Ik heb ook echt geeeeen idee waar je het over hebt kel Mijn meisje haar teennagel is eraf gevallen! ik snap er niks van hoe dat zo ineens kan. Ze zal hem dan wel gestoten hebben of iets, want dat ding valt er toch niet zomaar af? Mommied, fijne wagen lijkt me dat ook die bugaboo! Idd gezellig naast elkaar en ook weer makkelijk in te klappen naar 1! Mijn meisje is ook steeds al om 6uur wakker! ik heb hier niet het idee dat het aan tanden of kiezen ligt, want dan kwijlt ze meestal ook optimaal! Ook heb ik gelet of het aan te weinig avondeten of teveel overdag slapen ligt, maar ook dat maakt hier niet uit... Zucht zal wel weer zo'n "fase" zijn Vandaag hebben wij lekker een pyamadag thuis. Heeeerlijk, mijn meisje ligt nu lekker op bed en ik zit lekker op de bank met mijn tabletje en mijn man is de badkamer aan het poetsen want die heeft gisteren gespuugd na teveel drank op een feestje boeten zal hij!!!!!!! ik heb mijn prive butler vandaag hahaha Komende week mag hij het goedmaken..in bed belangrijke week hier
Ohhh hahahahaha!! Spannend dan komende week. Moet ie nu wel ff gezond gaan leven om een topprestatie te leveren hihi. Pfff lastig he 6u op? Hier wel mega kwijl en ws ook een (vermoeiende) fase....
hahaha laat maar zitten meiden Jez, goed bezig je man aan het werk te zetten!!! Hier doet manlief standaard wekelijks de badkamer en wc schoonmaken, ik doe al genoeg heel de week hahahaha En spannende week voor jouw/jullie In welke maat luiers zitten jullie kids nu? Max is net begonnen in maat 5 . Noa zat tot dat ze zindelijk werd in maat 4+ hahaha wat een verschil. Max kan ook echt alleen maar p.ampers verdragen aan zijn kont, van de rest krijgt hij alleen maar uitslag , jammer maar helaas. Bij Noa kon ik alles aan d'r kont doen en geen uitslag. Zo zie je maar elk kind is anders Max heeft ook al dagen echt spuitluiers en dan gerust 3 op een dag. Vrijdag zelfs 4 Denk dat zijn laatste 2 tandjes aan het doorkomen zijn.
Ohhh ja kleine man zit al 2 maanden in maat 5 van pampers active fit. Alle andere lekken door snachts. En voor overdag etos want hij poept 5x per dag! Geen spuitluiers gelukkig hihi. Jeetje wat gaan zn tandjes hard. Hier nog steeds veel kwijl en maar 8 tandjes. Hij zegt wel 'kaka' als ie heeft gepoept hihi. En gaat in een rustig hoekje staan om te persen hahahaha.
Hier sinds 2 weken (pampers) maat 5. Had bijna elke dag lekkende randjes in haar liezen dus ben maar overgestapt en heb het nu niet meer... Daarvoor heel lang 4+. Is maat 5 bij jullie kindjes ook zo hoog op de rug? Mijn meisje heeft het bij haar billen en heupen nodig, maat ik vind die dingen op de rug zo hoog mik heb niet veel andere luiers geprobeerd, ik vond het wel zo makkelijk ook dat ze pampers in bijna iedere winkel wel hebben. Ik vond kruidvat te stug en te dik en etos en albertheijn huismerk vond ik helemaaaal als behalve soepel. Hier ook nooit spuitluiers maar juist heel brokkelige poep bij tanden en kiezen (lekker verhaal hihi) als ik het dan schoonmaak lijkt het net schuurpapier Mommied, kaka haha té schattig!! Hier zegt ze meestal bah of ieuwwww en grijpt ze naar haar kont. Sinds kort kan ze ook poep zeggen van de week greep ze naar haar rug en zei ze bah ieuwwwww.... Jahoor stront tot aan haar nek haha
Ik bestel ze altijd online bij B.ol of bij W.ehkamp met achteraf betalen dan kan ik ze alvast gebruiken en 14 dagen later (bij wijze van) betalen en ze worden gratis thuis gestuurd. Hou meestal die sites in de gaten voor wie ze het goedkoopst levert Hier zitten ze niet extreem hoog, ze zitten hoger aan de voorkant (ja, jongen he....) Max zegt nog steeds alleen mamamamamamamamamamama als ik zeg ga je nog ff kletsen hahaha. Voor de rest die da hey maar alles begrijpen hoor. Tis ook een echte charmeur vaak moeilijk als ik boos wordt dat ik mijn lach niet kan inhouden want hij kan een heel zielig smoeltje op zetten of heel charmant kijken en dat weet hij hoor hahahha
Hahaha bah ieuw!! Wat lief! Kelly hier ook een hele lange mamamamamamamamaaaaaaa fase gehad hihi. Nu hoor ik elke dag nieuwe woordjes, zo leuk is dat! Maar als ie wat wil is t toch vaak mama of een soort van grom/kreunen hahahaha. Die luiers zitten niet gek hoog aan 1 kant, wel trek ik de voorkant zo hoog mogelijk op ivm mijn doorlekkende buikslaper.
Hmm ja hier ook een buikslaper, als ze savonds nog veel gedronken heeft, is smorgens soms haar hele hemd op haar buik nat... Misschien toch die luier wat hoger doen aan de voorkant en wat lager aan de achterkant dan hihi Ach kel, dat praten komt vanzelf inderdaad, hij snapt het maar al te goed zo te lezen en daar gaat het om!!! maak eens een foto van de charmeur!!! Ik denk, dat als mijn meisje nog meer gaat praten, dat we soms terug gaan verlangen naar dat ze dr mond af en toe hield haha. Echt werkelijk waar alles wordt hier nagezegd. Ik hoor af en toe bijna mezelf praten. Als ik bij haar iets doe (aankleden/toet schoonmaken oid) en ik ben klaar, zeg ik altijd "zooooo!" Jahoor nu als we klaar zijn zegt madame ook "sjoooooooow" haha Als ik haar ergens vanaf til of vanaf laat springen zeg ik altijd "één, twee, hoppaaaa" en ja hoor, madame zegt nu ook "éénteej oppeeeee" En ga zo maar door haha, niet echt moeilijke woorden, maar meer echt onze spreektaal. Ze kan ook wel wat woordjes, ik smelt echt als ze dingetjes zegt Maarre kelly, als max van jou nou een beetje kletsen overneemt van hier, dan wil ik graag van jouw de goede eetlust van max (kwartet!!! Haha) Ik ga lekker slapen, hopelijk slaapt onze kleine draak langer uit dan tot 6u *fingerscrossed*
Foto van Max zijn charmante koppie is tot op heden nog steeds niet gelukt hahaha, hij wil nooit op de foto. We zijn al een paar keer bij de fotograaf geweest voor een pasfoto om een id kaart te laten maken maar tot op heden nog steeds niet gelukt, dus ook nog steeds niet naar het zkh geweest.......
7 uur vanmorgen whoehoeeeeeeee!!! Oh wat balen dat max niet op de foto wil. Hij is met niks af te leiden? Zo moeilijk moet dat toch niet zijn voor een fotograaf? Blijft ie niet stil zitten of draait zijn gezicht alle kanten op?
Ohhhh wat relaxt 7u!! Hier 6.20 maar gelukkig ook de hele nacht stil (dat was ook alweer ff geleden). Hihi Jez wordt ze niet wakker van dr natte buik? Kleine man wel hoor, daarom ben ik al zo snel naar maat 5 gegaan en idd voorkant hoger dan de achterkant. Als mn man de luier omdoet lekt ie alsnog door dus het luistert nogal nauw hahahaha. Dat kletsen is zo leuk he, ineens gaat ie gewoon meer na zeggen. Gisteren zei ie ook ineens een versie van nijntje hihi. Nog een nieuwtje hier, vanaf 1 mei gaat kleine man 1 dag per week naar het kdv, zodat ik ook een soort van 'verlof' heb en ik het gevoel heb dat ie er wel echt aan toe is. Hij speelt zo leuk als er andere kindjes zijn, alleen thuis verveelt ie zich veel sneller. Ben echt benieuwd! En als ie 2 is hopelijk naar de psz (kdv biedt ook psz aan, veel goedkoper haha). Moet zeggen dat er allerlei emoties nu door mn lijf gieren, ben zo blij voor hem en opgelucht dat ik een dagje hem weg kan brengen maar ook alvast weemoedig dat ik m moet gaan missen hahahahaha. Te erg he!
Hij zit inderdaad niet stil, ook niet op schoot, ook niet staand vasthoudend. En hij gaat huilen hahaha ja en zo mag je niet op de foto Dus we proberen het over een paar weekjes weer..... Lekker "uit geslapen" dus? Fijn voor jullie!! En nu volhouden kiddies
Oh balen kel, dan nog maar even wachten indd! Ohh mommied spannend! kdv is echt leuk hoor voor die kleintjes! Het zal even wennen zijn (ja ook voor jou ) maar dat komt echt goed! Lekker spelen met andere kids! Ze worden de hele dag bezig gehouden, alleen maar spelletjes, knutselen, buiten spelen enz. Wat is er nou leuker? en ik moet zeggen dat mijn meisje ook goed leert geduld te hebben maar bovenal zelfstandig kan spelen!! Heerlijk als ik thuis even mijn handen vrij wil hebben! En heeerlijk als je een dagje even voor je zelf hebt joh! Dat went gauw hoor denk ik!
Helaas geen tips meiden . Ik weet ook echt niet hoelaat Max 's ochtends wakker is, ik hoor hem nooit Hij ligt altijd heerlijk te spelen met zijn beertjes, en vanmorgen was het zelfs half 9 toen hij eruit kwam. Ik was er om 8u uit en hoorde hem wel lekker kletsen maar echt vervelend wordt hij niet hoor, zelfs niet als hij doorgelekt heeft...... Ik geloof dat ik eindelijk na ruim 18 maanden het "probleem" van mijn nachtelijk zweten heb ontdekt!! Nu al 2 nachten niet gezwommen in mijn zweet!! Wij hebben vlak voor dat ik zwanger werd van Max een nieuw bed gekocht, een boxspring met een topmatras erop. Nu hebben wij het bed van mijn ouders en dat topmatras hebben we daar weer bovenop gelegd en het probleem van het zweten bleef dus. Dus eerst bij de HA geweest die zei misschien van de pil dus 3 maanden van de pil af, geen verschil. verwarming uit, raam open, raam dicht en schuifje boven het raam open. Ander dekbed, ander 1 persoons dekbed, weer een ander 1 persoons dekbed niks hiep. Tot dat ik van de week dacht laat ik dat topmatras er is afhalen en die maar eens gaan wassen want ja....... maar die was dus niet op tijd droog dus ging zonder dat ding slapen en ja hoor nu al 2 nachten gewoon slapen en niet zwemmen!!!! Maar ja dan ben je daar vanaf en dan heb ik vanaf zaterdag ochtend elke dag al koppijn, en elke ochtend weer. Neem 3 asperines 's ochtends en na verloop van tijd is het dan ook weer weg, maar 's ochtends vaak na een uur a anderhalf dan voel ik het weer opkomen................. En zo blijven we bezig he...................
Wow lag t gewoon aan t matras! Jeetje nou fijn dat je erachter bent gekomen. Naar trouwens van de koppijn . Jez al geklust? Hier vandaag 2 bovenste kiezen ontdekt, jeej! Zag 2 flinke witte punten uitsteken ineens hihi. Hopelijk nu langere nachten . Wat zoet dat max sochtends niet huilt! Heerlijk lijkt me dat hihi.
Max heeft natuurlijk aardig wat goed te maken na zijn 1e levens jaar . Grapje..... Noa is ook altijd zo geweest, vermaakte zich prima in haar bedje en haar hoorde je ook nooit, en nog steeds niet want nu gaat ze gewoon naar beneden als ze wakker is. Trekt beneden haar kleren aan (die ik 's avonds al mee naar beneden neem) en gaat dan rustig tv kijken
Ah kel, misschien dan toch weer hoofdpijn van het matras? Dat het matras niet voor je rug geschikt is? Te zacht oid? Wel fijn dat het zweten voorbij is, dat lijkt me echt zeer vervelend.. Maar hoofdpijn is ook niet alles natuurlijk... Hier was het vanmorgen 6.45u! Dat is alweer een iets betere tijd. Maar ik zag gistermiddag ook ineens een nieuwe kies die door is, dus ik hoop dat het daaraan lag! Vannacht geklust, ik verwacht wel een dezer dagen mijn ES.. Alleen vannacht ging het niet helemaal zo als moet ik deed teveel mijn best vooraf en het was gebeurd voor ik er erg in had...maar niet op de goede plek zegmaar hahahaha Mmm eigenlijk niet om te lachen daarna nog maar een keer geprobeerd, maar daar zal ik wel weinig van kunnen verwachten Wat een praat zeg hahaha