van het geld koop je nieuwe vaatwasser? Of iets anders leuks? Fijn dat noa weer beter is! Ook weer gehad Mommied, gefelicteerd!! Leuk weer een jongen!!! Gaat het verder allemaal goed met jou en de beeb? 15 weken al? Nou pfff 15 weken pas zal kelly bedoelen hihi, dan moet je er nog 25!!!! Weet je niet hoe lang dat nog is haha (ongeduldig typje? Nee hoor ) Mijn kerstboom is ook al lekker weg, was hem spuugzat! Nu oud en nieuw nog effe doorkomen en dan zijn al die rommeldagen gelukkig weer voorbij! Oud en nieuw geef ik nou helemaal niks om! We gaan naar vrienden, maar ik ga net zo lief om half 1 naar bed die avond en dan 1 januari nog even alle nieuwjaarsrecepties af, bleeeehhh is het al februari???