Vanmorgen, dag 7 en wederom nog steeds hoofdpijn, niet meer of minder geworden........ Straks nog 1 pil innemen, en dan hoop ik dus echt dat het dan beter gaat worden want ik weet het echt niet meer hoor.....
He getsie wat vervelend. En nu? Naar je huisarts weer? En mag je naar de gyn voor je andere klachten?
Ik heb vanmorgen nog een pil ingenomen, maar merk nog geen verschil. Naar me eigen HA ga ik sowieso niet terug want jij ze zei tenslotte donderdag aan de telefoon dat ze het ook niet meer wist, dus zal ze het nu ook nog niet weten.... Dus als ik ga dan wordt het weer HA post. Ik kijk het nog even aan dus. Vanmorgen flink aan de schoonmaak geweest beneden, kan wel op de bank gaan liggen hangen maar daar gaat het ook niet van weg dus ja dan maar gewoon wat doen he Kon net eindelijk me verwijsbrief ophalen, dus morgen bellen om een afspraak te maken bij de gyn!
Wat balen kel... Wat ga je nu doen? Grote voortuin hebben jullie! Fijn dat de boompjes er in staan! Mommied, dus geen bikiniweer maar wel lekker lijkt me dat, even lekker naar het strand! December tja... Wij hebben ook al zoveel verjaardagen in december en altijd is het irritant met vieren hoor ik van diegenen. En dan de feestdagen er nog bij. Ik sla er een maandje voor over
Ik weet het eigenlijk niet meer wat ik moet of ga doen..... Denk morgen niet meer een pil nemen want het had nu aan moeten slaan en dat doet t niet, de HA post had dat ook gezegd als ik maandag geen verbetering merk dan hoef ik de kuur niet af te maken.... Vanmorgen wel met innemen nog 2 paracetamol erbij genomen maar helaas....
Er lijkt nu toch echt een verandering te komen in de hoofdpijn, het lijkt minder te worden.... straks voor het naar bed gaan nog 2 paracetamol innemen en dan heel heel hard duimen dat ik morgen toch echt beter wakker wordt dan de afgelopen 7 dagen....
He jeetje wat balen! En nu? Jez jullie dus aan de geheelonthouding deze maand? Hihi . Hier weer iets raars, kleine man heeft een vreemde uitslag op zn rug die zich uitbreidt. Ik dacht nou vast allergie ofzo. De dokter had vanochtend eindelijk plek, blijkt t roodvonk te zijn. Antibiotica mee gekregen en gelukkig heeft ie verder geen last. Had vanalles bedacht maar dat niet haha.
Kelly, dokter alweer gebeld? Nog wat gehoord van je oude huisarts? Mommied, roodvonk wat is dat? Alleen uitslag? Niet gevaarlijk voor jou en de beeb? Wij uhhhh gaan deze maand maar flink oefenen zodat het volgende maand raak is rubbertjes nog in overvloed hier
Oude huisarts wel gesproken maar die vind dat ik maar een andere HA hier moet zoeken, en daar ben ik nog niet in geslaagd want zo gemakkelijk gaat dat niet. Ja en wat nu??? Niks denk..... zal toch wel een keer overgaan??? Jez, succes met oefenen deze maand hihi MommieD, beterschap met je kleine man!! Oh, 22 april heb ik een afspraak met een gynocoloog.... lekker laat i know, maar eerder kon niet. Ik kan alleen op dinsdag omdat me moeder dan kan oppassen. Andere dag is gewoon geen optie want neem echt Max niet mee, dat is geen doen, vorige keer mee naar de HA genomen en dat was echt geen succes en dat was maar voor 5 a 10 min
Fijn dat je iig een afspraak hebt kunnen krijgen kelly! Het is wel weer een kleine stap vooruit. Heb je die verwijzing nu wel van je huidige huisarts gekregen? Hopelijk wordt de hoofdpijn ook gauw minder.. Ik zou maar gewoon de maximale dosering pcm nemen, en dat voorlopig volhouden. Misschien zou je kunnen kijken of je eventueel een vorm van massage vergoed krijgt van je zorgverzekering. Soms wil een goede (sport)massage ook nog wel eens helpen tegen hoofdpijn. Hier wel iig...
Ik heb alleen een basis verzekering dus niks wordt vergoed . Misschien van het weekend even me ogen op laten meten.... al denk ik niet dat het daarvan is maar je weet maar nooit.... Voorlopig neem ik even helemaal geen pijnstillers want geen van allen heeft tot nu toe geholpen, dus ik laat het maar even zo. Heel vervelend maar tis ff niet anders. Heb ook geen oppas voor de kids dus kan niet naar de HA post, 's avonds is manlief er wel maar ja ik kan dan geen auto rijden.... dus ik zie wel hoe het per dag verloopt....
He wat naar! Hoezo kan je savonds eigenlijk geen auto rijden? Ik neem kleine man trouwens wel mee naar de vk etc maar alleen als mn man mee gaat, dat lukt bij jou ws niet. Balen dat t dan nog zo lang duurt .
Ik kan bij schemering slechter auto rijden want ben nachtblind.... Max is heel snel onrustig, en kan dus niet ergens rustig zijn. Godzijdank gaat het in de winkels wel goed. Maar vorige week bij de HA duurde het te lang en dan zet hij een strot op en wordt boos en dat net zo lang totdat we weg gaan.... Max is nogal gevoelig voor vreemde plaatsen, dus wil hij bij mama op schoot of vast gehouden worden, aandacht hebben van mama..... en dat kan dus niet als ik een gesprek aan moet gaan met iemand, of onderzoek. Noa was ook een heel ander kind, die nam ik overal mee naar toe en die hoorde je nooit!!! Helaas zijn niet alle kids zo En ja man heeft geen baan van 9 tot 5 dus kan ook niet ff gauw weg als hij thuis komt. En ja ik ga liever niet alleen naar de HA post want stel je voor dat ze zeggen ga maar even langs t zkh, dan weet ik dat ik lichtelijk in paniek raak want ja ze sturen je niet zo maar.... ga ik allerlei rare dingen denken.... (dom he)
Kelly, heb je geen lieve buurvrouw/man die je even de babyfoon kan brengen? Kunnen jullie even samen naar de hap en kan diegene evt. even gaan kijken als ze 1 van de kids horen? Of heb je geen contact met je buren?
We hebben wel contact met de buren, maar dat gaat niet werken. Ga straks even een opticien bellen om te vragen of ik langs mag komen. Man rijd vandaag op de vuilniswagen dus die kan tussendoor nu makkelijk ff thuis komen....
Het lijkt iets beter te gaan, gister leek t even weg te zijn maar vanmorgen was het er weer. Nu is het ook iets minder.... Opticien niet geweest, kost 35 euro behalve als ik daar een bril koop dan niet, maar ja weet niet of t aan me ogen ligt dus dat heb ik niet gedaan. Vind 35 euro een hoop geld om misschien wel weg te gooien.... Dus we houden goeie hoop