EX-eind-november 2011-wachtbank-gangers!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BeebieBeeb, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Huh nou ja zeg. Wij hebben t een x gratis laten doen bij pearle.
    Hier ook hoofdpijn in de namiddag :(.

2. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier 3 brillenwinkels in de buurt geweest en alle moest ik betalen, en dan zou het verrekend worden als ik een bril zou kopen....

Ik wacht het nog even af, anders ga ik inderdaad naar een grotere merkbrillen zaak (noem je dat zo haha)

Balen MommieD, hoop dat je er snel vanaf bent!!!!

Jez, hoestie dan???

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hihi denk t. Hoofdpijn gaat gelukkig beter maar voel me niet top deze week...

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey hey meiden

Kelly, wat raar dat je voor t opmeten moest betalen? Hier ook nog niet eerder meegemaakt.
    Is het besmettelijk die hoofdpijn meiden? Want dan blijf ik hier even weg :D

Ik heb even een klein dipje vanavond.. Erg drukke werkweek achter de rug, mannetje is wéér weg vanavond en ik....ik voel me zielig :) heb al 2 weken niet even iets voor mezelf gedaan behalve een paar uurtjes sporten.. Ik heb zin in een avondje uit met mijn vriendinnen o.i.d. :)
    En die stomme ongi is nog steeds niet helemaal weg. En nu voel ik me sip en eenzaam hihi tuttebel ben ik ook :)
    Gelukkig nu weer lekker weekend, alleen zondag nog een paar uurtjes werken, lekker genieten met mijn kleine moppie. Hopelijk is mijn mannetje ook nog wat uurtjes vrij...

5. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    He wat balen jez! Hier ook weinig 'me time', gewoon te moe haha. Slaap smiddags ook vaak een uur maar helpt niet echt. Hihi tis wat zwanger zijn ;). Nog ongeveer 14 weken...

6. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Jez, welcome to my world hahaha :p alleen vind ik t heerlijk hihi.

Oh en hoop niet dat de hoofdpijn besmettelijk is want dan is t mijn schuld....:):)

het gaat nu echt even goed met de hoofdpijn, afgelopen nacht ook eindelijk weer eens NIET gezweet!! Wel een paar x wakker zoals gewoonlijk.... maar ja ach je wendt eraan he...

Vandaag echt een gggrrrr plak je achter het behang dag met Noa. Op school heeft ze in dr broek gescheten omdat een kindje had gezegd dat ze t op moest houden (hoorde ik pas veel later hoor)
    Dus van school schone onderbroek en broek aangehad. Prima niks mis mee. Ik ging toch de deur niet meer uit dus liet ze lekker in die kleding lopen.
    zag ze wel een paar x wegduiken in de woonkamer maar gaf er geen aandacht aan
    Hoe stom want voordat ze zindelijk werd deed ze dat ook om maar niet te hoeven poepen....
    En opeens vliegt ze naar de wc ( nog geen bellen rinkelen, doet ze eigenlijk altijd), en na een paar minuten riep ik gaat t Noa? En ik hoor niks dus ga kijken....
    Nou echt je wil t niet weten!!! De wc, de vloer, de deur, de hal, dr benen, dr kleding, alles zat wel wat :x

Toen werd ik natuurlijk boos, ze wilde t schoonmaken maar ging van kwaad tot erger natuurlijk. Dus hup douche in, en piepen onder de douche dus ik zei wat is er nou?? Jaze moest natuurlijk en kon t niet meer ophouden maar dat moest anders doen dr billen pijn zei ze. Dus ik zeg, wat zegt mama altijd, als je moet dan moet je. Niet inhouden, niet ophouden dat is niet goed!! Dus ja ach dan maar onder de douche :)

Later vertelde ze dus dat dit moest van een kindje uit dr klas ( ga maandag gelijk naar de juf!!)
    Dus gelijk gezegd dat ze dat nooit meer moet doen want daar krijg je au billen van!! En een boze mama die medicijntjes in je billen moet doen (clisma)

Daar schrok ze natuurlijk wel van toen ik die liet zien. Hopelijk heeft mijn boze mama look geholpen :D voor dr eigen bestwil!!

7. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ah gossie!!! Wat stom dat dat kindje t zei. Ga je dat nog met de juf bespreken?
    Over poep gesproken, heb de halve nacht op t toilet gezeten :(.

8. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hoest nu met jullie?

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hey mommied, was je ziek? Hoofdpijn en aan de kakkerij? Klinkt als.... ;)

Kelly, hoe is het met je hoofdpijn?

Hier gaat het prima. Ongi en depri-gevoel weer weg, voel me weer wat beter. Zit nu al vanaf 1 uur op de bank met thee en tablet te 'wachten' tot madame wakker wordt.. Even lekker lui, tijd voor mezelf :) straks maar weer verder mijn wasjes wegwerken ofzo :)

Gisteren ben ik tante geworden van een nieuw nichtje :) zo schattig weer! (Kriebelskriebelskriebels) enige jammere eraan is dat ze een naam heeft die maar 1 letter afwijkt van de naam die ik al eeuwen in mijn hoofd heb voor een eventuele tweede dochter :D ik had al, zo lang ik leef, 2 superleuke meisjesnamen in mijn hoofd, voor mocht ik ooit twee dochters krijgen. Oke de eerste is het wel geworden, de tweede kan ik wegstrepen :)

Afgelopen weekend al een paar keer gehoord of we niet eens aan een tweede zullen beginnen.... Zucht.....krijgen we nu dát weer!! ;) ja ik zal je tegen die tijd bellen als we denken er eentje te hebben gemaakt zeg ik dan maar :D

10. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    MommieD, alle kwaaltjes weer weg?

Balen Jez, dat ze nou net die ene naam kiezen met een letter verschil :), maar wel gefeliciteerd!!!!!

Hier nog steeds hoofdpijn hoor. Nu een paar dagen dat het eventjes weg is geweest maar daarna komt het net zo hard weer terug hoor :(:( Inmiddels zit ik op dag 14 :$ Het is gelukkig niet de meest harde bonk dus ach je leert er maar mee leven he :p:p

Max is alweer verkouden, jeetje het houdt echt niet op bij hem, zo denk je hij is er weer vanaf, en ja hoor daar is die verkoudheid weer

11. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Gefeliciteerd jez!!! Wel balen van die naam, dan maar een jongen maken binnenkort hihi. Mensen zijn wel nieuwsgierig zeg, was dat bij jou ook kelly? Wij waren ze voor hihi.
    Kelly wat balen van de hoofdpijn zeg, en nu?
    Hier nog niet lekker, waterpoep en weinig eetlust. Kilo afgevallen ondertussen maar had nog wat reserve hihi. Ben al evenveel aangekomen als vorige x, alleen zat er nog 3 kilo aan van de vorige.

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier zei niemand tegen ons wanneer komt de volgende..... Ik riep altijd ik wil maar 1 kind :D, nou kreeg er 2 bij van mijn man :p en voor iedereen een verassing toen ik weer zwanger was hahaha

Balen MommieD, griepje??

Van Noa was ik totaal 10 kilo aangekomen, van Max 17 kilo :$ maar moet ook zeggen ik liet er ook niks voor staan hoor hahaha

En ja, wat met de hoofdpijn.... geen idee. De HA wist het na 4 dagen al niet meer dus zal het nu ook niet weten he......

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ah kel, dat heb je goed gedaan, alleen kreeg je dan nu geen andere irritante vragen zoals, was het wel gepland, enz?

Oh mijn god, dus jullie waren/zijn bij de 2e zwaarder.... Ik kwam bij nummer 1 al 20 kilo aan :$ al had ik wel heeeeel veel vocht bij me met dat loeihete weer. Jij ook misschien kelly? Volgende keer het eind van de zwangerschap maar in de winter plannen :p (grapje)
    Maargoed.. als die kilo's er weer net zo makkelijk af vliegen als hoe ze nu deden, dan maak ik me ook weer niet zo druk.. Ik zat tot voor kort bijna 5 kilo onder mijn startgewicht (69kg)van voor de zwangerschap. Ik merk dat ik nu weer wat ben aangekomen de laatste tijd, schommel tussen 65/67 kg, omdat ik nu wel een relaxte tijd doormaak met mijn meisje. Ze slaapt overdag en savonds goed (lees:mama op de bank met chips, chocola, koekjes enz :D) en met dat regenachtige weer zat je toch meer binnen met je luie kont :D
    Het wordt tijd voor de zomer, dan kunnen we weer lekker elke dag naar buiten om te fietsen, wandelen, buiten sporten enz. :)

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nee ik kreeg t naar me hoofd geslingerd dat ik de 2 van mijn man de deur uit had gezet en gewoon weer vrolijk met me eigen gezinnetje verder ging.... dit was dan BJZ en de broer en zus van mijn man.
    De rest in onze omgeving was zoals het hoort blij.

Meiden wat zal ik doen. Ik zit nu inmiddels op dag 16 met hoofdpijn. Nou ja dat kan ik het niet echt meer noemen, het is meer een drukkend gevoel bij mijn oog. Binnenkant oog/neus in dat hoekje en bij me wenkbrauw. Dat gebied zeg maar.... Zal ik naar me eigen HA gaan, die het met dag 4 al niet meer wist (en nu waarschijnlijk ook niet) of zal ik zaterdag bellen voor een afspraak bij de HApost, met misschien de kans dat ik langs t zkh kan om een foto te laten maken (twijfelde de HA van de post toen ook aan maar toen kreeg ik eerst meds voor voorhoofdholte ontsteking)

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik zou gelijk morgen je huisarts bellen en vragen of ze het normaal vindt dat je al zo lang last hebt! Anders kun je altijd zaterdag nog richting hap gaan!
    Hoofdpijn op die plek klinkt idd wel als voorhoofdholteontsteking, maarja het is gebleken dat de meds daarvoor niet helpen... Vreemd ding, dat hoofd van jou :p;)

16. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja zeker een vreemd ding mijn hoofd. Nog gekker.... als ik druk bezig ben dan voel ik het niet zo erg, behalve wanneer ik met mijn hoofd voorover ga. Maar zodra ik ff lekker op de bank ga zitten dan komt t terug hoe raar is dat?

Met een beetje hoop komt mijn man vanavond alweer thuis, dus wie weet kunnen we even langs de HA post.

Maar Jez, heb jij wel eens een voorhoofdholte ontsteking gehad? Dacht namelijk dat het dan over je gehele voorhoofd gaat zo vlak boven je ogen. Bij mij is t dus alleen rechts.....

17. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Oh nee ik heb t ook weleens gehad op 1 plek.
    Maar wat ook zou kunnen is een ontsteking in je kies ook kaak. Daar ga je ook van zweten! Heb t een keer gehad en kwam er redelijk laat achter dat dat t was.
    Maar holte ontsteking zou ook goed kunnen. Heb je al geprobeerd te stomen/spoelen?

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Voorover hangen en dan hoofdpijn krijgen is wel echt een van de tekenen van zo'n ontsteking... ;) hoe lang heb je daar pillen voor geslikt kelly? Dat kan nl best even duren voor het over gaat mét medicijnen... Ik heb ook wel eens een tweede kuur gehad omdat het nogal hardnekkig was. Je hebt 2 holtes, 1 linksaf 1 rechtsaf en kan best zijn dat je 'maar' van 1 kant last hebt.

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Oke, jullie hebben het dus wel eens gehad. Is het bij jullie dan ook zo dat het wel eens even weg is en daarna gewoon weer bam.... terugkomt?

Jez, ik moest toen die zaterdag toen ik bij de HA post was geweest gelijk 2 pillen nemen, zondag 1 en maandag 1. Maandag moest ik al verbetering gaan voelen al was het maar een heel klein beetje maar helaas geen verschil en moest ik dus stoppen met die pillen.....

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik vind dat sowieso een aparte gebruiksaanwijzing gegeven door die arts. Hier zegt mijn huisarts eigenlijk altijd kuur afmaken... Vooral met dit soort verkoudheids-dingen/ontstekingen.

Als je weer naar een huisarts gaat en ze weten het niet en kunnen niks doen, zou ik proberen een nieuwe kuur te krijgen en die wel helemaal afmaken. Veel slechter dan nu kan het niet worden, dus ik zou denken baadt het niet, schaadt het niet. :) misschien werkt het anders nog tegen een andere mogelijke ontsteking..

Heb je al eens bloedgeprikt? Daar kunnen ze toch meestal ook een hoop in zien...? En dat is ook niet zoveel moeite voor een arts om dat te laten doen...

Deel Deze Pagina