EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihihi spannend!!!!
    Ik heb nu helemaal geen pijnlijke boobies gehad trouwens. Kelly had jij dat de 2e x?
    Hier geen carnaval, jullie wonen toch ook niet in t zuiden?
    Verder alles prima, thnx voor t vragen kelly. Wel iets te veel getild vandaag, kreeg ineens ontzettende rugpijn. Dus ff op de bank gelegen en boekjes voorgelezen voor de kleine man hihi. Toen trok t weer weg gelukkig.

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nee woon niet bepaald in het zuiden :D maar wel katholiek hier en carnaval is van de katholieken hè ;)

Vind je het zwaar(der) mommied, zwanger van een tweede? Of valt het wel mee?
    Ik snap dat het drukker is en minder tijd om te chillen hoor, maar...

Ik heb een vriendin die ook zwanger van de tweede is en die kan echt alleen maar klagen... Het is zoooveel zwaarder, en ze is zoooveel moeier, ja je hebt er al eentje rond lopen en dat is eeeeecht niet niks.... Altijd moe ziek zwak enz. Altijd heeft ze wel weer iets.. Ze vind het iig zoveel zwaarder nu met een rondlopende dreumes en dat terwijl ze in de eerste zwangerschap ook niet klachtenvrij was.
    Nu ben ik zelf al niet zo van het hardop klagen, maar ik ga bijna denken dat ze het een straf vindt om weer zwanger te zijn :( Ik erger me er eigenlijk kapot aan :) (en dat is echt geen jaloezie)
    zoals ik al zei snap ik echt wel dat het niet zo relaxed is als bij een eerste zwangerschap zonder rondlopende kids, maargoed ik heb er verder ook geen ervaring mee :)

Fijn dat het verder wel goed gaat met je mommied! (Ondanks je rug) 24 weken alweer pfff gaat echt snel! Nog 6 weken en dan zit je gewoon al in het laatste trimester! Voor je het weet is je ukkie er alweer! En dan op naar een derde? ;)

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahahaha nou vind t wel zwaarder maar mag niet klagen want alles verloopt voorspoedig. Enige dat ik lastig vind ik dat de kleine man zo vroeg op is en ik dan maar heel vroeg erin moet. Anders wordt de dag toch wel pittig haha. Oh en we wonen 2 hoog, daar klaag ik wel over hihi. Kleine man is toch wel zwaar om trap op trap af te tillen. Maar hij hij loopt steeds meer zelf naar boven en beneden gelukkig.
    Nummer 3? Als t aan mn man ligt gaan we er snel voor maar ik wil wel ff wachten. Als nummer 2 wel goed doorslaapt komt nummer 3 misschien wel snel, anders wil ik nog wel ff wachten haha.

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh ja en eigenlijk wil ik zsm een huis met tuin, dat moet er echt komen voordat nr 3 in beeld komt.

En hoewel de 'klusperiode' net zo of al dan niet spannender was als de 1e x, vind de zwangerschap verder veel sneller gaan! Alleen de eerste tijd tot de echo vond ik killing. Maar daarna vloog de tijd. Zaterdag alweer de 3d echo! En een flinke buik ook al.

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    De avond verloopt tot nu toe zoals elke avond dus wie weet gaan ze er sneller aan wennen.........

Ik vond mijn 1e zwangerschap zwaarder dan de 2e hahaha :p Buiten de bekken om was de 2e echt een hel, want daar had ik bij de 2e veel sneller last van!! Voor de rest heb ik niet veel geklaagd want ja acht al die leuke minder leuke en K.. kwaaltjes horen en allemaal bij hahaha :D

Wel merkte ik veel verschillen toen ik net zwanger was van nr. 2, hele ander kwaaltjes dus wist ook gelijk dit wordt een jongen, en dat werd 20 weken later ook bevestigd haha

Hier wordt wel veel aan carnaval gedaan, 4 dagen geloof ik. Zie heel de dag door mensen voorbij lopen, dat ik bij me eigen denk..... gaan ze weer stelletje gekken hahaha. Geen carnavals mensen hier hoor :p

Rustig aan he MommieD!! (ik weet het makkelijker gezegd dan gedaan)

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ohja een paar trappen op en af is wel pittig ja.. Hopelijk kan hij het gauw zelf!
    Ennnn nu wil ik ook wel even een buikfoto zien hoor! ;) showen die buik!!

7. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh mijn god, ik werd vanmorgen wakker met 5 pukkels :$
    Nu zullen jullie misschien denken waar heb je het over...ik heb die dingen nooit behalve toen ik zwanger was :D en heb ook de hele morgen al krampjes in mijn buik :$:$

Verbeeld ik me dit nou of........word ik ongesteld?

Ohhhh de testdrang begint weer op te spelen!!!!! Maar ik wil niet teleurgesteld worden door een test :( help!!!

8. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oooooohhhh spannend jez!!!!!
    Action testje proberen? Kost haast niks hihi.
    Enneh traplopen kan de kleine man als de beste maar als t moet dan dus niet. Tja?!!
    Hihi kelly idd rustig aan is makkelijker gezegd dan gedaan met een drukke dreumes. Ik ga wel altijd even liggen als hij zn middagslaapje doet. Verder is ie natuurlijk de allerallerliefste en hebben we veel lol samen, alleen we gaan wat minder met de kinderwagen naar buiten (ivm sjouwen) en meer op de fiets. Dat vindt ie overigens prachtig. Hebben jullie kindjes ook zo'n enorme diediediedie fase? Alles aanwijzen en die roepen? Zo schattig. En als ie een vrachtwagen ziet gaat ie uit zn dak joh!
    Heb btw een buikfoto in mn album gezet :).

9. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Spannend Jez!!!

MommieD, ik heb gespiekt :D mooie buik hoor!!

Vandaag is weer zo'n dag........... hoofdpijn niet normaal zeg, en niks helpt :(
    Straks kids naar bed en even proberen te ontspannen op de bank, hopelijk helpt dat wel.................. maar heb er een hard hoofd in ;)

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ah wat balen kelly :(.... Sterkte!

11. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Zo mommied al bijna 25 weken!!

Jez bezig voor een 2e? Wat leuk zeg!!

Kelly hoe gaat het nu met Max?

Hier helaas nog steeds op en neer naar het zkh. Deze maand zullen ze als het goed is eindelijk naar huis mogen.
    Grote broer al weer 20 maanden en is echt een boefje! Wel leuk dat hij steeds meer zegt en zinnetjes probeert te maken.

12. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Wauw dat is goed nieuws yasmin! Hoe doen je kleintjes t? En hoe vindt je oudste kindje het allemaal? En hoe gaat het met jou?

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    #3833 Kelly1312, 5 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2014
    Yasmin, wat leuk dat je wat van je laat horen. Fijn als je kindjes binnenkort lekker mee naar huis mogen!! Gaat het verder wel goed?

Yasmin, met Max gaat het prima. Ik ben nu echt aan het genieten van hem :D

Hier helaas nog steeds knallende koppijn. Vanmiddag heerlijk in het zonnetje wezen wandelen, en ja met kids haha :p

Bij thuiskomst dacht ik, weet je wat ik ga is ff de tondeuse bij Max over zijn koppie doen :D:D, prima gelukt voor een amateur. Had standje 3 gekozen maar hij is zowat kaal hahahaha foto in mijn album

Ohja, heb een topic geopend in de Lounge met cystes/vleesboompjes, daar staan ook mijn klachten mocht je nieuwsgierig zijn :):p;)

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    @mommied, mooi buikje!!! Iets om weer trots op te zijn!

@yasmin, hey goed om wat van je te horen! Hoe gaat het met je mannetjes? En met jou? Heb effe in je fotoalbum gekeken, maar je mannetjes zien er goed uit zeg! Ze zien er ook niet meer zo klein uit! (Misschien zijn ze dat in het echt nog wel :)) ben jij de schok helemaal te boven van zo vroeg bevallen? Lijkt me echt supersuperheftig!

@kel, ik ga het eens even lezen zo..

@hier nog geen ongi :):):) ik wacht het 'rustig' af :D

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Yasmin, ik heb ook even gespiekt maar wat een schatjes :D

Ik blijf duimen hoor Jez!!

16. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh nu heb ik ook gespiekt hihi, wat zijn ze al flink gegroeid zeg!

En thnx voor de buikcomplimenten. Tis nu echt een zwanger buik hihi zo leuk weer :).

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo heb nu non stop hoofdpijn dit is wakker worden met dag 3.Ga straks de HA bellen en gelijk een verwijsbrief vragen voor een gynocoloog, was gisteravond nog wat aan het zoeken bij mijn beste vriend google, en hier en daar wat vragen gesteld, iemand herkende een deel van mijn klachten en die had een verzakking.....

Nu hoeft dat bij mijn natuurlijk niet zo zijn maar wil nu eerst van binnen onderzocht worden, komt daar niks uit dan zal t wel tussen mijn oren zitten en wordt/ben ik gek. Dan ga ik wel een afspraak maken bij de GGZ of zo....

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Vanmorgen bij de HA geweest, ik krijg geen verwijzing om naar een gynocoloog te gaan. Zij denkt dat die niet de persoon is voor mijn klachten.....
    Ze heeft een inwendig onderzoek gedaan, met 1 vinger en dat was best wel pijnlijk, ze heeft op mijn buik links en rechts gedrukt wat ook pijnlijk was. Maar ze vind het niet nodig om naar een gynocoloog te gaan want die kan ook mijn klachten niet verhelpen

Volgens de HA is het niks hormonaals maar blijft ze het bij stress houden. Morgenochtend moet ik mijn urine afgeven.

Heb nu wel sterkere medicijnen gekregen voor mijn hoofdpijn.

Verder moest ik al mijn klachten opschrijven, en een hele vragenlijst invullen en volgende week weer terug komen...... ik weet het niet meer, schiet mij maar lek..........

19. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh naja zeg, kan een huisarts dat beoordelen??
    Hoort ook geen pijn te doen toch?
    Is dit je 'nieuwe' of oude dokter?

Jez nog geen testje gewaagd?

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Dit is de nieuwe Huisarts. Had de 1e x met deze klachten ook dezelfde dokter, vorige week haar collega en nu weer dezelfde als de 1e keer.

Is het raar als ik mijn oude huisarts een mail stuur met mijn klachten om te vragen want zijn bedenkingen hierbij zijn?

Deel Deze Pagina