EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Nou niet geschoten altijd mis toch? Hij kent jou beter.

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Sterkere medicijnen doen het ook nog niet helemaal. Vanmorgen 1 ingenomen, en om 3u de volgende. Hoofdpijn is wel iets meer naar de achtergrond vertrokken, heerlijk met de bijwerkingen.... Heb het ijskoud (normaal heb ik het koud), ik ben licht in me hoofd (lijk wel dronken, en dat is al lang geleden dat ik me zo voelde haha) en ik ben misselijk. Fijn hoor die bijwerkingen.

Voor de rest ben ik heel de dag al glazen water aan het drinken, want een bijwerking is ook nog eens een droge mond nou die heb ik hoor. Maar ja water is goed voor je dus.....

Ben benieuwd of mijn urine morgen wat te vertellen heeft....

Moet ik trouwens nog iets met de urine doen als ik het in het bakje heb gedaan?:) Moet het warm blijven of koud? :)Denk dat ik zo rond half 8 naar de wc ga morgen ochtend en rond kwart voor 9 kan ik het bij de huisarts afgeven.
    Nog nooit gedaan dus..........

3. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nee hoor kelly, gewoon in t potje piesen en afgeven. Niks meer aan doen ;)
    Wat rot zeg, dat je huisarts niets doet. Ik zou als ik jou was je oude huisarts bellen en zeggen dat je je totaal niet serieus genomen voelt. En dat je dat bij hem juist wel had. Misschien kan hij je telefonisch helpen? Of toch even een keer langs komen?
    Ik zou ook niet weten hoe of wat het kan zijn..

@hier nog geen testje gewaagd. En ga ik morgen ook niet doen :) op zijn vroegst zaterdag. Morgen moet ik werken en als ik smorgens een posi test heb, weet ik niet hoe ik me moet gedragen en als hij nega is dan wil ik niet daarna gelijk aan het werk moeten met die teleurstelling :) ik heb echt het idee dat ik zwanger ben...shitzooi :( niet dat ik het niet leuk vind als het zo is, in tegendeel juist!!! Maar wat als het niet zo is....dan ben ik wel meeeega teleurgesteld zeg.
    Ik heb nog geen spoor van ongi, afscheiding is dunnig waterig ipv het tegenovergestelde, en heb het idee van ieeeeeets vollere borsten. Tenminste niet zo slappe hap als normaal :D hmmmmm spannend!

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ohhhhhhh zoooooo spannend jez!!!! Hihi ik hoop t echt voor je!

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Spannend Jez!!! Ga mega hard voor je duimen hoor!!

Gisteravond toch een partijtje beroerd geworden.... leuk hoor bijwerkingen van die medicijnen. Ik kreeg het ineens zo warm, werd duizelig echt heel de kamer draaide, ik kon niet eens normaal lopen. Ik haalde nog net de wasbak van de keuken en daar ging alles wat ik had gegeten. Daarna heb ik het ijs en ijs koud gehad dus naar boven wat doodeng was omdat ik totaal niet goed op me benen kon staan.
    Heb me bed gehaald gelukkig, paar uur geslapen en toen kon ik me weer omkleden van t zweten. Nu weer een nieuwe dag beginnende met jawel: hoofdpijn!!

Die sterke medicijnen doen dus niks behalve de bijwerkingen, of zou mijn lichaam moeten wennen aan de meds?? Lijkt mij van niet.
    ik weet dus niet of ik nu wat in moet nemen of niet.........

gelukkig komt manlief vandaag weer thuis.

6. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    He getsie! Heb je je oude huisarts nog gemaild?

7. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    net me urine ingeleverd en aan de assistente gevraagd of ik nu wel of geen medicijnen in moet nemen omdat ik wel erg last heb van de bijwerkingen maar dat de hoofdpijn nog steeds aanwezig is.

Vanmiddag tussen half 2 en half 3 wordt ik gebeld door de huisarts over de uitslag van urine en wat ik moet doen met de medicijnen.
    Assistente vertelde wel dat je lichaam er even aan moet wennen en dat de klachten met 24u weg zouden moeten zijn, maar ja als het tegen de hoofdpijn al niet helpt waarom zou ik ze dan innemen??

manlief heeft vanmorgen onze oude huisarts gebeld, nou ja de assistente dan. Ze gingen even in overleg, en me mail was ontvangen, ze wist gelijk dat het mailtje van mij was en ik bij mijn man hoorde (zo fijn!!!)dus daar begon ze gelijk over.

Ik wacht dus nog op antwoord.......... wachten wachten wachten

8. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Sterkte kel, ik weet wel dat je bij sommige medicijnen 'even' door de bijwerkingen heen moet en dat het even kan duren voordat ze écht werken. Je moet soms even een spiegeltje opbouwen in je bloed...

Oh mijn god, vanmorgen bij het wakker worden werd ik misselijk maar had ook echt ongi krampen... bij het afvegen op het toilet rood.......... heb een tampon ingedaan en heb nog niet durven kijken :( buikpijn was al gauw over dus dat vind ik wel erg vreemd want normaal verga ik van de buikpijn de eerste dag. Straks toch maar even verschonen en kijken of het doorgezet heeft :( snik snik
    Ik had al een potje volgepiest vanmorgen want ik wilde na die misselijkheid toch gaan testen maar na dat rood op mijn papiertje heb ik mijn potje doorgespoeld :(

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik vind het zo gek want normaal wordt ik echt wakker met fikse krampen en zodra ik op het toilet zit barst het echt echt echt los met de rest van de dag mega krampen...

Zo meteen toch maar even gluren :(

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh nee!!! Nou ik ben nu wel benieuwd.... Laat je t weten zo????

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jammer Jez, als het rood doorzet :(

Huisarts net gesproken. Urine was goed. Medicijnen hoef ik niet meer te nemen, want het had allang wat moeten doen aan mijn hoofdpijn maar dat is dus nog niet veranderd. De bijwerkingen hebben inderdaad 24u de tijd nodig zodat je lichaam aan de meds kunnen wennen.

Ze kon de link met mijn hele klachten lijst ook niet plaatsen met hoofdpijn, dus ik zei voor de zoveelste keer dat mijn klachten al sinds de zwangerschap zijn en de hoofdpijn pas sinds 15 feb jl.

Dus ik krijg toch een verwijzing naar de gynocoloog. Maandag eind van de dag kan ik de verwijzing ophalen....

12. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh wat fijn! Hoofdpijn zou ook hormonaal kunnen zijn misschien? Gebruik je nu een pil of niet?

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja ik ben net weer met mijn 2e strip begonnen. Op verzoek van de huisarts daar 3 maanden vanaf geweest omdat ze dacht dat het daar wel eens aan zou kunnen liggen, maar de klachten bleven en cyclus was gelijk van slag (voorheen ook niet toen ik stopte met de pil, kon ik er nog de dag op gelijk zetten en tijd).
    Nu trouwens ook niet meer want als ik op zondag stop dan mag ik blij zijn als ik woensdag avond of donderdag ochtend de rode duivels zie........

14. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh hmmm nou ja hopelijk kan de gyn je verder helpen. Was je bloeddruk wel goed?

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    In november ook bloed laten prikken op alles en was ook allemaal goed, toen hadden ze eigenlijk al urine moeten nakijken maar goed.
    Bloeddruk was ook goed. Wist ik al want had vorige week zondag bij me ouders na laten kijken, me vader heb zo'n apparaat thuis omdat hij wel hoge bloeddruk heeft. Heel de familie eigenlijk, zijn moeder, zijn 5 zussen....
    Dokter heeft het vorige week nog eens gemeten en was prima.

Jez, weet je al wat??

16. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    :(
    Ik haat rood :x

17. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ongi dus? Heb je nu wel krampen?

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Balen Jez :(:(:(

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ja bah! Gelukkig niet zo'n heftige menstruatie meer sinds 2 rondes.. Vandaar dat ik vanmorgen twijfelde.. Vorige ronde was het ook minder heftig bedacht ik me net. Opzich ook wel weer fijn natuurlijk.

Ik dacht echt dat ik, nu ik een keer zwanger ben geweest, wel zou 'weten' wanneer ik weer zwanger zou zijn door wat ik voel. Nou niet dus ;)

Ik heb net wat paaseitjes, scholiertjes, 2 stroopwafels en een halve zak pombearchips op. En nu ga ik een sigaretje roken ;)

En dan ga ik zodadelijk naar bed met mijn hoofd diep onder mijn winterdekbedje en ga ik heel zielig alleen slapen, want mijn man heeft nachtdienst en is er morgen pas weer.
    Ik ben echt zielig nu :D wie slaat een arm om mij heen? ;)

20. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Lieve Jez, je mag nu lekker snoepen en een sigaretje roken. Ik gedachte sla ik 2 armen om je heen meis!! Dikke knuffel!!

Deel Deze Pagina