EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahahahaja jez je moet wel raak schieten he, maar als je man t niet weet is dat lastiger hihi. Vanavond maar weer proberen dan?

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mijn man weet wel dat het een dezer dagen zou kunnen, maar ik weet zelf ook niet eens wanneer precies :) ik had gistermiddag rekbaar slijm, zou vanavond nog op tijd zijn? Gisteren hadden we een feestje en lagen we pas laat op bed en hadden geen zin meer.. :)

Ik kan eventueel vanaf morgen mijn temp smorgens even opmeten. Ik heb de gegevens nog van toen ik zwanger werd van mijn meisje en misschien kan ik ontdekken of mijn temp hoger is en dus mijn ES al geweest is... Ik zou vanmiddag ook een ovulatietestje kunnen doen, die heb ik geloof ik nog liggen, maar ik heb daar eigenlijk allemaal nog geen zin in... Al ben ik wel veeeel te nieuwsgierig... :) dilemma's...........

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    hahahha die Jez, lig helemaal dubbel van het lachen van je bericht :p Succes met gericht mikken hahaha :p:p

Helaas nog meerdere klachten in/van mijn lichaam dus dinsdag even een bezoekje brengen aan de huisarts want het zweten is ook weer terug, ik zwem dan nog wel niet maar een nacht door slapen is er nog steeds niet bij.

Ik zal jullie mijn klachten lijstje besparen..... want je wordt er niet vrolijk op op mijn leeftijd.....

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Kelly, zo lachen is het niet als het zooitje op het behang belandt :p dat krijg je ervan als het er even niet van gekomen is hahahahaha
    Grapje hoor ;)

Balen van je klachten, succes bij de huisarts iig. Hopelijk kan hij er wat mee..

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Zo hier even grote schoonmaak! Even alles lekker schoongemaakt vanmorgen :)
    Ik heb een tijd geleden een topic geopend over het spenenmonster in mijn huis die al mijn meisje haar speentjes stiekem opvrat..
    Nou ik heb zijn schuilplaats gevonden!!!! Onder mijn boxspring! Alleen de vogel was al gevlogen, maar gelukkig heeft ie zijn prooien achtergelaten!!! ;)

6. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahahahaha! En nog geklust? Zo lang je vruchtbaar slijm hebt zou ik lekker ervoor gaan hihi.
    Ik heb vorige week ook met een zaklamp onder de bank eea 'terug gevonden'.
    Kelly wat vervelend! Ben benieuwd wat de dokter zegt. Misschien toch een andere pil oid?

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb maar 1x vruchtbaar slijm ontdekt en dat was zaterdag.. Heb er ook verder niet op gelet, maar toen viel het echt op.
    Ik gok dat zondag misschien mijn ES geweest is, et voila, mijn banner is geboren ;)
    Mijn cyclus is geen maand hetzelfde dus ik heb ook maar een beetje het gemiddelde genomen.. De laatste maanden was het 28-31-27-34-27-29. Geen pijl op te trekken dus :)
    Wachten maar, ZUCHT!!! :D

Kelly, al bij de huisarts geweest? Heeft ie al een nieuwe oplossing om uit te proberen?

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goeie vondst gedaan Jez! :D

Huisarts vanmorgen geweest, met me briefje met jawel 14 klachten :$

Nou had net zo goed niet kunnen gaan want ben geen meter opgeschoten. Huisarts en ik liggen elkaar ook totaal niet en ga er ook niet meer heen. Denk dat ik mijn vorige huisarts uit ons andere dorp maar bel of we terug mogen komen want ik vind het 3x niks!!!!!!!!!!!!!

Mijn klachten zijn niet eens naar gekeken. Gister hele dag hoofdpijn maar in de avond zo'n vreselijke hoofdpijn gehad, wist me echt geen raad meer. Voelde me echt vreselijk.
    Dus dat ook verteld aan HA, zegt ze doodleuk ben je bekend met migraine? Ik nee, oh nou dan hoef je daar geen medicijnen voor, haal maar iboprufen :$:$
    En voor de rest heb ik stress, ik kom niet aan mijn eigen rust toe, ik speel en doe teveel met mijn kids en doe niks voor mezelf.....
    Nee ik regel hier alles in huis zelf omdat mijn man werkt.... Nou dan moest hij maar meer gaan doen, dus SORRY???? Hij werkt heel de week keihard om zijn gezin te onderhouden en dan MOET hij in het weekend maar mijn taken erbij gaan nemen zodat ik rust voor mezelf kan nemen???
    Uhhhhhhhhhhhhh hoe doe je dat met 2 kids? Ja weggaan.

Ik moet maar eens vriendinnen gaan zoeken en erop uit gaan, naar de sportschool of moeders aanspreken op school. Noa zit net 3 maanden op school hoor............................

Nee ik moest maar naar de GGZ en dan een hele vragen lijst in vullen en dan gaan hun met mij het "probleem" opzoeken en dan de oplossing. Oftewel ze zoeken je zwakke moment waarop jij in huilen uitbarst, probleem gevonden en oplossing gaan ze dan opzoeken.
    Ik heb vriendelijk bedankt. Ja maar ik moest over een aantal weken wel weer terug komen bij de HA want dan wilde ze weten hoe het gaat, nou heb ik ook maar voor bedankt! Als ze toch niet eens naar mijn "lijstje" wil kijken dan hoef ik daar ook niet heen voor nog een x.

Zo klaagmodus weer uit hoor :p:p Voel me dus totaal niet serieus genomen door de HA

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey kel, wat balen dat je je niet serieus genomen voelt :( het zijn wel een hoop klachten voor een psychisch probleempje :( En zo iemand moet je dan helpen, nou zeg ;)

Ennehhhh....stress, geen rust, veel spelen met je kids, alles in huis regelen? Welkom in de wereld van een moeder!!! Zei je dat niet? ;)
    Ja het is allemaal makkelijk gezegd, je hebt gewoon minder tijd voor jezelf als mama. Maar jij hebt ook wel écht weinig tijd voor jezelf denk ik... Mede omdat je mannetje veel weg is. Maargoed zou dat niet zo zijn, lijkt me niet dat die hele lijst klachten weg zijn.
    Ik moet wel zeggen dat ik heb 3 avonden in de week dat ik de deur uit ben, door werk/sport/vrije tijd, en dat heb ik echt nodig anders kan ik gewoon niet genoeg ontspannen en krijg ik...jawel stress :)

Als ik jou was, zou ik toch eens kijken of je van die diagnose van de huisarts gebruik kunt maken ;) laat je man maar eens ploeteren, ja ook als hij de hele week gewerkt heeft, dat heb jij ook een beetje met 2 kids ;)
    En doe eens wat extra's voor jezelf, even een middagje zonder kids! (Jouw ouders passen toch wel eens op?) onder schooltijd bijv.? Max even naar opa of oma en jij de hort op? Al is het effe de stad in ofzo?

Ik zou gewoon als de wiedeweerga naar je oude huisarts gaan als die wel fijn was! En als zij jou niet graag terug nemen, kun je altijd zeggen dat je je niet fijn behandeld vindt bij die nieuwe en dat je er nare ervaringen van hebt. En dat zij veeeel beter zijn. Lijkt me dat ze daar wel gevoelig voor moeten zijn? (Hier werkte het iig, al was het bij mij zo dat ik weg moest omdat ik naar ander dorp verhuisde en ik met mijn allerliefste glimlach aan mijn lieve jonge huisarts heb gevraagd of ik aaaaaasjeblieeeeeeft mocht blijven, want ik vond het zo fijn bij hem! Slijmslijmglibberdeglibber hahaha)
    Dan eens kijken of hij een betere oplossing heeft... Maargoed je zou natuurlijk kunnen proberen om ietsjepietsje meer tijd voor jezelf te nemen, dan heb je dat iig geprobeerd en kan het daar niet aan liggen?

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    He kelly wat balen! Ik herken wel een aantal aspecten van je verhaal alleen de klachten gelukkig niet. Maar wel alles zelf willen/moeten doen om je man te ontlasten. We hebben nu wel afgesproken 1x in de zoveel tijd met zn 2tjes een avondje uit te gaan. En toen ik nog niet zwanger was kon ik idd ook goed een moment voor mezelf pakken op de sportschool. Nu komt t er niet van maar lekker een bad nemen en een boekje lezen doet wonderen.
    Misschien kunnen je klachten ook hormonaal zijn, een andere pil oid zou kunnen helpen? Een buuf van me had ook erge hormonale hoofdpijnen.

Enneh jez spannend! Wel nog een x goed gemikt? Hihi!!

11. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ja goed gemikt! 8 days to go!!!!! :D

Ik dacht met een kleintje die rondloopt heb je helemaal geen tijd om aan zwanger worden te denken, maar het valt toch vies tegen hoor :) ben zo benieuwd!!!!! :D

12. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahaha nee ik vond t deze keer net zo'n spannend. En door die goedkope action testen heb ik ook veel meer getest hihi. Al op 10/11 dpo een streepje hihi.

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh zijn de action testen nu weer hot????? Is het niet meer die van de kruidvat? :D

En jij dus toch ook in spanning... Ik tel de dagen af hoor :) ik voel nog niks, maarja dat kan ook nog niet nu.
    Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik echt aan dat ik zwanger was, ik weet niet wat dat was. Ik vraag me nu alleen af op hoeveel DPO ik dat voelde en dat weet ik natuurlijk weer niet meer :(

14. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi ja joh mega spanning! Action testen zijn mega cheap en bij mij deden ze t prima. Je moet wel ff geduld hebben want ze drogen heeeeel langzaam op, duurt ff voordat t streepje verschijnt. Wanneer ga je testen?

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mmmm geen idee, wil het testen zo lang mogelijk uitstellen :) maar ik denk dat als ik zaterdag nog niet ongi ben geworden dat ik dan wel ga testen :) ik heb zaterdag een feestje en ik zou wel even willen testen of ik een wijntje kan nemen of niet :)

NOD is over een dag of 4/5 dus komt steeds dichterbij... Ik merk wel dat ik echt heeeeel erg graag wil dat het al lukt deze ronde :) dus die twijfels zijn wel echt weg gelukkig!
    ...dat beloofd wel wat voor eventuele volgende rondes... Wordt ik straks weer zo'n hopeloze testfreak :( :D
    volgende ronde slaan wij zowiezo over.. December is echt geen doen hier om te bevallen hihi, dat wil ik iig echt niet en daar sla ik graag een maandje voor over :) daarna komt het ook een paar maanden slecht uit vanwege drukte op mijn werk, maar dat boeit me niet :)

Laten we eerst maar hopen dat het deze ronde raak is!

Vannacht was weer lekker een gebroken nachtje hier :( we lagen met zijn drietjes al om 7uur te slapen want we waren erg moe. Om 12uur werd madammetje wakker om vervolgens niet meer te gaan slapen. We hebben ze bij ons in bed genomen en ze heeft wel 2 uur ons wakker gehouden :( ze was gewoon klaar wakker! Uiteindelijk is ze toch weer in slaap gevallen en ben ik nog even wakker gebleven om ze weer naar haar eigen bed te brengen. Maar zodra ik ze probeerde op te tillenw as het gillen dus heb ze maar bij ons laten liggen. Om half 7 was ze wakker en wij dus ook.. :D pffff gelukkig lagen we al vroeg zeg :)

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Spannend Jez, ik zal voor je duimen!!

Hier druk weekend gehad. Kids van mijn man zijn weer een weekendje geweest, 's middags naar de carnavalsoptocht wezen kijken. Gistermiddag heeft manlief zijn kids naar huis gebracht dus Noa en Max konden weer even bijkomen, om kwart voor 7 was manlief weer thuis dus op tijd om de kids gedag te zeggen, en kids naar bed uitgeteld hahaha :D
    Vanmorgen manlief weer vertrokken tot vrijdag, Noa nog een dagje vrij vanwege de carnaval.
    Kids zijn weer (nog steeds) lekker van slag....

Maar we komen de dag wel weer door hoor. Vanmiddag ff lekker een frisse neus halen en boodschapjes doen.... moet het wel droog blijven.......

17. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Zijn ze dan van slag omdat die andere kids zijn langsgeweest kelly? En hoe waren je kids verkleed? :)

Mijn meisje is weer eens snotverkouden.. Hoesten niet normaal :$ ze krijgt het slijm soms niet weggehoest en zit dan echt te kokhalzen :( snot all over en ze krijgt nu ook van die verkouden oogjes :(

Wat een saai weer is het ook weer zeg bah. Wanneer begint de lente nu eens?

18. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ah gossie verkouden...
    En lekker druk weekendje kelly hihi.
    Snap dat je niet in dec wil bevallen jez. Ik hoopte ook zo dat t was gelukt want had echt geen zin om weer hoogzomer hoogzwanger te zijn zeg. Hoeveel dpo zit je nu? Zit je ook al mee te kletsen op een nod lijstje? Spannend hihi.

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Kids zijn snel van slag als het dagelijks leven veranderd. Dus ja vrijdagavond heeft mijn man zijn kids opgehaald maar toen ze thuis kwamen lagen Noa en Max allang te slapen dus al een rare manier van wakker worden. En natuurlijk vond Noa het heel erg jammer dat haar grote broer en zus weer weg gingen. En papa vanmorgen weer vertrokken, dus daar moeten ze weer even inkomen. Tegenwoordig is het nog maar 1 dagje dat ze een beetje van slag zijn als papa weg is dus valt mee :D Ze wennen er vanzelf wel aan hoor :p:p

Kids zijn niet verkleed gegaan, wij zijn niet echte carnavals vierders, maar optocht kijken is altijd wel leuk en gezellig.
    Noa had vrijdag wel op school carnaval en ze had een pak aan van Mega Mindy, masker hoefde niet want dat vond ze eng.
    Ze vond het sowieso eng omdat dit de eerste keer was, maar ja alles went hihi

Jez, beterschap met je meisje (alweer), en ja inderdaad het weer is niks!! Hier ook koud, veel wind, af en toe regen.... NIKS AAN!!!

Van mij mag het mooie weer nu ook wel gaan komen!!!!!!!

MommieD, bij jouw alles goed?

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh gelukkig kel, dus morgen weer gewoon lekker normaal!
    Hier hebben we geen carnavalsoptocht, maar wel op het KDV. Morgen gaat ze daarheen in haar verkleedjurk :D ik zal binnenkort even een foto erop zetten als ze hem aan wil.

Mommied, in de zomer zwanger zijn vond ik ook geen pretje, maar in de zomer verlof hebben vond ik wel heeeeerlijk! Het is dat dat nog zo ver weg is, anders had ik dat graag weer uitgeprobeerd. Ach wie weet duurt het nog even hier en ben ik toch weer in de zomer zwanger :)
    Ik heb me idd weer bij een nod lijstje gevoegd. Ik heb nog eens de nod lijst teruggelezen van toen ik zwanger werd van mijn dochter. Echt grappig om terug te lezen joh :D gelijk even mijn kwaaltjes van toen terug opgezocht....gevoelig borsten en ongi pijn vanaf ongeveer 4/5dpo. Mmmmm gevoelige borsten heb ik nu niet, maar een beetje lichte ongikrampjes wel sinds vandaag. Oooooh wat duurt wachten lang!
    Ik denk nu op 8dpo te zitten. Ik vond nog extra gevoelige zw.testen van vorige zwangerschap....:D.......:D heb er 2.... Misschien toch vrijdag al eentje proberen hahahaahhahahah

Deel Deze Pagina