Ahh lief kel, dat had ik even nodig! Thnx! ben zo eenzaam nu ik kan ook niet slapen, ik kan het gewoon nog niet geloven dat ik ongi ben geworden, stom he..? Jij ook een dikke knuffel terug meis, omdat je hem ook zo goed kan gebruiken!!!
Dankje. Ik kan ook niet slapen. Manlief ligt te snurken dus ik met me beroerde lichaam naar zolder waar ik eerst alle was van t bed moest halen, bed op maken en dan eindelijk kon gaan liggen. Hoor het hem nog zo zeggen aan de telefoon vanmiddag, als ik thuis kom dan zal ik je helpen met de kids..... yeah wright..... wie heeft de kids eten gegeven, gedoucht, aangekleed en ik bed gelegd?? Moeders met het beroerde lichaam!! Nu heb ik echt mega hoofdpijn, nou hij zal het weten en voelen morgen echt waar!!!! Nou ga toch een poging wagen te slapen met de koude bibbers rillingen en koppijn.....
Ah jez wat balen!!! Hele dikke knuffel! Ja gek he zo'n lijf. Ik had toch ook de ronde voor deze zwangerschap alllerlei symptomen en 2 dagen overtijd. Lekker dit weekend roken drinken en alle rauwe dingen eten hihi.
Zo dat is dag 4 beginnen met hoofdpijn, nou ja non stop hoofdpijn al dus 4 dagen op een rij..... Zo even boodschappen doen en dan toch maar even de huisartsen post bellen want hier wordt ik knettergek van
Om 13.45u mag ik me melden bij de huisartsenpost.... Duimen jullie voor me dat ze iets voor me kunnen doen?
@mommied, thanks! Lekker biefstuk wijn en sigaretten dit weekend hahaha triest eigenlijk he hoe kan ik nou weer denken dat het gauw raak zal zijn dit keer. Vorige keer voor ik zwanger werd, was ik ook al zo naief @kel...hulp gekregen? Hoop het zo voor je, dit kan toch niet zo laat die man van je maar ploeteren dit weekend hoor! Jouw baan als moeder is ook 24/7, dus dat hij nu even de kids moet verzorgen is echt niet raar hoor!!! Je moet gewoon zelf niet toegeven... Lekker je bed in en laat hem het maar even uitzoeken met de kinders.
Nou een bezoekje gebracht bij de HA post. Heb nu medicijnen gehad voor een voorhoofdholte ontsteking. Moest er vandaag 2 innemen, morgen 1 en maandag ook. Moet maandag beter gaan, zo niet stoppen met medicijnen en terug naar me eigen huisarst (NOT) en als t wel werkt kuur afmaken. Ze kon ook niet echt zeggen wat het is, ze twijfelde om me naar het zkh te sturen om foto's te laten maken maar omdat ik niet verkouden ben dacht ze dat mijn holtes niet docht zouden zitten.... Dus afwachten tot maandag en mocht er geen verbetering zijn dan ga ik maandagavond weer naar de HA post. Ga echt niet naar me eigen HA!! En natuurlijk op zoek of een andere praktijk me hier in t dorp wil overnemen... maar heb al gehoord dat dat niet zo gemakkelijk gaat....
He jeetje, nou hopelijk helpt t! Jez hoe gaat ie? Hier vandaag 3d echo gehad en foto in mn album gezet. Kijken jullie maar of ze op elkaar lijken hihi.
Kelly, mmmm nu weer voorhoofdholteontsteking hopelijk verjlaart dat de hoofdpijn en gaat dat iig gauw over.... Zo niet inderdaad lekker weer naar de Hap!! Ik zou gewoon proberen om over te stappen hoor! Zeg gewoon dat je verhuist bent en dat je een nieuwe huisarts zoekt. Weten hun veel dat je al in dat dorp woont en bij een huisarts zit...anders kun je altijd alsnog zeggen dat je je totaal niet serieus genomen voelt! Mommied, mag ik het adres van de dokter die jouw zoon gekloond heeft? Ik wil ook wel een kloontje van mijn dochter jeeeeeetje wat lijken ze op elkaar!!!!!!!!! Echt...wow! Mooie echofoto zeg, goed duidelijk!! Hier gaat het wel... Manlief heeft het heel druk met zijn werk en is constant weg. Ik moet dus mezelf troosten ben het helemaal niet gewend dat ie zoveel de deur uit is dus vind er echt geen bal aan.. Ik ben echt een beetje down, maar dat komt wel weer goed. Vandaag wel een beetje van het zonnetje genoten, dat maakt wel weer iets goed. Vanavond weer alleen thuis, ik had echt geen zin om iemand op visite te vragen. Ik denk dat ik maar vroeg mijn bed in duik. Zucht
He getsie jez, das ook niet gezellig. Voel je je al rot, zit je ook nog eens alleen. Mijn man is ook de hort op, ik ga zo lekker mn bed in met de ipad hihi. En idd, lijkt erg he?! Heb er nu een nog duidelijkere foto bij gedaan. Vind t zo leuk dat ie op de kleine man lijkt hihi. Hoop dat jullie ook zo goed kunnen 'klonen' hihi.
MommieD wauw het is bijna eng om te zien hoe erg ze op elkaar lijken Wel heel erg leuk, ben benieuwd als de beeb geboren is of het dan nog zo is!! Jez, nog maar een x een digi hug!!! Ik kan nu nog niks zeggen over me hoofdpijn, de ene keer lijkt t minder te worden maar als ik er maar aan denk dan bam klop klop bonk bonk.... hoop zo dat ik morgen met minder hoofdpijn of misschien wel zonder wakker wordt!!!
Nieuwe dag, nieuwe kansen! Hopelijk wordt de ongi vandaag alweer wat minder, dat verzacht ook weer een beetje. Het rotste vind ik nog om nu een maand pauze te nemen, omdat we anders in de decembermaand eindigen zegmaar Maarja we gaan gewoon nog even een maandje 'van god los' hihi Lekker van genieten en dan vol goede moed verder. Mét ovulatietesten denk ik haha. Vorige keer was dat ook een succes.. Mommied geniet maar lekker van die mooie jongen in je buik!! Kelly, sterkte met de hoofdpijn, hopelijk gaat het vandaag weer ietsje beter. Helemaal over zal het waarschijnlijk nog niet zijn vandaag.. En geniet van het zonnetje vandaag he dames
Helaas nog geen verschil met de hoofdpijn . Je raakt er wel aan gewend dat gebonk in je kop. Het hangt lekker boven mijn oog te drukken. En helaas geen zon voor mij, mag niet in de zon met deze meds.... nou moet ik ook zeggen dat ik daar totaal geen moeite mee heb. Zit in huis ook met alles dicht haha. Vanmiddag na het eten mag ik weer een pil nemen ( moet een half uur na de maaltijd en ik eet 's morgens niet ) Vanmiddag stuur ik manlief op pad. Die moet aan het werk!! Buxus struiken halen haha. Iemand gaat zijn tuin veranderen dus moeten ze daar eruit, en aangezien wij aan de voorkant alleen maar gras hebben liggen en geen hekje of wat is t nogal open en kids honden en noem maar op ziet het stukje gras wel zitten om op te stoeien spelen liggen behoefte doen waar het baasje uit t zicht staat natuurlijk.... Wil met de tijd wel een hekje eromheen maar dit is even een goedkope oplossing!
Oh fijn kel dat je die dingen kan overnemen! Wij hebben er ook een paar verplaatst in onze tuin en ze doen het weer prima!! Nieuwe kopen kost aardig wat. Balen dat je hoofdpijnnog niet zakt, maar geef het nog even de tijd Met mij gaat het ook wel weer wat beter gelukkig. Vanmorgen lekker een kop koffie gedronken in de zon met een vriendin. Nu ligt mijn prinsesje op bed en zit ik weer lekker buiten in het zonnetje. Ik probeerde te slapen want madame was al om 6uur wakker vanmorgen, maar lukt niet, dus nu maar mijn tabletje erbij gepakt
He kelly wat balen van je hoofdpijn . En jez heb je berekend wat je uitgerekende datum zou zijn als t deze maand raak zou zijn? Wij hebben een heerlijk dagje, al om 10u op t strand en rijden nu terug. Kleine man heeft zich voorbeeldig gedragen hihi.
Mommied, datum zou dan rond 14 december zijn. En met in het achterhoofd mijn eerste bevalling zo'n 8 dagen overtijd .... Laat maar even Lekker hoor op het strand! Maar je kon toch nog niet echt op het strand liggen in bikini enzo?
Was vast en zeker heerlijk op t strand!! jez wat is er mis met december?? Haha Noa de 4e ik de 13e man zijn zoon de 20e Zo de struiken staan hoor, iets te kort dus niet helemaal dicht maar ach dat groeit wel hoor!! Ook gelijk de auto uitgezogen, binnenkant gewassen, buitenkant gewassen, ramen binnen en buiten weer schoon!! Maar ja nog steeds geen verbetering dus in het hoofd maar ja de dokter heeft gezegd dat ik maandag verbetering moest merken dus we hebben nog even, ook al heb ik er een hard hoofd in Hier fotootje van de voortuin
Lekker tuintje kelly! Oh ja en jez 14 dec is wel 'tricky' met de feestdagen. Mijn man is de 15e jarig hihi. Maar de 2e komt vaak eerder toch ? Strand was wel tshirt weer achter glas, en wat korte broeken gespot. Maar nog geen bikinis hoor hihi. En kleine man kreeg zn jas aan om in t zand te spelen, vond ie geweldig!