Hahahaha ik moet om je lachen jez! Hier ook kerstspul opgeruimd vandaag. Kelly wat vervelend zeg en dat net met de feestdagen. Alles gaat goed met t babietje. Vandaag een rompertje gekocht hihi. De kleine man zat er net al in te bijten grrrr. Wel super praktisch weer een knulletje want heb alles al hihi.
Ja dat is zeker super, nu hoef je niet alles dubbel maar dan in het roze te kopen en ook leuk later.. én ze zitten dicht op elkaar én allebei jongens! Die zullen waarschijnlijk veel aan elkaar hebben! Ik heb hier echt een driftkikkertje op t moment..pffffff als ze het niet zelf mag doen breekt de hel los! Vanavond wou ze geen prakkie, en toen wilde ze appelmoes en toetje zelf eten. Nou ik was het zat en ze mocht het niet zelf doen...brullen tot aan limburg johhhh!! Pfff nu maar zonder eten naar bed Doen jullie dat wel eens, zonder eten naar bed?
Ohhh echt een pittig dametje! Hier vorige week ook krijstoestand gehad toen zn lunch naar zijn mening niet snel genoeg klaar was. Zonder eten naar bed doen wij eigenlijk nooit ivm slechte nacht anders. Hij slaapt nu eindelijk weer door nl hahaha. Voel nu t beebje weer bewegen, zo leuk! Wanneer ga je klussen jez??
Ik zit nog steeds te wachten op een mail van de verzekering... moet een schadenummer hebben dan kan ik weer terug bellen dat ik dus geen vloer heb gevonden die aan mijn vloer past. En dan maar hopen dat ze heel de woonkamer en keuken vergoeden. En nee natuurlijk ga ik dan niet heel me huis weer alles eruit halen, moet er niet aan denken. Dus dan komt er een plint tussen en wordt de keuken zeil met een goede ondervloer en dan hoop ik dat ik eindelijk andere eettafel stoelen kan kopen! Deze zijn namelijk nog steeds van de inboedel van mij en mijn ex, das het enige nog wat veranderd moet worden..... Vaatwasser doet het weer zoals gewoonlijk dus heerlijk niet meer afwassen honderd keer op een dag hahaha Hier gaat Max wel eens zonder eten naar bed hoor. Als hij weigert te eten en hij wil zijn toetje niet. Dan probeer ik even later nogmaals zijn toetje maar als hij dan nog niet wil, jammer hoor. Hij heeft reserves genoeg hahahahaha En hij slaapt ook gewoon de nacht door hoor. En ja nu oud en nieuw nog... middag slaapje is net begonnen, kijken hoelang het duurt..... Zal vanavond wel een gezellig met zijn 4en op de bank avondje worden.... Ga ook echt niet weg met 2 kids, blijven lekker thuis en wil ook niemand in me huis hahaha
Allereerst iedereen een happy newyear!!!! Leuk mommied, dat je t voelt bewegen! Nu herken je dat veel sneller denk ik he? Wanneer wij gaan klussen? Ik denk na onze vakantie in januari even kijken nog hoor, maar ik ga ervan uit dat het niet 1 2 hoppekee wordt, dus dan hebben we effe de tijd Mijn dochter heeft lekker doorgeslapen vannacht door alle herrie heen, alleen vanmorgen was ze half 6 wakker pffff even wat drinken en toen nog een uurtje gelegen bij ons in bed, maar toen zei ze toch echt eeeeeeten, eeeeeten haha, oke eten dus jullie de nacht/avond goed doorgekomen? Ik ben altijd weer blij als al mijn vrienden en familie weer heelhuids thuis zijn hoor
Hahaha half 6 is hier normaal! Wij hebben vannacht 3u geslapen😞. Bij vrienden geweest, eenmaal thuis kwam ie moeilijk in slaap (niet zo gek met dat vuurwerk dat om 3u nog de lucht in gaat) en toen half 7 wakker grrr. Nog de beste wensen voor jullie trouwens! En spannen jez, wie weet lukt t wel snel. Bij ons ging t nu ook sneller.
Happy New year!!! Max heeft ongelooflijk maar waar gewoon heel de avond en nacht doorgeslapen Pas op het moment dat ik naar bed ging en bij hem ging kijken (wat ik altijd doe) werd hij wakker...... schiet mij maar lek hahaha Noa daarin tegen natuurlijk niet, zij die normaal door alles heen slaapt is wel honderden keren wakker geweest. Vanaf 22.45u heb ik ze naar beneden gehaald want ik was het heen en weer lopen en communiceren door de baby-foon zat haha Er werden hier zulke harde klappen de lucht in geschoten was gewoon echt niet leuk meer. Noa vond het vuurwerk echt helemaal geweldig, maar die klappen vond ze echt niet leuk. Ach, het was zo 3u voordat Noa eens in slaap viel en toen kon ik nog eens gaan slapen. Wederhelft lag natuurlijk al knock-out En voordat ik in slaap viel.... was al over me slaap heen, maar ja om 8u kwam luchtalarm Max weer dus moest er echt uit. Ben dat echt niet meer gewend hoor. Wederhelft en Noa sliepen mooi tot half 11. Dus ben nu al een paar avonden dat ik vroeger naar bed ga want heb echt wat slaapuren in te halen hahha, ben ook geen 20 meer
Ah gelukkig, ik was dus niet de enige met weinig slaap Ik ga het dit weekend ook lekker even inhalen! Vanavond lekker een avondje alleen op de bank. Mijn vriend is een avondje uit, kind ligt op bed en mama lekker op de bank voor de tv met een theetje en een dekentje lekkerrrrr
Zo het gewone leven is weer begonnen. Weg met al die feestdagen die je in de war maken. Wel werken niet werken, wel school, geen school hahaha. Noa is weer lekker op school, manlief is weer vertrokken naar Duitsland voor een week. Rust in huis, zal ook wel weer ff wennen worden hahaha tis ook nooit goed hihi
Hahaha! Ja back to reality he. Wij gaan vrijdag op vakantie, wanneer jij jez? Van de vk mag ik ook gewoon skien ?? Hihi!
Echt mommied?? En ga je dat ook doen??? Oh ik ben geen mietje, maar ben wel eens behoorlijk onderuit geskiet door een ander, dus ik zou dat niet aandurven jouw vk is vast zelf geen wintersporter Wij gaan pas over een week of 2, dus nog even geduld. Waar gaan jullie heen mommied?
Rustig hier Hier gaat alles redelijk goed.. We hebben iedere dag wel stront aan de knikker maar verder gaat het goed hihi Of ze wil geen boterham eten, of ze wil niet slapen, of ze wordt snachts wakker, of ze is heel vroeg wakker, of ze wil geen avondmaaltijd eten, en ga zo maar door hihi. We zitten echt in een machtsstrijd ook heeft ze verschrikkelijk last van haar tanden en kiezen, dus dat helpt ook niet mee. Deze week zijn er 2 kiezen en een tand door en er zit nog heel wat te kwarren. Ze heeft nu 2 voortanden en de 2 ondertandjes helemaal door, de 2 tanden naast haar boven voortanden een klein stukje, 1 kies helemaal door en 2 kiezen een stukje. Kelly, heeft max alles al?
Jez, nee Max heeft nog niet alles. Hij moet boven zijn hoektandjes nog en beneden nog 2 tandjes (die nu aan het doorkomen zijn) jeej lang leve de spuit luiers weer.... Voor de rest ben ik gister met Max bij de huisarts geweest omdat Max niet door zijn neus ademt, maar alleen maar door zijn mond... Dit doet hij al heel lang. Buiten als het waait en hij krijgt het in zijn gezicht raakt hij helemaal in paniek. Hij snurkt, verslikt zich vaak met eten en drinken, snakt na elke slok en hap echt naar adem. Dokter heeft in zijn oren en zijn keel gekeken. Oren waren goed, amandelen waren iets vergroot maar niet om nou te zeggen hup naar de KNO arts dat niet. We moeten nu 2 weken lang 4x per dag neusspray spuiten in zijn neus en als er over 2 weken nog geen verbetering is dan wel langs de KNO arts.... dus afwachten maar. Sinds zaterdag drinkt Max eindelijk uit een rietjesbeker, dus eindelijk van de speen fles af Max gaat ook steeds beter slapen, echt een verademing. 's middags en 's avonds is er gewoon rust!!! Voor de rest genieten wij (max en ik) weer heerlijk van de rust als Noa op school zit hihihi Ze heeft het super naar haar zin.
Wat fijn van t slapen kelly! Ow jee jez je dametje heeft dr kuren? Hihi eigenwijs worden ze nu he? Hier ook mega kwijl maar nog niks meer dan 8 voortanden. Wij zijn nu in oostenrijk, ischgl. Kleine man doet t heel goed, zelfs bij t 6 gangen diner! De reis was alleen een drama, ik dacht snachts rijden is handig maar hij wilde niet meer slapen en heeft ook de auto ondergekotst . Mn vk heeft trouwens tot 24 weken zelf geskied. Heb t nog niet geprobeerd, voel me niet zo fit. Veel last van mn maag en darmen. En mn man is niet zo te spreken over de pistes, waren erg ijzig... Vandaag verse sneeuw gevallen dus wie weet later deze week. Hoewel mn skibroek nu helemaal niet meer dicht gaat en mega arelaxt zit. Dus tja hmmm we zien wel. Heb mn skies wel mee. Oh en kleine man zegt nu ook 'ijs' hahahaha...
Oh kel wat vervelend! Hopelijk gaat het met de spray wat meer open, maar zou er een hard hoofd in hebben... Ben nooit zo'n fan van neusspray Mommied, oh ischgl dus! Sneeuw is niet veel soeps he in oostenrijk? Jammer hoor wat balen van de reis! Dan duren die uurtjes wel lang denk ik he? En ook nog spugen.. Je skibroek dan maar vastmaken met een stiekje om je knoop he? en als jij gaat skien, waar blijft de kleine man dan? Of zijn jullie met familie? Wel effe gaan skien hoor, anders krijg je straks spijt!! Ik kan echt niet wachten hoor!!!! Hopelijk valt er nog wat sneeuw!
Ja het heeft hier gister flink gesneeuwd! En dr ligt genoeg op de pistes gelukkig. We zijn alleen frankrijk gewend en dan valt dit toch tegen. Waar gaan jullie heen? Ik heb nu een soort buikgriep dus aan de hotelkamer gebonden . We zijn met vrienden die ook een kleintje hebben dus kunnen afwisselen. Vooralsnog ben ik niet fit genoeg, zo jammer!
Wat balen MommieD, ziek op je vakantie Hopelijk snel weer beter en dan wat meer genieten!! Ja ik geloof ook niet in de neusspray hoor, tis natuurlijk maar zoutoplossing maar geloof niet dat het Max van zijn "probleem" af kan helpen. Hij heeft er zelf weinig tot geen last van denk ik... Want ja praten nog steeds niet hoor hahaha. Wel net zoals Noa begrijpt hij alles en doet (meestal) alles wat je zegt of vraagt. Hij zegt dan wel da en zwaait (dag), heeeeyyy als er iemand binnenkomt en steekt dan zijn hand op. diieee, dddaaa, uuuhhh, ooohhhh (met hand voor zijn mond hahaha) Af en toe zegt hij wel eens tussen het brabbelen door dadadamamamamapapapapa en dan los mama of papa, maar zodra hij doorheeft dat papa of mama reageert kijkt hij heel verbaast hahahaha en stopt hij ermee
@mommied, oh dus jij bent nu lekker de oppas en de rest is skien? Wij gaan naar ellmau in oostenrijk. Zonder kind Oh ik zie dat er weer 5 cm. bij is gevallen, yeahhhh hihi Hopelijk knap je gauw weer op en zo niet sterkte Kun je niet iets innemen? Paracetamol, diarreeremmers o.i.d.? @kel, leuk he dat 'praten'! Ik smelt echt van dat gebrabbel, vind het zo schattig mijn dametje gaat me echt napraten nu, moet echt opletten wat ik zeg zo onderhand. Ze kan het niet gelijk goed zeggen, maar de klank is er dan wel al toen ik mijn hoofd laatst stootte en echt keihard k*t riep, zei zij ook ineens 'ut' 'ut'...toeval? Laten we het hopen hihi
Ooohhhh hahahahahaha! Ja die vriendin is ook zwanger dus samen oppas. Jij al aan t klussen? Grappig van max kelly hihi. Meisjes zijn veel sneller met kletsen toch? Hoe ging dat bij noa?
Noa was ook niet echt een snelle prater. Was sneller met lopen. Al zei ze voor haar 1e verjaardag wel regelmatig papa en mama. Maar vooral alleen maar brabbelen en veel wijzen. Ze was dus ook vrij laat met praten maar begreep alles wel heel snel en goed. Nu heeft ze dan ook een spraak taal achterstand, en nog heb ik dat ik denk..... wat zeg je nou???? Logopedie heeft ze een klein jaartje gehad, maar daar zijn we ff mee gestopt vanwege dat ze naar school gaat. Heb laatst nog wel mail gehad van de logopedie om het weer op te starten maar ik laat het lekker zo. Ja in het kader van bezuinigingen wordt ook de logopedie niet meer vergoed :x. En aangezien Noa het totaal niet leuk vind en dus vaak 20 van de 30 min alleen maar boos was, wordt dat een duur geintje. Op school heb ik haar juffen er nog niet over gehoord eigenlijk, maar had wel op hun site (van de school) gelezen dat ze op 5 jarige leeftijd bij alle kids een spraak en taal test doen, dus kijk het voorlopig nog ff aan. Al moet ik zeggen dat het echt steeds beter gaat met haar spraak nu ze elke dag op school zit. En dan nog ze is net 4!!!! , ik maak me dus nog steeds geen zorgen!! Tegen de tijd dat alle kids 16 zijn doen en kunnen ze allemaal hetzelfde hahaha